Jump to content

Probleme cu furtunul de la rezervor


Connie
 Share

Postare recomandată

Frati broscari, am o problema care mi-a scos peri albi. Am schimbat 3 sau 4 furtune de benzina la rezervor :12: Un furtun ma tine cateva zile, o saptamana - se umfla si plezneste de parca ar avea presiune! :scratch: De cand am cumparat masina nu am putut sa estimez consumul pt. ca mie imi curge benzina din rezervor mai tot timpul.

Astept sfaturi si sugestii din partea voastra....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca ai probleme cu furtunul de suprapresiune :scratch: : ori e infundat :salut: , ori lipseste si e infundat stutul de suprapresiune :salut: ...

furtunul ala e infipt intr-o tevusca (stut) pe langa gatul de alimentare cu benzina, el trebuie poza prin porbagaj :salut: sau cel mai bine scos pe gaura prin care trec si cablurile de la semnalizare :ok:

PS: pana rezolvi nu strange tare busonul rezervorului, sa nu se creeze suprapresiune :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mey, n-am vazut nici un furtun pe acolo, in afara de gatul rezervorului prin care se baga benzina, altceva nu este! Poate de asta se umfla si pleznesc furtunele? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am aflat de furtunul si stutul ala de suprapresiune din greseala :12: .. ma bucuram cand am montat rezervorul ca am gaura pentru retur :scratch: ... si mi-a explicat Sabin ca nu e asa, e vorba de vaporii de benzina care fac suprapresiune.. etc... si trebuie .. furtunul ala :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in stutul ala mi-am fagat returul. Dar am dat si o gaura in capac ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conie, pe gatul rezervorului , putin sub capac tre sa ai o tevusca mica, aia nu tre sa fie infundata, altfel in momentul in care benzina din rezervor se duce spre motor nu intra aer sa compenseze volumul de benzina care dispare si atunci se creeaza presiune in rezervor, presiune care sparge furtunele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nimic de genul asta ca m-am uitat, dar (intre timp am aflat)... la cealalta broasca am pe capacelul rezervorului, asa ca il iau pe ala si il pun la rezervorul asteia :bounce: Va multumesc mult pentru ajutor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baaaaaiiiiii!!!!! ABERATZI!!! :-( Fata zice ca i s-a GONFLAT furtunul, asha se numeshte. Pt ca nu e rezistent la benzina. Ce zicetzi voi cu gaurica, aia daca nu e sau e infundata ti se opareshte motoru' pt. ca nu se mai alimenteaza. si tzutzu' subtzire de pe gatul rezervorului e un preaplin, de acolo se duce un matzuc sub mashina pt. cazu' cand umpletzi oki si da p'afara in timpul mersului.

Connie, de unde ai luat furtunu'? daca l-ai luat de la un mag. de piese si ti-a zis ca e de benzina, du-te si baga-i-l in :scratch: . Daca ai luat furtun de la fierarie- regretabil, alea sunt pt. apa sau gaze sau vin sau orice vrei tu, numa' pt. benzina nu.

Morala: daca mai iei de la mag. de piese auto, cere si bon si daca se umfla te duci cu el inapoi si daca nu ti-l skimba te duci la opeceu. Eu de obicei folosesc furtune recuperate de la mashini straine (occidentale)abandonate/aruncate. Sunt mai bune decat cele romaneshti- nu se intaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey :bounce: , da' ea a folosit si furtun cu insertie de panza :scratch: .. asta e ciudat :12: ... si eu cred ca furtunul ala pe langa preaplin e si pentru suprapresiune :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia zic si eu, gaura aia e ptr. compensarea diferentelor de presiune cu exteriorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a pus alt rezervor preventiv, si alt furtun - din nou ...., sper sa nu mai am probleme .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia zic si eu, gaura aia e ptr. compensarea diferentelor de presiune cu exteriorul

E de preaplin cand e prea plin (nu e cazu' :salut: :bounce: ), sau ca sa traga aer pe masura ce se consuma benzenu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia zic si eu, gaura aia e ptr. compensarea diferentelor de presiune cu exteriorul

E de preaplin cand e prea plin (nu e cazu' :( :bounce: ), sau ca sa traga aer pe masura ce se consuma benzenu'.

