Jump to content

Ursul polar PHEV


razvan.ac

Postare recomandată


Cand am aflat de lansarea Kodiaq PHEV, dupa o scurta prezentare facuta sotiei si o lista pro/contra, ne-am hotarat sa schimbam masina.
Am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, am vrut sa primesc actualizarile de software "necesare" din prima, la livrare :) .
Cand am mers sa dau comanda, exista o promotie pentru Sportline, ar fi iesit un pret mai bun, dar am preferat scaunele Cognac in locul elementelor decorative si scaunelor specifice Sportline, plus lipsa ventilatiei a inclinat balanta pentru Selection cu multe optiuni.

Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25.
Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024.
Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o.


Kodiaq Selection PHEV Moon White Selection plus ceva dotari


$H3    ***CleverBonus Noul Kodiaq***
EV3    Cablu de incarcare MODE 2 (max 10A)
76H    Cablu de incarcare MODE 3 (max. 32A)
PI3    Design Interior SUITE COGNAC
1SK    Elemente suplimentare protectie sasiu
PJ1    Jante aliaj 18" Soira, antracit/argintiu
PA2    Pachet Acoustic & Sunset
PAB    Pachet Assisted Drive Plus
WCD    Pachet Convenience Plus Clima
PLB    Pachet Light and View Plus
PPP    Pachet Performance
PFA    Pachet Simply Clever Family
PTA    Pachet Technology 13"
PWD    Pachet Winter Sport 
4GW    Parbriz incalzit
YOZ    Servicii Online SKODA
           Remote Access - 3 ani

           Infotainment Online - 3 ani
 

 

Pe scurt, masina se conduce usor, iar mersul full electric e senzational. Cum am luat-o, am mers sa ii montez anvelopele de iarna.

Prima poza, in curtea Brady:
47135fc3-1774-43c2-a532-012d6164605f.thumb.JPEG.a9f643c2298c3f088cdeec65bb1513a0.JPEG

 

IMG_0307.thumb.JPEG.c33705cc6fec21aa6c79d519e8c3030e.JPEG

 

IMG_0308.thumb.JPEG.abe3e0b8fc047cbd84de549087033190.JPEG

IMG_0309.thumb.JPEG.7eea4019ebfa81979ab0dc218a4dd697.JPEGIMG_0312.thumb.JPEG.186677ea779a4af1ef4b7f65096374b9.JPEG


Status actual:

IMG_0368.thumb.JPEG.5a4035a5d7038ac97776826c8af8d091.JPEG

O mare parte din consumul bateriei a fost "butonarea" infotainmentului vreo 2h adunate in stationare, cu motorul (electric) pornit. 
IMG_0369.thumb.JPEG.7e08d0abc29e87dacb468423dcf57678.JPEG

Revin cu mai multe impresii si poze.

Link către comentariu

Sa o folositi sanatosi :) Imi place plansa de bord de la noul model. Motorizarea este 1.5 ?

 

LE : Am configurat acum ambele nivele de echipare cu PHEV si cam aceleasi optiuni si mie imi iese mai ieftin sportline-ul la aceleasi dotari.

Probabil am facut eu ceva gresit sau ai avut tu ceva discounturi mai generoase la Selection ?

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Multumesc @ShadoWzZDa, motorul este clasicul 1.5TSI, combinat produce 204CP.
https://www.auto-data.net/en/skoda-kodiaq-ii-iv-1.5-tsi-204hp-plug-in-hybrid-dsg-49887

Poate nu m-am exprimat corect, dar atunci cand am configurat Sportline, tocmai se lansase in configuratorul intern, pretul era mai mic decat in echiparea Selection. Eu cred ca diferenta la pretul final este din cauza scaunelor ventilate, cu masaj inclus, optiune indisponibila pe Sportline. Discount-ul a fost procentual, nu a depins de echipare.
Reducerea CleverBonus a fost de 3000E, la care s-a adaugat Rabla Plus, bonusul PFG pentru credit si reducerea oferita de dealer.

