Jump to content

Calitate parbriz


kata
 Share

Postare recomandată

dupa o iarna de mers in Romania, in care antiderapantul inseamna bolovani, parbrizul meu era plin de puncte. astazi, cand am plecat de la birou, lasand masina in soare toata ziu, am vazut ca o ciobitura s-a transformat in crapatura. cand am pornit masina si aerul conditionat, carapatura a luat-o la sanatoasa si a inflorit.

asa ca... am si dat comanda de parbriz, maine la politie si la asigurari. ma grabesc, ca peste o sapt plec in concediu, germania, franta, austria, si nu am chef de probleme cu autoritatile

in plus ma si deranjeaza la vedere

asta e tara in care traim oameni buni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu aud de lucruri noi... La Toledo-ul meu din 2002 deja am schimbat 2 parbrize fisurate din senin, fara lovituri. Explicatia la service: tensiuni din cauza caroseriei. De 2 ani insa sunt linistit (sa nu fie cu deochi), al doilea l-am montat la cererea asiguratorului la alta firma decat Seat service. In rest cu pietricelele, urme berechet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca numai la Vag sunt probleme astea.La un Mondeo schimb al 2 lea parbriz :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as fi curios ce preturi au astia cu reparatii parbrize si daca mi-l fac "giugiuc" ca inainte :))

Daca vrei am numarul unui tip din Bucuresti care repara parbrize. Da-mi un PM daca esti interesat. Costa 300.000 lei sa ti-l faca.

Si eu am o floricica de vreo 2 mm, dar inca nu am avut timp sa ma intalnesc cu el in Bucuresti. Poate vineri reusesc sa ma intalnesc cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stefison si la noi este un tip in Buhusi care repara parbirze. Eu chiar am apelat la el odata caci nu aveam casco inca si chiar si acuma ca am casco nu ma duc sa-l schimb. Mai stau pana mai iau alta piatra ca aceasta care o am nu se prea vede si nu ma deranjeaza.

Decat sa ma duc in service si sa ma intorc cu bordul zgariat sau cine stie ce alte efecte secundare ..mai astept ca nu-i bai.

Daca te intereseaza nr de tel PM me.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Eu am schimbat la o skoda parbrizul. Inaiante aveam E6 si acum am E8.

Care e diferneta intre E6 si E8??

Modificat de d_ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat este parbrizul mai curbat cu atat este mai sensibil la pietre. Hai sa nu comparam parbrizul de tico si super-nova care sunt din topor (adica aproape orizontale). Asa si eu pe renaultul 16 din 67 pina sa-l vand in 2002 nu am schimbat parbrizul. Dar sunt alte vremuri si alte masini...

Eu am si o nova si e din 98. Pot sa spun ca in afara de o zgarietura urata de la stergator (vina mea ca nu le-am schimbat de vreo 5 ani), parbrizul a vazut multe pietre si nu a avut nimic. Chiar m-a suprins cand am cumparat passatul cate lovituri de pietricele si ma gandeam ia uite a mers prop anterior non-stop cu 200. pana cand am analizat parbrizul la octy 2 care am avut-o de nou si are 1 steluta si destule d-alea minuscule care se vad numai de aproape. E cam dezastru parerea mea, ar trebui sa le faca rezistente, ca in curand le schimbam la revizie cu filtrul de motorina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit si eu sa-l fisurez azi. O pietricica la vreo 120km/h. Aproape nu s-a auzit si nu a aparut nimic initial. Piatra a lovit foarte aproape de marginea dreapta pe zona neagra . Dupa ce am turtit o musca am incercat sa o spal . Cind am dat cu apa s-a auzit "pac" si a aparut o fisura de vreo 12 cm . In citiva km a ajuns la 25 cm . Cred ca problema parbrizelor sunt tensiunile interne si faptul ca apare o diferenta continua de temperatura intrior exterior. AC-ul bate preponderent pe parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la astra am luat bolovani in parbriz si nu s-a crapat. Era plin de puncte de la pietricele dar nu s-a fisurat de la o pietricica. Asta care mi-a fisurat parbrizul la passat chiar era o pietricica. Ma astept sa crape si de la un muscoi mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la Renault nu am avut probleme. In schimb la Passat, exact in banda neagra s-a ciobit si la mine, dupa care s-a mai intins putin spre jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot trebuie sa-l schimb ma gindesc la cel cu confort termic marit. La inceput nu l-am ales pentru compatibilitate cu detectoare radar, gps. Stie cineva cum se comporta cu respectivele dispozitive ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama a schimbat 2 parbrize la Skoda Octavia Combi din cauza tensiunilor din caroserie.

