Jump to content

Motorul se incinge si nu mai trage!


Connie
 Share

Postare recomandată

Connie, cind ai reglat tu ultima data culbutorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MikeRG

    25

  • niq_ro

    25

  • Connie

    25

  • victori

    23

Top Posters In This Topic

Connie nu cred ca a reglat niciodata kulbutorii.... :salut: Da' tre' sa se fi ocupat Romi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut: Eu personal nu am umblat la motor,fostul propretar sustinea ca l-ar fi facut complet linie si segmentare la nea' Sima,si ca sa il credem pe cuvint,desi am gasit diverse chestii la masina destul de bramburite.

Oricum parerea mea este ca in momentul in care va da caldura exista posibilitatea ca motorasul sa cedeze!Spun asta pentru ca anumiti meseriasi nu stiu ca exista si piese noi care pot fi folosite la motor si merg pe vechile cirpeli de pe vremea lu' impuscatu,asa ca posibil sa fie in motor indigou tablite si diverse alte chestii! :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu-mi aduc aminte sa fii zis ca a facut vreo reparatie la nea Gigi, ci ca a cumparat niste piese de la el. Dc. motoru' are probleme nu sunt din cauza lui Nea Gigi ci din cauza altuia care a lucrat la el inainte sa cumpar eu masina. Fostul proprietar imi spunea sa ma duc la mecanicul pe care l-a avut el, un tip tanar nicidecum nu a mentionat numele lui nea Gigi. M-am simtit datoare sa fac aceste mentiuni pentru a nu exista confuzii si pentru a nu invinui pe nimeni aiurea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... eu zic sa nu aruncam mata de la unu' la altu' ci sa gasim solutii, daca nu avem solutii si alternative hai sa inchidem topicu' asta si gata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca a mai avut probleme de acest gen principessa prin vara anului trecut, exista un topic pe undeva pe aici...si tot de la partea electrica i se tragea...

In alta ordine de idei, o intrebare pentru Romi: cum rezolvi tu problemele legate de reconditionari - arbore, biele, bloc - ai acces la un atelier cu masini unelte care sa iti faca alezari, honuiri si alte asemenea? cu oameni care sa priceapa si sa fie familiarizati cu acest tip de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io citii cele 2 topic-uri si dupa cate intelesai a fost vorba la principessa de bobina si mai ales de turbina.... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca a mai avut probleme de acest gen principessa prin vara anului trecut, exista un topic pe undeva pe aici...si tot de la partea electrica i se tragea...

In alta ordine de idei, o intrebare pentru Romi: cum rezolvi tu problemele legate de reconditionari - arbore, biele, bloc - ai acces la un atelier cu masini unelte care sa iti faca alezari, honuiri si alte asemenea? cu oameni care sa priceapa si sa fie familiarizati cu acest tip de motor?

:salut: toate prelucrarile mecanice le fac la o uzina linga mine,unde am diversi meseriasi specializati fiecare pe cite o operatie :

-borstanga bloc,rectificari plane

-rectificat arbori,alezat,honuit

-chiulase-rectificari supape,ghiduri

iar pentru maruntisuri diverse am meseriasii de la mine de la servici(astia trebuie sa stau linga ei)

oricum lucrez cu ei de niste ani buni si nu am fost dezamagit pina acum :12:

suduri electrice si autogen se fac la mine,la fel si batut ferodouri saboti sau ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... eu zic sa nu aruncam mata de la unu' la altu' ci sa gasim solutii, daca nu avem solutii si alternative hai sa inchidem topicu' asta si gata!

Connie solutii exista intotdeauna ! Singura problema este ca ele de obicei costa!Si in alta ordine de idei motoradreul de pe masina ta s-ar putea incinge in ordinea gravitatii din diverse cauze:

-avans incorect reglat(poate ar trebui aruncata o privire dupa ce tzia montat aprinderea(me culpa nu m-am uitat fiindca ai zis cam tirziu de chestia asta ))

-posibil sa fi sarit arculetul din spate de la comanda perdelelor de la turbina si sa fi ramas blocat pe inchis ( sincer nu m-am uitat sa vad daca ai termostat,asa ca si asta poate sa fi ramas pe inchis daca exista)

-linia uzata si reparata cu diverse foite pe sub cuzineti,sau cuzineti de palier confectionati din te miri ce( am gasit in timp din bronz,aluminiu,fier cu ,compozitie turnata,etc)

-reparatie in care au fost imperechate diverse pistoane cu diverse camasi la ochi,sau au fost ilocuite pistoanele cu de la alta masina( de obicei unii folosesc pistoane de mosckvici),sau au fost camasuiti cilindrii,toate astea ducind la dilatari neuniforme si bineinteles incalzire,si citeodata blocare

-bloc cu uzura mare in paliere care necesita borstanga,uleiul scapind pe linga paliere ,nu face o racire si ungere corespunzatoare

