Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pentru raspunsuri, am am mai rasfoit si eu topicul si tot citind si cintind am unele pareri dar si intrebari.

 

1. Bucsele in x sunt clar un upgrade de la cele in linie si colegii spuneam ca la inceput se simt toate cele ca fiind bune, dar se schimba si astea cam la 2-3 ani poate mai mult, depinde de drumurile pe care se circula.

 

2.Cele de cupra le lauda lumea se simte masina mai rigida nu au moarte, pana aici nimic sa ma deranjeze(chiar as vrea sa fie putin mai rigida) dar tot ramane o intrebare:

Dupa montajul acestor bucse apar alte zgomote si aici ma refer la interior? totusi nu avem toti masini tinere ca sa neglijam acest aspect.

cristi.pirvu la tine cum le simti?

 

3. Mai este modelul intermediar intre cele in X si cele de cupra facute de Meyle, a postat colegul SergiuD cu o pagina in urma.

Pe acestea a reusit cineva sa le testeze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am Meyle dar normale cred, 150 ron bucata, si cand schimbi bucsele recomand sa le schimbi cu tot cu suportul de aluminiu. De ce? pt ca treubie bagate perfect, si pt ca daca nu sunt instalate corect sau se misca in suport, iti uzeaza axul trapezului si te trezesti ca iti cloncane masina si cu bucse noi.

 

Apoi dimensiune bucselor simple (fara suport) difera de cea a celor care vin cu sport, si zic asta pe incercate.. masoara o bucsa simpla fara suport si apoi vezi cum arata o bucsa cu suport, si aici ma refer strict la lungime!.

 

La inceput eram revoltat: CA CE? cum sa dau 150-200ron pe 1 bucsa cu sport cand una de top fara costa 43 ron.

Nu e chiar asa simplu, o improvizatie ramane improvizatie, si majoritatea le baga in graba la presa.  Eu unul nu sunt de acord cu altfel de bucse, directia/suspensia a fost gandita pentru un anumit tip de amortizare, vorbim de masinile de zi cu zi.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca la Fabia / Polo nu poti schimba cu tot cu suportul ca de aluminiu, ca nu e ca la Golf. Ar trebuie sa schimbi cu tot cu consola si aia e vreo 500 lei 

Iar manualul specifica doar inlocuirea bucselor.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@B0gdy-  La interior    nu este o mare schimbare de sunete , cert este ca nu am multi "grierasi" se mai aude cateceva pentru ca este o masina de 11 ani insa ma declar  multumit.

                 La exterior   (comportament /tinuta drum) eu am o senzatie mai placuta. O directie mai buna si un balans mai redus pe fata.Stiu clar ca nu este doar o senzatie pentru ca bucsele anterioare le-am tinut max.1 an si imi amintesc f bine senzatia in urma schimbarii lor.

 

Aici vorbesc strict de VW Polo 9n. Pentru alte modele nu ma pot pronunta.

Modificat de cristi.pirvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analizind cele doua bucse ale basculei si actiunea rotii asupra lor, rezulta ca bucsa mica este cea mai solicitata si ea are cea mai mare influenta asupra geometriei... Deci dati-i atentie si ei,cred ca ea trebuie schimbata de doua ori cel putin la o schimbare a bucsei mari...

post-58507-0-55601100-1392203611_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intocmai am procedat si eu . Am schimbat ambele tipuri "mare si mica".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a facut schimbarea celei mici, ne poti da si niste coduri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut eu comanda pentru piese. Mecanicul s-a ocupat de treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6Q0407182A

 

teoretic asta ar fi codul pentru bucsa mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva un site , un magazin online  unde iti scrii numaru de inmatriculare si iti arata direct preturile,piesele de la masina ta?Exista asa ceva?In tara sunt de trei ori mai ieftine.

Modificat de spacio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toate magazinele online filtreaza dupa datele masinii (tip motor, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va Multumesc pentru interventii.

Pana la urma am ales bucsa "semi-plina" fabricata de meyle.Eu cred ca va fi intre modelul in x si modelul de cupra. Dupa ce se vor monta voi reveni cu impresii.

