Jump to content

Golf 7.5 R line, 1.5 TSI


jemil

Postare recomandată

Salutare👋

 

Dupa un Golf 6, 2.0 TDI 140cp, echipare Highline, de care m-am folosit cu drag timp de aproape 6 ani, timp in care a parcurs peste 110.000km, am zis sa trec la ceva mai nou si ceva mai mare

 

Eram pornit in cautarea unui Passat B8 sedan si cum n-am mai vrut sa bat iarasi drum de Germania sau stiu eu ce parte a Europei, cum am facut cu masina anterioara, am zis sa caut pe la noi prin tara 

 

Passat n-am gasit ceva pe placul meu si care sa se si incadreze in buget si asa am ajuns sa merg sa vad un Golf 7.5 de care m-am indragostit pe loc😅

 

Long short story, am venit cu ea acasa😁

 

Asa deci:

 

- an fabr 2019

- echipare R line interior, exterior

- 1.5 TSI, 150cp, cod motor DADA

 

 

Motorasul mi se pare interesant, ACT face minuni in privinta consumului, pot spune ca pana acum consumul e cam cat aveam la diesel, mers regulamentar am ajuns la 4.8 media, e un fel de diesel in care pui benzina😁, cei 150cp si 250nm mi se par suficienti

 

Urmeaza schimb de ulei si filtre, am ales Motul Specific 0w20, folosesc Motul de  mai bine de 10 ani, atat la motoare pe benzina cat si diesel, mi se pare un ulei ok, ma gandesc si la schimb de distributie, masina are in prezent 194.000 km, citeam ca s-ar verifica, schimba in jur de 200.000-210.000 km, as schimba-o acum pt linistea mea

 

 

Atasez cateva poze:

 

 

864933678_WhatsAppImage2023-12-30at20_16.59_264f76ee.thumb.jpg.19691a740180a5b9f3dcbfe99180c7c2.jpg1630500554_WhatsAppImage2023-12-30at20_16.59_a7e1ff85.thumb.jpg.3b752606ccc2a63d8f9e6746c6170454.jpg1099763535_WhatsAppImage2023-12-30at20_17.00_43babd07.thumb.jpg.4de162ad7819d09dbebecf93bd1dfe43.jpg

Link către comentariu

Felicitari frumos Golfulet! Caut si eu un 1.5 sau 1.4. Daca poti mentiona si care a fost pretul de achizitie ?

Link către comentariu

Foarte putin probabil ca ACT'ul sa aiba o contributie prea mare in consumul redus, inclusiv producatorul declara o diferenta de 0.3-0.4l/100km si asta in conditii optime. Pur si simplu sunt motoarele economice la mers relaxat, daca incepi sa tragi de el mai tare sau cu masina incarcata, se vede diferenta fata de un diesel.

Arata bine masina, iar interiorul cu cockpit digital chiar mi se pare reusit. Sa te poarte fara probleme! 

Link către comentariu

Multumesc frumos!

Da, chiar visam la virtual cockpit🥰, e foarte fain, ce n-am reusit inca, e sa pun harta (Waze sau Google maps) de pe telefon conectat prin Apple Carplay pe cockpit, merge doar a masinii, trebuie sa mai sap😁

 

1000 km de cand am achizitionat masina, consum la pompa 6.1, mi se pare mai mult decat ok (OMV 100)

 

M-am interesat putin de schimb distributie, am cerut oferta de pret la o repezentanta din oras, 4580 lei total

Mi se pare destul de mare pretul dar din cate am inteles se face un reglaj electronic dupa inlocuire distributie, ca idee am intrebat cativa mecanici la diferite service-uri auto pe care le frecventez, nu prea stiu mai nimic de acest motor, asa ca reprezentanta e cam singura varianta

 

Pret piese la un magazin de piese auto, 2100 lei, pompa de apa fiind cea mai scumpa, undeva la 1700 lei

 

 

Link către comentariu

Din pacate poti sapa pana in china pentru ca pe virtual cockpit pe varianta OEM nu poti pune waze :(

Link către comentariu
  • 1 month later...

 

5.000 km parcursi

 

Intre timp distributia a fost inlocuita, reprezentanta VW, cost total 3.900 lei

 

Am prins mai mult curaj dupa schimbul distributiei😁 si am inceput sa trag mai tare de masina, urca frumos in ture, trage liniar, trage chiar bine dupa 3000 rpm, consum de ulei 0 pana acum, Motul Specific 0w20, consum carburant in jur de 6.5%, OMV 100, mers aproximativ 90% extraurban

 

Cu toate ca mi se pare suficienta puterea pt utilizarea de zi cu zi, pt drumurile noastre nationale si europene in mare parte, ma gandeam totusi la o resoftare stage 1, cifrele sunt impresionante, undeva la 185-190cp si 330-340nm, fata de 150cp si 250nm, totusi stau sa ma gandesc daca va fi ok pt motor pe termen lung, n-am mai avut nici o masina la care sa-i pun soft sau vreuna cumparata cu soft pus

 

Ce parere aveti de resoftare si daca imi puteti recomanda un tuner ok, TCM vs A Team vs... ?

