Jump to content

Sfaturi achizitie


Cristian
 Share

Postare recomandată

Va salut!
A cam venit vremea sa schimb si eu Passatul B6 pe care il am si mi se pare interesant acest Seat Tarraco. Avand in vedere vremurile "tulburi" prin care trecem, referitor la motoarele diesel, si faptul ca nu fac mai mult de 20k km pe an cred ca ar trebui sa migrez catre benzina. As fi curios sa iau un Tarraco FR4 2.0 TSI, da stiu ca nu am neaparat nevoie de 4drive si ca in 90% din timp masina merge cu tractiune fata, dar prefer sa platesc cei 2-3000 euro diferenta pentru acele 3 zile cu zapada , pentru saptamana la munte si eventual pentru acele zile ploioase cand simti ca iti fuge spatele pe viraje. 
Avem ceva posesori de Tarraco 2.0 TSI 190cp care ar vrea sa imparta parerile lor despre masina? Ce e bine, ce e rau, cam la ce consum sa ma astept (urban (Bucuresti)/extraurban/mixt)? Minusuri referitoare la finisaje sau sistem multimedia (mie mi s-a parut ca sistemul Beats se auzea foarte, foarte incet pe masina de drive test)?
Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Teodoreanu

    46

  • Cristian

    32

  • drign

    19

  • HKHK

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

SEAT Tarraco. GIGANTE- Cavaleria.ro - YouTube

 

Aici ai o prezentare Tarraco 2.0 TSI  190 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodoreanuam vazut toate review-urile relevante de pe youtube, am citit de pe forumurile dedicate Tarraco din Germania si UK, dar nimic nu se compara cu parerile unui concetatean care foloseste si simte masina in viata de zi cu zi. 
Pe hartie totul arata foarte bine. Primesti destul de "multa masina" pentru pretul platit si in aceasta gama pare cumva aproape un best-buy. Totusi, am ajuns la varsta la care nu mai cred in mos Craciun. 
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat ce spui numai ca nu prea sunt multi posesori de Tarraco pe forum .  Preturile in 2018 -2019 cand a fost lansat modelul nu prea erau atractive, nu au avut vanzari bune . Acuma au o politica mai buna,  sunt mai flexibili la disconturi .Pe mine prin pret , dotari si multa masina primita m-au convins sa dau comanda . Altfel la pretul de lista nu dadeam banii . Am stat si eu in dubiu benzina , motorina dar am zis asta este risc merg pe diesel . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, eu as merge pe benzina. In review-ul facut pe cavaleria Marian scoate 9.5L/100km mixt, cu o viteza medie de 26km/h. Avand in vedere ca este un SUV de aproape 1.7 tone, eu zic ca este un consum foarte bun. Sunt curios cat ar scoate un 2.0 tdi 190 de cai, dar nu ma astept sa fie cu mult mai scazut, eventual un 8.5L/100km. Daca faci putini kilometri, diferenta de consum nu o sa fie sesizabila, insa diferenta de rafinament e incomparabila intre un diesel si un benzinar.

Poti sa compari (diesel 190): https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/1730-Tarraco.html?fueltype=1&vehicletype=1&power_s=180&gearing=2&powerunit=2

benzina 190: https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/1730-Tarraco.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=180&gearing=2&powerunit=2

 

Mediile la benzina sunt 1-1.5L mai mari.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu pot avea consum de Passat B6 pe Seat Tarraco. :) Sunt constient ca voi plati cu 20-30 % in plus pe carburant, dar asta e, imi asum asta.
Avem vreun coleg care a dotat masina cu sistemul audio Beats? Ne poate povesti din experienta lui de utilizare? Eu pe masina de test drive am constatat ca se aude foarte incet chiar si la volum maxim.
Aveti idee ce model de cutie se pune pe 2.0 TSI 190 cp (cod motor DKZA, tip EA888 gen 3b)? Este un DQ500 precum pe Skoda sau au mers pe DQ380/381?

Multumesc!

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TSI 190cp DKZA, 4x4, pe Kodiaq are DQ381 deci probabil asa e si pe Tarraco. Consumurile iarasi vor fi similare.

Modificat de DanRe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit o statistica destul de interesanta si am aflat ca am comandat o masina foarte rara 😀 . Din 2019 cand a fost inmatriculat primul Tarraco in Romania si pana in prezent au fost inscrise in circulatie 182 de bucati . Adica cam cate Tiguanuri se vand in 2 luni modeste  . In primele 3 luni ale lui 2021 au fost vandute 4 bucati  Seat Tarraco. @Delphinul concluzie nu prea sunt multi care pot impartasi experienta cu propriul Tarraco . Deci ma pot simti bine  la semafor nu prea am cum sa ma intalnesc cu inca un Tarraco 😀

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea nu am văzut până acum decât un singur Tarraco în București. Kodiaq văd în medie 1-2 pe zi.

