Jump to content

Calitate parbriz


kata
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am un B6 de 2 luni, timp in care am rulat 11 000 km fara a forta masina, cu viteze normale pe drumurile noastre. max 130 km/h pe autostrada.

Chiar in primii 500 km am primit o pietricica in parbriz in timp ce stationam - prima floricica pe parbriz - am luat-o drept ghinion.

A doua oara rulam cu 30 km/h in Ungaria, m-am intersectat cu un TIR ce rula cam cu aceeasi viteza - alta pietricica, o crapatura mult mai respectabila in parbriz.

La vreo 8000 km rulam pe austrada cu 130 km/h, singura masina prezenta pe ambele sensuri de mers era una la cca 100 m in fata mea avand acceasi viteza - alta pietricica, alta floare.

Recent am mai receptionat o lovitura - am o crapatura de toata frumusetea.

Nu se pune problema inlocuitului - am CASCO. Dar ma intreb daca nu cumva a fost o problema de calitate - orice pietricica a insemnat avarierea parbrizului.

Nu stiu daca sa schimb parbrizul tot cu unul VW sau cu un altul. Cele cu protectie la infrarosii sunt mai rezistente?

Nu de alta, dar fac cam 60 000 km/an si n-as vrea ca la fiecare revizie sa schimb si parbrizul.

Mentionez ca exact aceleasi trasee le-am parcurs in ultimii ani cu o Octavia, am primit bolovani - nu pietricele - in parbriz si nu am avut asa stricaciuni.

As aprecia daca mi-ati putea impartasi parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu Golf 5 adusa recent din Germania. Decat a adus-o de acolo si are 3-4 floricele , una dintre ele a cam luat-o "la vale". La golful 4 pe care il avea inainte nu a patit nimic in mult mai multi Km. Parerea mea: in ziua de azi toate sint "de unica folosinta"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut pe b5 un parbriz foarte slab la fel ca al tau, am avut 3 floricele pe el din niste pietre minuscule!!!

la b6 le asta am parbriz cu confort sporit cel care nu permite radiatiile solare si pot spune ca am luat 5 pietre cu el mai serioase ca cele de la b5 si nici macar ciobit nu e. Cred ca tine de calitatea parbrizelor care cred ca difera de la model la model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Nu exista parbrize VW!

Inflorirea poate avea cauze multiple si nu tin numai de calitatea sticlei. Un factor important este si eventuala tensionare a parbrizului de catre sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa-mi motez si eu unul cu protectie la infrarosii. Poate are protectie le pietre incorporata :lol: .

Sa vedem ce o sa iasa.

Cu ocazia asta poate retusez si ceva urme de pietre pe capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile din generatia Golfului meu, parbrizele de fabrica sunt mult mai rezistente la zgarieturi si socuri decat cele care se monteaza acum "aftermarket". Parbrizul original a rezistat eroic 6 ani fara sa apara zgarieturi deranjante de la stergatoare, iar cel nou (Saint-Gobain Sekurit) a inceput sa se zgarie aproape imediat. Probabil ca au fost implementate noi tehnologii ecologice care scad rezistenta parbrizelor :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Vectra C din 2003 am luat o piatra in parbriz fix in locul care indica fruntea soferului...Lovitura a fost puternica si piatra coturoasa...de la criblura astora cu asfaltarea, s-a ciobit doar putinel.

Am mai auzit si eu una de curant...producatorii vor sa scoata masinile nitel mai ieftine pe piata dar sa recupereze din piese de schimb...de asta la un astra iti monteaza un computer de motor in spatele farului stanga fata ... poate ca si oamenii de la VW au trecut pe aceeasi politica... elemente nitel mai fragile pentru ca oamenii sa le schimbe mai des... Sper sa fie doar zvonuri si idei de paranoici...:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Din pacate o sa vezi din ce in ce mai des St. Gobain si Pilkington pe masini pentru ca este normal sa le ia de la cei care le fac ieftin (cum este si cu piesele Bosch, care-s pe toate masinile). Parbrize de la St. Gobain am vazut si pe BMW si pe Mercedes, deci este un trend general pe piata. Oricum, baietii au doua sau trei fabrici mari in Germania, asa ca nu te mai astepta la parbrize originale VW (care cred ca nu mai exista demult, daca or fi existat vreodata).

