Jump to content

Nelamurire pompa de ulei 2.0 BKP


CuptenTimo
 Share

Postare recomandată

Saluti! Astazi mi-a fost schimbat axul de la pompa de ulei, care ax era rotunjit. Dupa inlocuirea acestuia, motorul nu mai face presiune de ulei iar explicatia celor care l-au inlocuit a fost ca axul vechi ar fi fost gripat acolo, iar cel nou se imvarte in gol, existant uzura si in pompa. Avand in vedere ca am dus o masina cu presiune la ulei, sunt curios ce parere aveti voi de explicatia aceasta, pentru ca in capul meu nu face deloc logica. 

Motor 2.0 BKP

 

Multumesc!

20230207_165459.jpg

Modificat de CuptenTimo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au/ai constatat ca nu mai face presiune? S-a folosit un mamometru de presiune? Sau e doar lampa aprinsa...? Vreun conector uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tziuit in bord doar in sarcina ca nu are presiune si ca trb oprit motoru, iar presiunea n a fost masurata, ca abia maine le vine adaptorul necesar ca sa masoare. Cert e ca ar fi prea mare coincidenta sa fi crapat senzoru de presiune in acelasi timp...ma gandesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, CuptenTimo said:

Dupa inlocuirea acestuia, motorul nu mai face presiune de ulei

Au dat jos arborii de echilibrare ?

Daca da ,e posibil sa nu fi pus/strans  toate suruburile .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am, ei au zis doar ca au scos mizeria aia de ax si au pus altul...motiv pentru care nu are sens ca pompa sa nu mai mearga doar prin introducerea altui ax.
De dimineata o sa ma postez cu cortul in hala aia si nu mai stau dezlipit de masina, ca nu e ok. 
Am doua teorii:
Una ori ca ar fi fost pompa schimbata cu vreo mizerie uzata si chipurile acum brusc nu mai face presiune 
A doua ca ori nu a fost pusa siguranta aia la loc pt ax, ori altceva a fost prost facut in proces. Nu stiu.. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa se întâmplă cu mecanicii care se întind mai mult decât le este plapuma.Ia legatura cu Eexcalade poate e aproape de tine ,recomand si ii multumesc pt ajutor/in urma in aproape 7/8ani m-a sfătuit prin telefon,altfel mecanicul nu știa ce să facă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma a fost senzorul de presiune care a trebuit schimbat. Ce mi-e mie neclar e cum a crapat cel de masina fix dupa schimbarea axului, dar in fine, mai bine asa decat fara presiune in motor. O coincidenta mai dubioasa 🙂
Multumesc pentru interventii! 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu s-a facut test cu mamometru presiune.Daca faceau,era lamurita situatia mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut abia la o zi dupa post pentru ca nu aveau adaptorul necesar. Ideea e ca, coincidenta ca senzoru sa crape fix dupa lucrarea asta era cam mica si stresul a fost senzational de mare la momentul respectiv :))

 

Modificat de CuptenTimo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!