Jump to content

Motorul se incinge si nu mai trage!


Connie
 Share

Postare recomandată

De cate ori merg cu masina mai mult, nu de acasa pana la servici, ci cum ar fi o plimbare gen Dristor - Pardon Cafe -Drumul Taberei (cum a fost duminica) se incinge motorul si trage din ce in ce mai greu :scratch: si ATENTIE! daca ma aflu la semafor si vreau sa plec ca tot omu' mi se opreste motorul si nici de-al dreaq nu mai porneste decat daca ma duc sa inchid socul cu manuta. Si daca il mai si las putin sa se raceasca merge.... De doua ori mi s-a intamplat treaba asta, in rest fac drumuri scurte acasa-servici, dupa 8 ore servici-acasa. Voi ce credeti ca ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MikeRG

    25

  • niq_ro

    25

  • Connie

    25

  • victori

    23

Top Posters In This Topic

Am patit si eu asta, din cate am vazut tu ai bobina de dacie. La mine de la bobina era, se incingea si nu mai dadea scanteie suficienta , am schimbat bobina si nu mai am astfel de probleme. S-a mai intimplat si altora si a fost aceiasi cauza. Incearca sa schimbi bobina si sa vezi dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a schimbat un mecanic bobina sau cel putin asa a zis, dar vad ca se intampla exact acelasi lucru...., o sa pun alta.... sa vedem dupa ce se mai intampla.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are legatura bobina cu faptul ca socul ramane inchis si trebuie deschis manual......umila mea parere .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce cetesc io si ce discutai la telefon cu Nautilus.. problemuta e din socul electric :scratch: .. si mie mi-a facut probleme :-( .. da' io am fost mai drastic :12: .. am schimbat carburatorul :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niq, dar crezi ca e posibil sa fie o "oarescare" legatura intre cele 2 problemute? si care ar fi solutia? :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc iti sta socul inchis tot timpul ai putea sa-l anulezi.........eu le-am anulat la amindoua carburatoare si dim cind este frig porneste usor dar stau 2-3 min pina se incalzeste putin..........poate sa fie si bobina dc ai de dacie,poate nu merge bine cu aprinderea electrionica.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o legatura intre cele doua problemutze - socul este alimentat cu curent electric de la polul + al bobinei. Daca n-are curent, nu se poate incalzi si nu se deschide. Aici insa se deschide si ramane asa. Faptul ca se incinge motorul(cate grade?) si nu mai trage e mai ciudat, mai ales ca e rece afara - mie nu-mi sare de 80-85 grade iarna.

E ff posibil sa ai avans prea mare, "dat peste cap", si carburator reglat pentru amestec prea sarac in benzina.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc iti sta socul inchis tot timpul ai putea sa-l anulezi.........eu le-am anulat la amindoua carburatoare si dim cind este frig porneste usor dar stau 2-3 min pina se incalzeste putin..........poate sa fie si bobina dc ai de dacie,poate nu merge bine cu aprinderea electrionica.......

Mi s-a intamplat si inainte de a pune aprinderea :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc iti sta socul inchis tot timpul ai putea sa-l anulezi.........eu le-am anulat la amindoua carburatoare si dim cind este frig porneste usor dar stau 2-3 min pina se incalzeste putin..........poate sa fie si bobina dc ai de dacie,poate nu merge bine cu aprinderea electrionica.......

Mi s-a intamplat si inainte de a pune aprinderea :scratch:

sincer ..la faza asta bine ar fi dc as vedea motoru cu ochiu meu :shock: ,sa-l aud cum toarce si dupaa aia tre verificata aprinderea,carbu.........dc ai fii fost aci in arad te-as fii rezolvat............dc da d-zeu si fac rost de ceva bani cred ca-mi deschid un mic service de VW aircooled..........este un vis ascuns al meu............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o legatura intre cele doua problemutze - socul este alimentat cu curent electric de la polul + al bobinei. Daca n-are curent, nu se poate incalzi si nu se deschide.

