Jump to content

Volkswagen Touareg 2017


dkmg33

Postare recomandată

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos.

Link către comentariu

Bv, felicitari.

 

Uau ce putin dai la asig…banuiesc ca pe 1an

Link către comentariu

Da, pe 1 an, habar n-am ce algoritmi au in spate, dar am permisul de peste 15 ani fara incident.

Link către comentariu

Pretentioasa in interior dar cu ceva grija e ok

Na , fain , masina rara ...2017 cu 50k ...

Sa o folosesti fara probleme

Fa-ti CASCO , ai camere , lovesti o bara te costa de te rupe

Modificat de tavitara
Link către comentariu

Fain TANCU'! V6 TDI Quattro automat, combinatia perfecta! E configurat misto, are o culoare frumoasa + piele bej, perne, panoramic, ai tot ce-ti trebuie!

 

Nou cred ca a costat cat un apartament cu 3 camere in Bucuresti! 😄

 

Partea cu adblue poate fi o durere de cap, dar vezi tu pe parcurs.

 

 Sa te bucuri de el multi km fara probleme! 💪

Modificat de corad0
Link către comentariu

Delicioasa configuratie!

 

Link către comentariu

Știu ca a zis ca nu-i place insa eu unul nu prea aș mai vrea mașina din gama asta fără ACC. Știu ca gusturile nu se discuta etc etc, important este să-i placa lui.

 

Este un model care îmi face și mie cu ochiul cumva.

 

Probleme cat mai putine îți doresc și sa o plimbi cât mai mult prin afara.

Link către comentariu

Faina configuratie - cand am dat busul acum doi ani jumate - ca varianta de inlocuire consideram si ceva de genul. Insa stiind ca vreau sa fac si offroad mai serios ar fi fost o varianta prea "firava" si scump de reparat (cam ce spune @tavitara)

 

off: si eu ma intreb cum a iesit asigurarea asa... la motor de 2.0 am mai mare, si am permisul din 97 fara nici un accident :)

daca poti sa imi dai ceva detalii pe mp

 

 

Link către comentariu

ACC e util daca mergi mult pe autostrada in mod special. In rest, sincer, e o dotare buna daca e sa fie, dar nici la mine nu va fi obligatorie cand voi schimba masina.

In aprox 250k km aprox, de cand am ACC pe ultimele 2 masini, cred ca l-am folosit la adevarata valoare de maxim 10 ori... ii vad utilitatea pe autostrada cum am zis, mai ales cand e ceata sau vizibilitate scazuta.

Sunt mai importante dotari care le poti folosi zilnic dpmdv, gen clima 4 zone, webasto, camere 360, etc...

 

@dkmg33 felicitari pentru achizitie, si utilizare fara probleme!

Modificat de acidone77
Link către comentariu
adrian_mm89

Pt ACC conteaza foarte mult zona din Romania unde locuiesti, am observat ca in vest (timisoara-arad, spre deva uneori), cand autostrada e goala, e o placere sa pui ACC si sa mergi linistit, dar in Bucuresti si imprejurimi cand e aglomerat e chin sa mergi cu el. Nu mai zic ca pe E85 cred ca e imposibil sa il pornesti. Cum colegul locuieste in Suceava chiar nu ii vad rostul, e nice to have dar nu ceva necesar. 

Eu stand in Timisoara nu as mai concepe sa am masina fara ACC. 

Link către comentariu

Pai tocmai, cand e autostrada goala, nu prea ai nevoie de ACC, e ok si CC simplu :) Dar ma rog, preferinte, gusturi si necesitati.

Link către comentariu
adrian_mm89

Nu ma refeream cand e gol gol, nimeni pe drum, cand e decent, mai un tir, mai o masina mica, atunci eu il folosesc foarte mult. Ca un exemplu: spre Budapesta il folosesc pana cand mai am 30km, atunci se aglomereaza rau si incep sa conduc din pedala. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

N-am nici cea mai mica idee de ce a iesit RCA-ul asa, la Passat am 1100 RON , deci mai scump :)). Permis din 2010, fara evenimente. Poate conteaza si orasul. Oricum, compensez la impozite, unde Suceava a ajuns la peste 4000 RON pt 2967 cmc. 

