Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Si ce legatura ar avea toate acestea cu faptul ca, omul nu poate face adaptarea clapetei? :Computer:

roby200487 - adaptarea ai facut-o cum trebuie? Ai citit si primul post al acestui topic? Daca sunt intrunite conditiile amintite si tot nu poti face adaptarea, probabil ai defectat clapeta in timpul curatarii sau, ceva nu ti-a reusit in timpul acestei operatiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acela cu 00 nyu am facut dar azi voi face, daca tot nu merge, ce ar putea fi????

repet e un tziuit faorte foarte ascutit si suna foarte foarte tare, cand il accelerez cateodata la o anumita turatie nu se mai aude..... am sa demontez clapeta azi.. si alte adaptari, apoi revin, pana atunci cei care sau lovit de asemenea probleme va rog sa ajute.... tziuitul acela poate fi din motorash, din interiorul clapetei????

Modificat de roby200487
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat... era din garnitura dintre admisie si clapeta, un etansa bine, si scotea un sunet de iti rupea urechile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru "tiuit", nu pentru faptul ca nu se facea adaptarea :) . In timpul adaptarii (care se face oricum cu motorul OPRIT) poti sa ai clapeta in brate si tot ar trebui sa reuseasca adaptarea. Adaptarea este o "problema" interna a modulului si nu tine cont de "aer fals" sau alte chestii de genul acesta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost buna temperatura de aceea nu sa adaptat :blink: a stat masina in frig 4 zile

:blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In documentatie scrie clar ca adaptarea se face cu motorul cald, scrie de altfel si in acest topic de cateva ori.

Am facut si eu azi curatarea clapetei si adaptarea, nu am mers cu masina prea mult, insa se pare ca tot nu am scapat de trepidatiile la relanti... pe canalul 1 la measuring blocks numarul de rotatii pe minut variaza imediat dupa pornirea motorului de la 714 rpm la 740 rpm. Precizez ca nu exista nici o eroare stocata pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu controversata adaptare a motorasului clapetei de acceleratie. Ieri am intalnit un caz (motor 1.6 Simos) unde desi adaptarea a fost rulata cu succes dupa procedura manualului service, comportamentul motorului ramasese neschimbat cu erori (DTC-uri) intermitente de ajustare a regulatorului turatiei de ralanti.Desi nu se specifica procedura de resetare a adaptarilor, numai asa am reusit sa readucem circuitul de reglaj al ralantiului sa lucreze normal.

Resetarea adaptarilor: in grupul engine-01 / adaptation-10 / in canalul 00 se salveaza valoarea 00.

Adica , atunci cand puneai contactul (cu motorul rece) socul incerca sa actioneze clapeta dar nu putea? In sensul ca se auzeau ca niste batai provenind din unitatea de comanda a clapetei? Asa am si eu la un golf 3, motor 2.0 simos, la rece nu vrea sa intre socul, mai ciudat fiind faptul ca socul incearca sa inchida mai mult clapeta de acceleratie in loc sa o deschida.Masina nu are nici o eroare stocata , asa ca va trebui sa aplic si eu adaptarea.Am facut ceea ce scriai tu mai sus respectiv "grupul engine-01 / adaptation-10 / in canalul 00 se salveaza valoarea 00" dar fara nici un rezultat.Chestia e ca am facut-o cu motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Citezi un post din 2004? :cheers:

2. Vezi in profilul lui (AndiTDI) de cand nu a mai intrat pe forum. Daca astepti raspuns de la el, iti urez, asteptare usoara. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cumva interzis ? ............................................

P.S. Am timp sa astept ...

Nu este canal de chat.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai fi atat de virulent in exprimare pentru ca, aici, spre deosebire de aria G3 nu facem "caterinca". Ideea era ca, lasi impresia ca ai citit doar primul post al acestui topic... si prin faptul ca citezi pe cineva si-i adresezi intrebarea acelei persoane, banuiesc ca, nu astepti raspuns decat de la acea persoana.

Daca ai fi citit si pagina anterioara, ai fi tras concluzia ca, dupa resetarea adaptarilor, trebuie sa faci adaptarea (nu reiese din expunerea ta faptul ca, ai fi facut si adaptarea dupa resetarea mentionata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, probabil ca m-am cam enervat putin, scuze.Cred ca nu am fost prea inspirat citatnd acel post.Oricum am citit in intregime topicul, si nu prea se pomenea ceva concret legat de problemele cu acea unitate de control a clapetei de acceleratie. Intradevar am observat ca trebuie efectuata si adaptarea clapetei, doar ca eu ma intrebam daca simtomele mele sunt identice cu cele postate de autorul topicului.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SALUTARE LA TOATA LUMEA SI MA BUCUR CA INCA SUNT OAMENI CARE CONTINUA PASIUNEA ASTA CARE CERE RABDARE,MUNCA SI MIINI DE CHIRURG !!!

