Jump to content

Ursul polar PHEV


razvan.ac

Postare recomandată

Salut @Teodoreanu!

Am mers cu bateria goala prin Bucuresti si am avut consum de 11-12% de sarbatori, drumuri scurte prin trafic grozav.

Nu am fost atent la consumul pe autostrada, voi verifica data viitoare. Media de mai sus, din prima poza, nu prea este relevanta, bateria era goala dupa 2-3 ore din cele 4, deja eram in faimoasa coada de pe Valea Prahovei.

Am vazut postat consum de 6.4 pe drum de autostrada la mers cu 140km/h cu bateria goala pe forumul din DE.

 

IMG_0709.jpeg

IMG_0710.jpeg

Link către comentariu

Inca un update legat de consum: 

Noiembrie-Decembrie, mers mai mult electric prin oras (maxim 60-65 de km cu un “plin”), am pus un cost de 1 leu pe KW, facand media incarcat public la diverse statii/gratis

 

Si Ianuarie, pana acum, mers mai mult hibrid si in afara. Media pretului pentru incarcare scade usor, in favoarea celor gratis.

 

Din pacate, nu gasesc o diferentiere in aplicatie sau meniu pentru numar total km parcursi electric/hibrid sau doar cu motorul termic.

IMG_0714.jpeg

IMG_0715.jpeg

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

cam tras de par 6.4%, 97 km/h viteza maxima, masina incarcata, si un cx nu tocmai cel mai bun

Nu stiu ce sa zic

Link către comentariu

Ori a fost drum la vale, ori minte masina/aplicatia. 😀

 

Dar cred ca se poate, daca drumul e liber, din cate stiu/am citit, motorul are ACT, iar bateria, chiar daca arata 0% disponibil, inca mai are 5-6 KW pentru diverse.

 

Link către comentariu

Motoarele noi pe benzina sunt eficiente. Am mers cu un X4 mild hybrid 1.5T, care e mai usor cu vreo 200kg decat Kodiaq cu consum 6.x% pe autostrada cu viteze de 120-150km/h (Germania). Secretul e sa mergi constant.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Nou record de incarcare, astept temperaturi si mai mari cu interes. Odata cu temperaturile din 2 cifre din Bucuresti, am ajuns la un range de 84 de km full electric prin oras.

 

Plus un drum pana la Hanna's Hidden Haven Accomodation cu niste bara la bara pe centura Ploiesti.

Drumul inapoi, cu un mic ocol pana la partie (Harghita-Bai) si inapoi la cazare in ziua intoarcerii acasa.

 

Matrix LED e pur si simplu wow, perdeaua de lumina ajuta noaptea, fara sa deranjeze ceilalti soferi, nu am primit nici un flash.

 

Fun fact, si-a revenit scaunul din dreapta care nu se mai misca (easy entry/exit) la deschiderea usii si nici nu puteam folosi functia de memorare a pozitiei, probabil a ajutat drumul forestier DN-cazare.

IMG_0830.jpeg

IMG_0818.jpeg

IMG_0819.jpeg

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Update la 4750km:

Foarte rar mai apare cate o eroare atunci cand masina nu ma simte pe scaun, de obicei cand ma intorc sa vad in spate in timpul parcarii; eroarea dispare singura dupa o scurta perioada de timp.

 

O problema fara rezolvare, deocamdata, este pozitia oglinzii dreapta care vrea sa coboare din nou pentru mers inapoi dupa ce am terminat manevra si merg inainte; quick fix: am memorat pozitia pentru mers inapoi sa fie cea normala.

 

In rest, folosesc din cand in cand motorul termic, sa il mai trezesc, am facut ultimul plin acum doua luni.

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

4850km: Azi am revenit la EcoContact 6, rulate doar 15 km. Sa vedem cum se comporta, se pare ca sunt bune pentru consum si durabilitate/rezistenta la inaintare, dar mediocre pe partea de rulare in conditii de ploaie. 

