Jump to content

Probleme T6


FCV2005
 Share

Postare recomandată

Salutare, masina in cauza VW T6 2016 2.0 TDI, Masina nu mai trage dupa 110kmh, pur si simplu imi taie acceleratia. 

 

Turbine verificate pe banc. 

Verificat furtune vacuum. 

Schimbat toate electrovalvele. 

Curatat admisie. 

Dpf off. 

Fara erori pe diagnoza. 

 

 

Tot nu vrea sa traga peste 110kmh.

Test retur injectoare par in regula.

 

 

Care ar putea fi problema? 

 

 

Modificat de FCV2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul de aer functioneaza corespunzator? Un Log in mers s-a efectuat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

o problema des intalnita la T6...  am patit la toate bus-urile pe care le am !

incarca numai 80% din capacitate...incarcarea e undeva in jur de 13.1 - 13.6V

 

1 Fault Found:
25796 - Body Control Module (Central Electric) 
          U0140 00 [039] - No Communications
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

eroare pe ENGINE care nu se poate sterge!

 

REZOLVARE  -- >  firul LIN ( GALBEN/VERDE ) de la alternator este intrerupt , firul care merge la borna MINUS! Din cauza apei...se corodeaza firul...este 

                               FOARTE SUBTIRE!

                               ATENTIE!  firul nu merge direct la borna minus!  ... merge intr-o mufa gri cu mov ...sub far ( o sa fie 2 fire galben/verde  ...unul mai 

                               subtire si unul mai gros )       

                               ...unde sunt sigurantele de la compartimentul motor.

                 

                               NU schimbati baterie, alternator....le schimbati degeaba!

 

                               Firul era CORODAT...undeva intre racitorul de ulei si sub EGR....desfaceti instalatia care vine de la alternator...si urmariti firul ...vezi

                               poza...zona aporoximativa

                              

Screenshot 2024-02-16 202031.png

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta problema la T6 ...fara nici o eroare pe tester!

 

Daca aveti pierderi usoare de antigel...  SI NU SE VEDE PE LA FURTUNE....RADIATOARE...ETC!

Daca complectati la ceva timp cate putin antigel...NU DESFACETI CHIULASA...nu rectificati chiulasa!

 

REZOLVARE -->  Desfaceti senzorul de temperatura de la EGR ( vezi poza ) sau conducta de gaze care iese din EGR... daca acolo este umed...apa...sa dus

                                   EGR-ul...deobicei racitorul de la EGR dar nu am gasit separat...doar tot EGR-ul!

 

                             Am auzit mai multe persoane care au dat jos chiulasa...DEGEABA ...inclusiv la reprezentanta...a rectificat chiulasa si in continuare

                             pierdea antigel...a schimbat EGR-ul si sa remediat problema!

 

                             Am patit la toate bus-urile, in cel mai fericit caz cedeaza racitorul de la EGR la 350.000 - 400.000 km ...am patit  si la 250.000 sa cedeze racitorul EGR! 

 

 

Screenshot 2024-02-16 204429.jpg

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut FCV ceva asemanator am avut si eu la caravelle t6 de la 110 km nu mai tragea doar ca mie mi se aprindea arculetul galben in bord problema era senzorul de presiune ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mihaibercea
On 16.02.2024 at 20:36, DMV a scris:

o problema des intalnita la T6...  am patit la toate bus-urile pe care le am !

incarca numai 80% din capacitate...incarcarea e undeva in jur de 13.1 - 13.6V

 

1 Fault Found:
25796 - Body Control Module (Central Electric) 
          U0140 00 [039] - No Communications
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

eroare pe ENGINE care nu se poate sterge!

 

REZOLVARE  -- >  firul LIN ( GALBEN/VERDE ) de la alternator este intrerupt , firul care merge la borna MINUS! Din cauza apei...se corodeaza firul...este 

                               FOARTE SUBTIRE!

                               ATENTIE!  firul nu merge direct la borna minus!  ... merge intr-o mufa gri cu mov ...sub far ( o sa fie 2 fire galben/verde  ...unul mai 

                               subtire si unul mai gros )       

                               ...unde sunt sigurantele de la compartimentul motor.

                 

                               NU schimbati baterie, alternator....le schimbati degeaba!

 

                               Firul era CORODAT...undeva intre racitorul de ulei si sub EGR....desfaceti instalatia care vine de la alternator...si urmariti firul ...vezi

                               poza...zona aporoximativa

                              

Screenshot 2024-02-16 202031.png

Salutare, mulțumesc de sfat, ieri am verificat mașina și am găsit firul tocat sub motor. Partea proasta este că la service mi-au recondiționat alternatorul degeaba, și mi-au spus că probabil am calculatorul de comfort defect. Am reparat problema singur cu sfatul tau. Mersi tare mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!