Jump to content

Kodiaq RS


mkvgti

Postare recomandată

Am studiat mult ce tip de admisie da randamentul cel mai bun calitate/pret petru EA888.4, am gasit tot felul comparative cu alte admisii si mereu iese acolo in top 3.

Dupa discutiile cu cei de la RacingLine si prin furnizorul lor pe Romania - Killerbrakes, am hotarat sa dau comanda de niste piese care vor ajuta masina mai mult dupa soft.

Nu am gasit nicaieri instructiuni de montaj pt Kodiaq, nici macar nu stiam daca e compatibila sau nu, pur si simplu nu gasesti pe net pentru tipul asta de masina, doar gti, r, cupra etc.

Deoarece admisia era pe stoc, mi-am luat inima in dinti si incercat montajul, supriza...perfect match  - am fost cobaiul pe Romania cel putin.

Aviz amatorilor, trebuie sa tineti cont de faptul ca la comanda sa fie r600evo (pt motoarele de gen4) 

https://www.racingline.com/air-intake-r600-r600evo

Pe langa efectul placebo, pare putin imbunatatit raspunsul acceleratiei si doar in ture mari se aude turbo si dv putin diferit, in rest perfect OEM.

Las mai jos cateva poze de la montaj.

 

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ne pregatim de iarna, s-a achizitionat un set de jante RS model pre-facelift, nu vreau sa merg cu jante mai mici deoarce consider ca nu mai are acelasi farmec RS-ul, chiar daca sunt costuri mai mari si probabil nu prezinta acelasi confort ca unele pe 18.

Nu stiu mai departe cu ce anvelope sa merg, daca ma puteti indruma spre cele care v-au satisfacut, nu neaparat premium.

merci

image.png

image.png

Link către comentariu

Eu n-aș fi schimbat jantele și aș fi luat CrossClimate 2. Mai ales vs varianta cu anvelope non-premium.

 

Dar trecând peste asta care ține mai mult sau mai puțin de piticii fiecăruia, la anvelope lucrurile evoluează de la un an la altul, nu prea mai sunt relevante experiențele cu modele din trecut, în 99% din cazuri modelele noi sunt mai bune, plus că dacă alegi ceva apărut anul ăsta ai sigur dot 23 :)

Link către comentariu

Eu merg pe Michelin pilot alpin 5. Cat am mers iarna trecuta cu ele au fost f ok pe ploaie si pe uscat. Pacat ca nu prea a nins...

P.S. buna alegerea jantelor!

Link către comentariu

Trebuie luat in considerare si faptul ca in general cauciucurile all season sunt mai dure si mai zgomotoase.

Link către comentariu

Depinde si pe unde si cat circula...

Si eu as recomanda Michelin PA5. Le-am avut pe Passat si n-am avut nimic de reprosat.

Link către comentariu

Combinatia corecta e PS5/AS6 de vara si PA5 de iarna.

 

Pentru zona de sud a Romaniei, PA5 merge inlocuit cu CC2.

Link către comentariu

Eu am ales Nexen WinGuard Sport 2 SUV, am preferat anvelopa non-premium dedicata in schimbul anvelopelor all season premium. 

Este anvelopa perfecta pentru o utilizare normala, fara sa exagerezi in exploatare. Nu le prea gasesti in teste, nu au strategia asta de promovare. Insa pe prezentare suna bine, iar producatorul este serios. 

Link către comentariu

Au sosit si celelalte piese, urmeaza sa le instalez saptamana viitoare si dupa sa vedem cu cine merg mai departe pt Stage 1.

Vedem cand apare si intercooler pt modelul asta, inca n-am gasit la niciun furnizor.

 

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Link către comentariu

Din ce știu cel de cupra formentor merge și la kodiaq, ti-am lăsat un print cu cel de la do88 și pt siguranta ta dă-le un mail si întreabă.

Pt soft recomand Dop, am la ei și totul e ok.

 

Screenshot_20231007_165817_Chrome.jpg

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

am reusit sa montez piesele, las mai jos etapele:

demontare ansamblu carcasa filtru aer si traseu pana in turbo

image.thumb.png.b059f5cd03c0331e7c40596d183180fc.png

 

demontare turbo muffler delete

image.thumb.png.f9efe20eec91c3c65bd2adbd7e4a4797.pngimage.thumb.png.b059f5cd03c0331e7c40596d183180fc.png

 

comparativ turbo muffler delete

image.thumb.png.4f34dcdfeb8d423b43f03f9e4d05d865.png

 

instalare turbo muffler delete + turbo inlet + racingline r600 intake

image.thumb.png.97193459bf2766e11b1f5eb0a8264c99.png

 

Rezultat final:

P.S. :furtunul de antigel nu l-am montat(e doar de ordin estetic) - exista niste cleme pe care riscam sa le rup si am decis mai bine nu

image.thumb.png.014207320d3f735bd896d1ce46bf3f0f.png

 

 

Concluzii:

Raspunsul acceleratiei mult imbunatatit, sunetul fenomenal, fonic interior nu deranjeaza cu nimic - daca mergi pe confort si normal este aceeasi masina , doar pe sport se aude turbo mai puternic, nu stiu daca exista castiguri reale in ceea ce priveste putere si cuplu desi in toate video-urile pe dyno exista o plaja superioara pe tot graficul.