 

Legat de bucsele mici din brat, eu am schimbat in stanga si de iesit, a iesit foarte greu si mai greu a fost de bagat cea noua. Se gasesc la magazine pe diversi producatori, nu e musai sa mergi cu codul de piesa. Daca va fi nevoie o voi schimba acum si pe partea dreapta dar sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am montat bucsele fabricate de meyle, am mai schimbat si pe partea cealalta bucsa mica, la stabilizatoare, am facut geometria.

Ca impresii pot sa spun ca acuma se simte ca bratul si roata inclusiv is mai inchegate, chiar daca nu cloncaneau nici inainte avea o galagie, acuma in schimb se simte plin si nu mai e galagie. Pot sa spun ca am remarcat si ca fata e putin mai rigida la curbe, cel putin asta se simte si in volan, chiar si cand tragi stanga-drapta foarte putin si repede. Pe denivelari nu mi se pare ca ma scutura muult mai tare, poate foarte foarte putin.

Per total is multumit, pana acuma cred ca am facut abea 500km cu ele deci nu ma pot pronunta legat de fiabilitate decat peste 2-3000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai schimbat bucsa mica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat bratul jos apoi pe menghina cu un cap de tubulara scoasa bucsa veche  si am bagat bucsa noua.

Aia de anul trecut a intrat mai greu, asta de acuma a intrat mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari,

 

Vreau sa schimb la masina cam tot ce inseamna bucse, care mi-ar putea influenta directia. Faza este ca masina imi trage dreapta, am fost de 3 ori cu ea la geometrie si acolo mereu da bine din calculator. Numai ca pe sosea, combinat cu inclinatia drumului..imi da cu virgula.

Asa ca vreau sa schimb tot ce inseamna bucsa care mi-ar putea influenta directia si sa ma duc iar la geometrie. Un coleg mi-a recomandat schimbarea bucselor de la bascula, el banuind ca ori sunt duse ori cea din dreapta nu e montata bine ( lucru ce ar putea fi adevarat). Citind pe aici, lucian recomanda schimbarea si bucselor mici.

 

Altceva? Alte recomandari? 

 

 

Multumesc

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele mici se schimba ca sunt ieftine si ca tot umblii acolo. De obicei nu se strica,nu se rup. Cele mari sunn problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca prima data sa gasesti undeva o portiune de drum bun si drept adica fara inclinatie, doar asa poti verifica corect.

 

Poti schimba bucsele mari, cele mici si eventual si pe cele la bara stabilizatoare. De asemenea verifica si cauciurile sa nu aiba uzura pe interior si sa nu fie si diferenta mare stanga/dreapta. Poate sa traga si din cauza cauciucului.

De pivoti, capete de bara si bielete nu cred e nevoie sa te atingi daca nu e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi trage dreapta pe toate drumurile drepte si cu inclinatie dreapta, mai putin pe cele cu inclinatie stanga. Sau...daca ma duc pe contrasens, se duce in stanga, nu se mai duce in dreapta. Pe cele drepte e normal ca trage f putin.

Cauciucurile sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca pe drumurile drepte nu ai treaba unde e problema? ca in rest zici ca daca inclinatia e la dreapta face si masina dreapta si daca e la stanga atunci stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba rotile intre ele, daca nu poti stanga dreapta pe fata atunci schimba fata spate (asta daca ai cauciucuri cu sens de rotatie, daca nu mai simplu e sa sa schimbi intre ele cele de pe fata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdy: am zis ca imi trage dreapta pe toate drumurile drepte SI pe cele cu inclinatie dreapta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAaaa...greseala mea. pai si cei de la geometrie ce zic? nu au vazut nimic ciudat sau pus aiurea? Te-ai uitat la bucsa mare din dreapta sa vezi daca e la pozitie? ca parca ziceai ca o banui ca nu ii la pozitie.

Deocamdata cea mai ieftina treaba e sa le verifici toate sa schimbi cauciucurile intre ele si sa faci o proba desi daca zici ca cauciucurile is noi is slabe sanse sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!