Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


Recommended Posts

S-ar putea sa ai nevoie de o curatire la clapeta de acceleratie. Aveam si eu acest simptom, dar nu scadea turatia asa mult (cred ca pe la 500rpm doar). Am curatat ieri clapeta de acceleratie dar am uitat sa ma uit sa vad daca mai are simptomele astea. Alta caza ar putea fi filtrul de aer f murdar. Poate o readaptare a clapetei de acceleratie ar fi utila.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    736

  • F l o r i n

    437

  • Turbocip

    417

  • spido

    416

Top Posters In This Topic

Popular Posts

La garantie cat mai repede, sa nu fie probleme mai grave, macar sa ai in istoric ca ai fost in service cu aceasta reclamatie si daca se intampla ceva serios sa nu poata comenta. Cand te intreaba

Limitatorul  rezolva P2015 ,pentru restul erorilor trebuie demontata galeria si curatate deblocate clapetele

Dupa cum apare din scanul tau, cauza turarii motorului la 1100 este bateria slaba.

Posted Images

Salutare colegi forumisti,

Cum pot scapa de 01177 ?

Tot apare la testarea masinii mele si nu pot scapa in nici un fel de el.

Se pare ca ar fi vorba de ECU defect.. Voi ce credeti ?

Link to post
Share on other sites
cristi66180

16684 P0300 008

Misfire recognized

16686 P0302 001

Cyl 2

Misfire recognized

16687 P0303 001

Cyl 3

Misfire recognized

16688 P0304 008

Cyl 4

Misfire recognized

imi poate spune cineva dintre voi care sa fie cauza pentru aceste coduri de eroare ?

multumesc

Link to post
Share on other sites

Benzina de proasta calitate, cred.

Link to post
Share on other sites

sal'

am verificat G62 si are apa in el (unde face contact) dar ciudat, nu pierde antigel. tre sa il dau jos , sa incerc sa il curat sa vad daca imi arata pe canalul 7 de la climatronic o temperatura mai mare de 40 grade.

la voi acest indicator e in concordanta cu cel din bord?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

La masina din semnatura, am urmatorul cod de eroare:

28884 - steering column module: no comunication

u0212-009-open or short to ground

S-a mai lovit careva de el?

Masina merge OK. Care o fi buba? :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Motor AEB 1,8T am un cod de eroare:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

Ma poate ahuta cineva ?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

VW Vento 1.8 motor ADZ: factor de corectie lambda -14.5% din masuratoarea cu vag-com-ul; am atasat citeva log-uri; stiu ca asta inseamna amestec bogat (limitele ar trebui sa fie inte -10% si +10%, cu un normal in jur de 2%); ma poate ajuta cineva care este cauza? (consuma ceva mai mult, in jur de 12.5-12.7 in oras)

Link to post
Share on other sites

01054 Power Supply Relay (Terminal 30) - J317 short to B+

La masina din semnatura. Are cineva idee? Cred ca e legat de fenomenu de descarcare a bateriei care mi se tot intampla uneori. Sau stie cineva unde e amplasat releul J317?

Edited by saboteur
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
nimic, o idee ceva?

salut , la o scanare cu vag mi-a aparut >modul de comanda 1c0959799 B - 00928 - modul blocare ptinchidere centralizata:usa sofer (F220) 27-10 - semnal implauzibil - intermitent. mentionez ca usa sofer functioneaza normal, atit mecanic cit si electric si toate sunt ok. ce trebuie sa fac ? stie cineva, ati mai patit asa ceva? multumesc de ajutor.cu respect andros

Link to post
Share on other sites

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittento fi busit senzorul sau e contact imperfect? acum inteleg de ce imi facea figuri aerul conditionat..ba mergea ba nu mergea..

si a doua

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09394

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to B+

trebuie schimbat senzorul; sau poate fi doar un contact imperfect? si cealalta eroare e sigur de la inchiderea centralizata?

Link to post
Share on other sites

salut

Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 - -

Ma poate ajuta cineva cu eventualele cauze care genereaza eroarea de mai sus?

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Am gasit asta:

1668

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B0 906 018 G

Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0007

Software Coding: 06001

Work Shop Code: WSC 06435

Additional Info: WAUZZZ8DZ1A026190 AUZ5Z0Y5294193

4 Faults Found:

17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow

P1423 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

Pentru 2,3 si4 am comandat bobina de inductie ,sper sa fie ea de vina, nu stiu ce ar putea fi 1. Daca aveti alte pareri in legatura cu 2,3, si 4 spuneti-mi (in caz ca nu se rezolva cu schimbarea ignition transformer.

Link to post
Share on other sites

Pai inainte de a comanda bobina de inductie schimba bobina de pe cilindrul 1 cu cea de pe 2 si vezi daca missfire-ul se schimba pe 2. Doar in acest caz poti fi sigur ca este dusa bobina. Daca nu se schimba eroarea inseamna ca alta e problema si nu bobina de inductie.

Link to post
Share on other sites
Pai inainte de a comanda bobina de inductie schimba bobina de pe cilindrul 1 cu cea de pe 2 si vezi daca missfire-ul se schimba pe 2. Doar in acest caz poti fi sigur ca este dusa bobina. Daca nu se schimba eroarea inseamna ca alta e problema si nu bobina de inductie.

Din pacate motorul ALZ are o singura bobina cu 4 iesiri cate 2 pe fiecare latura, 1cu 4 si 2 cu 3, deci cred ca e moarta o parte, am probat pe masina acelasi tip de bobina de pe un lupo de 1 litru si merge.

