Jump to content

Golf 7.5 R line, 1.5 TSI


jemil

Postare recomandată

Salutare👋

 

Dupa un Golf 6, 2.0 TDI 140cp, echipare Highline, de care m-am folosit cu drag timp de aproape 6 ani, timp in care a parcurs peste 110.000km, am zis sa trec la ceva mai nou si ceva mai mare

 

Eram pornit in cautarea unui Passat B8 sedan si cum n-am mai vrut sa bat iarasi drum de Germania sau stiu eu ce parte a Europei, cum am facut cu masina anterioara, am zis sa caut pe la noi prin tara 

 

Passat n-am gasit ceva pe placul meu si care sa se si incadreze in buget si asa am ajuns sa merg sa vad un Golf 7.5 de care m-am indragostit pe loc😅

 

Long short story, am venit cu ea acasa😁

 

Asa deci:

 

- an fabr 2019

- echipare R line interior, exterior

- 1.5 TSI, 150cp, cod motor DADA

 

 

Motorasul mi se pare interesant, ACT face minuni in privinta consumului, pot spune ca pana acum consumul e cam cat aveam la diesel, mers regulamentar am ajuns la 4.8 media, e un fel de diesel in care pui benzina😁, cei 150cp si 250nm mi se par suficienti

 

Urmeaza schimb de ulei si filtre, am ales Motul Specific 0w20, folosesc Motul de  mai bine de 10 ani, atat la motoare pe benzina cat si diesel, mi se pare un ulei ok, ma gandesc si la schimb de distributie, masina are in prezent 194.000 km, citeam ca s-ar verifica, schimba in jur de 200.000-210.000 km, as schimba-o acum pt linistea mea

 

 

Atasez cateva poze:

 

 

864933678_WhatsAppImage2023-12-30at20_16.59_264f76ee.thumb.jpg.19691a740180a5b9f3dcbfe99180c7c2.jpg1630500554_WhatsAppImage2023-12-30at20_16.59_a7e1ff85.thumb.jpg.3b752606ccc2a63d8f9e6746c6170454.jpg1099763535_WhatsAppImage2023-12-30at20_17.00_43babd07.thumb.jpg.4de162ad7819d09dbebecf93bd1dfe43.jpg

Link către comentariu

Felicitari frumos Golfulet! Caut si eu un 1.5 sau 1.4. Daca poti mentiona si care a fost pretul de achizitie ?

Link către comentariu

Foarte putin probabil ca ACT'ul sa aiba o contributie prea mare in consumul redus, inclusiv producatorul declara o diferenta de 0.3-0.4l/100km si asta in conditii optime. Pur si simplu sunt motoarele economice la mers relaxat, daca incepi sa tragi de el mai tare sau cu masina incarcata, se vede diferenta fata de un diesel.

Arata bine masina, iar interiorul cu cockpit digital chiar mi se pare reusit. Sa te poarte fara probleme! 

Link către comentariu

Multumesc frumos!

Da, chiar visam la virtual cockpit🥰, e foarte fain, ce n-am reusit inca, e sa pun harta (Waze sau Google maps) de pe telefon conectat prin Apple Carplay pe cockpit, merge doar a masinii, trebuie sa mai sap😁

 

1000 km de cand am achizitionat masina, consum la pompa 6.1, mi se pare mai mult decat ok (OMV 100)

 

M-am interesat putin de schimb distributie, am cerut oferta de pret la o repezentanta din oras, 4580 lei total

Mi se pare destul de mare pretul dar din cate am inteles se face un reglaj electronic dupa inlocuire distributie, ca idee am intrebat cativa mecanici la diferite service-uri auto pe care le frecventez, nu prea stiu mai nimic de acest motor, asa ca reprezentanta e cam singura varianta

 

Pret piese la un magazin de piese auto, 2100 lei, pompa de apa fiind cea mai scumpa, undeva la 1700 lei

 

 

Link către comentariu

Din pacate poti sapa pana in china pentru ca pe virtual cockpit pe varianta OEM nu poti pune waze :(

Link către comentariu
  • 1 month later...

