Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Aici.Am citit ca ai pb cu relantiul deci faci si o curatare. Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Aici.Am citit ca ai pb cu relantiul deci faci si o curatare.

E cineva care a facut chestia asta si nu mai are probleme cu relantiul?

- (optional, cred) opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Se face la 90C

Eu am intrebat la service la Cardinal despre motor cu usoara vibratie la relanti. Raspuns primit, nu au ce face ca asta e reglata automat din computer si pa. Asta dupa ce am citit pe site cum diversi colegi au reglat turatia de relanti exact pentru motivul mai sus enuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a raspuns mai sus colegul R_a_z_v_a_n . Ce treaba ai tu cu clapeta de acceleratie, la motorul diesel? Citeste topic-urile indicate de Razvan.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut mess-ul colegului R_a_z_v_a_n da pana sa umblu cu vag com-ul (pe care doar de la service il pot folosi) si acolo mi-au zis ca nu se poate, incerc si eu sa fac tot ce se poate ca altceva nu mi-a mai ramas. Ma gandeam ca luand tensiunea de la baterie poate se da un hard reset ceva....

Modificat de goguta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut mess-ul colegului R_a_z_v_a_n da pana sa umblu cu vag com-ul (pe care doar de la service il pot folosi) si acolo mi-au zis ca nu se poate, incerc si eu sa fac tot ce se poate ca altceva nu mi-a mai ramas. Ma gandeam ca luand tensiunea de la baterie poate se da un hard reset ceva....

R_a_z_v_a_n si xxnelu se refera ca masina ta din semnatura e cu motor diesel. La motoare diesel nu ai clapeta de acceleratie, deci nu ai ce sa adaptezi nici cu metoda manuala cu deconectare baterie, si nici cu metoda VAGCOM. Corectati-mi daca am gresit. Incerca sa cauti in sectiunea pentru motoare diesel. sectiunea TDI. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,

In cazul unui VW Bora 1.6 SR, motor AKL, cu acceleratia pe cablu, clapeta de acceleratie se calibreaza (adapteaza) dupa curatare?

Intreb pentru ca, acum vreo luna, doua am curatat-o si acum iar a inceput sa imi faca figuri, si am curatat-o iar. Precizez ca nu am gasit multa mizerie a doua oara. A doua oara, la test mi s-a gasit defect si senzorul de temperatura a lichidului de racire, pe care l-am schimbat

Cum se manifesta: masina se tureaza pana la 3-4-5000 turatii, nu tot timpul la fel. Si sta acolo....turata. Trebuie sa o tin din ambreiaj ca sa ii scad turatiile. Si bagata in viteza merg kilometri intregi fara sa apas pe aceleratie, inca, creste o idee viteza.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la acceleratia pe cablu se face readaptare, numai ca difera canalul (in cazul tau 098).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R_a_z_v_a_n si xxnelu se refera ca masina ta din semnatura e cu motor diesel. La motoare diesel nu ai clapeta de acceleratie, deci nu ai ce sa adaptezi nici cu metoda manuala cu deconectare baterie, si nici cu metoda VAGCOM. Corectati-mi daca am gresit. Incerca sa cauti in sectiunea pentru motoare diesel. sectiunea TDI. Succes.

Asa-i da cand te ajunge disperarea la os nu mai stii ce sa faci. Si totul a pornit dupa ce am schimbat in injector bonav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fiu eu Gica-Contra dar sambata am curatat 2 clapete (1 azd si un axp),1.6 16v respectiv 1.4 16v,ambele cu acceleratie DBW.Laptopul era in masina dar a ramas neatins.Primul lucru:deconectare baterie.Asteptat 5 minute(o cafea calda ca era frig),deconectat senzor clapeta,demontata,curatata,montata inapoi,pus senzor,pus borna +,contact(a facut clant-clant de vreo 2 ori,s-a oprit,am mai stat ~20sec),scos cheia din contact,pus iar contact,pornit si plecat la probe.Vcds'ul a ramas somer sambata :icon_thumright:.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema!am curatat clapeta de acceleratie eu am pe cablu.exact cum zic baietii pe aici in grupul 098.problema mea este ca dupa ce am curatat-o imi fluctueaza relantiul nu isi gaseste reglajul.am pus vagcom-ul am incercat sa o adaptez dar imi da eroare cand dau switch to basic settings:(se aude odata cum actioneaza clapeta incearca sa o adapteze dar imi arata ERROR.o sa pun si un print din timpul scanarii.daca a mai avut cineva problema asta rog sa ma ajute:(am incercat si metoda "babeasca" cu scosul bornei dar tot la fel:(