Stie cineva cum se comporta cu respectivele dispozitive ?

Parbrizele care au tenta, incalzire sau confort termic marit au o pelicula metalica intre foile de geam si iti zapaceste complet radarul. Am patit asa la Renault Megane Classic (2001) ca ma laudam ca am detector si nu mergea neam. Dupa ce am trecut pe Laguna cu geam clar simplu, merge n-ai treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si geamul meu a inflorit, lovit tot la banda neagra. Acolo e moartea lor. E de ajuns sa le piste acolo si fisura se cheama. A fost de ajuns o pietricica mica in zona laterala neagra si a si aparut crapatura.

Poate lovi oriunde si cu destula forta ca nu se prea intampla nimic. Dar daca se buseste aprope de margine e mancat parbrizul.

Pana acum a rezistat cu brio la o gramada de socuri. Anul trecut am luat doua pietre sanatoase de am zis ca bucati se face. Dar nu a patit nimic. Se vad destule ciupiturile pe parbriz care demonstreaza ca a rezistat cu brio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva success/horror story la schimbari de parbriz ? Am fost sfatuit de mai multi sa nu ma grabesc cu schimbatul desi fisura a ajuns la vreo 30cm. Cum e treaba ? ce ar putea merge prost la o astfel de schimbare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot trebuie sa-l schimb ma gindesc la cel cu confort termic marit. La inceput nu l-am ales pentru compatibilitate cu detectoare radar, gps. Stie cineva cum se comporta cu respectivele dispozitive ?

Iti spun eu cum se comporta la mine : nu scoate absolut nici un sunet detectorul daca e orientat spre parbriz cand ajungi pe langa vreo benzinarie sau orice altceva cu senzor la usi. Daca il indrept spre unul din geamurile laterale ma scoate afara din masina insa de cat urla. Asa ca parbriz atermic = detector de radar modular sau mers legal cu masina cum doresti, cel putin in cazul masinii mele. :)

@edit : acum poate cei de la VW au parbrize mai smechere... nu stiu. :)

Modificat de RedCap
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 60 000 km de la lansarea discutiei, pot sa spun ca parbrizul original a fost de calitate slaba.

L-am inlocuit la Porche, si de atunci a incasat destule pietre, fara probleme mari. Prezinta ceva ciupituri, dar nu s-a mai spart.

In schimb mi s-a spart un geam lateral spate de la o piatra, tot la rulare cu viteza joasa. Pur si simplu a explodat.

Nu stiu ce sa cred, dar parca prea cedeaza repede geamurile originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuirea a fost ok ? Nu au fost probleme specific romanesti , pete pe tapiterie, pe stilpi, ploua inauntru , chedere strimbe etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu e perfect!

Stalpii interiori murdariti, in rest nimic.

Insa ma consolez cu o vorba: La o masina te bucuri de doua ori - cand o cumperi si cand o vinzi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
mi s-a spart un geam lateral spate de la o piatra, tot la rulare cu viteza joasa. Pur si simplu a explodat.

Cum ai reusit sa iei piatra aia? Ti-a aruncat-o roata ta, sau de la alta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am comandat masina acum 2 luni si am primit-o acum 2 sapt (cea din semnatura). Parbrizul este cel standard.