Hai bai Misule, las-o dracu cu prea plinu', ca nici nemtii nu cred ca si-au facut probleme ca ar umple careva rezervorul prea mult. Si care dracu ar fi logica sa iasa benzina pe acolo ????? :bounce: O fi gaura ptr. furat benzina ? :ok: Dati dracului astia ! :D :salut: :salut: :salut:

Auzi....."prea plin"....si asta la rezervor ! :bounce: Unde dracu nu ajung si eu sa ma plang de el ca e prea plin !!!!!! :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul meu plat, ala cu kapac mic si fara cocoasha, are pe gatul capacului, la 2 cm. sub capac un tzutz de f'o 5 mm. la exterior, de unde pleca un furtunel sub mashina. Am vazut preaplin si la alte mashini, inclusiv la Fordul propriu. Rezervoarele cu cocoasha, cum am acum pe mashina, nu au preaplin. Potzi sa te superi, da' daca am vazut cu okishorii mei furtunul de mergea sub mashina printr-o gaurica facuta din constructzie in buzunarul rotzii de rezerva, atuncea ala ierea preaplin.... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oi ...daca m-ar chema Conie cred ca as fii si eu ajutat!Imi place de voi:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misuleeeeeee !!!! Nu te supara frate !!!!! Al meu e cu cocoasa, si are si el furtunelul ala. Adica il avea, ca am bagat in locul lui returul pompei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, la actualul rezervor m-am uitat cu foarte mare atentie si am zarit gaura de la... capatul tunelului :12: ... aaa de la gatul rezervorului, dar nu are furtun, e suficient aerul care imi intra prin diverse gauri in portbagaj?! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este :salut: ...desi nu-i rau si un furtun :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun furtunul ala....acu 10 ani, doar ce luasem broasca, si am vazut furtunul ala. Si am mai vazut si alt capat de furtun, care nu stiam de unde vine. Asa ca, le-am cuplat. Si, am aflat curand.....era scurgerea de la trapa......brusc, dupa o ploaie teapana, aveam plinul facut !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor :salut: , astazi se implineste o saptamana de cand am pus ultimul furtun de benzina, sa dea Domnu' sa ma tina cat mai muuuult :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa sa fie...daca furtunul ala de la rez din partea de sus nu e pus toti vaporii vin in maasina sau ramin in portbagaj...el trebuie sa iasa printr-o gaura sub rezervor....imi place ideea cu fcutul plinului a lui Radui...da doamne sa ploua cu benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi place ideea cu fcutul plinului a lui Radui...da doamne sa ploua cu benzina

Bai, n-a plouat cu benzina.....s-a dovedit curand dupa ploaia aia :bounce: . Urmarea a fost ca la vremea aia, vazand ca nu-mi mai porneste motorul (cum dracu sa mai porneasca ???), am luat-o si eu pe linia multora de aici si l-am facut bucati.....cand era mai simplu sa schimb benzina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am avut si eu de curind o problema legata de rezervor. M-am oprit la un PECO sa iau benzina cind veneam de la mare si mi-a facut figura: I-am facut plinul, si cind sa inchid am observat ca: a inceput sa dea benzina pe dinafara printr-o tevushca mica de 3-4 mm diametru si lunga de 2-3cm dispusa la partea superioara a rezervorului in partea opusa gaurii de alimentare. La mine (1300 din '70), gaura de alimentare (aia groasade 7 cm) e dublata de un furtun ceva mai putin gros :12: cam de 5 cm.

Initial am crezut ca mi s-a ingaurit rezervroul... Pentru ca curgea destul de mult in portbagaj am gasit o solutie s-o infund cu furtunul cu ventil in capat de la rezervorul de spalat parbrizul :12:

Nu stiam la ce foloseste... dupa ce am citit posturile voastre (exceptional forumul !!!) m-am mai edificat - cred ca este de la aerisire... (!?) Ei, Eu am mers fara probleme vreo 100 -200 km (cu el astupat) insa acum incep sa fac conexiunile ... Mi s-a oprit masina tam nesam in Bucuresti, in dimineatza urmatoare, dupa vreun km la o intersectie si am pedalat la acceleratie pina i-am facut si o mica baltoaca sub motor (ulei, benzina)... da' nici batuta saraca n-a mai vrut sa porneasca -

Acum ma gindesc ca oricum am avut o problema "conjugata" :scratch: cred ca la carburatorul paradit s-a asociat si faptul ca nu mai putea sa respire rezervorul si nu mai imi dadea benzina. Probabil ca benzina scursa de sub motor era de la pompa de benzina care nu a putut sa dea returul inapoi ...(presupun si eu...) Voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!