Jump to content

Sfaturi achizitie


Cristian
 Share

Postare recomandată

On 16.01.2022 at 2:20, Uomuom a scris:

Salut. Aveti idee ce termene de asteptare sunt pt masinile din afara stocului si de ce nu merge configuratorul pe seat.ro? Apar variantele de echipare Tarroco, dar cand continui ramane pagina blank

Cand am dat eu comanda la PBN, termenele indicate de dealer erau de 8 luni la masini din afara stocului. Eu am prins un model deja aflat in productie ce s-a potrivit configurarii mele, motiv pentru care ar trebui sa ajunga undeva la final de februarie. (Comanda data pe 27 decembrie) Acum sa vedem daca o sa se respecte acest termen! 

 

A da. Configuratorul nu functioneaza cel mai probabil pentru ca se anunta o noua inflationare de preturi. Dealerul mi-a zis ca de altfel au si interdictie sa dea comenzi noi pe Tarraco pana pe 15 ianuarie. (Habar nu am daca e adevarat sau nu)

 

Toate cele bune!

Modificat de VladAdrianS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Teodoreanu

    46

  • Cristian

    32

  • drign

    19

  • HKHK

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari pt alegere. Am tot sunat dupa masini pe stoc si pana la urma am gasit in Bucuresti un Xcellence motor dorit 200 Cp, comandat de ei la pret 44800 (trapa, parcare automata si alte lucruri ce numa intereseaza) vine in 3 sapt si mi-o da la 38.400, adica la pret de Ateca 2.0 Tsi sau Octavia Combi Style 200 Cp 4x4. Din pacate nu are DCC si carlig de remorcare si nu agreez trapa. Am configurat un FR cu dotarile dorite si iese tot spre 45k, mi-l da in 42k si vine in 5 luni.... probabil. Joi urmeaza sa fac un testdrive cu ce au in showroom. Daca este cineva interesat de superoferta Xcellence il pot pune in legatura cu deallerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am testat Tarraco Excellence 150 Cp TSI tractiune. Mai mult decat masina mi-au placut cunostintele deallerului care mi-a raspuns corect la fiecare intrebare si ca m-a lasat sa ma dau cum vreau cu masina pe autostrada si drumuri interjudetene virajate.

 

Mi-a placut: ruliu foarte mic pentru un suv asa mare, agilitatea pe viraje stranse abordate cu viteza (mai bune decat Kodiaq, Tucson, Kuga), spatiu pentru pasageri si portbagaj imens, antifonare buna si cum a tras motorasul asta ditamai masina cu 3 persoane toate peste 90 kg. Neasteptat DSG ul  si-a facut excelent treaba. Aspectul exterior este agresiv si sexy.

 

Nu mi-au placut: pozitia inalta si scaunele, ieftineala plasticaraiei, comenzile tochscreen climatizare, cockpit ul cu harta micuta intre ceasuri, modul cum se schimba si reactioneaza masina in manual, schimbatorul de viteze si padelele de pe volan si inutilitatea anumitor dotari de succes. Consumul a fost mare 13% in afara localitatii la o medie de 55 km/h, dar masina a fost muncita bine circa o ora cu plecari repatate de pe loc.

 

Concluzie: daca ar fi avut 200 Cp sau peste si 4x4 cred ca as fi putut spune despre Tarraco ca are valente sportive apropiate de BMW SH X3 2.0 sau chiar X5 3.0 (mai putin reprizele ZF ului). Sper ca si dupa testarea variantei dorite feedbacul sa fie cel estimat.

 

Modificat de Uomuom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cockpit-ul digital permite afisarea hartii pe intreg ecranul si nu doar cu harta micuta pe centru. Poate fi configurat foarte mult.

 

Pe partea de scaune, cele de pe FR sunt muuuuult mai calitative (parerea mea) si placute. 

