Jump to content

Toro - 7P din 2011


NicNic

Postare recomandată

Mecanicul se uita mai mult ca sigur dupa lichid scurs vizibil pe ele, ceea ce n-o sa vezi decat in cazuri extreme, ca nu se prea sparg. Dar daca compari inaltimea unuia uzat cu unul nou o sa vezi ca ai tasare la cel vechi chiar de ordinul cm-ilor. Eu am bagat un endoscop de la lidl cu led in varf sub fusta de cauciuc a lor si se vedea urma de negreala intarita ca o vopsea uscata subtire unde au mai pierdut lichid, dar la ochi nu ai cum sa vezi. 

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Chiar tremura volanul ? Asa rau vibreaza ?

Nu imi dau seama daca se aude ok sau nu , ca frecventa si zgomot in clip pare ok totusi , cam asa se aude motorul la masina asta 

Link către comentariu
1 hour ago, dkmg33 said:

Mecanicul se uita mai mult ca sigur dupa lichid scurs vizibil pe ele, ceea ce n-o sa vezi decat in cazuri extreme, ca nu se prea sparg. Dar daca compari inaltimea unuia uzat cu unul nou o sa vezi ca ai tasare la cel vechi chiar de ordinul cm-ilor. Eu am bagat un endoscop de la lidl cu led in varf sub fusta de cauciuc a lor si se vedea urma de negreala intarita ca o vopsea uscata subtire unde au mai pierdut lichid, dar la ochi nu ai cum sa vezi. 

Buna idee, sa verific cu camera boroscopica.

Numai ca ar trebui sa am pe cineva cu experienta, sa stie ce e de vazut ...

 

57 minutes ago, tavitara said:

Chiar tremura volanul ? Asa rau vibreaza ?

Nu imi dau seama daca se aude ok sau nu , ca frecventa si zgomot in clip pare ok totusi , cam asa se aude motorul la masina asta 

Daca poti reda videoclipul pe un sistem audio mai bun, cu bass corespunzator, eventual dai si putin mai tare, vei simti exact cat e de deranjanta vibratia/zgomotul ala.

Insa este ok sunetul motorului, ascultat de afara , si cu capota ridicata. Deci nu motorul e cauza vibratiilor din habitaclu, e ceva ce le permite sa se manifeste asa..

Modificat de NicNic
Link către comentariu

vezi asta

 

si asta la min 4:50:

 

 

sunt aceleasi tipuri de tampoane. 

 

Link către comentariu
On 11/30/2025 at 11:17 AM, NicNic said:

Doar ca amortizarea vibratiilor nu e cea mai potrivita, se resimt in habitaclu. Si nu era asa inainte de revizia motorului.

Acum am observat ce ai spus

Daca inainte nu era asa si acum este , clar , ceva nu a fost pus cum trebuie la loc 

Link către comentariu
11 hours ago, tavitara said:

Acum am observat ce ai spus

Daca inainte nu era asa si acum este , clar , ceva nu a fost pus cum trebuie la loc 

Nu cred asta. Fiindca si inainte avea ceva zgomote, dar nu vibratii.

Am gasit bucsele de la cadrul motor cam obosite. Dupa inlocuirea lor, posibil sa fi aparut vibratiile transmise spre caroserie.

Adica au fost scoase in evidenta problemele de la tampoanele de motor, zic eu.

 

11 hours ago, skodamen said:

poate chiar distributia

Asta e chiar exagerata.

Motorul merge foarte rotund, am mai scris asta. Ascultat de afara, zici ca e benzinar (ma rog, pe aproape).

Trage bine, porneste frumos, nu are zgomote aiurea la pornire, deci nici vorba de distributie aiurea ...

Modificat de NicNic
Link către comentariu
23 hours ago, dkmg33 said:

vezi asta

 

si asta la min 4:50:

 

 

sunt aceleasi tipuri de tampoane. 

 

Sunt similare, dar nu e acelasi tip de tampon.

Oricum, principiul de functionare este acelasi.

 

Daca as avea o rampa, as putea verifica mai bine starea tampoanelor. 

Dar pentru asta am fost deja la un mecanic, care imi spune ca nu vede hibe la tampoanele motorului.. 

Mai ramane doar sa le schimb, la nimereala, sa vad daca ele sunt hiba. Dar e cam scumpa testarea asta ...

Modificat de NicNic
Link către comentariu

Daca ai schimbat bucsele de la jug, s-ar putea ca materialul nou ( mai ferm si mai putin tasat) si chiar mai inalt cu cativa mm sa nu poata fi compensat de tampoanele uzate. Vezi daca mecanicul tau poate da retur la piese in caz ca nu ajuta cu nimic sau eventual le comanzi tu si le dai retur dupa ce incerci. 

Link către comentariu

Bucsele de cadru au fost inlocuite cu altele originale. Nu vad la ce ar ajuta sa incerc sa le schimb pe cele noi cu altele noi. Fiindca cele vechi sunt rupte, "scoase cu dalta" ...

In plus, manopera aferenta, nu e gratis ....

Link către comentariu

Nu am zis sa inlocuiesti bucsele, ziceam ca poate pt ca ele is noi, a afectat cum sta motorul. La tampoane ma refeream cu returul. 

