Jump to content

ambreiaj care patineaza ciudat!


soryn
 Share

Postare recomandată

zaua buna la totzi!

Am schimbat discul de ambreiaj inainte de V Dornei ( am pus ferodouri din Deuchland-donatie de la un pretin- galben roshcat deschis la culoare). Totodata am schimbat si catzeii de la placa de presiune( cu altzii, tot vechi, da mai putzin uzati), regland inaltzimea la ei dupa cum am crezut io). Si-acum "fenomenul": la solicitari mari-shprinturi-, mai ales la depasiri sau plecari intempestive din intersectii, PATINEAZA ambreajul de era sa se intimple "necazuri"!!. Care poate fi cauza?( banui io ceva, ca am strans prea tare cateii si placa de presiune sta un pic "depresata". Stie careva care e dimensiunea de "apropiere" a catzeilor de disc?

Modificat de soryn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu ceva asemantor la primul reglaj ochimetric, asa ca vezi http://vwforum.ro/index.php?showtopic=458&st=1120

PS: vad ca totusi e util sa scriu ce probleme intampin la broscoi si mai ales cum le rezolv

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa cum spune si tovarasa mecanica din imagine, simtomele descrise de tine sunt inceputul de sfarsit al vietii unui ambreiaj. Cum spui ca ai montat de curand ambreajul, atunci e o chestie de reglaj, ori mai grav si mai putin probabil e refuzul semeringului de a retine uleiul, putin probabil, deoarece cred ca i-ai controlat starea de sanatate atunci cand ai dat motorul jos. Incearca sa faci urmatorul lucru: Regleaza din fluturele de la capatul cablului (cred ca e prea strans si deschide involuntar ambreajul), apoi trage bine frana de mana si demareaza. Daca patineaza continua cu reglatu` pana iti moare motorul atunci cand vrei sa demarezi cu frana de mana trasa.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfaturi OMINI BUNI!!

Itre timp am dat jos motorul, ca a trebuit sa schimb cutia de viteze care se dusee-n masa!! asa ca am reglat catzeii ( inaltimea lor) ( pe la semering nu curge fir -ulei, totul e uscat ca-n reclama!). I-am adus mai aproape de cutie ( adica i-am "ridicat" prin stringere, foarte ciudat!!). Fiind mai ridicatzi, placa de presiune, odata stransa in volant, apasa mai tare pe discul de ambreiaj, face priza complet!. Binenteles, am fost atent ( prin masuratori repetate) sa nu ridic prea mult "catzeii" incat sa ajunga la rulmentul de presiune -complect relaxat-. Am reusit in final ceva, ceva, astfel incit, la sfirsitul saptamanii am mers constant catre Constanta ( pe "autostrada soarelui") cu 105-110 la ora ( la viteza asta cosuma ulei ca PORCU!!! 1l/250km) Ma pregatesc, dupa Bran, cu un motor nou de 1600!

PS Bun "mecanicul", sunt trist ca interventia nu e la mine!!

Modificat de soryn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu ambreiaju!Mi s-a spart rulmentu de presiune si mi s-a rupt tija care il impingea.Acuma daca tot am dat motoru jos ce sa-i mai schimb? Discu de ambreiaj il schimb oricum, dar altceva ce ?cand mergea imi trepida rau de tot chiar imi sarea din viteza la plecarile mai fortate de pe loc! De la ce sa fie?

De la reglajul defectuos al placii de presiune din cele 3 suruburi?La placa de presiune nu s-a mai umblat de prin 80 cand a umblat mosu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treapta 1 trepideaza din cauza tubului prin care trece cablul de ambreiaj. Mai multe detalii aici http://www.thebugshop.org/gotech.htm cauta despre "bowden tube".

In poza se vede cutia din parte stanga. Ei bine cablul de ambreiaj trebuie sa faca acea "burta" care se obtine bagand niste saibe in zona "A" din poza. Burta , dupa cum scrie tre sa aiba intre 35 si 45 mm.

Modificat de victori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva tija aia de la cutia de viteze pe care se sprijina rulmentu de presiune de vanzare pt o cutie de motor 1200?

sau daca o sudez pe a mea care s-a rupt oare mai tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tocmai am taiat una sa fac priza pentru schimb de discuri de ambreiaj :D

era uzata stati cuminti :P

Modificat de ultimul venit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca despre priza vorbea ...

NU !

de spre furca din cutie vorbea ( cea de impinge rulmentul de presiune ) dar mi-am dat seama dupa ce postasem si am lasat asa

Modificat de ultimul venit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu despre priza vorbeam ci de furca din cutie. Cum sa reglez placa de presiune, la ce distanta de volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai placa o sa stea, fata de volant, la distanta egala cu grosimea discului.

Esential e sa stringi suruburile. Si o sa fie mereu la fel. Daca nu calci ambreiajul. Lucru care ar fi absurd, daca nu e montat motorul pe cutie... Si daca-l montezi, nu-ti mai vine sa-l dai jos.

Daca te framinta ce presiune exercita arcurile sau soarele pe placa, aia e altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine schimbi placa cu totul, pui una tip soare si ai rezolvat problemele, eu am facut asta si se simte;

la fel ma chinuiam cu reglatul cateilor si nimeni nu stia exact cum se face; chiar am pus volant de 200, am batut ferodouri pe un disc si placa soare; diferenta este semnificativa;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Spuneti-mi si mie cine stie cum se scoate fuca de pe cutie? cea pe care este rulmentu de presiune! Cum stau in spatele masiii are o bucsa in partea stanga. Aia trebuie sa o scot dar nu merge.In care parte trebuie sa iasa?Eu am batut din ambele parti dar nu iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand scoti siguranta de pe capatul furcii dupa care bati jos parghia de pe furca apoi bucsa din partea stanga,are un surub de fixare de 7 mm care cu o cheie de 11 ,surubul este in zona arcului care trage furca inapoi,dupa care bati usor pe furca catre stanga pana iese din bucsa din dreapta iar apoi scoti furca catre partea dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc saru-mana!!! Problema era ca eu nu stiam de surub si am batut in bucsa din ambele parti dar am vazut ca nu vrea sa iasa si nu am mai fortat-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concret cum se regleaza placa de presiune?

Se pune o rigla pe inel si la ce distanta se regleaza si fata de ce? fata de corpul placii? Am gasit pe net ca se regleaza la 27 mm, voi stiti altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si este vreo diferenta intre placa de 180 si 200?la distanta de reglare ma refer!

Modificat de prepeleac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!