 

Asta cu touchscreen climatizare si ieftineala la plastice e foarte adevarat. Regretabil ca Tarraco a trecut pe acest tip de touchscreen la climatizare (modelul de pana in 20 avea ca la Kodiaq) 

 

Din experienta de test drive cu motor de 2.0 benzina de 190 cp - accelereaza mai puternic decat 1.5 si ajuta in viraj3 si faptul ca are sistemul 4x4, insa, daca pui si trapa panoramica, masina e mai grea cu aproape 250 - 300 kg. Asadar, acea diferenta de 40 CP nu va ajuta extraordinar.

 

Nu stiu daca am mai zis, dar vezi ca cei de la PNB au modelul FR de 190 cp pe benzina si, daca vorbesti cu ei, ti-l lasa pe test drive. 

 

A da, FR-ul e mai dur la suspensii daca nu ai DCC-ul si, chiar si cu DCC-ul pe ea, tot e mai dura decat modelul excellence (mai bine in viraje, dar simti mai bine gropile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vorbit cu cei de la PNB acum o luna si a ramas sa-i sun, dar am avut treaba si nu am facut-o. Clar scaunele FR si reglajul suspensiei vor face diferenta, cum o fac si pe Leonul FR de 184 Cp cu DCC actual luat de nou, fata de unul standartd. Trapa nu ma intereseaza pt probl de securitae, intretinere si izolare. Deallerul de la PBV mi-a confirmat ce stiam... pt stilul meu imi trebuie un motor mai puternic si probail sa ai dreptate ca 190 cu 4x4 sa nu faca diferenta pt 1700 kg ale Tarraco. 4x4 il vreau nu neaparat pt iarna ci pt dinamica. Cei 184 Cp pe 1350 kg Leon imi sunt suficienti si nu  l-am resoftat. Daca ati condus 200 si 190 Cp pe Tarraco sau Kodiaq, ati observat diferente dinamice semnificative? La consum diferenta la achizitie de 3k euro o amortizeaz in 3 ani, asa ca in 6 ani cat tin masina ies in castig..... daca dieselurile nu vor fi bannate in majoritatea oraselor si va trebui sa o revand unui fermier 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Salut. Eu am cumparat masina in decembrie 2021, Seat Tarraco FR 2.0 TDi 200cp, DSG, 4x4. Am testat in prealabil motorul de 2.0 TSI 190 cp, DSG, 4x4, dar pe Kodiaq, pe Tarraco nu am gasit ,disponibila, la vremea respectiva, aceasta motorizare . Iti pot spune ca , dupa parerea mea, benzina de 190 cp pare mult mai "lenta" decat diesselul de 200cp. Deci daca ai fost multumit de cei 184 cp de pe leon, cred ca cei 190 cp benzina, ti se vor parea putini. Plus ca dupa dieselul nu o sa dispara chiar asa de repede.

Modificat de Irinel Tincea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e gluma aia cu valente sportive apropiate de X5 3.0

In rest , la asa masina mare , diesel e inca ideal datorita cuplului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Nu am spus nicăieri ca 2.0 tdi 200cp are valente sportive demne de un 3.0 diesel. Am prezentat doar experienta personala în urma testării motorului 2.0 tsi, motor care pe mine nu m-a convins, tocmai de aceea am ales dieselul de 200cp. Asa cum ati mentionat,Tarraco este o mașină destul de mare si dieselul de 200cp este, după părerea mea, cea mai buna varianta privind motorizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Felicitari pt achizitie si drumuri fara evenimnte pt colegul care te bucuri deja de cei 200 cp ai lui Tarraco.

 

Da eu am zis, dar nu ca gluma, chiar mi-a placut cum sta pe curbe Tarraco, dupa ce m-am dat cu majoritatea SUV urilor si avut vechile X3 E83 si X5 E70, recunoscute pt comportamentul bun pe curbe si in depasiri......... Concluzie: daca ar fi avut 200 Cp sau peste si 4x4 cred ca as fi putut spune despre Tarraco ca are valente sportive apropiate de BMW SH X3 2.0 sau chiar X5 3.0 (mai putin reprizele ZF ului). Sper ca si dupa testarea variantei dorite feedbacul sa fie cel estimat..... pana atunci doar asteptari si presupuneri.