-etc si se mai pot spune diverse alte povesti

Un lucru e cert Intotdeauna lucrul nou este lucru nou!mai ales in cazul unui motor! :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta vreau sa aud, ca se poate face ceva! Si stii foarte bine ca sunt adepta lucrurilor noi nu a carpelilor.... :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Connie, sa shtii ca Romi are dreptate, si eu am tot incercat sa fac din rahat bici, pe vremea cand nu puteam face rost de piese, si n-a vrut sa pokneasca :( . Chiar si motorul pe care il am acum pe mashina e incununarea a nesfarshite carpeli. Am avut noroc ca am facut rost de un motor bun pe care o sa-l pun, ca altfel eram in buda (unde tot stau din '88, cand am luat mashina :salut: :-( ). Partea nasoala e ca numai piesele ca sa rebuiltezi un motor costa f'o 300 de coco, si se mai adauga ceva prelucrari (2-3 milioane) si manopera cui ti-l face (presupun ca nu il dai tu jos sa-l repari :D ), asha ca daca motorul tre' reparat, tre' sa ai un banutz gramada pus deoparte... :salut:

Totushi se poate ca simptomele (incalzire, lipsa de putere) sa aiba si alte cauze: avans prost reglat, racire defectuoasa... Treburile astea trebuie verificate, tre' sa vada okiu'- altfel, vorbim doar diskutzii. :salut: Io zic sa ashteptzi un pic kaldurica, si sa ne adunam sa-i facem jocul la culbutori, avansul, sa verificam racirea si sa-i spalam carburatorul, pe urma sa faci un drum putzin mai lung si sa vedem cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai io la Lada am un motor cu linia vraishte , bate , face k totzi dracii, da trage de mananka pamantu , si trebuie sa merg ku ia mult si bine ka sa se incinga..........

Innainte se incingea k dracii, nu tragea....etx..........dupa ce am pus la punct aprindere , mere tzutz.................

Deci innainte de a lua motoare noi noutze , fishe de bujii bune, platini ok, bujii reci, aprindere electronica, avansul reglat kum trebuie ......ulei bun, verificat karbul sa nu skape benzina, si/sau sa nu bage la relanti benzina in excessss, si garantez ka daka skot la o broskutza turbina si o ambalez de o ia totzi dracii , nu se incinge peste kotele normale , ......nu are voie........vara da da nu iarna cu temp in juru a 0 grade.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bey fratilor...Connie e suparata rau :-( ... a fost la service cu masina si in afara sumei exorbitante pentru reparatie motor si suspensie :-( ... mi-a sarit ceva in "ochii" :bounce: .. ea nu are tablele de dirijeaza aerul... cum sa se raceasca motorul? :salut: eu m-am omorat sa pun tablele alea 2 mai mari de pe camasi care le uitasem... :D

chiar nu a observat nimeni ca nu are tablele ? :shock: am inteles ca au vazut-o cativa.. masina :bounce:

...ori vor baietii aia s-o traga in piept de la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-are alea, e nashpa... totushi nu cred ca se incinge super-crancen daca nu le are... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma intreb.....i-au desfacut motorul si au vazut ca nu sunt ? Ca nu ma duce capu cum dracu au vazut ca nu sunt acolo.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu sunt curios, daca alea exterioare sunt :salut: .. trebuia data carcasa turbinei si e cam chin cu motorul pe masina :D ... or fi avut minicamera video cum au aia de la "Delta Force"sau SWAT... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi zicetzi de tablele alea de sub cilindrii, care se agatza de prezoane? Alea se vede daca nu sunt, te bagi dedesubt si te uiti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea-s vizibile, mai sunt 2 perechi de table pe camasi, unele mici si unele mai mari..

pai asta eram si eu curios... care lipsesc? unele din cele vizibile sau cele ascunse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

curios.. :shock: Nu am gasit in nici o carte alte table decat cele din imagine... Am mai gasit la un motor pe care l-am desfacut niste table facute aiurea din table de zinc, d-aia de se pune la acoperisuri...

Erau puse sub camasi, dar nu inteleg ce cautatu acolo. In rest nu am mai vazut nicaieri asa ceva...

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt niste table de racire care se prind ca niste cleme in partea inferioara a camasilor, intre prezoane. procedural se monteaza inaintea instalarii chiuloaselor, altfel nu mai poti dupa. deflecteaza jetul de aer pentru a il orienta intre aripioarele camasilor :) - aceleasi table, mai mari si cu design diferit, se regasesc la T3 si T4 - arata aproximativ la fel, cu mici diferente date de cilindree si dispunerea prezoanelor de chiulase, vandute cu mare pompa de comersantii aftermarket sub denumirea de COOL TIN... :12:

daca le-ai aruncat pe cele originale, bafta ta! :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeeeee :bounce: .... alea facute din tabla zincata :shock: si eu le-am facut la inceput din tabla zincata.. asamblasem motorul, pusesem tablele exterioare si uitasem de tablitele alea...ca s anu stric originalle ca aveau o prindere cu sarma.. :) pana la urma am desfacut motorul si am pus si tablele originale :) ..

ele dirijeaza aerul, ca sa se raceasca (cat mai) uniform camasile :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!