Legat de ACC, corect, doar de pe la Adjud incolo il pot folosi acum ca avem A7, inainte nici atat, dar mi s-a parut tot timpul cam brusc in franare si fiind de multe ori cu 2 pasageri mici sensibili la stomac, prefer pedala. Ce nu-mi placea era functia de franare automata de urgenta, care mi-a pus vreo 3 frane la Passat cand aveam loc berechet intre contrasens si obiectul oprit pe acostament ( caruta / duba ) sau cand se ingusta drumul , dar aveam prioritate. Nu mi se pare ok cum e setata, da, m-a salvat o data de o tamponare la 10 km/h in oras , dar nu e suficient ca sa-mi placa.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Publicat (modificat)

52600 km

Pus Goodyear vara noi ( greseala mea, nu sunt Ultragrip, sunt Eagle F1 Assymetric 6 dot 25), e alta masina. S-a redus enorm zgomotul de rulare si niste vibratii la 120-130 din cauza plasticelor coapte si ovalizate ce imbracau rotile anterior.

 

Cu ocazia asta am apucat sa o vad pe dedesubt mai pe indelete, sa trag inca o data de brate, planetare, totul teapan, nu vad scurgeri. Discurile si placutele fata sunt noi, pe spate cred ca merg alte placute, vedem peste vreo săptămână cand o bag la mecanica.

Panoramicul a fost servisat in istoric cu gresare si curatare scurgeri, cred ca ar mai merge poate repetata operatiunea doar sa suflu in iaurt.

La perne nu prea stiu ce verifica, se ridica, se coboara, sta la nivelul corect (inclusiv peste noapte) , nu aud compresorul lucrand decat 3 secunde dimineata cand deschid usa soferului. Am gresat rotulele de la senzorii de nivel cu vaselina când erau date rotile jos de pe ea. Bine ca am citit manualul si am pus-o in jack mode ( lock pe perne) inainte s-o ridice pe elevator, la vulcanizare dadeau din umeri si era una mare. 

 

Zilele astea e programata la PDR pt micile indoituri, săptămâna viitoare la detailing pt un polish general, corectii locale si o ceara. Apoi o verificare mecanica si la drum.

 

Am studiat un pic piata de piese, 1700 ron un parbriz incalzit cu toți senzorii pe producator, 700-1000 ron camera din bara fata din dezmembrari. Parerea mea: nu merita casco (2000 euro anual cu tot cu coliziuni, 450 euro doar furt/vandalism/dezastre naturale/elemente vitrate) , mai bine bag banii in intretinere. Oricum umblu cu kit de rasina pt parbriz in torpedo si am salvat deja vreo 5 lovituri cu mustati la masinile din familie. Panoramicul am înțeles ca nu e asa sensibil, ca e inalta si nu prea ajung pietre pe ea.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Si parbrizul imi pare mai putin vulnerabil la masinile mai inalte - aud mault mai rar plesnituri de pietre la rexton fata de Golf. Si 0 ciupituri cu parbrizul original din 2013...

 

 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Azi s-au facut:

Itp

Inlocuit placute frana spate

Acumulator nou Varta Silver

inlocuire saiba de foc + oring + inel etansare + garnitura la injectorul 3 pt ca era putin umed in jur

Inspectie generala tren de rulare, nu s-a gasit nimic de inlocuit

Verificare fluide ( antigel, lichid de frana, nivel ulei cutie, totul in parametri) 

 

 Si poate cel mai important:

 

Rollback soft dieselgate motor ( multumesc @EEXCALADE pt idee, nici nu ma gandisem ca il are) . E alta masina, parca am 40 de cai in plus, cuplu bun, trage mult mai liniar, nu mai vibreaza, nu mai subtureaza aiurea, nu mai e indecisa in ce treapta sa stea, relantiul e mai placut ( zici ca e electrica cu motorul pornit la semafor, nu se simte nimic) , consumul mai mic, imbunatatire pe toate planurile, plus ca prelungeste mult viata filtrului de particule si a motorului. 