 

Asa ca, vreau Tarraco, dar intai sa uit de: mirajul siglei BMW de 7 ani vechime si 350k km ingrozitor de reali, 0 accidente - ca vopsita-i ca noua si mersul regulat la service pt diferential/planetare spate, compresor/perne aer, electroventilator, servodirectie, motorase/piele scaune, brate directie/discuri, simeringuri, modul confort, aeroterma, etc.... la un cost min de 3k euro/an, fara consumabile, taxe aferente lui 3.0 i/d si amenzi radar..... ca nu luam 258 Cp sa mergem doar cu 100 in localitate.

 

Si dupa asta, sa astept un an pana sa am SUV decent de la 70 km, de ultima generatie, gandit oarecum sportiv... atat cat poate fi un SUV maricel cu motor de 2.0 si un portbagaj demn de firmele de curierat. Dupa care sa ma impac cu prima si a doua zgariatura lovitura superficiala din parcare, pana fac 30k sa o duc la reprezentanta, cum gresit este gandit planul service.

Modificat de Uomuom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Uomuom said:

..... ca nu luam 258 Cp sa mergem doar cu 100 in localitate.

 

Pentru forumul de "ciumegi" apasa tasta 1 si inchide ca te sunam noi.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La preturile astea sigur se inghesuie clientii sa-si treaca numele pe lista de asteptare...

 

Am vazut chiar 2 Fr, frumoase foc...dar doamne fereste cat de razna a luat-o piata auto...

Screenshot_20220330-211207_Samsung Internet.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Prețul de 50.500 euro, este exagerat pt un Tarraco. Acum 4-5 ani îți luai Touareg destul de dotat la banii aceștia. La cât de razna au luat-o preturile , cred ca daca scot la vânzare masina mea, cumpărată în decembrie 2021 , reușesc sa iau un preț mai mare decât cel de achiziție. :))

 

PS: Vând Seat Tarraco FR, 2.0 TDI, 4x4, 200cp. :))

Modificat de Irinel Tincea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, adrian001 said:

 

Pentru forumul de "ciumegi" apasa tasta 1 si inchide ca te sunam noi.  

Nu-i bai daca tu intelegi tocmai pe dos!

1 hour ago, cristi511 said:

La preturile astea sigur se inghesuie clientii sa-si treaca numele pe lista de asteptare...

 

Am vazut chiar 2 Fr, frumoase foc...dar doamne fereste cat de razna a luat-o piata auto...

Screenshot_20220330-211207_Samsung Internet.jpg

 In decembrie puteam sa iau un Tarraco nou de 200 cp diesel la cam 37k dar l-am refuzat pt ca vroiam Fr fara trapa si cu DCC.  Cand am intrebat deallerul cum se impaca cu doar 3-4 buc Tarraco vandute pe luna in toata tara, s-a laudat ca numai el vinde atatea lunar. Preturile au luat-o razna, iar cei care cumpara la banii astia au cu ce si e problema lor cum fac banii si pe ce ii cheltuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Irinel Tincea said:

Prețul de 50.500 euro, este exagerat pt un Tarraco. Acum 4-5 ani îți luai Touareg destul de dotat la banii aceștia. La cât de razna au luat-o preturile , cred ca daca scot la vânzare masina mea, cumpărată în decembrie 2021 , reușesc sa iau un preț mai mare decât cel de achiziție. :))

 

PS: Vând Seat Tarraco FR, 2.0 TDI, 4x4, 200cp. :))

