Jump to content

Volkswagen Touareg 2017


dkmg33

Postare recomandată

Ce probleme sa ai cu roti mai mici ?

In afara de aspect , nu vad alte dezavantaje 

Anvelope mai ieftine , masina mai comoda , consum mai mic 

Link către comentariu

Si eu sunt unul din aia care fac invers si mi-am pus roti mai mici (pe 17) la un w221…minunata alegere!

N-as sacrifica niciodata confortul pe aspect, cel putin nu aici pe drumurile astea.

Mergi linistit pe 18, faci o alegere buna.

Imi place masina, mereu mi-a placut modelul acesta.

Link către comentariu

Este ok pe 18 pentru dimensiunea asta de masina. Si confortul il stiu prea bine - am la fel pe tanc

Link către comentariu

Anvelope mai late/jante mai mari determina stabilitate mai buna, franare mai buna, aderenta mai buna. In plus, pe dimensiuni mai mari sunt disponibile anvelope mai performante, indisponibile pe marimi mici

Link către comentariu

Apoi 7P nu e masina de curse 

Daca esti sofer normal este foarte ok si cu 17" cum am eu , nu am simtit niciodata probleme de stabilitate , franare si aderenta indiferent de situatie si vreme 

Daca vrei sa ataci ace de par cu 100 la ora sigur sunt mai bune alea de care spui , dar cine face asa ceva ?

Link către comentariu

"In plus, pe dimensiuni mai mari sunt disponibile anvelope mai performante, indisponibile pe marimi mici"

 

Gasesti si pe 17" toate brandurile de top si oricum, la mers normal, la fel ca si restul traficului nu prea conteaza brandul cand vine vorba de performante, poate doar de fiabilitate, unele "se consuma" mai repede decat altele. 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Eu merg tare in general, dar acolo unde nu conteaza dimensiunea jantei. Pe curbe ( adica unde faci un pic diferenta de stabilitate si aderenta, desi la 255 pe 18 vs 265 pe 19 nu e mare fas) daca mergi tare cu Touaregul vomita si soferul, nu doar copiii si sotia. Daca mergi singur hai mai treaca mearga, dar cu familia, poti sa ai si 21", nu e masina de aruncat pe curbe, cum nu e nici un suv. 

 

Si nu avem in tara drumurile pt asa ceva. Am condus un GLE coupe 55 AMG cateva zeci de km pe DN-u la noi cu jante pe 22, cu tot airmaticul simteai fiecare petec si pietricica de pe drum. 

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

70500 km. Cum aveam de curatat hornul la casa la inceput de sezon rece si stiam ca oricum ma inegresc sub unghii pt 2 saptamani, i-am mai desfacut inca o data si admisia pana la V-ul de plastic de curiozitate sa vad cum se prezinta, nu era foarte imbacsita, dar am mai curatat ce era pe acolo. Intr-o zi, am observat ca parca sta intr-o rana ( probabil nu am activat jack mode cand a fost ridicata la o vulcanizare ) si masuratorile mi-au confirmat, era ceva diferenta pe stanga fata ( prea jos ) si dreapta spate ( prea inalt ). Din pacate, Obdeleven nu prea permite o resetare ca la carte asa ca am decartat cateva sutici de lei la reprezentanta pentru rezolvare si au readus-o la standard cu ODIS. Imi vine s-o cobor putin fata de standard ( vreo 5 mm ) sa vad cum se prezinta asa.

Intre timp, mi-am comandat si o clona de VCDS, sunt curios cum se prezinta. Pentru anul asta, sper ca am cam incheiat pe partea de mentenanta.

Link către comentariu

In rarele momente in care mai am timp sa o spal cum trebuie, ceruita si stearsa, redevine pentru scurt timp un Touareg cu doar 70.000 km. Pe urma, la noroiul omniprezent, trece inapoi in anonimat :)).

 

I-am facut si codarea de cutie de Cayenne din long coding, diferente simt doar in modul sport, dar se crede Porsche acum.

