Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

o sa tremure si mainile, dar deocamdata sunt tanar :) Ce idee sa iti vina?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.

Daca sunt cica "rupte" colierele si bucsele sunt cam varza de la bara stabilizatoare nu se schimba doar acestea? Sau mai sunt care le schimba cu tot cu bara?

Imi spunea azi cineva ca trebuie sa schimb cu tot cu bara ca imi atinge in caroserie dar eu ma gandeam ca bara e din fier si nu a luato nimeni la ciocan pana acuma..poate sa nu mai fie fixa din cauza colierelor...

Apoi daca schimb bucsele de la bara stabilizatoare mai trebuie sa refac geometria? sau daca bara stabilizatoare se da cu totul jos trebuie refacuta geometria?

 

Bucsele de cupra se gasesc doar la reprezentanta sau si la magazine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai asa... 

 

cand schimbi bucse la bara stabilizatoare nu se face geometrie. Bucsele se schimba doar ele, nu cu tot cu bara.  La octavia 2/ Golf 5, etc, se inlocuiesc cu tot cu bara.

 

Bucsele de Cupra sunt la brate, nu la bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca pe bara sunt niste opritoare de teflon, sertizate pe bara. Daca sunt miscate din loc, o sa-ti trebuiasca bara cu totul, sau o sa ii faci tu o improvizatie cu niste bucse de metal, din 2 bucati fiecare, care se strang cu suruburi intre ele. In felul asta vei construi tu opritorul ala. E un post pe undeva in topicul asta, mai la inceput, cu o idee in genul asta.

In plus, bara stabilizatoare la skoda arata brici ( cel putin a mea), Dar daca te uiti cu atentie, s-ar putea ca in dreptul bucselor, vopseaua de pe bara sa fie desprinsa, iar sub pelicula de vopsea sa gasesti cocoloase de rugina.

Asa ca, o sa trebuiasca sa dai bara jos cu totul, sa cureti bine, sa vopsesti la loc, si sa pui alte bucse, de preferinta cu 1 mm mai mici in diametru.

Asta am eu de facut la masina mea...ca acu vreo 2 ani, dupa ce am schimbat ultima oara bucsele de bara stabilizatoare, am vazut faza cu pelicula de vopsea umflata, iar sub ea rugina...



scuze, nu o ssa gasesi ideea cu bucsa din 2 bucati pe topicul asta, ci pe topicul cu bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, daca sunt rupte colierele care fixeaza bucsele, atunci vor trebui inlocuite..... inclusiv bucsele.

Lasa bara acolo unde e....

Pai atinge in caroserie, deoarece colierele fiind rupte, bucsele uzate, ti-a ,,fugit" bara, care loveste in partea de sus a lonjeronului.

Nu....nu.

Si/si...

Bogdane, fiindca am citit si ce a mentionat Marian...achizitionezi 2 bucse cu diametrul de 18...bara este de 19 la Fabia, daca intr-adevar este sarita vopseaua de pe bara, ruginita etc. achizitionezi....17, ideea ca bucsele sa fixeze (stranga) bine bara, altfel o sa ,,fuga" din nou stanga/dreapta.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian nu imi amintesc unde vin acele "opritoare de teflon" sau te-ai referit chiar la bucse+coliere? Cand pot ma uit sub masina mai calumea sa vad.

Bun, daca voi vedea vopsea umflata sau rugina voi repara.

1. carmina are ceva daca cumpar bucse direct de 17 atunci indiferent de starea barii? am vazut ca sunt pe 16, 17,18.

2.Colierele vin odata cu bucsele, right?

3.Ce marca recomandati? banuiesc ca trebuie sa fie ceva cat mai tare posibil.

4.Indiferent ca schimb doar bucsele sau ca dau bara cu totu jos nu mai este necesar sa refac unghiu de fuga(geometrie)? sau nu e necesar doar in cazul schimbarii bucselor.

 

andrei_221 stiu ca bucsele de cupra sunt la brate, era doar o intrebare off-subject si probabil de asta ai inteles gresit. Eu vroiam sa stiu daca se gasesc si la magazine sau doar la reprezentante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite:

v3d4iu.jpg

1. Daca bara este ruginita, sarita vopseaua, doar dupa ce vei curata... vei masura si vei decide tu care diametru va fi ok pentru a fixa bara.

2. Nu.

3. OEM.

4. Nu este necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu vroiam sa stiu daca se gasesc si la magazine sau doar la reprezentante.

