Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

halamadrid

Am inceput in anii '90 cu f1gp. Vremuri!

Fiind elev la liceu de profil, aveam acces la ce era mai nou pe piata  in materie de hardware datorita unei fundatii "globaliste", o saptamana pe luna aveam doar program laborator, timp berechet pentru "teste" cand puneam mana pe jocuri noi. 

Prin facultate, cu NFS mi-am desavarsit cariera de pilot profesionist.😀

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
marius1982.11

important e sa scoti bateria/acumulatorul NiCd de pe placa de baza pt asta e inamicul lor nr1, curge electrolitul din ele pe placa, corodeaza trasele si pa. Daca ai noroc si scapa doar cateva trase de la suprafata, pt ca placile astea sunt multi-layer, se pot recupera.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END. 

 

Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA! 

Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi! 

Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX".

 

Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot. 

 

Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale. 

Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️ 

 

Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect.

 

Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech: 

 

DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie!  

AP1GczNyTHj7At3vwYwU_4k53LJWNLIIi6qwasPd

 

Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie! 

0-200 km/h 5.8 secunde

Viteza maxima 440 km/h

AP1GczPsYCdAVkpl0eYvFcnQmwAml0ZHnmFbjJZ2

AP1GczNumYdFU67dyOJ40clABQglaFsug8pRMoOf

AP1GczN-FdMytynBDNKYv6PcTQNw-GDOm2FRFGJ6

AP1GczP-cbyq5dpz01oxKa8ZYWYAZyThbiecZzXs

AP1GczM2sIZLzKr7alAJoXSK7TnDp6kpPWJY78VC

 

Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:

AP1GczOvaLDNYSFpVHTfa2TGD_cVBVeJSzcbU2PH

AP1GczNuJZg_JOZxq7WjJwiMXgM_ANrDa3tmFmux

AP1GczPU5eG-IP2VQIbW-l039q7octNB-8Tt4XLh

AP1GczMGW3KwS-bvDl-3YkDa47HbxCH3ptKgy-AK

AP1GczOVhnqy3QAW9xDzC_uSbIB_UjWVv7Mgt0Lf

AP1GczOL0MRL3jAdKjT58OhZS8lDJC_PyoiFNq54

AP1GczPH3zT9_z6r92dVRuq2cOOiKNP56MoPW8__

AP1GczPbrH7hgD0sqwaD92Ch9EDSMGzqtoOj_SOk

AP1GczOUHAm0WnEJr4Vvs1X67TGOhvfV9p6YbEIv

AP1GczMdHY4HJgMeJfg6HC6X4jr0pvQ8QKatX0f9

Modificat de corad0
Link către comentariu
halamadrid

Probabil cochilia a fost proiectata asa din considerente aerodinamice, dar o masina ca Bugatti trebuia sa arate :altfel", mai nebunesc,  spre stilul  Lamborghini.

In rest, masina e  geniala, am vazut cel putin 10 documentare despre aparitia ei.nteresant este ca masina e si usor de condus comparativ cu alte supermasini, la Top Gear a condus=o si James May pana la 100+ km/h, desi nu era cel soferul cu cele mai bune abilitati dintre cei 3.

Dar, daca presupun ceva ireal, ca as avea vreodata banii pentru achiztia unui hypercar, nu ar fi prima masina pe lista mea.

Deocamdata, grija asta a primei alegeri  e departe de mine.😀

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Publicat (modificat)

@halamadridAsa este, e foarte usor de condus si pe langa performantele de HYPERCAR, masina e foarte confortabila fiind cam singura din segment dotata cu suspensii pneumatice.

Mai mult decat atat, e foarte bine antifonata, motorul nu este asa de galagios comparativ cu un La Ferrari sau un Pagani spre exemplu si poate fi condusa ca o masina "normala" pe distante foarte mari, fara sa "te oboseasca" asa cum ne prezinta si Jeremy in clipul de mai jos,

conducand un Bugatti Chiron din Sudul Frantei (Saint Tropez) pana in Torino, Italia, alegand sa traverseze Alpii. Sper sa mearga linkurile, pe youtube nu am gasit video-ul Grand Tour. 

