Jump to content

Fabia 1.2 HTP vs Logan 1.6 MPI


cubeborg
 Share

Postare recomandată

Deci s-a descoperit in sfarsit un sistem care nu consuma nimic, de nicaieri :)

prea multe puneti in carca bietului logan.

Sa va spun si eu una alta. la motor si la spatiu nu aveti ce sa comentati ! Loganul este in fatza. Sunt date negru pe alb nu conteaza putea fi facut si in Congo tot e in fatza Skodei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci s-a descoperit in sfarsit un sistem care nu consuma nimic, de nicaieri :)

Exact asha am zis, "nu consuma nimic de nicaieri", merci ca ai "subliniat" cu bold.

@scirocco, si tu ai dreptate, important e ca e mare si puternica, ce mai conteaza ca e urata si proasta. ****************

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea multe puneti in carca bietului logan.

Sa va spun si eu una alta. la motor si la spatiu nu aveti ce sa comentati ! Loganul este in fatza. Sunt date negru pe alb nu conteaza putea fi facut si in Congo tot e in fatza Skodei.

Tocma' pe mine m-ai quotat care ziceam ca nu-i chiar asa :) :)

Exact asha am zis, "nu consuma nimic de nicaieri", merci ca ai "subliniat" cu bold.

Pai daca intr-adevar consuma ceva, inseamna ca ia si din puterea motorului, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia hidraulica consuma aproximativ 3kW din puterea motorului, in timp ce cea electromecanica nu.

OT: Octi 2 are directie eletromecanica, Octi 1 are directie hidraulica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOGAN e urata si proasta poate, dar spatiu si motor sunt mai bune ca la Skoda.

tata si-a luat Skoda si sincer, as prefera sa fi fost un logan. ll costa mai putin si avea spatiu mai mult. ce mai conteaza plasticaraiele si tinuta de drum. Daca tii la asa ceva, iti iei un BMW, nu Skoda Fabia HTP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) De consumat servodirectia oricum consuma. La cea hidraulica ia din puterea motorului prin curea :) iar la cea electro-hidraulica sigur pentru alimentare ia curent din alternator(care si ala e antrenat de motor).

Deci..... concluzia o trageti singuri

Cat despre LOGAN: tatal meu a facut aproximativ 40000km pana acum cu Loganul. Si i-mi explica ca dupa 100-120 km/h trebuie sa o tii bine de >>haturi<< :) :D :D.

La viteza e instabila. Si daca mai bate si vantul :)

Eu as alege Fabia. Insa posibil cu un motor cu cilindree putin mai mare. Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De consumat servodirectia oricum consuma. La cea hidraulica ia din puterea motorului prin curea iar la cea electro-hidraulica sigur pentru alimentare ia curent din alternator(care si ala e antrenat de motor).

Thank you, exact la asta ma refeream!

Cat despre LOGAN: tatal meu a facut aproximativ 40000km pana acum cu Loganul. Si i-mi explica ca dupa 100-120 km/h trebuie sa o tii bine de >>haturi<< :) :) :D.

La viteza e instabila. Si daca mai bate si vantul :)

Sorry, da's aiureli... am condus destul de mult Logan (si tata are, lol, toata lumea are tata cu logan :) ) si nu e chiar asa... este mai naspa la interior, atentie mai mica la detalii, etc, etc... dar hai sa nu exageram chiar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiu un posesor de Logan care nu circula peste 100 la ora cu ea.

Recomand, cand aveti ocazia, sa inchideti o usa de Logan si apoi una de Fabie. Sunetul ala mie personal imi spune muuulte. ;-)

Ce inseamna un motor mai bun ? 1.6 de la Logan consuma mai putin decat 1.2 HTP ? Sau tine 450k km fata de 350k km ai HTP-ului? Ca nu inteleg :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel putin vorbesc de tata (sofer profesionist) deoarece un om cu peste 1.500.000km facuti pana in prezent de la care pot sa spun ca am invatat multe.

Si eu am condus Logan si mi se pare ca eram la volanul unui ARO. iti da senzatia de inaltime. Cat despre butoanele de geamuri electrice si despre comanda pentru oglinzi cred ca sunt complet incomod amplasate.Si soferul ar trebui pe usa lui comenzile pentru toate geamurile electrice.

In fine fiecare face ce vrea cu banii lui pana la urma ! :)

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am condus Logan si mi se pare ca eram la volanul unui ARO. iti da senzatia de inaltime. Cat despre butoanele de geamuri electrice si despre comanda pentru oglinzi cred ca sunt complet incomod amplasate.Si soferul ar trebui pe usa lui comenzile pentru toate geamurile electrice.

