Jump to content

Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service


Shaolinul
 Share

Postare recomandată

Salut, detin o Skoda Octavia 3 cu motor 1.8 TSI, 180 CP. Din ratiuni pe care cu totii le cunoastem (consum exagerat de ulei) trebuie sa ii segmentez motorul. Evident as dori sa fac aceasta interventie o singura data, asadar daca cineva de pe acest forum a facut deja acest lucru la un service din Bucuresti sau are o recomandare v-as ruga sa impartasiti experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din ce vad daca e cel de 180 de cai, e cel Generatie 3.Ce ulei folosesti si ce consum ai?incearca prima oara sa faci inainte de schimburile de ulei  cateva cicluri de Oil Flush , si eu am acelasi motor si din ce am citit segmentul de ungere se blocheaza datorita depunerilor iar filmul de ulei nu mai este introdus in baia de ulei ci ars.Multi au avut succes cu Oil flush sau daca nu cu o operatie mai complexa, au pus solutie de curatat injectoare in capul pistoanelor si lasata sa actioneze timp de 24 de ore(in acest timp mai invarteau motorul de 2,3 ori).Gasesti pe youtube clipuri cu aceasta operatie.

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu doar de FRM Garage (care repara la greu EA888), este din Valcea, stiu. Poate daca discuti cu ei, iti recomanda pe cineva din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot FRM GARAGE stiu ca repara TFSI iar din Bucuresti Dop Motorsport.Dar cred ca toti fac reparatie capitala, gen schimbat de pistoane nu doar segmenti.

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ulei iti consuma? Te intreb pentru ca si eu am avut o scurta perioada un 1.8 TSI tot 180 cp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc pentru raspunsuri. Voi incerca sa va furnizez mai multe detalii: uleiul folosit a fost dintotneauna cel recomandat de producator (Castrol Edge 5W30), nimic altceva. Masina a fost cumparata noua, a fost folosita doar de catre mine, toate reviziile la termen si la reprezentanta, 155.000 km la bord. Am observat o crestere initiala a consumului de ulei aproape fix in momentul in care masina a ajuns la 100.000 km. Pana la 130.000 ajunsese sa se apropie de cei 1 l la 1000 km pe care producatorul il considera "in limite normale" (probabil in urma experientelor cu generatia 2). Consumul, mai nou, este de 1 l de ulei la 300 km (!!!).

 

@aysmen: Sincer nu am mai auzit pana acum de Oil Flush, pare aproape prea frumos sa fie adevarat dar ma voi documenta si despre acest ulei "minune". Pe de alta parte am mai citit si ca schimbarea valvei PCV ar ajuta...

 

M-as astepta ca un mecanic cu experienta in acest motor sa poata face verificarile necesare si sa ia decizia corecta. De aceea am nevoie de sfatul vostru.

 

P.S.: Singurele informatii detaliate despre astfel de probleme la acest motor au fost cele pe care le-am gasit pe site-urile din afara: aproape de fiecare data doar desfacerea motorului le-a remediat. Recunosc ca mecanica nu este pasiunea mea iar daca tot trebuie sa platesc o operatiune delicata chiar si pentru un profesionist as prefera sa aleg un service de incredere, ideal pornind de la o recomandare a cuiva care a mai trecut prin asa ceva insa, in mod inexplicabil, in Romania nu am gasit postari pentru probleme cu consumul de ulei pt EA888 gen 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, Shaolinul said:

toate reviziile la termen si la reprezentanta

La ce interval de km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Shaolinuloil flush este un agent de curatare de ~300 ml , care se adauga in uleiul vechi inainte de schimb si lasi cateva minute sa mearga motorul, el curata motorul de depuneri , iar daca segmentii nu ar fi foarte blocati i-ar putea debloca.Alte persoane care nu au avut succes cu oil flush au facut operatia cu solutie de curatat injectoare in capul pistoanelor.

