Jump to content

Ruliu si tangaj


Bogosian01
 Share

Postare recomandată

Salutare,a reusit cineva sa gaseasca o metoda de reducere a ruliului si a tangajului la O3 ?

Pe mine ma exaspereaza acest comportament tinand cont ca amortizoarele sunt noi,bucsele mari bascula noi !

Sunt binevenite sfaturi 

Ca o prima varianta ma gandesc la bucse pline la bascula 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoare noi si pe puntea spate? Bieletele antiruliu in ce stare sunt? Ai pachet de drumuri grele?

Daca este atat de deranjanta suspensia mergi pe niste arcuri sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupunand ca masina este in stare tehnica buna (ma refer la suspensie cu tot ce tine de ea) si anvelopele nu sunt deja slick de la uzura, sa stii ca oricum Octaviile pe sasiu MQB sunt slabe la capitolul sport si suspensie. Mai ales ca majoritatea sunt cu punte pe spate. Deci nicio sansa de senzatii sportive. Mergi la un service la verificare.

 

PS. sfat nesolicitat, pentru motorizarea de 1.6 TDI, la cat de anemica si nu tocmai fiabila este, nu are rost sa te apuci sa bagi bani in modificari / upgrade de suspensie, sa o cobori sau mai stiu eu ce prostii. Mergi doar pe piese OE stock si pune anvelope bune, nu vei face din Octavia 1.6 TDI o masina pasionala la condus.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu suspensie independenta si jante pe 17, 225 latime, tot nu ai cine stie ce stabilitate la limita. 

Nu pot sa compar cu Logan, ca n-am mai condus de mult, dar intradevar, am fost si eu destul de surprins de cat de mult ruliu are masina intr-un viraj mai strans la o viteza relativ mica, 40-50km/h.

 

Totusi, Octavia este gandita pentru confort. E intr-o cu totul alta liga la confort fata de Logan si acest confort e obtinut prin arcuri moi, bucse moi, bare antiruliu moi, cu minusul stabilitatii.

In timp inveti sa apreciezi calitatile masinii si te adaptezi la ea si o sa vezi ca merge si O3 destul de tare, daca stii cum sa ii transferi masele in viraj, avand in vedere ca e o masina sensibil mai lunga si mai lata decat un Logan.

 

Pe scurt, nu mi-as bate capul cu modificari. Mai lasa 2-3 luni sa treaca, cred ca o sa te obisnuiesti si o sa ti se para Loganul naspa atunci :)

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jante mai mari si mai late ( cu anvelope corespunzatoare, evident) ajuta la stabilitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi bat capul dar cand circuli zi de zi cu ea in oras si pe orice mica denivelare de misca ca intr o barca,incepi sa ai rau de mare,ma gandesc ca exista si alte tipuri de arcuri mai rigide 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 9/3/2023 at 10:58 PM, yeeeeman said:

Nici cu suspensie independenta si jante pe 17, 225 latime, tot nu ai cine stie ce stabilitate la limita. 

Pune PS5 225 40ZR18 92Y

On 9/3/2023 at 10:58 PM, yeeeeman said:

Totusi, Octavia este gandita pentru confort. E intr-o cu totul alta liga la confort fata de Logan si acest confort e obtinut prin arcuri moi, bucse moi, bare antiruliu moi, cu minusul stabilitatii.

Am bucse pline de fabrica si arcuri De RS220. E oricum numai confortabila nu ;))

 

 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai obisnuit cu ea, poti sa-i pui si r23 tot caleasca este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, zidanne a scris:

@akon e pentru mine sau pentru @yeeeeman?

Cred ca bucse pline o sa i pun si eu si pe spate niste arcuri mai tari ca sa nu mai vad cerul cand pun 2 petsoane in spate(vorba unui coleg care spunea ca vede cerul cand pune doua pers in spate)😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidannevreau confort, asa ca raman la ce am. Apropo, am balon de 50, in loc de 45 :)

oricum, anvelopele ajuta insa nu pot masca setupul suspensiei.

 

Am avut o Jetta mk5, suspensie sport, anvelope 16 cu balon 55. Lua virajele incredibil de bine, nu se inclina aproape deloc, era cu cateva clase peste Octavia mea, cu jante mai mari, balon mai mic, la stabilitate.

Insa la confort, te facea la psihic si la fizic, era sub orice critica de incomoda.

 

Referitor la ce spune @Bogosian01 posibil ca el sa aiba amortizoarele nepotrivite, ar fi putea fi o cauza.

La mine nu e barca suspensia, decat daca fac un viraj strans. In rest pe denivelari, amortizoarele opresc foarte eficient balansul masinii.

 

Si la mine coboara suspensia destul de mult, dar cand sunt 2-3 persoane, cu portbagajul plin ochi.

 

Ar fi o idee sa faci o verificare si la arcuri, daca se lasa mult masina cand ai pasageri.

 

Si ar fi interesant sa ne spui si kilometrajul real al masinii.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele fata spate sunt noi Bilstein ,deci ies din schema ,iar masina nu are jocuri la nici o bucsa 😂😂😂ca si cum ar fi multe in adara de cele doua mari de pe fata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!