Jump to content

fulie (sau pulie)


jan
 Share

Postare recomandată

Intrebare tehnica: Exista diferenta de diametru intre fulia de alternator si cea de dinam? Adica la un motor de 1600.

Dac-as pune o fulie mai mica (cred ca una de la un dinam de dinainte de 66, dar nu stiu daca merge pe axul de alternator), oare nu s-ar imbunatati racirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare tehnica: Exista diferenta de diametru intre fulia de alternator si cea de dinam? Adica la un motor de 1600.

Dac-as pune o fulie mai mica (cred ca una de la un dinam de dinainte de 66, dar nu stiu daca merge pe axul de alternator), oare nu s-ar imbunatati racirea?

Sigur ca e o difetrenta daca ai diametre diferite la fulia de la dinam/ alternator de broasca mai ales ca la broasca pe acelasi ax ai si fulia si turbina. E ca la pinioanele de la bicicleta :P :P . Tot ce pot sa-ti spun pe scurt e ca toate au fost gandite la precizie maxima. Orice tiganie duce la o proasta functionare a motorului prin urmare se incinge = uzura = ;) :P :P :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o diferenta intre fulii. de ce iti trebuie o racire mai mare? cum este din fabrica, este foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o diferenta intre fulii. de ce iti trebuie o racire mai mare? cum este din fabrica, este foarte bun.

stop joc - pulia de pe dinam/alternator nu pare a avea din fabrica diametre diferite - in schimb difera diametrul dinamului 6v vs 12 v; exista pulii vilbrochen de diametru diferit decat cea originala - power pulley sau santana - aia schimba datele problemei si nu este recomandabil sa o inlocuiti decat daca rulati limitat - curse scurte de circuit - drag racing - unde oricum se poate alerga si fara curea, eliminand dinamul iar pornirea se face cu magneto - se castiga putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stop joc - pulia de pe dinam/alternator ......

Ce nasol suna ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am referit doar la fulia de gen/alternator si 12v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu e nici o diferenta de diametru, intr-adevar.

Ma gindeam c-ar fi mai buna o racire mai intensa, fiindca se cam incinge motorul.

Dar asta poate fi din avans si/sau din carburator, ma rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai carcasa tip doghouse(cu extra racire la cilindrul 3), atunci ai cea mai buna recire. nu trebuie modificat nimic, daca se incalzeste prea tare, atunci ai alte probleme. de unde stii ca se incalzeste mai mult decit trebuie?

daca nu ai acest tip de carcasa la ventilator, poti sa faci rost de unul si schimbal ca este mai bun, nu mai retin acum daca trebuie schimbat si ventilatorul sau nu, parca este mai lata decit celelalte ventilatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!