Jump to content

Motorul se incinge si nu mai trage!


Connie
 Share

Postare recomandată

...ia baga un ochi pe www.r-si-r-doctori-in-broaste.go.ro si citeste pe pagina Tehnica - "Verificarea si corectarea jocului intre supape si colbutori"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MikeRG

    25

  • niq_ro

    25

  • Connie

    25

  • victori

    23

Top Posters In This Topic

si ulei neadecvat. ea are acum lukoil 10W-40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda :) ... trebuie olei bun (io recomand Aral 15W40) si reglare colbutori :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ulei neadecvat. ea are acum lukoil 10W-40
N-ati pus bidonul de Mobil 20W50 pe care l-am luat!? :?

avans nereglat => supra incalzire;

Avans "dat peste cap", mai precis, dar ma asteptam ca amicii nostri sa-l fi reglat.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot la parerea mea ramin, ca culbutorii sint ajustati prea strinti.

Eu nu cred ca uleiul poate sa incalzeasca motorul in halul ala. Sa piarda din putere, da. O alta problema ce poate sa aiba(ce am avut cind am luat masina mea), cuzineti "home made" care string dupa ce se incalzesc. Mai trebuie razuiti sa nu stringa.

Termostatul este bine sa-l ai pentru o functionare perfecta, dar eu nu am asa ceva si nu mi se incalzeste motorul.

Nu ai cumva cureaua de alternator prea stinsa? Vezi daca poti sa-l rasucesti 90 grade. Daca nu, este prea strinsa.

Cutia de viteza lucreaza bine, ai ulei in el si in ce conditie este uleiul? Nu este prea gros? Ambreiajul este reglat cum trebuie, nu aluneca cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ne departam de punctul central al discutiei, supraincalzirea motorului...problema trebuie analizata sistematic si simptomatic, de la centru spre periferie :)

Adica vreau sa spun ca experienta empirica a fiecaruia dintre noi este extrem de valoroasa dar, asa cum se spune in medicina, "nu exista boli ci bolnavi" - sigur ca se poate sa cadem pe solutie din prima...sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul este bine sa-l ai pentru o functionare perfecta, dar eu nu am asa ceva si nu mi se incalzeste motorul.

105 grade nu-i putin :bounce: e mai bine sa-l ai

Se pare ca nu vreti sa ascultati: si daca nu ai termostat, dar restul e in regula, nu se incalzeste excesiv, cel mult 20-25 de grade peste temp. normala. Daca e vorba de o supraincalzire atat de puternica incat trebuie sa opresti masina, sigur nu e lipsa termostatului de vina.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de schimbat ulei si de facut reglaje nu am mai avut timp. se facuse 8 seara cand am plecat.si eu zic ca inaite sa se grabeasca sa desfaca motorul trebuie verificate si alte reglaje, culbutori, avans, supapa de pe circuitul de ungere. Nu zic ca motorul e nou, are ceva joc dar am vazut si motoare mai ucise care mergeau fara probleme asa mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de schimbat ulei si de facut reglaje nu am mai avut timp. se facuse 8 seara cand am plecat.si eu zic ca inaite sa se grabeasca sa desfaca motorul trebuie verificate si alte reglaje, culbutori, avans, supapa de pe circuitul de ungere. Nu zic ca motorul e nou, are ceva joc dar am vazut si motoare mai ucise care mergeau fara probleme asa mari

He-he... exact... a se vedea motorul meu.... :)

si p'orma, clapetele stau pe deschis, au si arc in acest sens, asha ca lipsa termostatului, in acest moment, poate determina doar atingerea dupa mai mult timp a temp. de regim, nu supraincalzire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ulei neadecvat. ea are acum lukoil 10W-40

N-ati pus bidonul de Mobil 20W50 pe care l-am luat!? :?

avans nereglat => supra incalzire;
Avans "dat peste cap", mai precis, dar ma asteptam ca amicii nostri sa-l fi reglat.

~Nautilus

Are aprindere electronica, taticule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alo :) ... alo :) ... aprinderea electronica e in mare un amplificator "de scanteie", adica iti protejeaza platina deoarece trece un corent mai mic prin ea, de obicei de 10 ori mai mic (0,5A fata de 5A).. in cazul lu' Connie nu e cazul ca are optica sau magnetica, deci nu are uzura mecanica... :ok:

deci reglaj la colbutori, avans tot trebuie facute :) si nu trebuie neglijat uleiul :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deh, daca ma iau dupa altzii...Ma' bad! :)

cel mai bine e sa te uiti si tu pe net, prin carti (un ex, e "Electronica auto", ajunsa deja la editia a 2-a) :) ... eu de asta am o ura imensa pe anumiti "mecanici".. am vazut prea multe :-(