La softul stock sigur nu are relevanta dar la stage 1 mai mult ca sigur va ajuta.

 

 

 

 

image.png

Modificat de mkvgti
Link către comentariu
  • 1 month later...

S-au montat si rotile de iarna de la modelul pre-facelift, nu voiam sa trec la jante mai mici de 20" , consider ca stric aspectul masinii cu sigla RS.

image.thumb.png.62e3bde9901dd6b9b1e45431640f4bbc.png

 

image.thumb.png.ae3d9fb5b714e82992b522cd977c5f51.png

 

image.thumb.png.377810e1c57fcde976e51f8e634284e5.png

 

 

Link către comentariu

go for it with Dop Motorsport. Pentru benzinare sunt singurii care imi permit sa ii recomand.

Link către comentariu

Eu am avut pe masinile anterioare Revo, APR, Dop Motorsport si powerbox. Recomand doar Revo, APR si powerbox daca vrei sa mentii garantia... Pe masina actuala, Cupra ST OPF 2.0 tsi cu powerbox merge mai tare ca Dop. Toti lauda softurile custom pe dyno dar realitatea pare sa fie alta...am zis sa incerc si eu dar acum m-am convins. La Revo, Apr si powerbox ai banii inapoi în 30 de zile daca nu esti multumit, la Dop nu se poate.

Link către comentariu

Am avut si eu powerbox pe s3 si era un bullshit total, marginal mai rapida masina pe 400m , cu 0.1s mai rapida.

Cutia ezita pe schimbari de treapta la blana pentru ca probabil intra intr.o oarecare protectie datorita cuplului marit neraportat catre ea si nu sunt unicul care a simtit asta.

Link către comentariu

@ShadoWzZschimburile de treapta sunt normale ca cele stock. Depinde de la ce firma este powerbox-ul ca sunt multe si diferite si depinde la cati senzori se conecteaza, eu am probat pe aceeasi masina una dupa alta powerbox si stage 1 Dop motorsport nu mai pun ca facusem soft si pe TCU. Am ramas dezamagit de Dop. Eu vorbesc de performante masurate 100-200km/h. Powerbox 10.35s  Dop 10.51s. stock 13.1s (golf 7R). Asa cum zici ca powerbox-urile sunt niste gunoaie asa pot fi si softurile niste gunoaie, depinde unde le faci...de aia am precizat si Revo si APR.

Link către comentariu

Salutare, pana la urma am decis sa merg cu soft MRC, mi s-au parut super-profi si singurii care aveau in portofoliu si soft tcu (restul tunerilor inca nu au dezoltat pt calculatorul nou 2023).

Desi ma asteptam la valori mai mari kw si nm in varianta stock, s-a dovedit ca nici macar puterea declarata nu era la locul ei, la unele RS-uri am vazut stock si undeva la 250hp cu 380nm. Acum e cu totul alta masina, inca nu am cronometrat timpii dar se comporta peste asteptari. Pentru stage 2 / 3 cu siguranta voi apela la serviciile lor.  Va multumesc pentru indrumari.

 

image.thumb.png.a3f4536c71cee10452560303500587d7.png

Link către comentariu

Salut,

 

Din ce stiu eu ai motorizarea de Gti care face aceleasi cifre cu stage 1 asadar din punctul meu de vedere esti in grafic. 

 

Ai idee ce cutie este pe masina ta ?

 

 

Link către comentariu

@ShadoWzZ cutia este DQ381

@acidone77 - culmea ca mai sunt 2 rs-uri facute la mrc cu valori stoc mai mari, chiar mai mari decat producator ex:

image.thumb.png.50cb85c3b16b8c5b4f8880eefd6f34bf.png

 

image.thumb.png.156d88591a64eb62ec6321a192a56c6d.png

Link către comentariu

Variatii de 5 cp nu sunt de luat in considerare. Mergi si te bucura de masina si nu iti bate capul cu ultimul cal.

Link către comentariu

Din standurile Dyno cu franare scoti ce grafic vrei...numai la cele inertiale nu poti falsifica inregistrarile...dar nu stiu daca mai exista asa ceva pe undeva.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!