Am incercat ambele variante de incarcare:
Fast Charge statie de 50KW ElDrive, a incarcat cu maxim 32
Slow Charge statie de 11KW, a incarcat cu maxim 8.26

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

salut! sa o stapanesti sanatos. cati km poti circula in modul full electric? 

Link către comentariu

Multumesc.

Pana acum, am doar doua cicluri de rulat full electric: am putut merge ~60 de km cu un plin de baterie. Iarna si statul pe loc cu motorul pornit (cel electric, termicul porneste doar in mod Sport sau cand e goala bateria) butonand setarile (deh, jucarie noua 🙂) a afectat range-ul. Voi incerca si modul ECO la urmatorul ciclu, sa vedem cum va fi.

 

Link către comentariu

Crezand ca vine zapada mai repede, am schimbat in aceeasi zi anvelopele cu care a venit echipat ursul polar: Continental EcoContact 6 235/55 R18 100V cu aceste anvelope de iarna, fara jante separate, cumparate de la Alcar prin Emag: KUMHO WP52 235/55R18 104V XL.

 

 

In alta ordine de idei, nu am reusit sa merg mai mult de 60 de km full electric in aproape doua saptamani. 

Pentru a “roda” motorul termic, e nevoie sa merg cu bateria goala sau in modul sport (uneori are un moment de ezitare in sport si pare ca da in nas daca nu apas mai mult de un sfert din cursa pedala de acceleratie atunci cand comuta de pe electric pe benzina), altfel ursul porneste electric de pe loc chiar si atunci cand am bateria goala.

 

Scaunele cu masaj sunt atractia principala, e bataie pe locurile din fata. Am condus ieri seara pe A0 si luminile Matrix isi fac treaba bine.

 

A sughitat o singura data, eroare modul SOS si nu se conecta cu userul meu in Infotainment (am putut  conduce cu cont guest, doar ca dureaza putin, -1min, pana e accesibila “tableta” , e nevoie sa dea timeout la login si sa renunte), dar dupa ce am ajuns intr-o zona cu acoperire 4G mai buna, si-a revenit.

90530571-9607-4139-80b5-84cf7247e271.jpeg

3d84a74d-433b-4017-bed4-7ae40415565b.jpeg

Consum actual:

 

IMG_0417.jpeg

Link către comentariu

Interesante amortizoarele cu 2 mufe de actionare a suspensiei adaptive.

Link către comentariu

Am reusit sa incarc cu 10.5KW la o statie AC lasand cablul cat mai drept.

 

In schimb, asta se intampla cand afara este frig:

Statie ElDrive rapida 120KW, am plecat cu 75% baterie, pornind de la 0

 

IMG_0429.jpeg

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

Am rezolvat si cu inmatricularea. La fisc merge foarte repede (sector 2), la DGPCI este mai greu, fara programare risti sa stai cu masina in parcare la ei o zi. Cele 3 ore pentru eliberare placute+talon au fost 2.5h pana la urma. 

De-acum, curent-benzina + rovinieta si plimbari. 

 

Update consum prin capitala

 

IMG_0446.jpeg

Link către comentariu

Pret final: 234.868 lei + 900 lei comision analiza + 3000 lei voucher remat.

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

revin cu poze

Modificat de razvan.ac
Link către comentariu

48k aproximativ , astea sunt preturile , e ok , faina masina ca e si spatioasa

Un CR7 diesel semichel alb fara perne era 61k ( cu reducere se mai laudau pe acolo ) expus in mall pe aici acum cateva zile , asa ca ...

Link către comentariu

O scurta animatie de bun-venit:
spacer.png
mov link

cateva poze, pe fuga, la incarcare

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

in stanga sunt cateva baterii de rezerva :) 

Link către comentariu

3 nuante diferite la tapiterie in ultimele 3 poze , care e cea reala ?

Link către comentariu

Aceeasi tapiterie , alta camera foto ( sau aceeasi dar cu alta luminozitate ).

Interiorul este de departe ce mai fain lucru la noul Kodiaq.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!