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa ies cu masina sa vad cum se comporta si daca isi revine.asa-i este adevarat unele chestii numai tin de noi;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi cu masina deci se pare ca nu prea isi revine.nu merge cum trebuie.akum imi fluctueaza relantiul din 750 in 700 se ingana asa parka.:|era perfect daca imi mergea sa fac adaptarea cu vag..:(nu-mi explic de ce imi da eroare..:|off.nu aveam probleme cu ea inainte sa o dau jos ca sa fie si asta un punct pentru formarea ideilor..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi explici mai multe despre metoda "babeasca"? Cat lasi scoasa borna, cat astepti fara sa apesi pedala etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi explici mai multe despre metoda "babeasca"? Cat lasi scoasa borna, cat astepti fara sa apesi pedala etc.

Pai am facut dupa cum scria un coleg pe aici. se scoate borna cca 15 min apoi se pune la loc,se pune contacul si se lasa asa fara a fi pornit motorul aproximativ 5 min si dai pornire.temperatura nu trebuie sa fie neaparat 90 de grade cred,pentru ca am gasit undeva pe un forum despre proceduri cu VAG si fara, ca temperatura poate fi intre 5~90 grade.kam asa.dar la mine nu merge nici cu Vag-com nici asa cu borna.astazi am mers iar cu masina si pare ca dupa ce se incalzeste motorul si ajunge la 90 grade sa numai imi faca probleme.nu stiu poate isi face ea niste adaptari ceva.sper sa rezolv problema asta.

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dupa ce pornesti motorul mai astepti si atunci cateva minute. asta lispeste din ce ai spus tu, poate ai facut asa poate nu. Incearca sa lasi mai mult deconectata bateria, mai mult de 30 de min. Se spune ca se face la 90 de grade. Sa mai scoti mufele sa le bagi iar poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu multe metode stai linistit tocmai d-asta am si postat aici altfel nu postam aiurea;)).dar sunt pe ganduri pentru ca ce am stiut si am putut sa fac am facut si nu am reusit.asta ma nelinisteste.am asteptat si sa las motorul pornit mai mult timp...akum sper sa se rezolve de la sine:Dsa fim optimisti:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi cu masina deci se pare ca nu prea isi revine.nu merge cum trebuie.akum imi fluctueaza relantiul din 750 in 700 se ingana asa parka.:|era perfect daca imi mergea sa fac adaptarea cu vag..:(nu-mi explic de ce imi da eroare..:|off.nu aveam probleme cu ea inainte sa o dau jos ca sa fie si asta un punct pentru formarea ideilor..:(

1. Ai incercat si ce scrie in primul post al acestui topic?

2. Esti convins de faptul ca, garnitura corpului clapeta, este OK?

3. Banuiesc ca nu a fost afectat reglajul cablului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...sunt nou pe aici....am un seat leon 1.6 16v tip motor azd....am facut o diagnoza cu vag com si imi da eroare pe map...motorul are oscilatii de turatii 800-1200 ...sta turata la 1000 ...daca las masina peste noapte sa o pornesc a 2 zi nu porneste din prima la a2 cheie porneste ok...are momente cand se subtureaza 600-900rot si nu o pot accelera trebuie oprita si repornita ...are momente cand merge ca o masina normala ...am curatat clapeta +egr dar nu am initializat cu vag ....am masurat cabalj de la map sa vad daca alimenteaza si e ok are 4,5v map-ul l-am masurat la o temperatura de 20 grade C si imi dadea o rezistenta de 2700ohmi se incadreaza ...nush ce sa-i mai fac daca imi puteti spune ce ar avea...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut la toata lumea!

am un audi a3 1.8t 150cp din 97 cod motor AGU

problemele mele apar la scurt timp dupa ce am resoftat masina:

a mers bine o perioada dupa care in trepte superioare 3,4,5 la mers constant daca incercam sa accelerez masina dadea presiune in valuri nu se accelera liniar

am pus un vag com pe masina...nu a dat nici o eroare

si la recomandarea mai multor persoane am dac clapeta de acceleratie jos sa o curat impreuna cu debitmetru bof origial se fabrica si inca o supapa

surpriza cand le-am pus pe masina se tura singura scadea relantiul si de mers nu se mai pune problema nu se putea merge de nici o culoare

vagcom din nou...eroare clapeta de acceleratie...

incerc adaptarea nu merge din prima...

pana la urma se adapteaza cu greu bineinteles fara mufa de la debitmetru altfel nu se putea merge deloc cu masina

parerea mecanicilor prietenilor ( a mea nu) clapeta de acceleratie noua

zis si facut...se comanda clapeta noua se monteaza pe masina

mergea si nu mergea oricum mergea mai bine decat cu mufa pusa

am incercat sa adaptez clapeta de acceleratie cu ajutorul vagului si nimic...

