Jump to content

Buje incandescenta cilindru 3


ovidiustefanescu
 Share

Postare recomandată

ovidiustefanescu

Salutare

Am o eroare cu codul P13D6 00 

Am mai avut aceasta eroare si am schimbat buja incandescenta cu senzor  de la pistonul 3 acum cateva luni , am curatat  bujiile si am montat alte saibe  iar azi iar a aparut 

Poate fi si din alte cauze ?

WhatsApp Image 2023-10-06 at 18.20.30_6e54e560.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si din alte cauze, eroarea nu se refera la bujie in sine ci la presiunea masurata, care nu e in parametrii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu
în urmă cu 21 ore, EEXCALADE a scris:

Ce an e masina ?

Din 2019 este masina fabricata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba la reprezentanta, e un update de soft care rezolva exact problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu
57 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Intreaba la reprezentanta, e un update de soft care rezolva exact problema asta.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, ai rezolvat problema? Aceiași problema am și eu la mașină, am fost la reprezentanta in Brașov, nici nu au ridicat capota dar mi-au zis că cel mai probabil am o problema electrica, că nu se poate schimba fisa separat și tot cablajul motor costă 4100 lei. Am plecat la fel de prost cum am venit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu
On 26.10.2023 at 9:22, mihaibercea a scris:

Salut, ai rezolvat problema? Aceiași problema am și eu la mașină, am fost la reprezentanta in Brașov, nici nu au ridicat capota dar mi-au zis că cel mai probabil am o problema electrica, că nu se poate schimba fisa separat și tot cablajul motor costă 4100 lei. Am plecat la fel de prost cum am venit. 

Nu , dar ma duc saptamana viitoare la mecanici ,,specialisti '' sa va ce imi fac la masina .Daca o rezolv iti spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tare curios sa vad că i se da de cap. Am urmărit acest subiect pe un forum din Anglia și sunt destui cu problema asta. Din ce citeam, in general, problema este una electrica, contact imperfect in mufa bujiei sau fir tocit. Aștept să mai strâng ceva bani și o să mă duc și eu cu ia la un electrician. Te rog să mă anunți ce găsește la tine. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu
On 27.10.2023 at 15:54, mihaibercea a scris:

Sunt tare curios sa vad că i se da de cap. Am urmărit acest subiect pe un forum din Anglia și sunt destui cu problema asta. Din ce citeam, in general, problema este una electrica, contact imperfect in mufa bujiei sau fir tocit. Aștept să mai strâng ceva bani și o să mă duc și eu cu ia la un electrician. Te rog să mă anunți ce găsește la tine. Mersi.

Salut

Am rezolvat , am fost la un electrician si a facut el ceva setari in calculator si momentan nu a mai aparut eroarea in 10 km ,acum sa vedem pe viitor

 

 

Modificat de ovidiustefanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE a facut, a anulat memoria de erori ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu

Nu ,el spunea ca nu se intelegea calculatorol cu Bujia incandescenta si a facut alte setari , nu era prea vorbaret si nici nu prea am putut sa vad . A incercat prima oara sa o rezolve cu VCDS-ul dar nu a reusit apoi a venit cu un fel de tableta si de acolo a reusit .Acum sa vad in timp daca a reusit

Am intrebat si de partea electrica , a zis ca este putin probabil avand in vedere ca masina este din 2019 iar in ultima perioada le-au echipat cu cabluri mai groase si nu prea au mai avut astfel de probleme

Modificat de ovidiustefanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa faci nicio setare pe senzorul din bujie. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, ovidiustefanescu said:

Nu ,el spunea ca nu se intelegea calculatorol cu Bujia incandescenta si a facut alte setari , nu era prea vorbaret si nici nu prea am putut sa vad . A incercat prima oara sa o rezolve cu VCDS-ul dar nu a reusit apoi a venit cu un fel de tableta si de acolo a reusit .Acum sa vad in timp daca a reusit

Am intrebat si de partea electrica , a zis ca este putin probabil avand in vedere ca masina este din 2019 iar in ultima perioada le-au echipat cu cabluri mai groase si nu prea au mai avut astfel de probleme

Mda, cam vaga descrierea si habar nu avem ce a facut.

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu

Azi s-a reaprins martorul :( , m-a programat miercuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era de mirare sa poti face ceva din sw, in cazul descris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu
în urmă cu 21 ore, F l o r i n a scris:

Era de mirare sa poti face ceva din sw, in cazul descris mai sus.

Exista alta posibilitate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
mihaibercea

Problema rezolvată la mine. Am fost la un service cu electrician in Brașov, și i.a dat de cap. Senzor de presiune defect( al 3 lea ). In cazul meu alternatorul avea un început de sfârșit și tot dădea impulsuri mai puternice ce îl ardea. S.a verificat cablaj, e c.u, mufe. Totul in regula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu
Publicat (modificat)

Salut

Zilele trecute m-a lasat si pe mine alternatorul si l-am reparat , de aici sa fie cauza ? Poti sa-mi dai si mie un cod piesa senzor presiune ?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia de pe cilindrul 3 e cu senzor presiune ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu senzor presiune compresie cilindru, nu de ulei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiustefanescu

Cred ca este vorba de senzorul de pe bujia nr. 3 . Am schimbat bujia cu senzor dar daca mihaibercea are dreptate in legatura cu alternatorul se pare ca mi-a ars iar senzorul

Acum am reparat alternatorul , pun si alta bujie si sper sa mearga

Sunt curios cu si-a dat seama electricianul ca alternatorul dadea impulsuri mai puternice , ce a masurat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Al Bundy said:

E cu senzor presiune compresie cilindru, nu de ulei.

 

Corect, my bad. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
16 hours ago, ovidiustefanescu said:

Cred ca este vorba de senzorul de pe bujia nr. 3 . Am schimbat bujia cu senzor dar daca mihaibercea are dreptate in legatura cu alternatorul se pare ca mi-a ars iar senzorul

Acum am reparat alternatorul , pun si alta bujie si sper sa mearga

Sunt curios cu si-a dat seama electricianul ca alternatorul dadea impulsuri mai puternice , ce a masurat ?

 

Apar erori de voltaj prea mare pe diverse module, după care , dacă fenomenul se repeta constant, cu aparatul de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Surpriza. După 1700 km martorul s.a aprins iar.am fost azi la service si mi.au zis sa o las o săptămână să o reverifice. Probabil o sa le las și niște benzina in canistra preventiv că nu mai pot. Cred că îi dau foc. Deci nu schimba bujia că nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!