 

La revizia următoare voi curata si galeria de admisie cu toate garniturile necesare si poate improspatare ulei transmisie ( s-a facut nivelul acum si e ok). 

 

Mai am o mica problema de rezolvat, la spalare puternica cu jet, intra f putina apa ( cam 2 linguri) in jurul rotii de rezerva ( la service suspecteaza ceva cheder, lumea mai zice si de drenurile de la panoramic, dar par uscate tuburile din ce am putut privi prin laterala fara sa desfac), ramane sub observatie, ca nu am chef acum sa o desfac cu totul, proiect de vreme calda. 

 

Maine intra la cosmetica si revin cu poze.  

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
On 3/31/2025 at 7:56 PM, dkmg33 said:

Rollback soft dieselgate motor

Cu placere!

Curata si clapetele ,o traga si mai bine .

Link către comentariu

Faina masina pe culoarea asta , ii sta bine acolo in poze , daca o scoti pe drum e jale , ori gropi , ori ploaie cu praf ori prosti

Link către comentariu

53000 km. E splendida la drum lung, foarte odihnitoare, cutia in sport raspunde foarte bine, farurile cu faza lunga automata sunt mult mai fain implementate ca la Passat ( decupeaza intr-un con de umbra traficul din contrasens, nu flashuiesc). Cam pe la 8.9-9 stau cu consumul pe DN mers alert cu multe depasiri ( echivalentul unui 7 pe Passat la acelasi stil de mers), consider ca e ok.

In oras mai am o vibratie mica de rezolvat pe decelerare intre 30 si 10 km/h, posibil ceva tampon cutie sau suport esapament ( Daca aveti experienta si ati rezolvat ceva similar, dati si mie un mesaj cum, e doar cand e cutia intr-a 2a pe decelerare, cu frana de picior sau fara si se. simte ca o frana de motor mai accentuata, cu o usoara vibratie in caroserie/tunelul de transmisie). 

Puncte suplimentare pt insonorizare, e la nivel premium, se vede și cat burete e in carenaje, dar se si simte la drum, comparand cu Passatul pe care l-am insonorizat destul de mult fata de nivelul de fabrica si tot nu se apropie de Touareg.

Am rezolvat scurgerea de apa de la roata de rezerva!
Initial, am suspectat scurgerile de la panoramic, dar am bagat endoscopul pe la plafon/stalpi, totul era uscat, furtunele la locul lor si prinse. Am bagat apoi fir de nylon de motocoasa pe ele si am iesit la capat cu mizerie minima. Totusi, dupa spalare, iar aparea o pata mica de apa langa rezerva.
Am scos si stopurile, stateam si ma uitam pe unde ar putea intra. Bagand peste tot endoscopul, am gasit ca baltea in spatele carenajului de la roata dreapta spate, dar nu gaseam neam pe unde intra apa. Luni era deja programata la service sa dea totul jos ( bara, capitonaj) si sa vedem pe unde intra.

Prinzand vreme frumoasa azi, zic hai sa ma bag sub ea la tara la iarba verde si-o patura. Primul lucru facut, am scos pe dedesubt un dop tehnologic din zona unde vazusem cu endoscopul ca baltea apa. O injuratura mai tarziu ( imi calculasem gresit pozitia si toata apa mi s-a scurs in ochi ) scosesem apa adunata.
Pasul urmator a implicat ajutorul sotiei, care, primind un recipient, a fost rugata sa ia o pauza de la gradinarit si sa inceapa sa toarne apa pe la bara, stopuri, plafon, panoramic si sa vedem daca vreun strop curge prin gaura proaspăt destupata. Nimic. Eupizasem deja orice idee si, mai ud si mai nervos decat incepusem, vroiam sa ma dau batut, cand am avut ideea salvatoare:Ia incearca si pe la usita de la rezervor! zic.
Cu usita inchisa, a turnat si, surpriza, apa ca la robinet fix prin gaura pe care o destupasem. Cred ca am rugat-o de vreo 3 ori sa toarne, o data si cu usita deschisa ( injuratura 2, iar apa in ochi), ca nu-mi venea sa cred ca gasisem vinovatul.