De la inceput am avut senzatia ca parbrizul este prost turnat, in sensul ca daca merg cu soarele in fata se vad ca niste mici cristale care lucesc deranjant.

Este aceeasi senzatie ca la o masina veche carea mers prin nisip cu 200 km/h si a avut parte de 'sablare'. Daca ma uit mai atent, parbrizul nu este ciupit, ci parca 'cristalele' respective ar fi in interiorul sticlei. Parca intre folia interioara si sticla turnata au lasat goluri de aer....

Voi ati mai intalnit asa ceva?

Ma gandesc serios sa reclam o schimbare in garantie dar inainte de asta as vrea sa aud parerile voastre.

Inainte de Passat am avut un Renault Megane care a avut un parbriz impecabil...fara probleme in 2,5 ani si 35000 KM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu chestia asta cu particulele din parbriz. Nu prea ma deranjeaza. Doar cand bate soarele de undeva din fata parca ies mai tare in evidenta.

Cat despre floricele in parbriz :D .... Mergeam odata pe vestitul E85 si m-am trezit cu un bolovan in parbriz. S-a spart rau tare. A crapat in toate directiile si era si noapte... cand venea cate unu din fata nu vedeam nimic :D . Ce mi s-a parut ciudat a fost ca nu era nimeni in jurul meu. (inca mai cred ca m-a lovit un meteorit :D ). Am asteptat 2 saptamani sa vina un parbriz nou si apoi am avut si probleme cu cei de la CASCO. Nu vroiau sa-mi plateasca senzorul de ploaie/lumina ca cica se poate refolosi. :D Pana la urma l-am schimbat dupa ce i-am pus fata in fata cu cei de la service.

Noul parbriz parca e mai bun. Materialul antiderapant din romanica avand in compozititie STANCI imi ridica tensiunea in vene de fiecare data cand aud sunetul specific pietricelelor care lovesc geamul. DAR am inceput sa adopt un obicei care l-am observat la tatal meu cand avea dacia... pun mana pe parbriz cand sar mai multe pietre.( nu cred ca ajuta dar ma face sa ma simt mai norocos)

:D

Partea proasta n-ar fi parbrizul... se schimba el. Dar vopseaua nu se mai schimba asa usor.

Am auzit ca baietii de la Expert au ceva pt protectia parbrizului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cu mult peste 100k si o roaba de pietre incasate de parbriz. Capota si partea frontala superioara a masinii este pigmentata de atitia ,,meteoriti,, Parbrizul a incasat totul cu succes(pina acum) si singurele urme sunt gaurile lasate pe el. Tind sa cred ca totul depinde de montaj, cu cit sunt mai multe tensiuni cu atit va crapa mai repede la orice soc provocat de o piatra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu in 11000 km sunt la al doilea parbriz. Primul a decedat la o piatra luata in zona stilpului. A aparut o mica fisura pe care tensiunile produse de temperatura diferita ( spalare parbriz sau AC) au lungit-o pina la jumatatea parbrizului. La schimbare s-a refolosit senzorul de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se pare ca nici al doilea nu are viata lunga. Scenariu cunoscut : pietricica, floricica, fisura, fisura creste incontinuu. Pietricica luata pe la 100km/h ca tocmai trecusem de radar pe dn1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai incercat sa mergi la un atelier de lipit fisuri? Inca de cand aveai doar floricica.

Nu vrei sa stii ce floare in toata regula am luat eu. aproape 3cm in diametru, plin de fisuri in ea, si o bucata cat un bob de grau sarita din parbriz. Am mers la un tip care repara astfel de cazuri. Are ceva solutii, cu pompita de vacuum baga peste tot in folricica, si pe langa ca stopeaza crapaturile, nici nu mai vezi aproape deloc urma pietrei. Conditia e sa mergi cat mai reped, chiar a 2-a zi, pana nu se extinde. Cu 15 lei mi-am salvat parbrizul. Daca nu mergeam atunci, demult aveam harta pe parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!