Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

,,eu cred ca tu lucrezi" : intr-o companie aeriana.

,,Esti" : sunt. :lol:

Arata-i strungarului ce vrei, si sunt sigura ca va sti ce trebuie sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...el lucreaza cu cote precise.

Cumva gasesc o solutie. Interesant e faptul ca in manual precizeaza f clar a nu se folosi vaselina dar in materialul video e folosita vaselina normala care corodeaza... Siliconica nu prea gasesti dar am pasta siliconica alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant clipul de la postul 436.

Pasta siliconica e una, iar vaselina siliconica e alta.

Eu mi-am facut sculele dupa manualul de reparatii skoda, avand si un set de bucse cumparate.

Daca ai elevator si daca iese bratul asa usor din bucsa, poate o schimbi in 30 min.

Eu nu am elevator, si a fost prima oara cand le-am schimbat. Pot sa spun ca bratul era gripat in bucsa, si nu vroia sa iasa deloc.

In plus, cand stai pe sub masina, si nu ai facut niciodata operatia, e mai dificil.

Mi-a mancat zilele pana am scos bratul din bucsa, abia a iesit dupa ce i-am dat cu spray de deblocare.

Dar, in manualul skoda,e prezentata o metoda in care surubul presei se infileteaza in locasul de unde este scos surubul de la bucsa mica, si au fost probleme cu pasul filetului.

Metoda din clip e mai interesanta, neavand nicio treaba cu gaura filetata respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apar pb la scos mai ales daca una din urechi e rupta...se alege varianta bruta cu scos prin lovire.

La HTP se desface tamponul de sub motor daca lucrezi pe elevator, si tragi motor in fata...ca sa nu mai ridici motorul in sus.

Introducerea trebuie facuta cu grija si la semne.

Presa speciala nu gasesti decat la repr...in rest e jale, mai toate service-urile care se cred bune nu au SDV-uri de VW !!!

Din cauza asta sunt preturile hotesti de la ei...

Cand ii auzi sa-ti dea consola jos, sa-ti faca si directia...etc, iti vine sa le dai cu ceva-n cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie...e o fitza. Doar cele de pivoti merita caci se ruginesc, dar se pune vaselina si e ok.

Se mizeaza din ce in ce mai mult pe prostia omeneasca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mers asta vara la Avia Motors sa imi inlocuiasca bucsele de bascula si a tras un tanar de suruburile de la semipunti, de le-a umplut de spume, ca sa zic asa :icon_confused: Dupa aia mi-a zis vorbitorul lui ca e jale, daca vreau sa schimb bucsele alea de bascula va trebui sa achit si 2 semipunti (500 lei bucata), pentru ca se vor rupe in ele suruburile (cele intens muncite de tanarul mecanic)... Bineinteles ca am renuntat sa schimb bucsele, le am si acum in tipla... :) Nu trebuia procedat altfel (mai cu cap eventual), incat suruburile alea sa se desfaca fara a se rupe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuta tu,zona permite sa ai acces la capatul surubului prin intermediul tevustii din dotarea spray-ului degripant(recomand 5-56,gasesti la Karma).Astfel inmoi rugina,ei oricum folosesc pistol,prin percutie se desfac mai usor-e ca si cand dai cateva ciocane surubului in cap inainte de desfacere;daca a plecat la doua ture desfiletare se infileteaza o tura pentru ca surubul va colecta rugina si in combinatie cu degripantul formeaza o frana in genul saibei de plastic de pe unele piulite-eu asa am reusit sa rup ceva suruburi pana am inceput sa aplic regula filetarii,pentru cine cunoaste.

Chiar daca rupi surubul,dai jos semipuntea si practici o gaura de 6 sau 8 in restul de surub si cu un extractor suruburi scoti ce a mai ramas.Ajuta foarte mult daca incalzesti in zona cu o lampa cu gaz,de instalatori.

Daca nu au fost schimbate niciodata inseamna ca sunt stranse la cuplu din fabrica,surubul nu e intins,torsionat deci sansele sa se rupa sunt minime.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatii ;) Probabil ar fi prins bine si mecanicului de la service... din ce am vazut tragea de surub doar cu o cheie cu brat prelungitor :)

Mi s-a spus la service ca e foarte probabil sa trebuiasca sa cumpar semipuntile, probabil nu aveau idee ca pot sa extraga resturile de la surub..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca e reprezentanta probabil au multe semipunti pe stoc :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi de ce merita sa le spargi capul imbecililor... ?

Cand toata treaba se face simplu fara a desface consola !

Revin iar cu prostia omului si lipsa de informare care duce la astfel de aberatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te mai duci odata la ei iti spun ca trebuie sa-ti inlocuiesti juma de masina :lol: :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic adevarat:

Schimbarea bucsei bascule acasa....

Priveste imaginile 120L poate iti vine o idee....ptr. confectionarea presei.