 

5.000 km parcursi

 

Intre timp distributia a fost inlocuita, reprezentanta VW, cost total 3.900 lei

 

Am prins mai mult curaj dupa schimbul distributiei😁 si am inceput sa trag mai tare de masina, urca frumos in ture, trage liniar, trage chiar bine dupa 3000 rpm, consum de ulei 0 pana acum, Motul Specific 0w20, consum carburant in jur de 6.5%, OMV 100, mers aproximativ 90% extraurban

 

Cu toate ca mi se pare suficienta puterea pt utilizarea de zi cu zi, pt drumurile noastre nationale si europene in mare parte, ma gandeam totusi la o resoftare stage 1, cifrele sunt impresionante, undeva la 185-190cp si 330-340nm, fata de 150cp si 250nm, totusi stau sa ma gandesc daca va fi ok pt motor pe termen lung, n-am mai avut nici o masina la care sa-i pun soft sau vreuna cumparata cu soft pus

 

Ce parere aveti de resoftare si daca imi puteti recomanda un tuner ok, TCM vs A Team vs... ?

 

Caut sa-i pun roti pe 18"🥰, sunt gata sa sacrific partea de confort pt un plus de imagine😄, dimensiunea actuala 17", ca design si confort sunt ok dar par cam mici in combinatie cu echiparea R line si ET mi se pare prea mare si din pacate tot ET mare cam pe toate jantele stock (49-51) chiar la modele sport, GTI, GTD, R

 

Ca modele, imi plac mult Pretoria, Brescia, Speilberg si Dallas (mk8), poate ma ajutati sa ma hotarasc😉

 

 

Mai atasez o poza, doua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WhatsApp Image 2024-03-09 at 13.21.29_5cab27ea.jpg

WhatsApp Image 2024-03-09 at 13.21.29_e16ff996.jpg

WhatsApp Image 2024-03-09 at 13.21.29_c366b640.jpg

BRESCIA.jpg

DALLAS.jpg

SPEILBERG.jpg

wheels-golf7-volkswagen-5-spoke-r-light-alloy-whee-23448-xl.jpg

Modificat de J3mil
Link către comentariu

Poti sa te uiti la jante de passat/cc care au latime de 8 si et41-44.

Link către comentariu

Frumos Golful!

Ultima varianta de janta este Pretoria și este cu diametrul de 19".

Link către comentariu

Eu am varianta cu ciclu Budack si merge excelent dupa stage 1. La mine a castigat foarte bine la cuplu, vezi aici.
Daca te intereseaza pot sa-ti recomand unde l-am facut eu in Cluj-Napoca. Asa poti sa o testezi pe autostrada la intoarcere :D.

Link către comentariu
în urmă cu 22 ore, The_Ego a scris:

Poti sa te uiti la jante de passat/cc care au latime de 8 si et41-44.

 

Pt 8J cam trebuie anvelopa 235 si n-as pune 235, 235 am in acte pt 19", 19" e cam mult😁 iar 225 pe 8J mi-e sa nu fie prea expusa janta

Link către comentariu

Ciudata curba puterii, ideal ar fi sa aiba valoarea maxima spre zona rosie. E ceva ce nu inteleg, motorul original pierdea 40CP, iar acum cu soft pierde doar 20CP?

Link către comentariu
tzuicomicina

Dupa stage 1 puterea maximă o atinge la turații mai mici unde pierderile sunt mai mici.

Modificat de tzuicomicina
Link către comentariu

Am intrebat atunci tunerul de ce puterea maxima e la o turatie mai joasa fata de cat era stock si mi-a zis ca e pentru a mentine temperatura pe evacuare in limite ok. 
Masina are GPF. Probabil o evacuare mai permisiva ar ajuta la scaderea temperaturii  pe evacuare si atunci puterea ar fi mai sus in ture, dar nu stiu cati cai duce turbina stock.
Ca daily cred ca e mai ok sa fie asa. Rareori sunt nevoit sa depasesc 4000rpm chiar daca sunt intr-o depasire si asta contribuie la linistea celor din masina.

Rog un admin sa mute posturile ce nu tin de aceasta arie pe Impresii chiptuning sa nu-i poluam colegului topicul.

Link către comentariu

Pe latime de 8 nu trebuie 235, se pot pune si 225.

Inclusiv din fabrica pe 8 vin 225. Protectia de janta o ofera anvelopa, fie ca e 235, fie 225 e la fel.

