Jump to content

tremurat la accelerare


vincealex
 Share

Postare recomandată

salut, va rog mult sa ma ajutati si pe mine daca puteti. 1. am un polo 1.9 sdi, 04.2003, si am la bord un bec portocaliu, ca un resort(cred ca e de la bujii) , care dupa ce pornesc motorul, se stinge pt cateva secunde, iar apoi incepe sa lumineze intermitent pe toata durata functionarii motorului. 2. la relanti, motorul merge frumos, rotund, insa daca accelerez usor, de la 800 la 1000 de rot/*min, motorul nu mai merge rotund, si parca intrerupe, merge cu "gatuieli" fine si repetate, des. am observat ca si in sarcina, pana in momentul cand prinde o rotatie considerabil, face acelasi lucru....scutura si trepideaza toata masina.....daca stie cineva ceva, va rog sa ma ajutati. va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

In primul rand o scanare cu vag-com.

Becul: una din bujii arse. Scoase cablurile de alimentare de la bujii si masurate fiecare in parte. Te sfatuesc sa inlocuesti tot setul de bujii

trepidatii : un injector nu lucreaza, de incercat o curatire de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vincealex,in primul rand foloseste functia search ca s-a mai discutat destul pe tema asta.

In al doilea rand completeaza-ti profilul complet astfel incat sa stim mai multe despre tine si sa te putem ajuta.De exemplu: in ce oras stai?

Bujia care ti s eaprinde la bord poate arat f multe defecte,de l;a stopurile pe frana care nu functioneaza pana la o eroare la motor.deci :diagnosticare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, credeam ca scrie locatia mea, dar m-am inselat-asta s-a rezolvat.....in ceea ce priveste functia search, mie imi da eroare de cate ori incerc sa o folosesc, deci acesta e motivul pentru care am deschis un nou topic.

va multumesc celor care ati raspuns , si am sa incerc o scanare cat de curand....sper sa gasesc pe cineva sa faca asta, caci la vw- bm (robot), sigur nu merg a doua oara.

va multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:blink: cu robot sunt de acord cu tine

eu zic sa faci rost de un vag-com si sa intri la "avans tdi" sunt aproape sigur ca avansul nici nu o sa-ti apara in grafic posibil sarit un dinte la distributie sau prost reglat avansul

daca la scanare(e posibil) apare senzor defect ala din pompa de injectie atunci pot sa-ti dau eu unul nou luat de la pbn ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
In primul rand o scanare cu vag-com.

Becul: una din bujii arse. Scoase cablurile de alimentare de la bujii si masurate fiecare in parte. Te sfatuesc sa inlocuesti tot setul de bujii

trepidatii : un injector nu lucreaza, de incercat o curatire de injectie.

1.Polo nu are diagnoza pt bujii arse ;)

2.Vioelectric are 95% dreptate asa ca mergi pana la el ca iti rezolva 100% masinuta :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul de la bord palpaia din cauza becurilor de stop, pe care le-am descoperit la RAR :) , . nu aveam stop pe spate, deoarece era dus contactul de la pedala de frana; odata inlocuit, a disparut si palpaitul din bord. cat despre tremuratul motorului, inca n-am rezolvat nimic......am fost si in concediu cu masina, cca 3000km, si masina a mers fff bine, consum 4 pe autobanda.....deci nu sh daca ar fi o problema din distributie. distributia a fost schimbata in service vw-audi la nemti, chiar inaite sa iau masina, deci ma gandesc ca nu se joaca cu astea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut,

Am si eu aceeasi problema pe un polo 1,9 sdi ASY. Porneste la sfert si la -30 grade Celsius, merge perfect rotund pana il accelerez usor- cand incepe sa clampane ca un diesel obosit din 1980.Folosesc numai motorina buna (MOl), iar smooth running-ul pe diagnoza da valori in parametri pentru toate injectoarele. Ai rezolvat problema? Cum ai procedat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,La Multi Ani! Am si eu un polo 1,4 2002 75CP benzina si imi vine sa sa dau cu el de gard cum merge, va rog daca cineva stie de la ce vin intreruperile in timpul mersului la drum drept incepand de la 10km/h pana la vreo 120km/h cand nu se mai simt aceste intreruperi. Am schimbat bobina care alimenteaza cele 4 bujii care si ele sunt noi + cablurile, senzorul de km de pe cutie viteze care si el era intact, bordul(turometru/kmtrajul) k am pus vagul pe el si mi-au spus k este ceva de parte electrik, asa k le-am schimbat. Nu scap de aceste intreruperi, poate fi cumva, dar nu cred, de la burduf planetara k e rupt si s-a pierdut vaselina ceea ce nu prea cred? Si nici motorul nu trage, si are ulei si filtre noi, cureaua cu role am facut 20mii. Motorul are 107000 km facuti.De exemplu la drum drept mai mult de 150 nu ii pot da si asta fara panta, iar in panta lunga si dreapta de 500 600 de metrii motorul nu mai trage, se simte cum moare incet incet deci tre sa iau viteza inainte sa ajung sa urc panta, deci daca am 140 inainte de panta si ajung in varf la 90 e bine.Si intreruperi am pe tot parcursul functionarii motorului, sunt de tipul, sper sa ma intelegeti, rateuri mici sesizabile unele dupa altele, una doua intreruperi/secunda. Va rog daca stie cineva sa ma ajute. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!