 

@Teodoreanu Aveți și statistica pentru Kodiaq?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

 


Am fost ieri din nou la un dealer Seat sa ma lamuresc care e treaba cu Beats. Am citit multe forumuri externe unde lumea se plange ca se aude prost. Parerea mea nu este ca se aude prost ci foarte incet. Adica, daca vrei sa auzi ceva trebuie sa treci cu volumul de jumatate si chiar si la volum maxim te poti intelege fara nicio problema cu pasagerul de pe scaunul din dreapta. Am butonat meniul si pare sa fie o limitare din soft, pentru ca am gasit in meniu o setare denumita "volum maxim la pornire", si valoarea maxima era 45 (si sunetul era mult mai puternic si profund), in timp ce valoarea maxima pentru volum atunci cand asculti muzica era 30. Trag concluzia de aici ca ar fi o limitare din soft de care sper sa scap cu o codare folosind VCDS. 

Am comparat si cu sistemul de baza. Acesta se aude infinit mai tare, adica sistemul standard cu volumul aproape de jumatate se aude mai tare decat BEATS la maxim, dar sunetul nu este la fel de clar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@drign in primele 3 luni din 2021 au fost inmatriculate 264 de Skoda Kodiaq noi , de asta vezi atatea pe strada . Peste 1000 de inmatriculari pe an are Kodiaq de la lansare in Romania . Skoda este mai populara in Romania decat Seat clar .

Lamborghini a vandut cat Seat Tarraco in martie 2 bucati

😀😀

 

Vanzarile SEAT in luna martie 2021 in Romania, sunt:

Modele noi:

LEON -28 - unitati
ARONA - 23
ATECA - 22
TARRACO - 2

Vanzarile CUPRA:

FORMENTOR - 4 unitati

Clasamentul primelor 20 modele vandute in Romania in martie 2021:

DUSTER 667
SANDERO 543
LOGAN 501
COMPASS 294
OCTAVIA 286
TUCSON 220
PUMA 183
COROLLA 173
VITARA 161
MEGANE 137
C-HR 132
TIGUAN 121
CORSA 115
CLIO 109
SPORTAGE 108
KUGA 106
KONA 106
POLO 104
RAV4 100
KODIAQ 95

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Maine sunt chemat si eu la.un dealer Seat ss fac un test cu o hibrida plug-in. Ma intereseaza hibrida, nu neaparat plug-in, pentru consumul mic de benzina in oras. Am cerut o oferta la acest model, maine vad ce pret imi dau. O sa fac o comparatie cu Ford Kuga, Honda CRV, Tiguan. La Tiguan am deja un pret, 30.000 cu bonusul rabla plus + rabla (varianta elegance cu matrix-led, camera 360, pachet iarna cu volan incalzit) , la plug-in hibrid subventioneaza statul aprox 5000 euro. Am fost si la Hyundai dar personalul plictisit + liniile masinii m-au facut sa caut alte variante. Impartasesc impresiile aici dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evolutia vanzarilor la Tarraco va depinde in viitor si de noile preturi pe Kodiaq.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as lua plugin hybrid pentru ca e doar tractiune fata. Totusi, daca masina se cumpara doar pentru garda la sol, spatiul interior si portbagaj, fara vreo intentie de a iesi de pe asfalt, poate fi o varianta buna. Tiguan, Tucson si CRV sunt toate mai mici decat Tarraco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ramas cu o impresia foarte placuta dupa un test drive cu Terraco 2.0 TSI 4drive: spatiu interior super, suspensie confortabila (avea si roti de 19" sau chiar 20"), foarte placuta la condus. Motorizarea era ok, dar totusi slabuta bineinteles in comparatie cu ce conduc acum, deci pentru mine ar necesita o motorizarea mai puternica. Nu stiu daca as alege un Terraco vs un Kodiaq (mai ales RS), dar pentru un om normal, primesti multa masina - asta a fost impresia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile dupa reduceri rabla etc sunt mai bune la Tarraco fata de Kodiaq asta a fost in cazul meu . Si daca era mai ieftin Kodiaq eu nu as fi cumparat din punctul meu de vedere desigur subiectiv Kodiaq este mai uratel plus suspensia este mai moale fata de Tarraco 

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, tu ai condus motorizarea de 190 CP sau cea de 245 CP? Oricum ar fi, Tarraco nu e o masina sportiva, insa 2.0 TSI 245 CP ofera niste performante destul de bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un 2.0TSI de 190 resoftat va fi cel putin la fel de ok ca unul de 245 :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar, nu difera doar puterea intre cele doua, e cu totul alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Cristian said:

Cristi, tu ai condus motorizarea de 190 CP sau cea de 245 CP? Oricum ar fi, Tarraco nu e o masina sportiva, insa 2.0 TSI 245 CP ofera niste performante destul de bune.