In fine fiecare face ce vrea cu banii lui pana la urma ! :)

Inaltime adevarat. Butoanele asa e, complet idiot puse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia hidraulica consuma aproximativ 3kW din puterea motorului, in timp ce cea electromecanica nu.

OT: Octi 2 are directie eletromecanica, Octi 1 are directie hidraulica.

...si Fabia electorhidraulica :) daca to vorbim de Fabia. Motorul electric merge tot timpul la o turatie scazuta si creste turatia la "turatia de lucru" doar cand este nevoie de asistare. As spune ca per total este mai economica decat directia hidraulica clasica.

@saboteur: esti mortal: la fix comparatia ta.

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul electric merge tot timpul la o turatie scazuta si creste turatia la "turatia de lucru" doar cand este nevoie de asistare. As spune ca per total este mai economica decat directia hidraulica clasica.

hihi, doar daca nu este setata pe modul handicap, caz in care motorul electric merge continuu la turatia de asistare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care era comparatia?.....logan vs o masina......aha , am inteles... sa faci o cutie mare de tabla in care incap multe nu inseamna sa faci o masina....parerea mea e ca nu ai ce compara....designerul de la Logan probabil a lucrat la o fabrica de conserve inainte sa fie la Dacia sau Renault , cand privesc interiorul de la Logan parca ma intorc in timp vreo 20 ani....astea e , parerea mea...

Despre Fabia...am considerat-o cea mai urata masina posibila de pe planeta...bine asta pana a aparut Loganul , totusi Fabia are un stil al ei si deja se vorbeste de Fabia ca de o referinta in categoria buget...

Daca vreti o comparatie intre masini ar trebui sa facem un topic despre Fabia vs Accent vs Kia aia noua din aceeasi gama , asta da razboi tare si nu prea cred ca ar avea Skoda de castigat din razboiul asta , la nici un capitol cu exceptia mecanica....

parerea mea :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:

...ar trebui sa facem un topic despre Fabia vs Accent vs Kia aia noua din aceeasi gama , asta da razboi tare si nu prea cred ca ar avea Skoda de castigat din razboiul asta , la nici un capitol cu exceptia mecanica....

parerea mea :blush:

conform parerii tale implicit vor pierde si Polo si Ibiza.. :nono: .. hmm...

cristi, se vede ca nici nu ai avut vreodata onoarea sa conduci o Fabia sau alta masina bazata pe aceeasi platforma... de data asta chiar vorbesti din auzite. clar nu o sa recunosti, dar eu sunt convins de asta :001:.

in ceea ce priveste designul Fabia: despre gusturi nu se discuta si nu te obliga nimeni sa il "intelegi".

Este insa de apreciat faptul ca Skoda a reusit un design original, nu e nici coreean, nici copie de VW, ci pur si simplu altceva si a fost o alternativa reala la uniformitatea pietzei pentru vremea cand a aparut.

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi: ar trebui comparata aproape intreaga gama VW actuala inclusiv Passat, pentru ca platforma existenta s-a nascut odata cu fabia. Apoi a fost implementata pe ibiza, cordoba, polo si a2. Mai tarziu, odata cu platforma g5, puntea fata a acesteia este o replica la scara mai mare a fabiei. Si nu ma refer doar la sistemul McPhearson, care este vechi, ci la realizare. Au renuntat la stabilizarea de tip vechi de pe g4 in favoarea celei de acum. De asemenea, platforma fabiei se pare va dainui multi ani de acum inainte, caci va fi folosita si pe fabia2 si pe yeti, modele care sunt in curs de aparitie.

Iar treaba cu bugetul, iarasi nu m-as avanta prea mult. Orice skoda pana la urma poate fi buget. Fabia face eforturi sa se bata cu loganul insa primele modele si media dotarilor sunt din alta categorie de preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: De consumat servodirectia oricum consuma. La cea hidraulica ia din puterea motorului prin curea :) iar la cea electro-hidraulica sigur pentru alimentare ia curent din alternator(care si ala e antrenat de motor).

Deci..... concluzia o trageti singuri

Directia electromecanica consuma mult mai putin decat cea hidraulica...deci exista un castig de putere.

