Jump to content

Motorul se incinge si nu mai trage!


Connie
 Share

Postare recomandată

nu ne bagam la preturi :) :) da' e bine sa discutam cam ce ai aflat :) .. cum a fost acum cu tablitele de pe camasi... si s-a mai lamurit lumea :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MikeRG

    25

  • niq_ro

    25

  • Connie

    25

  • victori

    23

Top Posters In This Topic

true....

Si in plus mai vedem si le mai umbla prin cap alora...

Sunt curios ce au mai gasit...ca pe aici s-au vehiculat multe probleme...

Inca nu s-a lamurit de la ce este... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ma gandesc mai bine, sunt unele mici care au si o crestatura?

:)

aha aha, e o taietura in diagonala, daca mai tin si io minte :12:

prin taietura aia trece tija termostatului, ca doar chiuloasele sunt intersanjabile st/dr... :) btw, neamtu' dreaq, stiti ca a facut canalul ala de trecere prin chiulasa a tijei termostatului si la chiuloasele de T4, desi au racire orizontala iar termostatul original e altfel pozitionat? parca totul pregatit pentru conversie... :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai Connie niste table gasim noi prin mormanele alea...tre sa vedem daca le ai sau nu....eu nu am inteles din toata discutia daca motorul mai e pe masina....parerea mea: se da jos motorul, se inventariaza ce table exista si ce nu , se completeaza, se monteaza si apoi vedem :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul il tine in portbagajul ala din spate, nene! :bounce: asa ca o sa il aduca duminica la Pardon Cafe, evident daca venim si noi... :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa inteleg ca dam noi jos motorul sa cautam tablele?....sa imi iau salopeta de lucru atunci....poate ca are problema si la deflectoarele din turbina...sa nu cumva sa nu mai aiba termostatul si sa fi ramas alea inchise adica sa nu circule aerul...poate cineva a zis ...ia sa-l dau jos ca tot e stricat si atunci deflectoarele alea stau in aer adica au ramas in poz necoresp...tre sa verificam nene

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am termostat si nu ar fi rau sa venitzi cu salopete pe voi :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu ai termostat atunci problema e rezolvata...de la asta provine....delfectoarele au rama pe inchis....macar unu stricat care a ramas pe deschis ar fi bun ca sa-ti faca racirea la motor...parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e unde gasim un termostat srticat...are careva unul ramas destins?....sau poate iti cumperi unul nou....vezi pe la auto en vogue daca au...La gradina Botanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e unde gasim un termostat srticat...are careva unul ramas destins?....sau poate iti cumperi unul nou....vezi pe la auto en vogue daca au...La gradina Botanica

Termostat stricat am eu, l-am luat anul trecut de la fiare vechi pe post de mostra.

Deflectoarele/voletii/clapele/whatever, actionate de termostat, nu trebuie sa ramana inchise - chiar daca termostatul se sparge/perforeaza/etc, ramane deschis, nu inchis. Apoi mai e si arcul care le tine deschise. Eu am mers aproape 2 ani fara termostat, si nu se incalzea prea tare(cel mult 100-110 grade vara, pe canicula), desi arcul n-are forta sa tina clapele deschise la maxim. Nu se poate incinge motorul pe timp de iarna numai din asta, cel putin nu atat de mult.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa calculam

capete bara si pivoti=500 mii buc...total 2,5 mil

amortizoare fata noi Monroe=2,2 mil buc deci 4.4 total

cablu acceleratie 150 mii

cauciucuri 1 mil buc...cal mai ieftin...deci 4 mil

motor obosit cdred ca tre sa-i faci palierul ca daca nu a avut tablele si s-a supra incalzit s-au dus cuzinetii de palier....greu de spus ce si cum....3-4 mil

total

ia-le si tu pe rind ca e mult de tot

cred ca fara 20 nu scapi...da intradevar 3-4 ani uiti sa mai faci ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pac, pe pagina 4 a pus Victori o poza. Este tabla care pare sa aiba poz. 23- ca idee, imediat sub ea sunt 2 piese mici, 24 si 26. Din cate vad eu acolo, sunt mai multe modele, ca aia din poza difera de ce am eu- are nishte gauri care la mine nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza pe care am pus-o eu este pentru o turbina cu radiator de ulei in afara ei. motor AB. lui connie ii trebuie tabla cu nr 23 dar pentru 1200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io ma mai gandeam :censur: ca daca nu gasiti suport de alternator sa puneti la loc dinamul :) .. atunci nu ar mai sta carcasa turbinei asa ..cracanata :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca mai are dinam. oricum trebuie si releu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey... am scris undeva... da' s-a ratacit... am gasit tabla... sper sa fie buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nea SIMA are sigur un picior de alternator si cere cam 200-250 mii pe el....vor fi probleme multe daca se retrece pe dinam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa multumesc din suflet celor care au venit si m-au ajutat sambata: victori, pacman, alex_b, mihaiachi, nautilus, dana77 cu Rares si principessa; asa oameni nu intalnesti prea des. S-au pus toate piesele care lipseau (mai putin termostatul), chedere, s-a vopsit capota, dupa cateva ore bune de munca ne-am asezat la masa pt. mult asteptatul gratar care a intrat cum nu se putea mai bine cu bericile de rigoare :bere: . Dupa ce au plecat baietii adica ora 20.00 am facut o tura cu masina care s-a sfarsit dupa aprox 20- 30 minute din cauza incingerii motorului :33: Asadar problema nu era din cauza unei table, a suportului alternatorului, a unei garnituri lipsa :( (oricum si astea trebuiau puse), pasul urmator: mers la un mecanic bun sa desfaca motorul sa vada exact ce are. MULTUMESC MULT BAIETI SI FETE!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa multumesc din suflet celor care au venit si m-au ajutat sambata: victori, pacman, alex_b, mihaiachi, nautilus, dana77 cu Rares si principessa; asa oameni nu intalnesti prea des. S-au pus toate piesele care lipseau (mai putin termostatul), chedere, s-a vopsit capota, dupa cateva ore bune de munca ne-am asezat la masa pt. mult asteptatul gratar care a intrat cum nu se putea mai bine cu bericile de rigoare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un diagnostic :) "prin telefon", ca sa zic asa:

- joc axial => presiune scazuta ulei => lubrifiere insuficienta => racire insuficienta => supra incalzire;

- avans nereglat => supra incalzire;

- putin ulei in motor :shock: (de ce nu, se poate intampla si asta) => suprancalzire;

- nu in ultimul rand culbutori reglati prea "strans" => supraincalzire.

cam atat pentru acum... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...asa ca nu e musai sa il desfaci ci sa il iei la puricat dupa cele de mai sus (tacheti, aprindere, carburatie, nivel ulei!!! iar pentru jocul axial, daca nu e prea mare, merge o saiba-doua mai groasa in locul celor existente)... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!