 

Enjoy: 

 

https://fb.watch/AnOvRtOXqz/

 

https://www.facebook.com/watch/?v=550664085411297

Modificat de corad0
Link către comentariu
halamadrid
Quote

[...]la Top Gear a condus=o si James May pana la 100+ km/h, [...]

400+ km/h era vorba, sper ca era clar. 😀

 

@corad0 deocamdata nici nu macar am vazut una live, dar sa mai si urc in ea!

De condus, nu stiu daca vreun circuit ofera contra cost experienta asta. Masina e pur si simplu prea scumpa, prea scumpa de asigurat ca sa o lasi pe mana unui sofer ce nu are licenta de pilot. Pe banii proprii faci ce vrei cu ea, dar de inchiriat pentru 15-30 de minute, nu e ca si cum iei la tabacit vreun Ferrari din generatia anterioara  care mai valoreaza 50-75.000 de euro maxim.

Poate, intr-o zi...

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

Foarte frumoasa sa te bucuri de ea🚘🚘🚘 drumuri bune sa ai

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Buna "siara"!☺️

 

Va prezint o masinuta pe care nu cred ca o vedeti atat de des prin Herastrau, mai ales ca livrarile au inceput prin vara anul trecut iar productia este limitata la 20 de bucati din ce am inteles.

 

Jucarioara se numeste "Praga Bohema" si este construita de cehi. BTW: Praga este superba, o pun in top orase de vizitat dupa Roma, Paris, Londra, Barcelona! ❤️ 

 

Am avut ocazia sa surprind 2 bucati, cel rosu fiind condus de Ben Collins dar "lumea" il stie "drept" The Stig! Il puteti vedea in prima poza langa masina rosie, cel din stanga in picioare in tricou gri si la volan in celelalte poze.

 

Da frate, l-am fotografiat pe THE STIG! ❤️ :Driver:

 

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu sunt vreun fotograf! 😋

 

Praga Bohema is track-focused Czech-built, road-legal hypercar with a 3.8-liter twin-turbo V6 engine producing 700 horsepower and 725 NM of torque. It features a six-speed sequential gearbox and weighs under 1,000 kg.

The car boasts a top speed of over 186 mph (317 km/h) and accelerates from 0-62 mph in under 3 seconds.

*Engine: 3.8-liter twin-turbo V6

*Power: 700 BHP

*Torque: 725 NM

*Transmission: Six-speed sequential

*Top Speed: 317 km/h

*0-62 mph: Under 3 seconds

*Weight: Under 997 KG

Other Notable Features:

Aero: Designed for significant downforce, capable of creating up to 900kg at 155mph

Handling: Adjustable suspension and ride height, communicative handling

Interior: Alcantara seats, dedicated luggage compartments

Production: Limited to 20 cars 

Price: $1.5 Million+taxes

 

Enjoy:

AP1GczMCYM-i3Hlk25OpdDpauH3fbKVYJI1_vH4H

AP1GczNQ3bBLcqw-y8tGFt4d9OxrqxEIDyVG-Zob

AP1GczMPNXxZ2lwM8PZk5Dr6nHQyDbfzcm77LZkd

AP1GczOAUJS-GIntXY0bJMNZwvv7jX_dmr-ioWO0

AP1GczPcFwZezB28s5BnFqoClDKcOEAgl-QZ5NV_

AP1GczM_2UvpwI6HI-fZPfBlG8dBjGjGHOA9iDX1

 

Mai multe detalii despre masina ne spune THE STIG aici: 

 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Va salut, copilasi! 🤗 Va "plictisesc" cu inca o postare:

 

Am "aterizat" la show in timp ce baietii de la Gumball 3000 isi parcau masinutele :Driver:. Shmee tocmai se dadea jos din noua sa achizitie, un Ferrari 12Cilindri, urmasul lui 812 Superfast, un GT cu motor V12 aspirat de 830 cp.

L-am abordat scurt: 

 

Eu: "-Putem face o poza?"

El: "-Te stiu, am mai facut o poza si la un eveniment din trecut!"

 

Eu: "-Daaa, mi-ai permis accesul in backstage langa masinile participantilor, ba chiar te-am etichetat si ai adaugat poza pe profilul tau de FB!"

El: "Asa e! Imi aduc aminte! Bine, facem inca o poza dar imi dai hanoracul tau!" 😄

 

Eu: "-Facem schimb, imi dai masina ta?"