IMG_20251209_135112_edit_205987677462565_206607576088996.jpg

IMG_20251209_135126_edit_205924679797798_206607656685454.jpg

IMG_20251209_135154_edit_205518942949827_206607673512850.jpg

IMG_20251209_135143_edit_205558461308250_206607697591548.jpg

IMG_20251209_134817_206607721053943.jpg

Link către comentariu

Din pacate la noi ploaia niciodata, sau nu in viata noastra, nu ne va spala masinile de praf ci le va face praf. Nu va fi Elvetia sau Germania degraba, mai degraba rusia. Am avut 2 BT-uri la ei pe timp de iarna si toate, absolut toate masinile erau gri.

Asta pe langa aspectul estetic este si periculos, mazga de pe drum fiind un adevarat patinoar.

Astea fiind spuse, am polishat si eu golful in 3 stadii plus ceara, pt ca macar in primele 20min dupa ce o spal sa arate a golf si nu ca un filtru de instagram tip Bacovia.

Partea trista e ca la unii e normal sa fie asa. Pt a scurta 100m sa nu ocoleasca pe asfalt sau drum pietruit se baga cu masinile la propriu peste camp, pe drum de namol care ajunge pana la nivelul jantei ca sa aduca tot pe asfalt, care atunci cand se usca genereaza o tona de praf. Ca sa nu mai spun cand iti zboara in parbriz namol cateodata si cu o piatra printre. Parfum, ce sa mai! Nu ii înțeleg, la astia nu le pasa nici de propriile carute?

Link către comentariu

Nu le pasa nici ce baga in gura  ce sa le mai pese de masini

Iar drumurile tarii sunt pline de noroiul adus de toate tractoarele posibile de pe toate drumurile laterale neasfaltate

Carutele genereaza balega si ele , inclusiv prin oras , sambata am stat in Pitesti dupa o caruta pana am putut sa trec ... 

In test sunt doar miliarede de pietre pe asfalt destinate parbrizului , farurilor si vopselei 

Link către comentariu
2 hours ago, tavitara said:

Nu le pasa nici ce baga in gura  ce sa le mai pese de masini

Iar drumurile tarii sunt pline de noroiul adus de toate tractoarele posibile de pe toate drumurile laterale neasfaltate

Carutele genereaza balega si ele , inclusiv prin oras , sambata am stat in Pitesti dupa o caruta pana am putut sa trec ... 

In test sunt doar miliarede de pietre pe asfalt destinate parbrizului , farurilor si vopselei 

Te rog, Pitestiul este o reprezentare geniala a Romaniei, in intregul ei. :)) 

 

Misto tare masina asta, evident ca sunt subiectiv pentru ca:

1. imi place modelul

2. am si eu una maro cu interior bej :))

Link către comentariu

Eu nu inteleg de ce se cumpara atatea masini cu interior de piele negru unde sunt alternative de la producator. Am avut combinatia asta si pe E classe W211, e splendida. Iar pe un exterior gri merge minunat si pielea maro coniac. Imi place si albastrul inchis la exterior sau visiniul cu culori deschise inauntru.

Pt visiniu, chiar am un soft spot de cand a venit taica-miu acasa prin 94-95 cu o Dacia Liberta 1325 visinie cum n-avea nimeni in tot orasul. Cum a gasit-o, nu stiu (un rebut de masina, a trebuit sa-i bricoleze alta ventilatie la rezervor, ca baga toti vaporii de benzina in habitaclu si daca o lasai o zi in soare cu plinul facut, ramaneai cu 3 sferturi de rezervor) dar n-avea nimeni ceva asa special si misto.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Fix asa!

 

La mine, dupa 4 ani, timp in care au aparut si 2 copii in scena, arata foarte bine...

 

Ok, curat, intretin, insa la cealalta masina care e full black mi se pare ca se vede absolut orice urma de orice.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • dkmg33
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!