1 Fault Found

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-00 - -

Readiness: N/A

apoi scot iarr mufa de la dbitmetru tot nu se face adaptarea

in plus da eroare si debitmetru

3 Faults Found

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

01165 - Throttle Body Control Module (J33

17-00 - Control Difference

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

Readiness: N/A

apoi imi aduc aminte ca am filtru conic

pun la loc carcasa de la filtru, filtru de aer nou surpriza se simte o imbunatatire...

vag com din nou

incerc adaptarea aceasi eroare a clapetei (eroarea de la debitmetru dispare cand mufa e pusa)

scot mufa de la debitmetru incerc adaptare nimic...

+ eroare debitmetru...

nu inteleg de ce nu vrea mai ales ca , clapeta este noua si alte erori nu mai da...

daca aveti vreo idee sau nu stiu orice parere mi-ar fi de folos.

multmumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai incercat si o deconectare a bateriei timp de 20 de minute si apoi sa vezi ce se intampla?

Cei ce au facut resftarea nu pot sa te ajute cu nimic? Sa iti confirme ca nu e de la ei pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Maff_77 vreau sa te intreb daca motorul e rece, (il lasi peste noapte) pui contcatul, bazaie motorasul la clapeta?

Nu e bine deloc ca nu poti sa faci adaptarea, asta inseamna ca ECU nu mai are control asupra modulului clapetei.

Sa nu fie problema cu circuitul electric de la ECU la clapeta, adica un fir intrerupt, mufa care intra la clapeta nu face contact bun, oxidata sau ceva de genul asta.

Intrebare: tu adaptarea cu VAG COM-ul in ce conditii ai facut-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am sa fiu scurt: am mai avut probleme cu clapeta, de cate ori o curatam o adaptam cu ajutorul unui baiat de la service.

Acum service-ul s-a mutat si am apelat la alte 2 persoane care aveau laptop si ultiva versiune de VCDS (asa ii zice?!)

Nu a reusit niciunul sa ma ajute.

Cel care imi facea mie avea un device Delphi (nu PDA ci ceva mai mare, ca un bidon de ulei asa:). A functionat intotdeauna.

Intrebare: cine poate sa ma ajute, contra cost bineinteles, azi sau maine, sa adaptez clapeta?

Motor 1.6 ALM benzina 55kW. Masina Polo Classic 2001. Tel: 0723396615 sau mess: ionut.ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Al Bundy, e din zona si dupa cum am vazut pe aici un baiat super.

La fel si Xxnelu. Vezi mai sus putin.

Vezi iar ca e o lista pe la Social cu VAG-urile din tara. Suna si tu pe la baieti.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. tot eu

mi-am facut o readaptare si nu mai fluctua turatia.

mi-a spus mecanicul ca totusi clapeta e uzata si trebuie schimbata.

problema pe care o aveam acum era ca dimineata la pornire murea motorul daca nu acceleram. la prima intersectie la fel, pana se incalzea un pic.

Ieri mi-a murit de tot motorul in trafic. Am tractat masina la un service si au spus ca e de la partea electrica, sunt fisele murdare.

Le-a curatat nenea ala si a mers masina. Problema e ca a atins si clapeta.

Acum face exact ca inainte variaza turatia in plus, nu minus. si in mers!! adica 1000-2000 la interval de o secunda.

Cand sunt in treapta 2 sau 3 smuceste. A mai patit careva? La semafor se opreste turatia la 1100, in loc de 900 cat era normal inainte.

Urasc masina cu tot rahatul asta. Am reparat o groaza la ea si tot pica.

Ma gandesc sa cumpar o clapeta noua. Am gasit la 1600 lei la un magazin si la altul 870 lei.. oare e chiar nasoala aia mai ieftina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum service-ul s-a mutat si am apelat la alte 2 persoane care aveau laptop si ultiva versiune de VCDS (asa ii zice?!)

Nu a reusit niciunul sa ma ajute.

Azi am incercat si eu sa fac adaptare de clapeta la un motor ALM si in grupul 98 arata altceva. Cu ce se mai poate face adaptarea ?

Ca nici metoda babeasca nu a mers.

Clapeta am dat-o jos sa o curat, era supermurdara, la ralanti se oprea motorul, acum sta la 1000 1024 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!