El: "-Ok, dar nu mai imi ceri diferenta!"

 

Am ras amandoi. 😄

 

AP1GczPJ1jAJnUnRGVKey07KBD0Xm6I8dU0aR3ty

AP1GczNTa2nwG_if2TpLifcqeEtDN09GqHleX36G

AP1GczOBxXHiZKBTPPa7Iet9gS-nrTNkXdYZtQFp

AP1GczO1-8d0onQFl2BiDkfJlIAZiu-wq-HdwIlR

AP1GczPwi0dS4zOZMlMy77a_LMb5Rb5gd_f3m9yn

AP1GczPccabo8oTbLl_aoeheEfDc1Tz4OndZG5BW

AP1GczP9-vM_qrOvQSkr1OuqFfQBRiGjFt41To3L

AP1GczMGOP4LNQBi9S0MhtR3oX5KdaTSLs52IQDg

AP1GczPSiGOqxiftKBnEEYcKxguZG7lfF2iX3PS6

AP1GczOLYp2CFZSB9MD1O13E-2jeeUp7cyXgXLPe

AP1GczMwKScYDP8O_Cts_QdvPBGKuXBsAG0T3A_W

AP1GczPdHk7XyPzadUqajWb0jXob99POl8b19Qkp

AP1GczNpmsDsOdsT3OBJ5gDu9f9YzTsOQxVKrR31

AP1GczOIVXh_jKSTQkBOBKRva7YzQn-FJnO-nIuh

AP1GczO8SRK2p4kckkKuykD-r5dISEkW-uMiJOtw

AP1GczOTf3HihtkqIapNXCVA8urKIO0fV6jyhk4s

AP1GczO0GqN-FFwIgu6GUoNOsEJIb4ilzhpdi0Hh

 

Intre timp, Shmee si-a mai luat un Ferrari cu care e la Silverstone la o intalnire privata, BTW: maine are loc Marele Premiu F1! Mai multe detalii de la "secret meet" : 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
marius1982.11

Mi se pare tare antipatic si arogant șmii ăsta.  Adica mai arogant ca mine, vreau sa zic 😁

Asa mi-a dat mie impresia in cateva clipuri care le-am văzut.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@marius1982.11E un pic nesuferit, asa e stilul lui, dar e DOXA de cultura auto iar in real life chiar e "de treaba".

Daca stai sa te gandesti ca a inceput sa faca vloguri cu telefonul, a plecat de jos, mergea cu autobuzul sute de km ca sa ajunga la evenimente auto si acum are colectie de supercaruri, toate din content online, ce sa zic, jos palaria! A muncit omu' sa ajunga unde e, bravo lui! Pentru asta il apreciez! :beerchug:

S-a facut coada de oameni care sa faca poza cu el si nu a plecat pana nu a facut poze cu toata lumea, i-a ajutat si pe baietii de la Gumball sa imparta cadouri publicului, ceva sepci, postere semnate, ba chiar a lasat oamenii sa se urce in masina lui de juma' de milion $ sa "dea la pedala" etc, eu nu cred ca as lasa un necunoscut sa se urce in masina mea pe nepusa masa! 😄 

 

A ajuns influent omu', "o arde" cu milionari, colectionari, piloti, face vloguri cu STIG, il cheama producatorii de masini la lansari, multe modele fiind prezentate de el in premiera. 🙄

 

Colectia sa dupa 15 ani de youtube, intre timp a mai adaugat 2 Ferrari la colectie, dar sunt prezentate in alte videouri: 

 

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
halamadrid

Credeam ca o arzi pe la Silverstone weekend-ul asta.

Am vazut ca a fost sold out.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Cam 5 ore de mine, nu e chiar aproape, ba am vazut pe prognoza ca o sa si ploua si m-am lasat pagubas. Oricum, vreo 500 000 oameni prezenti, cica record. 

Modificat de corad0
Link către comentariu
marius1982.11

De cand cu liberty media, netflix and stuff, F1 the movie, evenimentele sunt sold out cam orice in "primele ore", raman doar alea de uber ritch de mii de euro. E nebunie! Trebuie sa ai script, ca la fotovoltaice :)))

Prindeai prima victorie e noului erou local :D si primul podium al lui the hulk.

