Jump to content

VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)


mirceateodor

Postare recomandată

Merci. Nu eram ironic. Chiar am dat o cautare sa vad daca imi scapa mie ceva si daca “tropper” chiar inseamna ceva sau s-a vrut trooper si a iesit tropper…

Modifica titlurile, e pacat.

Numai bine.

Link către comentariu
On 25.01.2023 at 12:42, mirceateodor a scris:

20221025_110111_copy_1209x1612.jpg

 
Exista un part number pentru asta? :)

de asemenea, zi-ne si noua ce cheder ai bagat prin chederele originale. Unii prin SUA, bagau un garou - dar greu de gasit la lungime... 

 

Link către comentariu

Sunt si eu curios de treaba cu cheder in cheder. 

Am studiat si eu ideea inainte si as fi folosit un furtun cu diametru cat mai mic din dedeman dar m-a cam dat in spate ideea ca la frig extrem e posibil sa-si piarda din elasticitate.

Link către comentariu
10 hours ago, haro said:

Merci. Nu eram ironic. Chiar am dat o cautare sa vad daca imi scapa mie ceva si daca “tropper” chiar inseamna ceva sau s-a vrut trooper si a iesit tropper…

Modifica titlurile, e pacat.

Numai bine.

Scuze. Greseala mea de gramatica.😋 Da, corect e "trooper".Nu incercam sa te corectez si nici nu am insinuat ca esti ironic. Orice comentariu e bine venit. 

Just now, Emy D said:

 
Exista un part number pentru asta? :)

de asemenea, zi-ne si noua ce cheder ai bagat prin chederele originale. Unii prin SUA, bagau un garou - dar greu de gasit la lungime... 

 

Cred ca e doar ansamblu complet de maner : 8E0839020. Eu le-am dat jos de pe manere de Audi si am folositul ghidul de lumina si ledul+mufele.

https://www.olx.ro/d/oferta/manere-portiere-interior-audi-a4-b7-8e1837019-8e0839020-IDeNkZq.html

 

11 minutes ago, smecs said:

Sunt si eu curios de treaba cu cheder in cheder. 

Am studiat si eu ideea inainte si as fi folosit un furtun cu diametru cat mai mic din dedeman dar m-a cam dat in spate ideea ca la frig extrem e posibil sa-si piarda din elasticitate.

E cheder simplu de la Dedeman. E foare moale si elastic. Sunt convins ca si la temperaturi scazute nu o sa ii scade atat de mult elasticitatea incat sa creeze probleme.

Am introdus in chederul principal un snur, am prins chederul ( prima data lubrifiat) si l-am "tras" in interior. Pr capete am si dezlipit parte din banda de adeziv sa ramana fixat.

Link către comentariu

Sezonul 2: Motorul. 

Ne-am apucat de motor imediat dupa sarbatori. In 3 ianurie am dat jos motorul. Ce sa zic ?! "Jeg, scandal si galagie". Totul plin de ulei, scurs pe toate directiile, mufe rupte, piese "carpite". Cam tot ce ai putea sa gasesti intr-un motor de 20 de ani. 

20230103_093516_copy_1612x1209.jpg

20230103_124547_copy_1612x1209.jpg

20230103_102945_copy_1612x1209.jpg

20230103_102939_copy_1612x1209.jpg

20230103_101006_copy_1612x1209.jpg

20230103_100655_copy_1612x1209.jpg

20230103_141231_copy_1612x1209.jpg

20230103_141227_copy_1612x1209.jpg

20230103_141220_copy_1612x1209.jpg

Link către comentariu

Dupa desfacere completa a tuturor anexelor am constatat ca motorul e curat la interior. 

20230105_130057_copy_1612x1209.jpg

Timp de cam 1 luna am curatat toate componentele si in acelasi timp am comandat piese noi. 

20230105_130108_copy_1612x1209.jpg

20230105_130105_copy_1612x1209.jpg

20230105_130113_copy_1612x1209.jpg

20230105_142814_copy_1209x1612.jpg

20230105_130101_copy_1612x1209.jpg

20230114_094026_copy_1612x1209.jpg

Masina a fost scoasa afara si astepta cuminte reconectarea cu motorul. 

20230103_151653_copy_1612x1209.jpg

20230103_151702_copy_1612x1209.jpg

20230103_151709_copy_1612x1209.jpg

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n changed the title to VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

unii isi cumpara lego sau puzzle sa treaca timpul.

tu ai luat o masina si aproape o restaurezi.

felicitari pt rabdare si implicare.

Link către comentariu

@Muale Mersi fain.

Da, omul cand nu are ce face..gaseste un puzzle pe 4 roti. 

 

Am pornit incetul cu incetul. Prima componenta : capacul.

Inainte.

20230105_130101_copy_1612x1209.jpg

20230105_142812_copy_1209x1612.jpg

Dupa. 

20230105_201534_copy_1209x1612.jpg

20230105_201547_copy_1209x1612.jpg

Link către comentariu

Faaain! Ce fain e sa ai o alta masina daily ca sa te poti ocupa de alta. 
Asta e si visul meu pentru Golf. Sa scape de mersul zilnic peste tot ca sa pot sa ii pun inima la reconditionat. 

Faina treaba. Mult spor si distractie!
Te gandesti sa si vopsesti blocul motor (si ce se mai poate) ca mai apoi sa poata fi curatat mai usor pe viitor? 


 

Link către comentariu

Asta mi-a placut si mie. Sa nu depind de masina si sa am timp sa fac totul cat mai bine.

Nu am vopsit blocul. O sa vezi ca arata binisor dupa curatare. 

Vreau sa o fac cat mai aproapre de stock astfel incat poate in 10 ani o fac istorica. Cine stie ..

Link către comentariu

Blocul si chiulasa. 