în urmă cu 21 ore, J3mil a scris:

 

Pt 8J cam trebuie anvelopa 235 si n-as pune 235, 235 am in acte pt 19", 19" e cam mult😁 iar 225 pe 8J mi-e sa nu fie prea expusa janta


Pretoria pe 18” cred ca difera fata de 19 in sensul tehnicii de turnare, cele de 19 sunt forjate.

 

Link către comentariu
On 10.03.2024 at 17:17, Adi_vw a scris:

Eu am varianta cu ciclu Budack si merge excelent dupa stage 1. La mine a castigat foarte bine la cuplu, vezi aici.
Daca te intereseaza pot sa-ti recomand unde l-am facut eu in Cluj-Napoca. Asa poti sa o testezi pe autostrada la intoarcere :D.


Interesant, diferenta mare de putere, declarata de producator si ce a iesit pe dyno, fain de tine😁, esti un caz fericit


Mai putin placuta e situatia colegului care a postat inaintea ta cu motorizare ca a mea si putere mult mai mica decat cea declarata, vreun defect mai mult ca sigur, sper😁

 

O fi diferente si intre dyno, unele sa arate mai putin si altele mai mult, ma gandesc, dar oricum e diferenta mare

 

Link către comentariu
tzuicomicina
22 hours ago, Adi_vw said:

Am intrebat atunci tunerul de ce puterea maxima e la o turatie mai joasa fata de cat era stock si mi-a zis ca e pentru a mentine temperatura pe evacuare in limite ok. 
Masina are GPF. Probabil o evacuare mai permisiva ar ajuta la scaderea temperaturii  pe evacuare si atunci puterea ar fi mai sus in ture, dar nu stiu cati cai duce turbina stock.
Ca daily cred ca e mai ok sa fie asa. Rareori sunt nevoit sa depasesc 4000rpm chiar daca sunt intr-o depasire si asta contribuie la linistea celor din masina.

Rog un admin sa mute posturile ce nu tin de aceasta arie pe Impresii chiptuning sa nu-i poluam colegului topicul.

La motoarele cu ciclu Budack se folosește turbină cu geometrie variabilă care functioneaza la max 850C la EA211evo si 950C la evo2 parcă. De acolo limita de temperatură pe evacuare. Stock temperatura gazelor în evacuare se învârte in jurul a 725C.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Avem roti noi🥰

 

OZ Superturismo LM, 8Jx18, ET48

 

Ma declar super mega incantat si fericit!😁

 

Intre timp schimbam si prefixul

 

 

 

2024_04_08_18_46_IMG_0078.JPG

2024_04_08_19_48_IMG_0124.JPG

2024_04_08_19_43_IMG_0105.JPG

2024_04_08_19_48_IMG_0121.JPG

2024_03_29_22_42_IMG_9952.JPG

Link către comentariu
  • 5 months later...

Salutare

 

Sa mai stergem praful pe aici

 

20.000 km parcursi de la achizitie

 

Pe la sfarsitul lunii iunie, inceputul lunii iulie concediu, destinatie Italia

 

Umplem masina cu bagaje si rezervorul cu OMV 100 si pornim la drum:

 

- Ungaria, lacul Balaton

 

- Italia, Venetia (incerc sa evit pe cat posibil locurile aglomerate in concedii, dar nah, sotia😁) am pornit spre munti, Dolomiti!

Ne-am cazat pe langa Cortina d' Ampezzo, urmand sa facem diferite trasee in fiecare zi la pas sau doar plimbare cu masina traversand diverse pasuri, o scurta enumerare pt cei pasionati de munte sau idei pt calatorii viitoare: pasul Tre Croci 1809m, lacul Sorapis, pasul Falzarego 2105m, telecabina Lagazuoi 2730m, lacul Braies, Rifugio Auronzo 2320m, Tre CimeCinque Torri, pasul Gardena 2136m, pasul Tonale 1883m

 

Ne-a placut foarte mult, in special cele evidentiate, foarte faini Dolomitii!