 

se gasesc si la magazinele de piese . Codul original este 6LL407183 si se gaseste pe Febi si pe Lemforder (bineinteles si pe original)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum is lamurit, am inteles. Va multumesc tuturor. Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva cu skoda fabia care aschimbat cele doua bucse mari de la brat oscilat cu modelul de bucse in “X"?

Cum se comporta masina cu ele fata de cele in "I" si cele de cupra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut din cate stiu si spuneau colegii modelul in x e intre cel in | si cele de cupra.

Adica modelul in X  e mai bun decat cel in | , mai rezistent dar fata de cele de cupra ofera si confort.

Pe cele de cupra le lauda lumea ca nu au moarte(sunt bucse pline) dar se simte masina mai rigida si din acest motiv unii colegi au observat diverse vibratii la mersul subturat.

Acuma tu trebuie sa hotarasti daca vrei sa mergi mai mult spre confort sau spre rigiditate si nu ai treaba. Eu nu cred ca va fi extrem de rigida masina cu cele de cupra ca doar nu schimbi toata suspensia.

 

P.S: Vad ca esti din Oradea, putem face o comparatie intre masini dupa daca vrei.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus acum 30.000 km bucșele în X, luate pe original de la reprezentanță. Sunt mulțumit de ele. Nu se observă a fi mult mai rigide, chiar dacă am anvelope 195/50/15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa iei bucsele in X pe Lemforder.   Au uitat sa mai stearga codul de origine de pe ele ....  :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am mai gasit un tip de bucse brat oscilat

Cod:1006100027/HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea par. Mayle nu prea face piese grozave.  si dat fiind faptul ca sunt bucse pline, sacrifica din comfort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. mine au facut piese bune si la pret bun, din confort nu se sacrifica la polo cel putin, putina rigidizare nu cred ca iar strica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 

se gasesc si la magazinele de piese . Codul original este 6LL407183 si se gaseste pe Febi si pe Lemforder (bineinteles si pe original)

 

Imi cer scuze, am o mica nelamurire in legatura cu producatorul bucselor: La reprezentanta skoda, bucsele in X costa 62 ron bucata(nu stiu ce producator). Am gasit in magazin de piese auto cu ~28ron (lemforder(?) mi s-a spus). Am vazut ca mai sunt si Febi si Swag.

 

Intrebarile ar fi:

1. Bucsele oem, cine le produce?

2. Este justificat pretul dublu al celor din reprezentanta sau sa ma incumet sa iau din magazin?

3. In cazul in care as opta pentru piesa din magazin, totusi, ce producator sa aleg?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schumy80 cumpara bucsele OEM si macar iti iei de grija o perioada mai lunga. Cele de producator lasa de dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturora.

am o nelamurire de ceva timp si nu am primit inca un raspuns concret.

surubul care trece prin bucsa mica si se prinde de consola are voie sa aiba joc in interiorul  bucsei?

sa fiu mai explicit la intrebare....

daca dai jos surubul si ei o bucsa noua si treci surubul prin acea bucsa are voie sa aiba un spatiu de 1-2mm sau trebuie sa intre perfect prin acel orificiu? sau chiar fortat?....

problemele mele sunt mai multe si am schimbat mai tot pe la articulatie.

problema mare este un joc care se simte mereu la mersul inapoi.ex.:

daca fac manevra de intoarcere la viraj dreapta maxim si dat cu spatele cand pun frana pe partea stanga se aude un "trosc" ca si cum roata s-ar ori dar caroseria sar mai misca 1 cm.

banuiala mea este ca din cauza acelui joc de la jurub-bucsa(intrebarea de mai sus) este si acel "trost" dar vreau sa stiu sigur daca are voie sa aiba acel joc sau nu.

multumesc anticipat.

Modificat de ArthurCik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de care pomenesti poate fi dat de miscarea placutelor in etrier sau de miscarea unei piese sub un surub slabit. Daca e vorba de surub, trebuie sa vezi sub capul surubului, in lateral urma deplasarii surubului pe piesa respectiva... sper ca intelegi ce spun. Deci verifica cu atentie la toate suruburile din zona daca se vad urme ale deplasarii, jocului, laterale a surubrilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fiu mai explicit la intrebare....

daca dai jos surubul si ei o bucsa noua si treci surubul prin acea bucsa are voie sa aiba un spatiu de 1-2mm sau trebuie sa intre perfect prin acel orificiu? sau chiar fortat?....

 

Surubul poate sa joace linistit in bucsa pentru ca strangerea bucsei de catre acel surub se executa PE CAPETELE bucsei, important e ca surubul sa fie nou si strans la cuplul prescris in documentatia de reparatie.

post-2063-0-39157200-1389170058_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!