...si de ce nu, dadeai nas in nas cu Clarkson :)), am vazut ca era.

Link către comentariu
halamadrid

Sau cu Vin Diesel. 😀

Oricum, si preturile au luat-o razna, la Spa un bilet e 425 euro la General Admission (!!!) si +1000 euro un loc decent in tribune, cum dublu fata de acum cativa ani.

 

La Las Vegas e 2 003.00€ General Admission la T-Mobile Spher, cele din zona Caesars Flamingo sunt epuizate. Vorba lui Zavoranca, ma "inspaimânteaza" la ce scoruri s-a ajuns.😄

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Verificasem si eu de curiozitate pretul cu cateva zile inainte la bilete, era 395 gbp/intrare cele mai ieftine, pentru Duminica +130 gbp parcarea, locuri in camp, langa gard, singurele disponibile iar in tribuna plecau de la 850 gbp dar erau oricum sold out. 😄

Modificat de corad0
Link către comentariu
marius1982.11

Mda, la Spa mai gasesti surprinzator la standing locuri sau pachet sambata-duminica la 3k eur, dar la Hungaroring nimic nimic la cursa.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu

Biletele se iau din momentul in care se anunta calendarul pt anul urmator. Altfel, fie dai extra fie te uiti la tv. 

 

Edit: din experienta unor cunostinte, Hungaro a fost crunt pt ca i-a batut soarele in cap maxim. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
marius1982.11

Dap asa e...am fost ca racu' de ambele dati in epoca cand inca monposturile faceau galagie. Crema de soare la greu si apa/bere rece. E ft cald.

Ce e fain la standing e ca vezi cam jumate din circuit, te poti plimba de la linia de start pana la sicana. Pe cand la locuri in tribuna esti capsat acolo toata cursa.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
halamadrid

La Hungaro in 2016 ziua calificarilor a plouat cu galeata, in ziua cursei iesea fum din pielea expusa la soare.   Parcarea a fost gratis, pe tapsan, oricum, ordonat totul. Se chinuiau dupa ploaia de la calificari sa iasa masinile smechere pe fagasele aparute. 😄

Pacat ca au scos Istanbul din calendar, circuit modern, spectaculos, preturi decente. Nu mai are Erdogan bani de taxa, s-a mai si pus contra curentului.

 

Quote

Dap asa e...am fost ca racu' de ambele dati in epoca cand inca monposturile faceau galagie

 

McLarenul 2016 pilotat Alonso suna ca un tractor, cel mai naspa motor Honda ever, de aia s-a si lasat cu divort intre echipa si motorist. 

Si unde au ajuns acum, si unii, si altii, dar separat.😄

Deja era epoca V6.

 

Alonso_2016.jpg

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Publicat (modificat)

@halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic.

Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa...

 

Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele! 

Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura! 

Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans. 

 

Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune? 

 

Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol".  Really?

 

Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. :))Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT. 

 

In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola.

 

Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz: 

AP1GczOS3OxnGpKE82tltd-vzTeyLh_zwLNQpi0i

AP1GczN9Ey_Vl1b0K0gLbICF-XZJNYWDpVbUwkZW

 

Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic,  va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix

 

 Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel:

 

 

Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna: 

 

Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI!

 

N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:

 

AP1GczPd6IDelpTChIqLY8kG9E8HSwx14ulzlHti

AP1GczOwhEnASskTSqy7OvJCuBFUNuy8T97NAmMk

AP1GczPLU1QyEXSYd1stfJtiPi6TGvZyPiVHOzHK

AP1GczOjQavsJXHJLmsazus6gkBzFWlZhcwgrgPY

AP1GczO-iMOkcmlI1GfxlHb1_PVDZ8wgsL2CRs-L

Modificat de corad0
Link către comentariu

si eu sunt de aceeasi parere, F1 got softer and softer... iar filmul F1 scoate in evidenta perfect realitatea... totul e show, instagram, imagine, reclama, bani si tot mai putina pasiune.

imi pare rau ca n-am fost la vreo cursa pe vremea cand urla un V10 pe pista.

Link către comentariu

gaura aceea din mijlocul scaunelor la ce foloseste?

Link către comentariu
marius1982.11

O fi prinderea centurii in 5 puncte

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!