Inainte:

20230105_130057_copy_1612x1209.jpg

Dupa:

20230107_134456_copy_1612x1209.jpg

20230107_134452_copy_1612x1209.jpg

Turbo.

Inainte:

20230105_130113_copy_1612x1209.jpg

Dupa:

20230106_171810_copy_1612x1209.jpg

Cutia de viteze.

Inainte: 

20230114_094022_copy_1209x1612.jpg

20230114_094026_copy_1612x1209.jpg

Dupa: 

20230114_120008_copy_1209x1612.jpg

20230114_120013_copy_1612x1209.jpg

Plus efectiv toate celelalte componente curatate; fie ca vb de suporti, furtune, galerii, clapeta..

20230105_184301_copy_1209x1612.jpg

20230105_201531_copy_1209x1612.jpg

20230107_134851_copy_1209x1612.jpg

Link către comentariu

Pentru bloc , cutie am petrecut minim 5 ore de curatat per element. Celelalte piese au fost curatate in " grupuri". E mult de munca si treaba e destul de  " mizerabila" dar satisfactia rezultatului e maxima. 

Link către comentariu

Wow....munca de chinez! 😮   

multi ar fi bagat spuma activa inainte la compartiment motor si jet la greu.  Altii iau piesa cu piesa...cm cu cm.

Super evolutie.

asteptam cu interes episodul (postarea) de maine ! :)) 

 

PS: imi place proiectul ptr ca si eu m-am gandit si inca ma gandesc sa fac asa ceva in anii urmatori.

Platforma aleasa este ideala. Piesele de retrofit, consumabilele si piesele SH se gasesc usor si sunt ieftine. 

 

Link către comentariu

Da, munca de chinez dar rasplata e pe masura.

Piesele second sunt acceptabile. Piesele noi sunt la fel ca la o masina noua. 

Dupa reasamblarea motorului si calcule...nu e deloc ieftin. Bine asta poate fi si din cauza motorizarii.

 

Link către comentariu

Pana la poze mai consistente cu tot motorul, adaug cateva detalii.

Am reconditionat electromotorul, alternatorul, pompa auxiliara de aer si cablajul motorului. 

Aveam mufe rupte , cablul era deteriorat in anumite locuri si plin de ulei. 

20230106_191727_copy_1209x1612.jpg

20230106_191720_copy_1209x1612.jpg

20230106_201222_copy_1209x1612.jpg

20230117_194423_copy_1209x1612.jpg

20230117_194244_copy_1209x1612.jpg

20230117_170113_copy_1209x1612.jpg

20230110_184813_copy_1612x1209.jpg

Link către comentariu

Au venit piesele. Multe si marunte.

Cateva etape in evolutia motorului. 

20230118_160725_copy_1612x1209.jpg

Media_230201_213856.gif

20230118_160459_copy_1612x1209.jpg

20230121_114542_copy_1612x1209.jpg

20230121_114540_copy_1612x1209.jpg

20230121_111849_copy_1612x1209.jpg

Ca sa fie totul perfect am cumparat coliere de strangere si cleste special. Nu ma impacam cu gandul sa folosesc coliere cu surub.

20230120_124537_copy_1209x1612.jpg

20230120_124526_copy_1209x1612.jpg

20230121_152315_copy_1612x1209.jpg

20230121_152320_copy_1612x1209.jpg

Link către comentariu

Hai ca si azi mi-am baut cafeaua dupa ce am vazut ultimele postari. Foarte fain ce faci tu.

 

Vad ca nu sunt singurul care aduna si scule cand ii ceva de facut la masina. Abia astept sa vad rezulatul final dar mai ales sa aud impresiile dupa ce ii totul montat si functional. 

Link către comentariu

sunt si coliere cu surub bune, avantajul lor este ca le poti demonta mai usor la nevoie.

ai tinut evidenta cheltuielilor cu proiectul asta?

Link către comentariu

De acord cu Vali. Prefer niste coliere cu surub bune sa fie usor de strans si usor de desfacut. Nu cele cu colierul facut filet, ci cele cu piulita. 
 

Link către comentariu

Sunt avantaje si dezavantaje. Am vrut sa pastrez look-ul oem si in zonele vizibile sau in zonele unde nu ar trebui nu stiu ce interventii , am pastrat coliere cu strangere. In alte zone am pastrat coliere elastice sau cu surub. 

 

@Muale Da,am pastrat si m-am incadrat in buget. Nu am vrut sa depasez 15000 lei (cam 10.000 piese si 5000 manopera).

O sa trec la sfarsit costul total de piese si in mare parte cam se s-a schimat.

 

Link către comentariu

Felicitari pentru munca depusa! Imi dai curaj sa ma apuc si eu de golf sa refac complet motorul. :)

Satisfactia ar trebui sa fie maxima la final! 

Edit: Cureti si habitaclul motor daca tot ai dat jos motorul, nu?

 

Link către comentariu

Mersi fain. 

@Emy Dnu comentez nimic...pun poze maine. 😋

Nu era sa las compartimentul motor murdar. 😀

@snackDa, nu esti singurul care aduna scule. Am scule acum de ma pot apuca de inca o masina. 😀

Am noroc de un mic si nu foarte inalt pod la casa astfel incat sa le depozitez. Pe langa toate astea am si vreo 30-40 de cutii de platic cu piese din donator.

Link către comentariu

Felicitari pentru proiect...

Cu piesele ramase ce faci?Le bagi la vanzare sau pe pastrezi?

Sa stiu daca ma abonez si eu la una alta😀

Link către comentariu

Mersi fain. 

Mai pastrez din ele deoarece am "convins" pe cineva din familie sa cumpere inca un gti. Fratele meu are unul cumparat recent. 😄. Asa ca acum sunt 2🚙🚙

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!