vw passat. 1.8 20v. an 1997.clapeta acceleratie pe cablu.....dupa primii 7000 km parcursi in Romania a trebuit sa merg la service sa curat clapeta de acceleratie....dupa service motorul merge perfect..sta la relanti si merge perfect doar ca acul turometrului ramane turat la 1200r/m....sa incercat adaptarea clapetei mecanic cat si cu laptopul fara vreun rezultat.....mi sa spus de neamt cand am cumparat masina ca este cipuit softul si are 136 CP....cine poate rezolva aceasta problema?.....va multumesc mult si astept indrumari...etc

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge cu varianta:

Idle Speed Adaptation

With engine warmed up, at idle:

[select]

[01 engine]

[Adaptation - 10]

Enter channel 01

Enter an adaptation value between 124 and 132

?? :(

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..nu intra in valoare 098 eroare sau valoarea 060.....am fost la cineva care se pricepe si mia spus ca e decalibrata si ca nu mai merge facut nimic la ea....in cel mai rau caz ar fi calculatorul de la motor..maine cumpar clapeta noua si vad verdictul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!!!

dupa multe consultari cei de la VW au gasit clapeta decalibrata....problema este ca eroarea din clapeta mia stricat si calculatorul de la motor

INVATARE DE MINTE-niciodata nu alegeti service-uri la intamplare

-niciodata cand curatati clapeta de acceleratie nu dati jos capacele de plastic(cele negre)

-atentie daca aveti probleme in clapeta de acceleratie si nu dati importanta prea mare riscati sa stricati si calculatorul de la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am curatat si eu astazi clapeta de acceleratie si am incercat sa o adaptez din vag-com dar nu am reusit.imi arata urmatarea chestie in ultimul grup ceea ce ma impiedica sa termin adaptarea.in momentul cand dau switch to basic settings turatia scade si ramane pe la 500 pana cand apas pe acceleratie.am facut un print.atata timp cat imi apare ERROR acolo nu pot termina adaptarea:(totusi dupa ce am curatat clapeta merge mai bine masina.era neagra si la mine.o sa incerc maine sa fac adaptarea fara vag-com.azi m-a ajutat un prieten maine numai poate.pun poza.MUltumesc si va salut.Printul e facut cu contactul pus deci motorul nu era pornit.dar indiferent ca este pornit sau oprit tot ERROR imi apare acolo.

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..in momentul cand dau switch to basic settings turatia scade si ramane pe la 500 pana cand apas pe acceleratie...

Salut

Din ce spui tu, inteleg ca ai incercat sa faci adaptarea clapetei cu motorul pornit. E am facut adaptari NUMAI cu motorul oprit. Nu stiu daca se face si cu motorul pornit. Temperatura motorului ar trebui sa fie peste 80 grade.

Turn the key on but do not start the car.

* [select]

* [01 - Engine]

* [Measuring Blocks - 08]

Enter Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines)

* [Go!]

* [switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

* Click the [switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

Chiar daca nu este mentionat in aceasta procedura, inainte de a face adaptarea clapetei efectueaza si urmatorii pasi:

in grupul engine-01 / adaptation-10 / in canalul 00 se salveaza valoarea 00.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede si din poza ca am incercat cu motorul oprit! (Engine Mode -IDLE).si exact dupa instructiunile postate de Cuiuda mai sus.poate am omis ceva.inca o intrebare.se face cu contactul pus sau fara contact pus?presupun ca trebuie sa fie pus contactul nu?eu asa am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, nu stiu ce sa zic...cred ca esti in ceata si ne bagi si pe noi in ea:) .

Pai...cum naiba spui ca: "Se vede si din poza ca am incercat cu motorul oprit! (Engine Mode -IDLE)."

Stii ce inseamna/la ce se refra IDLE?

Idle speed is the rotational speed the engine runs on when the engine is uncoupled to the drivetrain and the throttle pedal isnt depressed .

Adica, mai pe romaneste, motorul este pornit, necuplat la trenul de rulare si fara pedala de acceleratie apasata.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza e facuta cand da motorul era pornit!Dar am incercat si cu el pornit si nepornit adik doar contactul pus si tot ERROR imi apare acolo...ce e asa greu....va bag in ceata c ce va bag?invat si eu de unde sa stiu spun si eu ce se intampla mai bine sau mai prost..nu sunt un specialist...daca eram un destept in asa ceva numai veneam aici...Scuze daca va stresez...deranjez...!;)am cerut niste sfaturi doar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va bag in ceata c ce va bag?

Uita-te si tu ce ai scris:

Printul e facut cu contactul pus deci motorul nu era pornit.
Se vede si din poza ca am incercat cu motorul oprit!
Poza e facuta cand da motorul era pornit!

E bine...

Oricum cuiuda a postat tot ceea ce trebuie sa faci... e drept o parte e in engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!