Iti raspunde si BogMW:

...si Fabia electorhidraulica :D daca to vorbim de Fabia. Motorul electric merge tot timpul la o turatie scazuta si creste turatia la "turatia de lucru" doar cand este nevoie de asistare. As spune ca per total este mai economica decat directia hidraulica clasica.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Sunt nou pe acest forum (adica intru destul de rar),dar legat de aceasta comparatie parerea mea (subiectiva) e ca in primul rand daca cineva trebuie sa aleaga intre 2 masini ieftine => are buget limitat. Deci e important pentru el costurile de intretinere, fiabilitate, consum, etc. Daca e sa compari dupa performante, tinuta de drum, am vazut Porsche 911 (model mai nou) care se cam legana la viteze mai mari si porniri mai nervoase,avand doar 100 k km la bord, mai bine te gandesti ca Logan a fost creat de Renault pentru persoane cu buget mai mic, deci a trebuit sa se faca compromise => masina mai putin fiabila.La care Skoda (VW) are experienta mai multa cu modelul Fabia ca sa stie ce fel de compromise sa faca pentru a nu afecta renumele concernului VW in ceea ce priveste fiabilitatea, designul, performantele, economicitatea, etc. Pot zice ca daca ar fi sa aleg (desi eu am buget limitat) as alege Fabia fara nici cea mai mica remuscare, doar pentru simplul fapt ca am vazut destule (chiar si condus unele) masini, din care cele produse de VW m-au impresionat fooarte placut.

Bafta!!

Modificat de Tonyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barfim si noi ce sa facem , daca cel care a deschis postul nu a mai intrat si noua ne place sa discutam de subiectul in cauza nu cred ca e ceva rau in asta , fara sa fiu rautacios : cui nu-i convine sa nu mai scrie... parerea mea ca topicul va pieri singur cand nu va mai exista interes :D

Am avut bani de Passat si nu am luat , pur si simplu mi-a placut mai mult Octavia , chestie de gust nu de bani , imi place interiorul la Passat dar nu imi place exteriorul , da masinii o nota de dric asa , sa nu se supere cei cu Passat pe mine dar asta e senzatia mea , sunt nehotarat cu Passat , imi place masina dar parca nu imi place , cum ziceam chestie de gust... uite de exemplu BMW seria 3 mi se pare bestiala iar unii zic ca e de-a dreptul naspa , tot chestie de gust si nu m-as supara daca as avea seria 3 BMW si sa imi zica cineva ca e oribila :D ;)

On-topic....... Skoda e Skoda si Dacia e Dacia , asta e, deci consider ca diferenta de pret merita pentru Fabia... :(

Abia acum am citit toate raspunsurile , poate am fost cam prea plastic in referirile la Logan dar imi doream ceva mai bun de la Dacia noastra si am fost dezamagit.... am condus Fabia si mi-a placut , nu e stilul meu dar imi place totusi.... cat despre Polo si Ibiza deja ne ducem la alt sector de pret si de pretentii , sunt superioare Fabiei cel putin ca imagine de marca chiar daca mecanica e aceeasi.....Ibiza arata chiar bestial..... si POLO are farmecul lui germanic....voi le puteti compara cu Logan?.....

Modificat de cristirenault
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moam ... ce oameni, cum ajung saracutzele masini porcaite pe aici pentru ca mie imi place x sau lui ii place y :D

pe scurt, ca sa nu ma las purtat de sentimentele pe care le am fatza de fabia mea .. designul la Fabia mi se pare foarte reusit, clasic, de bun gust si cu un aer oarecare tineresc .. spatiul e mega suficient daca nu este ditai Ghitza Muresan sau depaseste 120 KG .. dotarile standard + optionalele existente fac fatza si la cele mai pretentioase cerinte (ar fi mers un dublu climatronic, ce e drept .. de fapt, fabia are climatronic in vreo configuratie ? :D) .. klank-ul de inchidere intre o usa a unei masini germane (sau cu radacini) si Logan, intr-adevar difera si face diferenta pana la urma

eu cred ca cea mai urata masina din lume e Fiat Albea :eek: si modelul precedent si face-lift-uita, anyway .. ontopic fiind : fiecare dintre modelele din vs isi are targetul specific .. so, sa nu ajungem la porcait masinile din auzite .. plzzz !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul ramane deschis chiar daca cel care l-a initiat nu mai intra. cine nu e interesat de discutie pote sa nu citeasca.

pe de alta parte vor fi facute invizibile toate posturile care nu au legatura cu discutia fabia vs logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt, fabia are climatronic in vreo configuratie ?

Din pacate nici macar la Fabia RS :)... nici piele! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

La mine la primul lant schimbat la 17k a inceput iar dupa 1k. Acum 19k si il pandesc cu camera. Se sperie cand stie ca va fi filmat. :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!