 Sa stii ca asa este, pe Welt auto am vazut diverse masini bunicele din grupul Vag vechi de 2 ani, cu preturi apropiate de cele noi in variante similare de echipare. E posibil ca cele vechi sa fi avut puse de cumparatorul initial chestii in plus, dar sa ceri  40k pe un Kodiaq, Superb sau Passat 2020 este foarte exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile sunt in functie de motorizare, nivel de echipare etc . Cumaparat in famile luna trecuta al doilea Seat Tarraco masina pe stoc 2.0 TDI 150 cp , manuala pret final cu rabla inclus  27800 de mii de euro . Daca esti hotarat sa cumperi, flexibil in alegere atunci gasesti oferte bune . Daca mergi la dealer doar sa intrebi clar nu ai sa primesti din prima oferta cea mai buna de pret . Si dealerul simte cat esti de decis sa cumperi o masina noua . A doua masina cumparata de la Bucuresti nimica de reprosat totul a decurs normal livrare la Timisoara fara probleme . Dupa 10 luni si 17 mii de km recomand Tarraco . O masina care chiar in conditiile de cresteri de pret ofera un raport bun pret fata de ce ofera ( spatiu mult , masina moderna , asamblare corecta . materiale de calitate , performante decente )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 4/2/2022 at 3:11 PM, Teodoreanu said:

Preturile sunt in functie de motorizare, nivel de echipare etc . Cumaparat in famile luna trecuta al doilea Seat Tarraco masina pe stoc 2.0 TDI 150 cp , manuala pret final cu rabla inclus  27800 de mii de euro . Daca esti hotarat sa cumperi, flexibil in alegere atunci gasesti oferte bune . Daca mergi la dealer doar sa intrebi clar nu ai sa primesti din prima oferta cea mai buna de pret . Si dealerul simte cat esti de decis sa cumperi o masina noua . A doua masina cumparata de la Bucuresti nimica de reprosat totul a decurs normal livrare la Timisoara fara probleme . Dupa 10 luni si 17 mii de km recomand Tarraco . O masina care chiar in conditiile de cresteri de pret ofera un raport bun pret fata de ce ofera ( spatiu mult , masina moderna , asamblare corecta . materiale de calitate , performante decente )

Salut. Este Tarraco o optiune pt acomodat 7 persoane, bineinteles si copii printre. Ofera, de ex, mai mult spatiu pe randul 3 decat un vw touran?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad, locurile din spate sunt strict ptr copii si nici aceia prea mari

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele masini din familie sunt in  varianta cu 5 locuri nu stiu exact cat spatiu este pentru locurile suplimentare . Dar cu siguranta pentru copii sunt ok .  Nu cred ca se poate merge in conditii de confort pe distante mari cu 7 persoane plus anulezi spatiul din portbagaj . 

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
justmadalin

Salutare! Iată ca după 6 ani cu Ateca a venit momentul unei schimbări, principalele motive fiind cutia automata și spațiu mai mare, asa ca săptămână asta am semnat actele pentru un Tarraco 2.0 TSI 190cp FR 4drive. Luni voi lăsa Ateca și voi începe aventura cu Tarraco. 

Cei care aveți 2.0 TSI cum vi se pare motorul după perioada de rodaj? Ceva impresii? 

Din ce vad nu e multa activitate pe forumul de Tarraco în comparație cu cel al Atecai 😀

Modificat de justmadalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activitate prea mare nu este din cauza ca Tarraco nu are atatea vanzari ca Ateca . Tarraco este o pasare cam rara pe sosele . Despre motorizaea ta nu iti pot da informatii detinem in famile doua Tarraco dar ambele diesel . Ce pot sa iti spun este cu siguranta nu ai gresit alegerea timpul o sa iti demonstreze asta . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine e cam tarziu pentru sfaturi de achizitie deoarece am cumparat deja un Seat Tarraco. Nu sunt car-addicted, existenta lor ma intereseaza mai mult ca utilitate maxima obtinuta de la o cutie cu motor si roti, dar am mers cu multe suv-uri (dar nu Tarraco), incepand cu fratii Ateca si Tiguan plus de la Hyundai, Kia, Opel, Audi mai multe Q-uri, Ford, VW, Toyota.. cred ca si Mitsubishi. Masini inchiriate sau rar pe la prieteni, toate noi, toate cutie automata si dotari serioase; cred ca mi-am facut o parere generala.