La masina mea am incasat o piatra pe la 110 km/h in parbriz si m-am ales cu o urma mica, de vreo 1,5 cm. Parbrizul este St. Gobain putin colorat (tinted 8).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fosta masina (Octavia) am avut un Pilkington cu care am facut 140 000 km fara probleme deosebite si destule pietre incasate.

Pe Passat am impresia ca parbrizul este foarte rigid, fara pic de elasticitate.

Ce as dori sa stiu este daca posesorii de parbrize cu protectie la infrarosii (vedeti postul lui Valentin_h) pot confirma rezistenta sporita a acestora.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus mai in sus!!! eu pe b6 am "Parbriz cu protectie la radiatiile solare - confort climatic ridicat, datorita reflectiilor infrarosii" asa e trecut in lista de optionale!!! si dupa parerea mea comparativ cu un parbriz de la un b5.5 (2004) eu zic ca e mai rezistent. Pe parbrizul de la b5 am avut 3 floricele facute ff usor, si pe cel de la b6 am luat pietre care m-au facut sa trag pe drapta si sa ma uit daca e ciobit si nu a avut nimic. Acum nu pot confirma suta la suta afirmatia dar asta este parerea mea! daca cumva il fisurez intre timp va anunt!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am B6 cu "protectie la infrarosii, etc". Dupa 35.000 km facuti. parbrizul trebuie clar inlocuit. Doua "floricele" si, in rest, zgarieturi cat cuprinde.

Mie mi se pare ca parbrizul de la B5.5 era mai rezistent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Polo am parbrizul zgariat din cauza stergatorelor(si nu le pornesc fara apa sau excesiv) si am luat si ditamai pietrele in el si nici macar nu s-a ciobit.In schimb la Cielo am observat ca parbrizul nu s-a zgariat de la stergatoare,dar s-a ciobit f repede.Ce sa fie oare?

In legatura cu producatorii de geamuri auto...Nu ai sa vezi originale VW..Toate sunt facute tot de aceeasi producatori,numa ca au stantat VW pe ele.Si nu vorbim numa de parbriz,ci de restul 70-80 % (poate chiar m mult) din masina..

Doar nu or face cei de la VW cum au vrut romanii sa faca pe vremea odiosului:toate piesele pt masini sa fie produse de noi.Dovada: Viscofil facea curele de distributie pt Oltcit.Ce se intampla dupa cativa mii de km? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am luat pana in prezent cateva pietricele serioase si nu s-a crapat geamul. Una a fost chiar serioasa , s-a auzit oribil. Cred ca tine de mai multe lucruri, nu neaparat de calitatea parbrizului. Conteaza si unghiul sub care intra pietricica in geam si diferenta intre temperatura de afara si cea din interior. Mai pe scurt, cred ca tine si de noroc putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu o piatra zilele trecute, vina mea ca am stat prea aproape de cel din fata.

Parbrizul nu a patit nimic, doar daca te uiti f atent e putin zgariat acolo, doar cca 1 mm...mentionez ca nu e cel din fabrica, e recent schimbat , marca Sekurit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum de obicei te miri la altii cate se intampla, iar la tine nimic si a doua zi te numeri printre ei :lol:. Azi am o zgarietura de toata frumusetea pe parbriz de la stergatoare. Nu stiu ce pietricica ce dracie o fi apucat stergatorul dar dunga este destul de bine stantata in parbrizul meu. Oare la nemtoteii astia nu le e rusine sa iti vanda o masina de 28000euro cu un parbriz care sincer nici la Dacia lu bunicu nu a pomenit probleme de genul?

Mi-e cam lehamite daca si astia incep cu marsavii. Sper CASCO sa nu comenteze ca d-aia le dau o gramada de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au comentat cand le-am aratat niste zgarieturi pe geamul lateral si nu au vrut sa-l schimbe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cred ca a sarit o pietricica ... un punct de 1mm pe parbriz care il vezi numai cand speli masina si e geamul f. curat.