,,fara a desface consola" : am inteles, dar trebuie sa imi bat si eu gura nitel....cu voia voastra bineinteles... :lol:

post-25544-0-67268100-1352410182_thumb.j

post-25544-0-96865900-1352410200_thumb.j

post-25544-0-83773200-1352410213_thumb.j

post-25544-0-30371200-1352410234_thumb.j

post-25544-0-52195800-1352410243_thumb.j

post-25544-0-49880900-1352410260_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te mai duci odata la ei iti spun ca trebuie sa-ti inlocuiesti juma de masina

Pai.. tot atunci mersesem sa imi schimbe si placutele de frana si sabotii, marca Ferodo luate de mine aftermarket :) Si circul a inceput cand am vazut devizul pentru schimbat franele, bucsele de bascula si niste bielete, de vreo 3000 si ceva de ron ! Pe deviz erau trecute semipuntile (vezi mai sus de ce :P) + discuri de frana si tambure... Oamenii aveau se pare mare grija de siguranta mea, mi-au spus ca ei nu ar circula cu franele existente nici macar in Bucuresti... Si am intrebat, chiar asa sunt de uzate discurile si tamburii, ca nu mai tin deloc ? Ei bine, chiar asa sustineau... Am schimbat discurile pe loc la ei, de frica pentru ca plecam peste cateva zile in concediu la mare, iar tamburii i-am luat aftermarket si m-am dus sa ii schimb la Brady Trade. Ce sa vezi, mecanicii de acolo erau mai indulgenti :) - mi-au aratat tamburii care aveau uzura 60% si mai mergeau inca mult, mi-au spus clar asta........ Am apelat la serviciul de satisfactie al clientilor de la Avia Motors si am primit doar un raspuns cum ca ei au grija de siguranta clientului. Le-am transmis ca nu ma mai duc la ei dupa acest episod suparator si asa a si ramas, toata lumea multumita :lol:

Probabil avea legatura cu faptul

Modificat de gicaskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si i-a durut ca le-ai spus ca nu te ai duci pe la ei de cand treci prin fata atelierului se inclina intro parte de parca ar fi primit un pumn in ficat. Apreciez sculele si uneltele pe care le au in dotare, ,documentatiie tehnice, pe alocuri si unii meseriasi, ingineri, etc. dar in rest in materie de preturi lasa foarte mult de dorit. Si asta nu numai avia e valabil la toate serviceurile de reprezentanta indiferent de marca. E logic daca stam sa ne gandim ca la cinci ani ar trebuie sa mergi cu masina la remat si sa iei alta noua care are trei suruburi in plus si doua butoane, ca altfel cum ar mai suna reclamele de genul "Noul model XXXXXX care e de fapt vechi dar e nou" :)

Inca mai vedem pe strada, in numar, mare masini din '90 + dar ma intreb in 2020 vom mai vedea modele din 2000+? MI-a trecut, imi revin ca altfel raman intrebat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic adevarat:

Schimbarea bucsei bascule acasa....

Priveste imaginile 120L poate iti vine o idee....ptr. confectionarea presei.

,,fara a desface consola" : am inteles, dar trebuie sa imi bat si eu gura nitel....cu voia voastra bineinteles... :lol:

Carmina, eram pe punctul de a merge la strungar sa fac presa dar iti trebuie cote precise ca sa o faci functionala in ambele sensuri ( scos si pus ).

Iar la scos sa stii ca nu merge cf video deoarece ai sigur una din urechi rupta si scapa...se scoate cu surubelnita si ciocan. E singura solutie.

Ideea principala este ca in ditamai capitala nu gasesti service cu asemenea scule specifice VW in afara de "dilari", iar eu am avut bulan ca am dat peste unul la un service de alta marca...:)

Tocmai din acest motiv manopera este hoteasca pe fata, la schimbarea a 2 bucse simple !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci daca nimeni nu stie cotele exacte pentru presa, oare nu ar merita sa achizitionezi asa ceva?

Este a ta si gata...nu te mai rogi de nimeni, nu te mai superi pe nimeni....nu te mai ,,jecmaneste" nimeni.

Poate poti sa te asociezi cu cineva cunoscut, se impart costurile in doua....e drept nu schimbi basculele tot a doua zi....poate o mai imprumuti....tot mai iese ceva.... :winter:

Uite jucarioara 120 L:

Ai sa-i gasesti si pretul, in opinia mea este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 5 milioane la cursul de azi.

Poate, dar daca pui inapoi avatarul vechi Carmina... :)

Revenind, mi se pare aberant ca intr-o tara unde sunt sute de mii de auto VAG sa existe in continuare doreli de mecanici fara scule chiar si in service-urile care se cred bune, si preturi hotesti de 2-3 milioane pentru un schimb de 2 bucse in maxim 60 de minute !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca iti poti face singur o chestie din aia si fara sa dai 500 de lei

daca ai un service poate merita investitia dar pentru odata la nu stiu cati ani ... nu stiu daca merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu bucsa noua in mana orice strungar poate sa iti faca presa,atat pentru scos cat si pentru bagat.Ca surub cumperi M12 la metru cu tot cu piulite si saibe din Brico-tai din el cat iti trebuie.Eu presele de bucse le am confectionate,am adaugat si un rulment de presiune si totul e ok.Schimbatul bucselor e o joaca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e prea scumpa, atunci priviti cu atentie la postarea 489...nu clip-ul....ce foloseste omul.

2 chei tubulare (care oricum le ai in trusa), 1 bucata de platbanda, niste suruburi....asta e tot.

E scump?

Nu trebuie mers la nimeni...cu nimic in mana....dimensiunea tubularei se vede in imagine.

120 L daca urechiusa este rupta uite solutia....va iesi ca si capacul de pe borcanul de dulceata... :lol:

post-25544-0-32546600-1353265663_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cu surubelnita se scoate. Nu poti taia teflonul din cauza gulerului consolei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai va rog frumos, daca-mi puteti recomanda un meserias care sa rezolve rapid si ieftin cu bucsele de bascula.. :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!