logica lor e, ceva de genul, eu fac asa de 20 de ani, nu ma inveti tu pe mine :)

oricum, aici suntem intre noi si discutam :shock: mai invatam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbat uleiul e adevarat dar nu asta e principala problema....cred ca tot racirea e de vina...tablele alea dintre chiulase si cilindrii au fost puse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tin minte ca Mihai a zis atunci la Pardon ca sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt tablele alea mici si patrate de sub cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e de desfacut...mai ales datorita jocului axial....sau montata o turbina Porche pe fulia alternatorului....a vazut cineva pe uindeva o astfel de turbina ca eu ma tot uit si nu vad pe nicaieri....adica pe la dezmembrari nu pe la magazine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex B, reglarea avansului e una, ajustarea distantei intre platini e alta; avantajul aprinderii electronice adevarate, care inlocuieste platina cu un trigger opto magnetic/electronic (corectati-ma daca gresesc) e ca nu mai ai ce regla, ne mai existand platina care sa se uzeze/deplaseze, singura uzura fiind intre trigger si axul cu cama al delco-ului (asa o fi, tibimakai da-ti cu parerea ca doar ai asa ceva); in celalalt caz, unde ai doar un optimizor de scanteie (nu amplificator, aia cred ca e alta mancare de peste), ramane platina bine mersi unde e si o ai si pe asta in grija la reglat, alaturi de avans; avansul se regleaza volens-nolens chiar de la asamblarea motorului prin potrivirea pinionului axei cu came cu pinionul de distributie al arborelui (stiti voi, punctele alea care trebuie sa coincida), ulterior static, pe timpul 1 de aprindere si, acolo unde dotarile permite :)) cu stroboscop, in mersul motorului.

De fapt, ca sa fim rigurosi:

1. punerea la punct a distributiei, corect, din asamblare;

2. reglare statica a avansului si a distantei platinei (cu becul de control respectiv cu lera)

3. reglare unghi dwell, cu dwell-metru, in mersul motorului;

4. reglare avans cu stroboscopul, in mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e de desfacut...mai ales datorita jocului axial....sau montata o turbina Porche pe fulia alternatorului....a vazut cineva pe uindeva o astfel de turbina ca eu ma tot uit si nu vad pe nicaieri....adica pe la dezmembrari nu pe la magazine

mda, interesanta abordare, asta cu turbina de porsche :bounce: ... :D sorry man da'nu m-am putut abtine, ce-o fi avand un motor "basit" :)) <scuze connie, e doar o figura de stil nu ma iau neaparat de motorul tau> de 1200 cu o turbina de 2.0 - 2.6 l de porsche, nu stiu...

ca sa va oftic un pic, singurul porsche 911 de care am auzit ca ajunsese la dezmembrari prin 2000 si se vindea cam la 3000 de coco...l-am ratat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o elice in plus care ajuta la racire mai ales a componentelor aflate deasupra motorului si a , turbinei mari....am citit si vazut articolul dar nu mai stiu unde...cred ca in supervw magazine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex swe referea la o "elice" pus pe axul alt in compartimentul motor nu in turbina. Ceva ce inlocuieste cumva kit-ul de racire care tine capota deschisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sheff, chiar am chef sa ma iau de cineva in dimineata asta :shock: asa ca voi continua sa te tachinez :shock: "elicea in plus" e chiar in plus daca nu raceste un motor care face chiar caldura, adica ceva peste 100 de cp si 2000 cm3; sa pui asa ceva pe un motor de pana la 1600 sau chiar 1776 cm e doar o chestie de fitze, sa dea bine sub capota, "sa moara dushmanii mei" adica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dom'le am inteles ideea dar mi se pare tampita atat timp cat sistemul original de racire, pus la punct raceste corespunzator, si, asa cum ai spus chiar tu, ai vazut motoare si mai "impuscate" care mergeau bine...asa ca nu cred ca e (doar) vina racirii la motorul lui connie; exemplu pragmatic: camd am adus fiatul 850 special acasa, pe rotile lui, fierbea efectiv apa in radiator; la reglajul culbutorilor i-am gasit atat de stransi ca nici nu puteai baga lera sub ei; dupa reglaj - minune - te lipea cu curu de scaun si nu mai puteai pune de un ceai in radiator... :bounce:

parca as merge mai degraba pe solutia distantierelor de capota...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare foarte rau sa aud ce s-a intamplat cu broscuta ta Connie!!!!! :))

Sper din tot sufletul ca o sa se rezolve problema ta!

Inca o data multumim pentr gratar! :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!