Prima oara schimba PCV-ul cu unul nou O.E la ultima revizie , foloseste un oil flush inainte de urmatorul schimb si incearca un ulei 5w40 care sa respecte norma 502.505.(de la cei cu TFSi am auzit ca Ravenol ar consuma cel mai putin)

Incearca sa vorbesti si cu DopMotorsport si FRM Garage daca te pot ajuta doar cu segmentare sau daca au alte sfaturi ce sa incerci inainte de segmenti/pistoane.

Te rog sa ne tii la curent pentru ca si eu am acest tip de motor care consuma ulei dar nu foarte mult...asa ca am citit destul de mult prin forumurile din strainatate cat si pe aici.

L.E:La ce interval de km ai facut schimburile?si masina mea a avut toate reviziile la reprezentanta, dar uleiul a fost schimbat numai la 30000 km...ceea ce mi se pare prea mult....

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, aysmen said:

iar daca segmentii nu ar fi foarte blocati

Este bine că ai precizat asta. Având în vedere că el  a ajuns să umble mai des la buşonul de ulei decât la cel de benzină m-aş mira să nu fie chiar situaţia asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum normal daca in 100.000 km au fost facute 3 revizii.

Data viitoare schimba uleiul la max 10.000 km .

Intervalul long life nu este compatibil cu infrastructura din RO 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen: De fiecare data am mers la service cand aparea mesajul "mai sunt x zile...". Mai mult ca sigur e setata pe tipul standard de revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ai mers la schimbul de ulei odata la 2 ani, nu? Error! Trebuia schimbat mult, mult mai des si mai rapid. In functie de exploatare (daca mergi preponderent in oras) s-ar putea ca nici 10k km sau 1 an sa nu fie ok, ci mai rapid. Era mai ieftin sa schimbi la timp (care nu este intervalul ala de la producator! Ala este intervalul maxim; tu poti sa il schimbi si zilnic daca ai bani si chef).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci din 2013 si 155k km inseamna ca, in medie, la 2 ani si 30k km s'a facut schimbul. 

Eu as merge direct pe desfacut motor, nu au rost experimente cu Oil flush 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241: unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca nu te intereseaza in Constanta, deci nu iti pot recomanda vreun service anume

Deja mai sus ti s'au oferit cateva optiuni, vezi din alea daca te coafeaza vreuna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Shaolinulla cati km s-a facut efectiv schimbul?

Singurii despre care am citit ca repara TFSi sunt DopMotorsport si FRMGarage.

Daca nu se considera reclama iti atasez link-ul cu incercarea de deblocare a segmentilor raclori.Dar din experienta iti spun ca primele generatii ale acestui motor au probleme si cu presiunea de ulei , deci este posibil ca motorul sa aiba si alte uzuri, gen axe cu came, chiulasa.Nu ai avut martor de presiune ulei in intervalul 80-90 Grade a uleiului?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar, toata lumea il recomanda. Asadar am vb cu Marius, maine duc masina la Valcea, la FRM Garage. Va tin la curent cu rezultatul.

Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai vreo noutate?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen: Motorul este in lucru. A fost demontat si se lucreaza deja la el. Cum era de asteptat sunt multe depuneri dar nimic care sa nu se poata repara.

 

Iti voi raspunde aici la mesajul privat, poate mai intereseaza si pe altcineva: anul trecut am fost de 6 ori cu masina la reprezentanta. Mi-au masurat inclusiv consumul de ulei pe 1000 km si au ajuns la valoarea de 800 ml la 1000 km care, conform manualului este perfect "normal". Am citit si eu postarile de pe briskoda cu cei care si-au reparat motorul cu o reducere masiva la reprezentanta chiar daca masina nu mai era in garantie. Este posibil ca acolo sa fii plecat buna-cuviinta la fel precum majoritatea mecanicilor, deoarece in Bucuresti singura oferta pe care am primit-o a fost pentru schimbarea integrala a motorului la pretul de ... 40.000 RON (cu "reducere" inclusa!). No comment!

depuneri 2.jpeg

depuneri 3.jpeg

depuneri.jpeg

motor scos 2.jpeg

motor scos 3.jpeg

motor scos.jpeg

Modificat de Shaolinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata reparatia? Ai inceput rodajul? :) 

Cat era estimarea initiala, ca si cost, piese + manopera?