 

Caut sa-i pun roti pe 18"🥰, sunt gata sa sacrific partea de confort pt un plus de imagine😄, dimensiunea actuala 17", ca design si confort sunt ok dar par cam mici in combinatie cu echiparea R line si ET mi se pare prea mare si din pacate tot ET mare cam pe toate jantele stock (49-51) chiar la modele sport, GTI, GTD, R

 

Ca modele, imi plac mult Pretoria, Brescia, Speilberg si Dallas (mk8), poate ma ajutati sa ma hotarasc😉

 

 

Mai atasez o poza, doua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WhatsApp Image 2024-03-09 at 13.21.29_5cab27ea.jpg

WhatsApp Image 2024-03-09 at 13.21.29_e16ff996.jpg

WhatsApp Image 2024-03-09 at 13.21.29_c366b640.jpg

BRESCIA.jpg

DALLAS.jpg

SPEILBERG.jpg

wheels-golf7-volkswagen-5-spoke-r-light-alloy-whee-23448-xl.jpg

Modificat de J3mil
Link către comentariu

Poti sa te uiti la jante de passat/cc care au latime de 8 si et41-44.

Link către comentariu

Frumos Golful!

Ultima varianta de janta este Pretoria și este cu diametrul de 19".

Link către comentariu

Eu am varianta cu ciclu Budack si merge excelent dupa stage 1. La mine a castigat foarte bine la cuplu, vezi aici.
Daca te intereseaza pot sa-ti recomand unde l-am facut eu in Cluj-Napoca. Asa poti sa o testezi pe autostrada la intoarcere :D.

Link către comentariu
în urmă cu 22 ore, The_Ego a scris:

Poti sa te uiti la jante de passat/cc care au latime de 8 si et41-44.

 

Pt 8J cam trebuie anvelopa 235 si n-as pune 235, 235 am in acte pt 19", 19" e cam mult😁 iar 225 pe 8J mi-e sa nu fie prea expusa janta

Link către comentariu

Ciudata curba puterii, ideal ar fi sa aiba valoarea maxima spre zona rosie. E ceva ce nu inteleg, motorul original pierdea 40CP, iar acum cu soft pierde doar 20CP?

Link către comentariu
tzuicomicina

Dupa stage 1 puterea maximă o atinge la turații mai mici unde pierderile sunt mai mici.

Modificat de tzuicomicina
Link către comentariu

Am intrebat atunci tunerul de ce puterea maxima e la o turatie mai joasa fata de cat era stock si mi-a zis ca e pentru a mentine temperatura pe evacuare in limite ok. 
Masina are GPF. Probabil o evacuare mai permisiva ar ajuta la scaderea temperaturii  pe evacuare si atunci puterea ar fi mai sus in ture, dar nu stiu cati cai duce turbina stock.
Ca daily cred ca e mai ok sa fie asa. Rareori sunt nevoit sa depasesc 4000rpm chiar daca sunt intr-o depasire si asta contribuie la linistea celor din masina.

Rog un admin sa mute posturile ce nu tin de aceasta arie pe Impresii chiptuning sa nu-i poluam colegului topicul.

Link către comentariu

Pe latime de 8 nu trebuie 235, se pot pune si 225.

Inclusiv din fabrica pe 8 vin 225. Protectia de janta o ofera anvelopa, fie ca e 235, fie 225 e la fel.

în urmă cu 21 ore, J3mil a scris:

 

Pt 8J cam trebuie anvelopa 235 si n-as pune 235, 235 am in acte pt 19", 19" e cam mult😁 iar 225 pe 8J mi-e sa nu fie prea expusa janta


Pretoria pe 18” cred ca difera fata de 19 in sensul tehnicii de turnare, cele de 19 sunt forjate.

 

Link către comentariu
On 10.03.2024 at 17:17, Adi_vw a scris:

Eu am varianta cu ciclu Budack si merge excelent dupa stage 1. La mine a castigat foarte bine la cuplu, vezi aici.
Daca te intereseaza pot sa-ti recomand unde l-am facut eu in Cluj-Napoca. Asa poti sa o testezi pe autostrada la intoarcere :D.


Interesant, diferenta mare de putere, declarata de producator si ce a iesit pe dyno, fain de tine😁, esti un caz fericit


Mai putin placuta e situatia colegului care a postat inaintea ta cu motorizare ca a mea si putere mult mai mica decat cea declarata, vreun defect mai mult ca sigur, sper😁

 

O fi diferente si intre dyno, unele sa arate mai putin si altele mai mult, ma gandesc, dar oricum e diferenta mare

 

Link către comentariu
tzuicomicina
22 hours ago, Adi_vw said:

Am intrebat atunci tunerul de ce puterea maxima e la o turatie mai joasa fata de cat era stock si mi-a zis ca e pentru a mentine temperatura pe evacuare in limite ok. 
Masina are GPF. Probabil o evacuare mai permisiva ar ajuta la scaderea temperaturii  pe evacuare si atunci puterea ar fi mai sus in ture, dar nu stiu cati cai duce turbina stock.
Ca daily cred ca e mai ok sa fie asa. Rareori sunt nevoit sa depasesc 4000rpm chiar daca sunt intr-o depasire si asta contribuie la linistea celor din masina.

Rog un admin sa mute posturile ce nu tin de aceasta arie pe Impresii chiptuning sa nu-i poluam colegului topicul.

La motoarele cu ciclu Budack se folosește turbină cu geometrie variabilă care functioneaza la max 850C la EA211evo si 950C la evo2 parcă. De acolo limita de temperatură pe evacuare. Stock temperatura gazelor în evacuare se învârte in jurul a 725C.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Avem roti noi🥰

 

OZ Superturismo LM, 8Jx18, ET48

 

Ma declar super mega incantat si fericit!😁

 

Intre timp schimbam si prefixul

 

 

 

2024_04_08_18_46_IMG_0078.JPG

2024_04_08_19_48_IMG_0124.JPG

2024_04_08_19_43_IMG_0105.JPG

2024_04_08_19_48_IMG_0121.JPG

2024_03_29_22_42_IMG_9952.JPG

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!