Varianta "standard" de 190CP 

1 hour ago, acidone77 said:

Si un 2.0TSI de 190 resoftat va fi cel putin la fel de ok ca unul de 245 :) 

Nu chiar, este alta motorizare si din cat am vazut pe Net nu este foarte tunabil, adica este chiar mai slabut putin decat al meu 1.8, deci..nu este prea spectaculos in acest domeniu. Varianta de 245CP - acolo este cu totul alta discutie - face 300-310CP foarte usor, adica exact ce trebuie.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la reprezentanta. Sincer nu am fost impresionat de masina per ansamblu (1.4tsi hybrid). Modelul expus era un FR bine dotat. Motorul este destul de prezent in habitaclu, ceea ce este pentru mine destul de deranjant, ma asteptam sa nu-l aud deloc. Plastice tari, pret de masina premium. Dealerul a considerat ca singurul discount pe care poate sa-l acorde este de 5500 euro care de fapt il acorda fondul de mediu. Zero euro din partea Seat. Total: 39.000 euro. Extrem de mult. Nu merita aceasta masina 40k. La 39.000 euro am vazut Volvo XC40 Hero edition (stiu, e putin mai mica dar aceiasi clasa + premium) care este aproape full: plina de sisteme de siguranta, harman kardon, plafon panoramic, plugin hybrid etc. Nu ma mir de ce nu sunt prea multe exemplare Tarraco pe strazi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus fiecare cu propriile perceptii ,asteptari de la o masina atunci cand face un test drive . Am totusi o obectie Volvo xc 40 nu este in aceias clasa cu Seat Tarraco este in aceias clasa cu Seat Ateca . Tarraco se " bate " cu Volvo xc 60 . Plastice tari au toti producatorii inclusiv cei premium. In cautarile mele am fost la BMW , Mercedes  si in masinile lor pe zonele care nu sunt vizibile ,nu le atingi des avem plastic dur . La Bmw am primit o oferta de 33 de mii de euro pentru o masina pe benzina motor 1.5 in 3 pistoane cu un sistem multimedia de 6.5 inch si cu jumatate din dotarile care le aveam pe Skoda Octavia 3 . Cat despre Volvo am fost la reprezentanta din Timisoara am vazut masinile si mai ales preturile si am zis multumesc . Plus vecinul meu este mecanic auto la reprezentanta Volvo ( care multi ani a fost si reprezentanta Seat in Timisoara ) a zis sa-mi vad de treaba masinile au multe probleme electronice , piesele de schimb si manopera sunt scumpe plus daca ai ghinionul sa ai un incident in trafic astepti si 3 luni de zile pana iti vine o bara , aripa . Cat despre vanzari nici Volvo nu rupe gura targului . Xc 40 sunt cam la fel de rare pe sosea ca si Seat Tarraco. Repet fiecare cu propria parere de aicia si faptul ca nu toti cumparam de la acelas producator . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu transformam topicul asta intr-unul de versus.

Exista zeci de marci si sute se modele pe piata, sigur va gasi fiecare masina ce i se potriveste.

Cui nu ii place Tarraco, ii va place altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, AdiG01 said:

Azi am fost la reprezentanta. Sincer nu am fost impresionat de masina per ansamblu (1.4tsi hybrid). Modelul expus era un FR bine dotat. Motorul este destul de prezent in habitaclu, ceea ce este pentru mine destul de deranjant, ma asteptam sa nu-l aud deloc. Plastice tari, pret de masina premium. Dealerul a considerat ca singurul discount pe care poate sa-l acorde este de 5500 euro care de fapt il acorda fondul de mediu. Zero euro din partea Seat. Total: 39.000 euro. Extrem de mult. Nu merita aceasta masina 40k. La 39.000 euro am vazut Volvo XC40 Hero edition (stiu, e putin mai mica dar aceiasi clasa + premium) care este aproape full: plina de sisteme de siguranta, harman kardon, plafon panoramic, plugin hybrid etc. Nu ma mir de ce nu sunt prea multe exemplare Tarraco pe strazi...

Asta cu plastice tari si eu am observat si tot pe un FR. Ma asteptam sa fie o diferenta considerabila in raport cu Skoda mea. Dar mult plastic cu impresia de eftin pe panourile usilor, stalpi, consola dintre scaune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cristian changed the title to Sfaturi achizitie
  • Cristian locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!