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Revin cu noutati. Masina este gata si da, sunt (inca) in rodaj. Voi incerca sa dau cat mai mult informatii, folositoare sper, celor care au acest tip de motor.

 

Produse inlocuite:

  • Supape admisie/evacuare,
  • ghiduri si semeringuri supapa,
  • tacheti,
  • garnitura chiulasa,
  • bolturi chiulasa,
  • pod axe came,
  • garnituri distributie,
  • pistoane,
  • cuzineti biela,
  • suruburi biela,
  • cuzineti arbore cotit,
  • semering arbore,
  • semering palier,
  • distributie balansieri,
  • distributie mare,
  • flansa apa chiulasa,
  • flansa apa turbina,
  • senzor temperatura chiulasa
  • Valva PCV
  • Freon (completare),
  • antigel,
  • ulei,
  • filtru ulei

 

Recomandarea este ca dupa reconditionarea motorului primii 1000 de km sa nu se depaseasca 2500 RPM. Pana in momentul de fata am condus masina in jur de 450 de km in acest mod. Ca fapt divers consumul mediu de benzina Ramnicu Valcea - Bucuresti a fost de 4,8 l/100 km (pentru mine, cel putin, este un record). Astazi i-am facut si ITP-ul (din intamplare expira in cateva zile) iar totul a iesit impecabil (noxele, de exemplu, au iesit fix valoarea declarata de producator la iesirea din fabrica). Evident consumul de ulei a fost 0 pana acum.

 

Dupa 1000 de km voi schimba din nou uleiul cu Fuchs 5W-40 Titan Flex 3 iar incepand de atunci voi efectua schimbul de ulei la fiecare 10.000 km. A doua recomandare este ca intre 1000-2000 km sa nu se depaseasca 3500 RPM. Dupa 2000 km motorul va fi rodat.

 

In concluzie: sunt foarte multumit de rezultatul reconditionarii si recomand cu incredere FRM Garage. Multumesc din nou celor( @Doc Morelli , @aysmen) care mi i-au recomandat initial! A fost o experienta din care cred ca am invatat destul de multe iar Robert a fost foarte transparent si mi-a dat toate informatiile (cerute, sau nu :) ).

 

 

unu.jpeg

doi.jpeg

trei.jpeg

patru.jpeg

cinci.jpeg

sase.jpeg

sapte.jpeg

opt.jpeg

noua.jpeg

zece.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, felicitari si sa te bucuri de ea.Care a fost costul final?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ShaolinulMa bucur ca te vei distra in continuare cu un combo sportiv de buget, MQB + M6 + 1.8 TSI + Suspensie independenta. Si da, schimbul de ulei la maxim 10k km face minuni pentru sanatatea motorului si a buzunarului pe termen lung !

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen, @andrei0241 Estimarea maximala initiala a fost de 2300 E iar costul final a fost de aprox 2000 E, practic un sfert din ce mi-au cerut pe un motor "nou" cei de la reprezentanta din Bucuresti (unde nu voi mai calca) iar toate schimburile de ulei le voi face la alt service (cu produse originale luate de mine).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca s-a rezolvat. Din ce am citit rodajul nu se face la turatie constanta, deci e bine sa variezi turatia, dar sa nu depasesti turatiile de mai sus. O idee e sa cresti cu 500rpm la fiecare 500km adaugati. Evita sa mergi subturat, deci daca ai de urcat o rampa, mai bine turezi putin mai mult decat turatia "stabilita" pentru kilometrajul motorului de la acel moment, e mai sanatos.

 

Merita sa aruncati o privire peste canalul acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!