 

- Italia, lacul Como

 

- Slovenia, Postojna, Predjama

 

in total aprox 3800km

 

Masina s-a comportat foarte bine, fara nici o problema

 

Ajuns acasa a urmat revizie, am mers tot pe Motul Specific 0w20

 

Zilele trecute am comandat un set de anvelope de iarna, am mers pe Vredestein Wintrac Pro, astept sa ajunga

 

Atasez cateva poze

 

 

 

IMG_0861.JPG

IMG_1949.JPG

IMG_1731.JPG

IMG_1719.JPG

2024_06_28_17_20_IMG_1487.JPG

2024_06_27_15_39_IMG_1197.JPG

2024_06_28_16_23_IMG_1434.JPG

2024_06_29_19_41_IMG_1928.JPG

2024_06_29_12_46_IMG_1639.JPG

2024_06_29_17_47_IMG_1805.JPG

Link către comentariu

Salut, nu intreba tuneri legat de Stage 1, toti iti vor spune ca e safe ... Da e safe, dar depinde destul de mult de cutie si turbina daca poate duce caii si cuplul in plus .. mai ales in timp. Intreaba pe cineva care repara turbine sau reconditioneaza, ce model de turbo ai pe masina si cam cat ar rezista. Daca nu gasesti info pe net. Sunt modele de VW la care din soft s-au submotorizat pentru a vinde 3 sau 2 modele auto cu putere diferita dar ambele au aceeasi turbina. 

Dar a ta fiind R ar trebui sa fie mai rezistenta, dar ca sfat :) 

Eu am 1.0 110cp si am intrebat un prieten cat castig dupa stage 1 si in jur de 20 cp ceva pe acolo. Dupa care am intrebat un prieten care repara turbine si mi-a spus cu zambetul pe buze ca imi repara turbina dupa pentru ca e wesgate nu cu geometrie variabila si crapa corpul din cauza temperaturilor mari pe evacuare. Omul mi-a reparat turbina la Bora acu 100.000 km in urma si masina functioneaza ceas, tin sa il cred ce spune. 

Dar in general e safe, la acelasi baiat pe care l-am intrebat de soft pentru golf am facut si bora si nu am avut probleme. 

 

1.5 ACT cu dezactivare e foarte ok, motorul, eu cu un Tiguan 2024 am scos consum de 4 si ceva ... si pe ultimul Golf 8 dar este eTSI de 1.5 cu 115 CP, luat pentru test drive, pe distanta de 100 km am scos consum de 3.8 la mers normal, ambele avand dsg. 

Multi spun ca sunt fiabile acum sunt date putine ... in general nu prea mai sunt masini care au motoare varza, mai ales in uz normal. Mai sunt piese care cedeaza sau rechemari dar rar ... 

Frumos fitmentul la roti :D Si pozele foarte ok :D 

Link către comentariu

Salut

 

Momentan sunt in stand by cu softu...

 

Fac naveta zilnic cu masina, aprox 70 km, 90% extraurban, consum la pompa 5.5-7% (nu prea merge in 2 pistoane:icon_redface:), se circula tot mai greu, e tot mai aglomerat, ca sa ma bucur de masina, mai ies cu ea la joaca la sfarsit de saptamana, am cateva trasee virajate si nu prea circulate:wub:

 

Legat de R line cum e a mea, eu zic ca n-are nici o treaba cu motoru, turbina, daca la asta te-ai referit, e strict estetic, interior, exterior si suspensie

 

Inteleg puctul tau de vedere legat de diferite motorizari de acceasi cilindree dar cu puteri diferite, reglate doar din soft, dar de multe ori vin si cu alte modificari, alte injectoare, pompe etc si nu doar VAG face treaba asta, e vb de costuri de productie

Cred ca nici un producator n-o sa scoata vreodata pe portile fabricii un motor stors de putere, e vb pana la urma de fiabilitate, toate au o rezerva de putere, de acolo si stage 1, teoretic cel mai safe

Acum ca apare un tuner primu pe piata cu modificari de putere la un motor de generatie noua si vine cu niste cifre marisoare, restu cam tre sa urmeze aceleasi valori sau chiar peste, chiar daca se forteaza putin nota, asta ca sa nu-si piarda din imagine

 

Multumesc de apreciere!

Imi plac si mie enorm jantele, schimba total masina

Ma uitam dupa jante din gama VW, dar bine ca s-au ivit astea!:icon_thumright:

 

:beerchug:

 

 

 

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!