A venit bobina mai pe seara, am schimbat-o si s-a rezolvat , merge bine.

Link to post
Share on other sites

1 Fault Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0001

Trebuie schimbat senzorul?Service-ul a spus ca nu e neaparat necesar.

Link to post
Share on other sites

Poate te ajuta si topicul asta daca nu l-ai citit deja.

Link to post
Share on other sites
Trebuie schimbat senzorul?Service-ul a spus ca nu e neaparat necesar.

Poti sa schimbi si senzorul si service-ul. Insa neaparat senzorul.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

problema la motor 1,4 MPI lupo an 2001 cu erorile de engine:Address 01: Engine

Part No: 030 906 032 R

Component: ME7.5.10 3619

Coding: 00001

Shop #: WSC 01236

WVWZZZ6XZ1W083653 VWZ1Z0A1390935

5 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

bun.....la stergerea erorilor,ele nu revin decat cu exceptia altei erori de pe instrumente-G62,insa masina nu porneste decat daca se da la automat ~ 30 sec.,porneste dar nu sta la relanti si in turatie de peste 1400 ture nu se simte disfunctionalitatea vreunei parti de comanda si control al motorului.bun si asta,dar dupa 1 minut de rulare cu motorul la 2000 ture,partea de evacuare devine incandescenta!!!!!!!verificat aprinderea pe fise-e buna,schimbat bujiile,verificat de mecanic timingul-zice ca ok ( ?? ),senzorul de turatie fct,la fel si cel de camshaft si crankshaft,facut readaptare la clapeta si admisie,acuma chiar nu mai stiu ce se poate face.astept parerile celor care au trecut prin patanii asemanatoare...

Link to post
Share on other sites

Cine ma poate ajuta si pe mine va rog cu 3 erori intermitente :lol:

P 1455

P 1612

P 1570

Link to post
Share on other sites

Titlul topicului este "Vag-Com coduri de eroare". Cele prezentate de tine sunt coduri date de Vag-Com? :lol:

Link to post
Share on other sites

Sincer nu prea am treaba cu chestiiile astea.

Presupun ca trebuia sa-i cer celui de la service sa imi dicteze tot ce scria in dreptul fiecarei erori?

Sau depinde de modelul aparatului de diagnostic?

Link to post
Share on other sites
  • vdragos locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • bvcdi
      By bvcdi
      Salut,
      Baieti am si eu nevoie de o modalitate eficienta si sigura sa imi obtin PIN-ul de la masina pentru a putea sa imi adaptez cateva chei. Am vazut ca se pote obtine PIN-ul prin VAG Commander sau VAG Tacho. Ideea este ca eu detin o interfata HEX-USB+CAN pe care am inteles ca o pot folosi cu VAG Commander daca schimb driver-ul (VCP). Nu stiu daca merge folosita si cu VAG Tacho cu drivere schimbate? Am mai inteles ca as putea strica ceva cu VAG Commander, ideea este ca eu vreu numai sa citesc PIN-ul din EEPROM, ECU, nimic alteceva, deci se poate sa stric masina numai daca citesc? Iar in cazul de ? VAG Tacho nu prea am gasit ceva compatibil cu masinile care imi trebuie mie(un passat b6 si b7). Daca careva detine o solutie mai buna v-as fi recunoscator. Ca si calificare sunt inginer electronist si ma mai ocup si cu reparat calculatoare masini, deci nu sunt chiar usa de biserica.
      Va multumesc pentru ajutor.
       
    • Andrei Tanase
      By Andrei Tanase
      Salut,
      Sper sa ma poata ajuta cineva cu urmatoarea problema:
      Am facut (aproape) retrofit la "high beam assist" insa nu pot sa il activez din CECM.
      Am avut pe masina " 3C8 937 049 E", si apoi am cumparat  "3C8 937 049 AC" pentru ca am vazut un scan de passat CC, care avea modulul cu AC si "20: High Beam Assist".
      Cand ma duc in CECM pe Adaptation -- Channel 007: Highbeam with Assistance Driving Light. imi spune ca "not available" pe ambele module de CECM.
      Presupun ca imi trebuie vreun Security code obscur sau ceva...
      Ma poate ajuta cineva?
       
      Multumesc Mult!
    • alexichim
      By alexichim
      Buna ziua,
      Este primul post de pe forum, asa ca imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.
      Am si eu o mica problema cu al meu Golf MK6. De aproximativ 2 saptamani am observat ca nu imi mai functioneaza Coming Home si Leaving Home. Am luat VCDS-ul(15.7), am intrat la codari si am observat ca ambele erau activate, le-am dezactivat si am salvat noile configurari, am pornit/oprit masina, am inchis-o/deschis-o, apoi am intrat iar in codari si am activat functiile...nimic. Am incercat iarasi cu VCDS-ul sa trec Coming/Leaving home de pe faruri pe proiectoare...nimic. Comutatorul pentu lumini este pe "Auto". De asemenea, farurile mele raman aprinse, indiferent ca este zi sau noapte. Lampa de ceata nu imi mai functioneaza, nu se aprinde. Proiectoarele imi merg, Corneringul imi merge. Drl-ul imi functioneaza, dar doar pe becul din stanga. Erori de bec ars in bord am, dar doar pentru pozitiile de pe spate(am pus becuri LED).
      Ma puteti ajuta cu ceva pareri va rog ?
      Multumesc !
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...