Jump to content

Motorul se incinge si nu mai trage!


Connie
 Share

Postare recomandată

recunosc ca sunt ca idiot, trebuia sa ne uitam si la radiatorul de ulei pe care l-am dat jos si l-am pus la loc fara sa vedem daca e infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MikeRG

    25

  • niq_ro

    25

  • Connie

    25

  • victori

    23

Top Posters In This Topic

Bai, daca va tin "balamalele" ne mai strangem intr-un weekend sa mai surubarim la broscutza, sa-i verificati si eventual sa-i faceti toate reglajele "alea" :12: , mai facem un gratar mai bem niste beri :bere: nu-i problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta e bine.probabil ca in week end-ul de dupa pasti ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai cu radiatorul de ulei chiar rusinica ca nu l-ati verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, daca va tin "balamalele" ne mai strangem intr-un weekend sa mai surubarim la broscutza, sa-i verificati si eventual sa-i faceti toate reglajele "alea"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex B, reglarea avansului e una, ajustarea distantei intre platini e alta; avantajul aprinderii electronice adevarate, care inlocuieste platina cu un trigger opto magnetic/electronic (corectati-ma daca gresesc) e ca nu mai ai ce regla, ne mai existand platina care sa se uzeze/deplaseze, singura uzura fiind intre trigger si axul cu cama al delco-ului (asa o fi, tibimakai da-ti cu parerea ca doar ai asa ceva); in celalalt caz, unde ai doar un optimizor de scanteie (nu amplificator, aia cred ca e alta mancare de peste), ramane platina bine mersi unde e si o ai si pe asta in grija la reglat, alaturi de avans; avansul se regleaza volens-nolens chiar de la asamblarea motorului prin potrivirea pinionului axei cu came cu pinionul de distributie al arborelui (stiti voi, punctele alea care trebuie sa coincida), ulterior static, pe timpul 1 de aprindere si, acolo unde dotarile permite :))
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea nu e umila ci vine sa intareasca... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropos, delcoul lui connie nu e bine pozitionat. e sucit cu 180 grade , parca , nu mai tin minte. ideea este ca fisa de la cil 1 e in alta parte decat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropos, delcoul lui connie nu e bine pozitionat. e sucit cu 180 grade , parca , nu mai tin minte. ideea este ca fisa de la cil 1 e in alta parte decat trebuie

V-am spus si eu asta sambata :bounce: ca ordinea de aprindere e gresita, din fise. N-ati incercat sa le puneti la loc cum trebuie?

Delcoul nu se poate monta gresit, fiindca prinderea lui e asimetrica, si nu intra decat intr-o singura pozitie. Daca ar fi vrut cineva sa-l inverseze, o putea face numai din pinion, care se gaseste in bloc, si ma indoiesc profund ca a facut-o.

Trebuiau verificate avansul si ordinea de aprindere, dupa cum e facuta aprinderea cu magneti nu cred ca avansul se regleaza altfel decat la cea clasica

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba, bine ca totusi a fost vreme buna, berea a stins micii si toata lumea s-a simtit bine...data viitoare se rezolva, parerea mea! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La apriderea electronica trebuie ajustat numai avansul.

Oameni buni as dori sa stiu ce ati facut cu motorul acela daca nu ati verificat lucruri simple ca aprinderea, culbutorii?

Doar stiti ca daca invirtiti axul motorului pina cind cilindrul 1 ajunge la Top Dead Center(maxim sus) rotorul din delcou trebuie sa arate inspre

"tine"(spatele masinii). Daca asta este asa, inseamna ca delcoul este bine pozitionat. Tot in pozitia asta trebuie sa fie si cablul nr 1. Puteti compara cu masinile voastre.

O intrebare Connie, de cind se incalzeste motorul? De o vreme sau de cind ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina o are de curand....asa ca "de o vreme" = "de cand are masina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai baieti, de cand ati mesterit la ea, sunt unele probleme cu turatia motorului, este cam prea turat, si o mai si ia razna, adica atunci cand apas ambreiajul si bag viteza I, se tureaza atat de tare de parca as calca pe acceleratie si nu pe ambreiaj :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delcoul este mutat din pinion. daca era pus bine in pinion si noi puneam fisele gresit nu mergea deloc, dadea rateuri , etc. asa el merge "bine".

cu turatia nu stiu ce sa zic ca am umblat putin la amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati pus-o... :) :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai baieti, de cand ati mesterit la ea, sunt unele probleme cu turatia motorului, este cam prea turat, si o mai si ia razna, adica atunci cand apas ambreiajul si bag viteza I, se tureaza atat de tare de parca as calca pe acceleratie si nu pe ambreiaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, parca am vazut si eu, deshi am avut rolul de chitangiu-frecangiu :salut: , ca in loc de tzeava e un furtun.... si inseamna ca sarma freaca mai tare si poa' sa ramana accelerata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am fost la "constatare" mi s-a spus ca tre' schimbat si cablul ala de acceleratie..., facea figuri si inainte de marea mestereala, iar motorul se tureaza dupa ce ati facut voi reglaje pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey :12: .. lasati prostiiile :bounce: .. acceleratia se rezolva repede :shock: .. problema e cu incalzirea aia :salut: ....a motorului :) .. eu am desfacut motorul desi prorietarul sustinea ca-i "ca nou".. era pana in afara blocului motor.. camasile.. ..nu... :-( care si acum sunt muci... :-( da' mere.... deci probleme is altele... reglaj colbutori..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey :12: .. lasati prostiiile :bounce: .. acceleratia se rezolva repede :shock: .. problema e cu incalzirea aia :salut: ....a motorului :) .. eu am desfacut motorul desi prorietarul sustinea ca-i "ca nou".. era pana in afara blocului motor.. camasile.. ..nu... :-(
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu a fost bun, da' a fost un caz fericit.. deci trebuie .... desfacut :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sint de parere ca trebuie sa stii in ce stare este motorul tau. Altfel de unde stii cit incredere poti sa ai in el?

Cum am patit eu cind am cumparat al meu. Omul a zis ca motorul este foarte bun, doar reparat(cuzineti noi !). Nici nu am ajuns acasa cu masina, a trebuit sa-l remorchez pina acasa. Cind am desfacut motorul, am gasit diametre la vilbrochen de 2mm diferenta intre ele si cu suprafete de parca erau pilite. Multi vor sa scape de ele ca nu au bani si piese sa investeasca in masina!! Be aware!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine dreaq :scratch: sa-l desfaca?! Eu n-aveam habar de nimic cand am cumparat masina asta, nici un mecanic nu mi-a sugerat ca ar fi bine sa ne uitam si la motor.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la cati se pricep la motoarele astea...geme tara de ...urechisti...

gandeste-te ca nici eu nu am avut habar de ce inseamna motor aircooled cand mi-am luat broasca, n-am nici in clin nici in maneca cu stiintele aplicate...dar, dupa doua motoare disecate si un RK facut cu entuziasm alaturi de mecanic, manjit de gaz si de ulei, ciondanindu-ma cu cartea cartilor in fata (haynes), am ajuns si eu la concluzia ca, daca motorul da semne (primul e cel de joc axial), e musai sa il "despici"...si ca daca il faci cu mana ta, stii ce ai in...portbagaj! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu si dana77

la mine era un joc axial imens si am gasit pistoane puse pe invers si cite si mai citew...praf era

si ma asigurase ca e DE ABIA FACUT...defat era dat cu o vopsea pe el si strins sa nu mai curga ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!