Borna + a bobinei de inductie este exact 12V (14V) dupa contact, deci si socul este alimentat la 12V.... :scratch:

Bobina de inductie este de fapt un autotransformator :salut: , este alimentat la 12V (borna de plus), borna minus este pusa la masa prin ruptor (platina delcoului)m borna negativa este in serie cu un condensator la masa, realizandu-se un circuit LC... se induce o tensiune de foarte mare...

bun :salut: :salut: .. o bobina care nu "merge" are ori scapari intre inalta tensiune si masa, ori izolatia a fost distrusa si nu mai este un autotransformator.... :-(

PS: discutiile ca alea ca bobinele de Dacie nu sunt bune e o treba mult deplasata, ele sunt universale, pot fi folosite si pe Oltcit, lada, VW... e vorba de calitatea cu care unii producatori isi fac produsele :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu la calitate ma refeream ca aia de am avut-o eu se scurgea asa ca a fost distrusa in interior , nu mai avea ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am priceput.. da' ca idee sunt si bobine romanesti care au 20-30 de ani care "merg" foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect :salut: ... acum sa revenim la subiectul topicului :bounce: ... eu zic ca sunt sanse extrem de mici sa fie bobina defecta, altfel nu ar "mere", Connie are si aprindere electronica :salut: ... io o tin pe a mea ca problema e din carburatie :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin, si eu am avut aceiasi problema, pornea ,mergea dar dupa ce mergeam mult nu mai tinea relantiul si nu mai pornea. Principesa patea la fel. Dupa ce am schimbat bobina nu am mai patit asta deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victore, tata, nu citisi bre ca i se intepeneste socul ???? ce dracu, ca a zis-o de-a dreptu' !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar poate sa fie si ca avansul nu este la pctul lui.......mai mult acolo as bate eu plus verificare functionarii socului

Connie........cit iti minca???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate sa-ti spuna ca ii curge(a) benzina pe la furtune :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, poate am citit eu gresit dar Conie spune ca se duce sa inchida socul, ea nu a spus ca se blocheaza socul pe inchis. Si atunci e normal sa se dea jos si sa il inchida cu mana pentru ca este cald si nu se inchide singur. Ceea ce face ea este sa imbogateasca putin amestecul , fortat prin inchiderea socului , pentru ca motorul sa porneasca. oOicum eu am spus ca ,din experienta proprie, o cauza poate fi bobina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, poate am citit eu gresit dar Conie spune ca se duce sa inchida socul, ea nu a spus ca se blocheaza socul pe inchis. Si atunci e normal sa se dea jos si sa il inchida cu mana pentru ca este cald si nu se inchide singur. Ceea ce face ea este sa imbogateasca putin amestecul , fortat prin inchiderea socului , pentru ca motorul sa porneasca. oOicum eu am spus ca ,din experienta proprie, o cauza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca tu acolo inchizi shocul, doar roteshti sectorul ala in trepte care tzine clapeta de acceleratzie putzin deskisa. clapeta de shoc e actionata de bimetal, iar axul clapetei de shoc are o tablitza care mishca sectorul in trepte. Mishcarea nu se transmite si invers, adica daca mishti sectorul ca sa tzina acceleratzia mai mare nu se roteshte si clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la Conie cred eu ca e din motor.Asa facea si al meu si a trebuit sa-l segmentez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca tu acolo inchizi shocul, doar roteshti sectorul ala in trepte care tzine clapeta de acceleratzie putzin deskisa. clapeta de shoc e actionata de bimetal, iar axul clapetei de shoc are o tablitza care mishca sectorul in trepte. Mishcarea nu se transmite si invers, adica daca mishti sectorul ca sa tzina acceleratzia mai mare nu se roteshte si clapeta.

Bai Mihai, dreptate mai ai, stii tu - femeile si mecanica - nu prea sunt prietene bune. Anyway, Nautilus m-a invatat sa asez rotita de pe partea cu cablul de acceleratie si de la el am inteles ca "chestia aia" ar fi socul :12: ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi aduc eu aminte :salut: , la toate carburicele de VW puse pe broscuta mea tija aia care regleaza relantiul sarea de pe chestia dintata si trebuia readusa cu mana :-( , da' n-am apucat multe teste ca mi-am schimbat carburatorul :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!