Furtunul de dren de sub busonul de alimentare se desprinsese de caroserie si prin fanta de 2 mm curgea apa linistit dupa carenajul de la roata, in caroserie, unde baltea, iar la curbe se mai imprastia cate putin in portbagaj.

Buun, problema acum era cum sa repar fara sa desfac jumatate de masina ca sa lipesc furtunul la loc?
Nu imi suradea nici sa-l infund de tot ca sa-mi stea apa acolo. Pana la urma, am avut o idee si am bagat fir de nylon pe furtun pana am iesit sub masina. Tragand de ambele capete ale firului, am putut sa repozitionez furtunul a.i. sa il apropii de caroserie, apoi am bagat etansant flexibil (ft101) cat incape si am lăsat asa pana s-a uscat cateva ore. Apoi am tras firul de nylon si a ramas o gaurica in etansant care da fix in furtun.
Dintr-o dulie veche de bec, am reusit apoi sa confectionez si un fel de scurgere ( incercuita cu verde in poze) cu o mica gaurica ascunsa sub bara spate. Apoi am lipit-o cu etansant in locul vechiului dop tehnologic ( in caz ca se mai aduna apa sa se poata scurge, dar sa nu ramana totusi gaura chioara) si gata, mai curat, mai uscat.

Stiu ca am dedicat mult prea mult spatiu scris acestei descriptio aquaticae , dar inca ma bucur ca am rezolvat fara sa duc masina la service sa mi-o desfaca toata ) .

IMG_20250404_190800.jpg

IMG_20250404_190804.jpg

IMG_20250404_190834_edit_105056264077735.jpg

IMG_20250404_190715.jpg

Link către comentariu

Incet incet le rezolvi pe toate si apoi bucura-te de masina , la km astia 100k nu trebuie sa ai nicio treaba in afara de revizii

Si a mea are tot 353.000 km

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Cand cred ca am rezolvat totul, imi mai vin idei 😁. Mecanic e rezolvata acum, a fost puricata cap coada, nu mai am ce schimba, trebuie sa mai fac doar curatarea in admisie, dar o las pe revizia urmatoare ca sa se comande si garnituri noi si ce mai trebuie pe acolo.
Estetic e rezolvata 99% ( azi i-am aplicat si un tratament pe piele Leather Star de la Koch Chemie ). 1% mai e un far care abureste intr-un colt, i-am desfacut un capac in spate in garaj sa se usuce, dar mai revine problema cand e umed afara si o spal. Si cred ca vreau sa-i gasesc prin dezmembrari trim-urile de lemn de pe usi si bord sa le montez.

Si ajungem la soft, ar merita un update de harti la navigatie ( sunt 2017 ) si mi-am dat seama ca am incalzire auxiliara ( Eberspacher sau cum se cheama ) si ar merita si meniul pt ea activat. Mi-am prins urechile cu OBDEleven, mi se pare prea putina documentatie fata de Passat/Golf si prea riscant ca sa ma bag cu el. Am facut cateva chestii simple, gen Scandinavian DRL sa am DRL-urile aprinse si pe spate, butonul de DRL on/off pe media sa le pot stinge cu totul , chestiute mici , dar trebuie VCDS pentru green menu si alte activari/update-uri.  Si cum prin SV nu prea gasesc, o sa vad in deplasare pe cine prind.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu

Neaparat aciveaza Eberspacher-ul , e aur curat iarna

Ai grija la update sa mearga masina tot timpul , eu am preferat sa il fac la atelier specializat sa nu am surprize

Farul care abureste e o bila neagra dar se vede pe forum ca e din ce in ce mai frecventa problema la masinile mai noi

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!