Dar vreau sa ma duc sa il scot, e ceva firma care se ocupa de imperfectiunile parbrizului.

Sau nu prea are sens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cred ca a sarit o pietricica ... un punct de 1mm pe parbriz care il vezi numai cand speli masina si e geamul f. curat.

Dar vreau sa ma duc sa il scot, e ceva firma care se ocupa de imperfectiunile parbrizului.

Sau nu prea are sens?

as fi curios ce preturi au astia cu reparatii parbrize si daca mi-l fac "giugiuc" ca inainte :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca il fac din ce in ce mai subtire pt. a avea o masina cu greutate cat mai mica. / consum mic / performante mari. Pina la urma ca utilizator te intereseaza si confortul adica sa nu schimbi parbrizul ca pe sosete....

La noi e si o situatie particulara in sensul ca e o ploaie de pietricele pe drumurile patriei care iti ocupa tot timpul

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate low cost aproape sigur = low quality...

Asa se intampla in automotive industry :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa circa 10.000 km tatal meu a reusit sa prinda o pietricica in parbriz. A fost o crapatura mica care, cu timpul s-a facut imensa si a trebuit schimbat.

L-a facut pe CASCO, insa prea usor s-a crapat. Nu spun ca am mers cu o dacie Nova zeci de mii de km si kilograme de pietre s-au oprit pe parbriz si nimic...

Acum am din nou o ciupitura.. Sper sa nu se mareasca.

Concluzie: DA ! Parerea mea e ca sint de foarte proasta calitate. Si nu cred ca sint torsionate atit de puternic, cita vreme din ce am vazut eu ele sint lipite pe stilpi si nu prinse intre stilpi. (poate doar torsiunea lor "naturala" dat fiind ca sint curbate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat este parbrizul mai curbat cu atat este mai sensibil la pietre. Hai sa nu comparam parbrizul de tico si super-nova care sunt din topor (adica aproape orizontale). Asa si eu pe renaultul 16 din 67 pina sa-l vand in 2002 nu am schimbat parbrizul. Dar sunt alte vremuri si alte masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu o piatra pe autostrada de la un papuc si a doua zi aveam ditamai fisura...l-am schimbat pe CASCO. Calitatea geamului e aceeasi, piesa originala Skoda. Montajul insa nu a fost pe masura: nu-mi intra apa la 120km/h pe ploaie torentiala, insa la viteze ridicate suiera putin, ceea ce cel original nu facea. Acesta este romanul... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poveste patita azi.

Parchez prin Drumul Taberei si deschid portiera. Pac ! o piersica in parbriz. Fara daune insa. Am ramas masca. Mi-au spus niste vecini ca a mai aruncat si mai inainte deci nu e ceva personal legat de vreo mostenire.

Am auzit si parca am si citit de o folie de protectie pentru parbriz care ma gindesc ca poate folosi pe viitor avind in vedere pataniile mele si ale altora legate de sensibilitatea parbrizelor. Parca era ceva la 3M de genul asta. Vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as fi curios ce preturi au astia cu reparatii parbrize si daca mi-l fac "giugiuc" ca inainte :rolleyes:

Eu am fost la cei de vizavi de Trezoreria Sector 2, langa Liceul Hasdeu, unde mi-au scos o ditamai crapatura (vreo 10cm) ca noua. Se vede doar din anumite unghiuri. Si cel mai important este ca, desi mi-au spus ca ei nu cred ca o sa tina prea mult (mi-au dat termen intre 1 sapt si 1 luna), crapatura este aproape invizibila si acum si nu s-a extins deloc. Preturile practicate pentru crapaturi sunt undeva pe la 1EUR / cm + inca o suma fixa (probabil) - nu pot sa-ti spun exact ce suma e aia, pentru ca eu nu am platit (am avut pile). Totusi nu le fac reclama, pt ca nu ii cunosc, dar au facut treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!