Initial am umblat dupa un suv nou dar la preturile actuale "de la" 45k+ eur si 8-9luni de asteptare m-am calmat repede.

Am luat acest Seat Tarraco sh prin mai 2023 din Germania (unde si locuiesc deocamdata), inscris tot aici. E model Excellence din 2019, motor 2.0 benzina 190cp, cutie cu 7 viteze automata, 71mii km.

Merge asa cum ma asteptam, binisor, are destule plusuri dar si ceva minusuri. Am vrut neaparat benzina, imi ajunge masajul continuu facut de A5 diesel in ultimii ani. Motorul e silentios, nu am ce zice, suspensie buna dar scaunele sunt proaste (tari ca in tramvai :(). Sta bine pe strada, adaptive cruise control merge excelent, are touch screen :)iar AC-ul are butoane adevarate. Luminile din interior sunt degeaba, niste leduri obosite, bine ca exista si la picioare. 

Android auto se deconecteaza des (poate e telefonul desi pe Audi merge fara probleme), trafic sign recognition nu sunt convins ca merge ok (afiseaza semnele pe ecranul central dar se potrivesc cam 80% cu realitatea). 

La consum sta bine, afiseaza 7-9l/100km. Vedem in Bucuresti vara, daca scot sub 13 ma declar multumit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Eu am achiziționat un tarraco excellence 190cp automat,7 locuri ,sunt foarte incantat de modul de condus ,confortabil chiar dacă am jante pe 19,sistemul audio lasă de dorit(este standard),consulul undeva la 7 mixt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarraco, din experienta avuta cu 3 masini diferite, este zgomotos la viteze mai maricele.

In rest e un mqb mare. Cat privește consumul, cel cu care am mers cel mai mult, un 2.0 tdi cica softat, era 10%.

 

Ca idee, atelajul din dotare consuma cu 1l in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare si bine v-am gasit!

Sunt nou printre voi si, totodata, proaspat posesor de Seat Tarraco FR4. 

Am tot citit acest forum cat si multe altele inainte de a face achizitia. Este prima experienta cu Seat dar nu si la prima introducere in grupul VAG.

Inainte am avut Audi si as fi vrut ca alegerea mea sa mearga in acelasi sens insa varianta Q5 nu este tocmai preferata iar A6 quattro nu prea am gasit. Cat despre A6 Allroad, era idealul insa nu incapea in bugetul meu.

Prin urmare... am vazut Tarraco si a cam inceput sa imi atraga atentia. La capitolul design... este peste VW si Skoda, dar aici e doar o chestie de gusturi.

Mi-a placut varianta FR si pentru scopul meu trebuia sa fie si 4x4 cu motorizare diesel de cel putin 200 cai. Asa a fost si Audi ... asa trebuia sa continui.

Trebuie sa spun ca rulajul meu anual este de peste 30000km si astfel dieselul isi motiveaza inca alegerea.

E o diferenta sesizabila intre Quattro si 4Drive, la fel cum este intre S-Tronic si DSG. Da stiu, se poate spune ca este in mare aceeasi cutie ( aproape )!

Dar da, sunt incantat, imi placa pozitia de condus si dinamica masinii, imi place configuratia desi nu am chiar toate dotarile de la Audi... dar ma descurc cu ceea ce compenseaza.

Masina este in culoarea Dark Camouflage care mi se pare foarte interesanta si face masina mai atragatoare. 

Este sportiva, este confortabila si ma bucur pentru alegerea facuta.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cristian changed the title to Sfaturi achizitie

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!