Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

Pai daca tot le iei de la Todorutz, fa si manopera tot la ei. Am vazut ca sunt niste scule speciale pt a demonta/monta bucsa direct pe masina la service. Nu te du la altii ca poate nu au scula cu pricina si mai mult se chinuie. Eventual poti merge la procar skoda, dar e tot aia. Sunt f. multumit de noile bucse, cred ca am deja peste 1500km cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cat e manopera oare la ei? Eu am intrebat la un service si mi-au spus 700.000 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

650.000/ora, dar nu stiu in cat timp e normata operatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios, pe briskoda, un membru facuse la dealer-ul skoda si primise vreo 3 ore manopera. Teoretic in Ro ar trebui sa dureze tot atat :(.

PS: citez: "1hr15mins a side, so 2.5 x £45 = £112.50"

Hmm, n-avem semnul lirei sterline. deci 112.50 lire manopera, iar o ora de manopera 45 lire = 233RON :(.

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost ieri si am schimbat bucsele si manopera a fost de 220 unitati de timp echivalentul in bani a 150 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine merg la un service particular decat sa ma rupa dealer-ul la manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie cu consola ca este de aluminiu si nu vrei sa ti-o ciocaneasca cine stie ce indreptator de lonjeroane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut saboteur,

azi am luat bucsele de la seat. Si am fot la un service Pit Stop si au zis ca am luat tzeapa ca nu se potrivesc la Fabia mea ca sunt prea inguste si ca cele de la Fabia de aceea sunt goale pentru ca asa sunt facute sa lucreze cu puntea. Sper ca nu au dreptate si ca m-am tzapit... Astept sa-mi dai o sugestie ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la Skoda si au zis ca sunt mai inguste(mentionez ca si eu le-am luat de Ibiza )diametru 62mm in loc de 63-65 cele de fabie masurate ambele sub ochii mei, dupa ce am plecat mi-am dat seama ca cele de fabie fiind in carcasa de plastic trebuie sa intre mai fortat si ca ar fi trebuit sa masoare interiorul consolei.Am sa insist doar la Saboteur cum au mers .Daca ai presa nu trebuie data consola jos ci desfacut pivotul si surubul(din fata) de la bascula.Daca ai dat consola jos s-a dus geometria si trebuie refacuta 100% aviz lui Saboteur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cei de la Skoda nu au vrut sa ti le monteze pe cele de Ibitza? Au spus ca nu se potrivesc? ce ti-au spus sa faci? Eu mi-am facut programare la un service pe miercuri le-am explicat despre ce e vorba si ei au spus ca daca intra ei le monteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cum sa fie mai inguste deoarece eu abia le'am bagat cu menghina. Isi dau totzi nea'caisa ciocanari de dacie cu parerea, din moment ce la mine au intrat fortzat e clar ca nu sunt mai inguste decat consola. Insista si tu la unii mai destepti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uite ce zice si catalinx ca a fost la Skoda si si aia l-au trimis la plimbare si le-au si masurat si e diferenta intre ele de 2-3 mm. Eu nu mai inteleg nimic...sa fie vreo diferenta intre 1,4 MPI AWQ si 1,4 MPI AME?

Modificat de fabritzio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul consolei este identic pentru toata platforma, doar bucsele de Cupra difera, cat despre treaba cu masurarea ma surprinde si pe mine. Lui Saboteur i-au venit la fix, de asemenea si pe Fabia RS.

@catalinx, ma intreb cum o fi masurat la skoda bucsele si i-au dat 63-65mm? Erau probleme de focalizare in zona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puate aveau subler de cauciuc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca erau prea prinsi si dupa cum am spus nu au masurat interiorul consolei iar motivul meu acolo nu era "bucsele" acestea erau pe ultimul loc eu fiind la fel de prins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu o completare, inainte a pune la loc suruburile trebuie date cu o pasta speciala de sigurantare pt suruburi tip Loctite 243 (sau echivalent) pt ca aceastea sa nu corodeze si sa nu se desfaca la vibratii (in loc de shaiba grover). Eu nu le'am mai dat si cateva s'au lasat si au trebuit stranse inca o jumatate de tura dupa cca 2000 km, posibil in timp sa se lase mai mult. Acum o sa le dau jos, le ung si le pun la loc. Daca ati umblat la ele (voi sau altii), si nu sunteti sigur ca au fost date din nou cu pasta, ar fi bine sa o faceti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut Saboteur-ule !

Foarte interesanta rezolvarea ta ! Eu am aceeasi problema cu Polo 6N2 din oct 2000 (nu stiu daca are aceleasi bucse) si as vrea sa fac aceeasi treaba ca tine. Cum pot afla daca se potrivesc bucsele tale? "Bascula" mea arata ca la Fabia ta, dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu fabia/ibiza e pe aceeasi platforma cu polo 9N. O sa ma uit eventual maine in E.L.S.A sa vad codurile de la bucse, desi cel mai bine ar fi sa afli daca 6N si 9N au aceleasi bucse, atunci probabil merg de ibiza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru viitor, este bine de stiut ca avem o varianta de upgrade si pentru spate. Ibiza Cupra are alte bucse la puntea spate si aceeasi punde. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cati km se duc astea?

Eu merg f. bland cu masina...evit gropi si frane bruste...credeti ca o sa am probleme pana la 100k km?

Sunt obligatorii de schimbat la vreo revizie periodica?

Modificat de JaMaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am facut vreo 3000 de km cu noile bucse de IBITZA montate la Binder Garaj (http://binder.ro/). Ideea e ca mi-au traso la bani in primul rand. Mi-au spus ca ma costa 70ron si dupa montaj au zic ca au crezut ca sunt alte bucse si mi-au luat 160 ron. Tipic romanesc. Trebuia sa plec si nu mai m-am certat le-am spus doar ca o sa le fac "reclama buna". Am facut unghiul de fuga dar volanul tot sta intr-o parte. Directia e mai ferma, bubuie mai tare parca peste gropi. Un amic mecanic mi-a spus ca nu am facut bine ce am facut pentru ca aceste bucse solicita caseta de directie fiind mai tari. Caseta ne fiind setata pt astfel de bucse si de asemenea nici suspensia nu e asa rigida ca la ibitza imi v-a afecta masina. Nu mai inteleg nimic. In plus de atunci mi se tot aprinde semnalizatorul de servodirectie si mi se intareste volanul. Ideea e sa va ganditi bine inainte de a schimba bucsele. se potrivesc ele desi sunt totusi mai inguste dar masina din cate spune tipul nu e setata pt bucse asa rigide.

Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca am vreo 4000 cu bucsele, dar nu am nici o problema (am schimbat intre timp un cap de bara, dar nu din cauza bucselor ci din cauza unui crater luat in bucuresti). Problema cu directia e de la senzorul de miscare al volanului G85 parca , nu mai sunt sigur, care de obicei pica la fabia, nu are absolut nici o legatura cu bucsele. Fa o scanare cu vag-com pe modulul de servodirectie, precis zice ceva de G85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Azi am fost la Procar Skoda si am schimbat bucsele brat si bucsele de la bara stabilizatoare.

Bucsa mare brat: cod 6Q04071 36,91 /buc (x2 = 79,22)

Bucsa bara stabilizatoare: cod 6Q04113 12,39 /buc (x2 = 24.78)

Manopera: 245 RON (include si geometrie roti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36.91 x 2 = 73.82 :(

da manopera te omoara

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite mah, astia de la Procar te fura si la aritmetica... :(

Ma duc acasa sa ma mai uit odata peste facturile de la ei. Mi s-au parut mie ca iese prea scumpa schimbarea bucselor brat... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!