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

Eu am contact 4, cred, pe octavia, 2018 fabricație la anvelope. Anul ăsta le mai rulez, au aproximativ 55k km, dacă nu chiar mai mult, spre 60k km. Se comportă încă,  foarte bine, probabil voi pune tot continental. Am mers pe ploaie, prin baltoci etc, zero probleme.  Pe ploaie chiar cu viteze de uscat, fără nicio problemă. 

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
2 hours ago, Crs.Vag said:

 2018 fabricație la anvelope. Anul ăsta le mai rulez, 

Nu s cam vechiute? 7 ani

Link către comentariu

Pai nu, ca sunt sfârșit de 2018, deci zicem 2019...6 ani. Sunt ok. D-asta am zis ca mai merg 1 sezon, au fost spălate, tratate cu soluții si depozitate corespunzător.

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare! M-am tot uitat pe YouTube după review-uri de PHEV, foarte puține, toată lumea laudă dieselul. Am avut prea multe dieseluri, mi-a ajuns - DPF, adblue, EGR - prea multe posibile probleme pentru exploatarea în oraș. 

Am luat și eu un kodiaq plugin de pe licitații și eram curios sa vad cum se comportă, un consum real cu și fără încărcare. Și tu tot la bloc stau, sper sa pot trage o priză de încărcare in parcarea subterană într-o zi, momentan aștept mașina sa fie livrată - probabil în 2 săptămâni.

Cu anvelopele de vară+ temperaturi mai mari afara a crescut range-ul pe electric?

Se simte trecerea de la electric la termic, mers in stil full-hibrid? Pe autostrada ce consum ai?

In rest f utile informațiile.

Eu schimb un X3 2019 benzina cu kodiaq-ul asta, sper să nu regret.

Link către comentariu

Salut @AdiG01, range-ul electric in oras este intre 80 si 100 de km acum, in functie de modul de condus si trafic. Trecerea este fluenta, doar “auzi” uneori ca porneste termicul, turatia creste de la 0 la ~1500-2000-3000 in functie de cat apesi pedala si modul selectat (confort<>sport). Pe autostrada, consumul este intre 4 si 6 l/100 de km cu bateria goala, la mers legal.

 

Aici este o medie de consum pe 2024 si 2025, cu albastru este costul benzinei si cu bleu este costul curentului:

 

IMG_1914.jpeg

IMG_1915.jpeg

In alta orine de idei, cei de la Avia au rezolvat problema cu AC in spate (clapeta blocata pe inchis din fabrica) si actiunea 94ew-01 pentru inlocuirea unei garnituri la maneta ACC. Scaunele ventilate isi fac treaba cu brio.

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

Eram curios dacă fara acele geamuri dublu laminate se aude deranjant la interior. Nu știu dacă a mea vine cu acea opțiune. 

La revizii ai ajuns cu ea? Și dacă da, ce schimbă la prima revizie și cât ar costa.

 

Link către comentariu

Nu stiu cum e fara geamurile duble, dar cu ele e mult mai bine decat la Octavia 3 FL. Daca ai VIN, poti incerca o decodare, optiunea este “PA2 - Acoustic Package with SunSet”.

 

Mai am ceva pana la prima revizie.

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

Din câte am văzut pe net multi recomandă schimbarea uleiului la 8000-10000km pentru a menține motorul sănătos, la hibride oprit-pornit-ul motorului nu face bine, uleiul nu ajunge la temperatura optimă și rămâne acolo, variază destul de mult.

Link către comentariu

in aplicatie la ce interval/km apare revizia? 

 

Din ce stiu la hibride este setat 15.000 / 1 an din fabrica, la jumatate din intervalul standard. Tocmai de ce ai zis, pentru ca motorul termic are un regim foarte neregulat.. pornire direct in ture mari, oprire la fel de brusca, etc

 

Link către comentariu

@AdiG01 Am 5940 km. Tocmai de aceea am renuntat la diesel. 😊

 Avem un topic dedicat pe forum.

 

@andrei_221, ursul a venit cu interval flexibil, dar asta nu ma opreste sa schimb uleiul mai devreme.

 

 

IMG_1916.jpeg

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!