Link către comentariu

Hai sa-ti impartasesc ceva din experienta mea. Am aceeasi echipare in primul rand. Asta primavara am facut distributia si eu, am gasit pe cineva care mi-a luat sub pretul pietei. Deci, s-au facut, distribuitie, garnituri injectoare, suporti motor etc. Dupa ce am luat masina, am observat o usoara vibratie care venea de la/sub motor/masina, nu stiu cum sa o descriu. Vibratia era sesizabila la la plecarea de pe loc, la turatie sub 1000rpm a motorului. Am fost inapoi la mecanic, mi-a schimbat o bucsa la esapament, apoi nimic. Erori nimic. Asa ca i-am dat bataie. Iar dupa vreo 4000+km (din care un drum spre Grecia dus-intors), saptamana trecuta, a ramas masina blocata. Masina nu mai pleca de pe loc, se auzeau zgomote destul de puternice de sub masina. Masina a fost urcata pe platforma si dusa la service. Si, surpriza mare, a sarit axul cardanic mare din diferentalul spate. Motivul? Instalare precara, n-a fost axul impins suficient in locas si n-a fost fixat bine, avand o siguranta in capat ce il fixeaza. Totul s-a rezolvat in maxim o ora, cu tot cu ridicatul pe elevator si proba de drum. Si, ca un miracol, a disparut si vibratia. Asa ca, o recomandare, verifica cu atentie transmisia, sa fie totul fixat cum trebuie. Cine stie, poate ajuta.

Modificat de SVMLG
Link către comentariu
On 12/7/2025 at 5:18 PM, dkmg33 said:

Nu am zis sa inlocuiesti bucsele, ziceam ca poate pt ca ele is noi, a afectat cum sta motorul. La tampoane ma refeream cu returul. 

Tampoanele le schimb si asta e. Macar de ar fi de la ele ...

 

@SVMLG: E bine de retinut, mersi de pont.

Link către comentariu

Dupa cat ai investit in ea, merita sa schimbi tampoanele. Daca sunt cele originale atunci e greu de crezut ca mai sunt ok dupa atata timp.

Cand ajung intr-un impas, eu unul mai schimb si mecanicul. O alta parere nu strica.

Mai pune si tu ceva poze din interior daca poti, te rog.

Link către comentariu

Poze de la interior am destul de putine. Dar ceva, ceva, tot am gasit.

Mi-a placut combinatia de culori, a fost si asta un element in decizia de a lua aceasta masina.

Scaunele sunt foarte placute, cele din fata, mai ales. Mult mai confortabile decat la XC60...

20251204_224222.thumb.jpg.af2ba06116c0207ee8651ecde923cb8d.jpg

 

20251204_224130.thumb.jpg.c5e66fbe94b8054f1cf6ee400825fc9b.jpg

 

20251204_224204.thumb.jpg.37c88027478cadd546e80b9d78a6c8d5.jpg

 

 

Ieri am facut o proba la mers pe autostrada, regim de croaziera cu 130 kmph.

Umbland la regimul de confort al suspensiei, am observat ca in modul sport, consumul este mai mic cam cu 0,5%, la viteza respectiva, decat daca merg pe regim normal al suspensiei.

Cred ca diferenta apare datorita aerodinamicitatii diferite data de garda la sol diferita. Mai mare la regimul confort, evident.

Modificat de NicNic
Link către comentariu

La cum arata autostrazile noastre pe banda 1 , merita modul confort 😁

Din punctul meu de vedere combinatia de culori la masina ta , care este foarte faina , necesita covorase negre 

Modificat de tavitara
Link către comentariu

Am si covorase negre. Dar sa mi se pare mai bine cu bej. Si ca aspect, dar mai ales ca mizeria e mai putin vizibila.

Praful de pamant uscat are culoare gri-bej, deci este mai vizibil pe covorasele negre, care pareau mereu murdare.

 

Singurul motiv pentru care le-as refolosi pe cele negre este doar calitatea lor mai buna. Nu am gasit bej la aceeasi calitate.

Astea se cam misca, nu stau bine, nu se pot agata ferm in bumbii din mocheta.

 

Dar combinatia de bej cu negru imi pare potrivita, per ansamblu.

 

Apropos: pe tunelul median, la locurile din spate, este piesa centrala de la setul negru, fiindca astea bej nu au in set asa ceva.

 

Si mai este ceva ce m-a surprins placut: calitatea pielii de pe scaune. Am si la XC60 tot piele naturala, dar nu e asa moale.

 

Dupa ce rezolv farurile, as vrea sa schimb luminile interioare, cu LED-uri. Vad ca exista seturi. Oare merita? Ati schimbat careva, aveti recomandari in acest sens?

Modificat de NicNic
Link către comentariu

Ce anume ai schimbat la interior, becurile?

Imi poti da detalii ce anume ai luat?

si cum arata, esti multumit? E mai intensa lumina? Sau doar nuanta s-a schimbat?

 

Apropos, cele mai ciudate imi par luminile de la parasolare. Nu au nici intensitate, nici culoare clara. Eu un galben-portocaliu difuz, de crezi ca esti in ceata la amurg...

 

Modificat de NicNic
Link către comentariu

208 lei a fost in august 2021 , asta am comandat 

https://www.emag.ro/pachet-19-led-uri-lumini-interior-vw-touareg-7p-vw-touareg-t3/pd/D42N68BBM/

Da , lumina alba ok , multumit , zero probleme de atunci 

La parasolar nu am idee , nu l-am folosit niciodata ca oglinda , nu am voie sa ma sperii la volan , doar sotia foloseste dar nu mai stiu cum e lumina la ele

Modificat de tavitara
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!