Jump to content

Cutie automata s-tronic A6


alex_stany
 Share

Postare recomandată

Îmi cer scuze că am deschis un nou tipic dar nu am gasit ce cautam. Sunt deținătorul unui audi a6 4g 3.0tdi quattro 2011 cutie automată 7 viteze  si in urma cu doua zile ma chemat un prieten care rămăsese cu masina in noroi daca pot să îl ajut sa îl trag de acolo, bine inteles ca m-am dus sa il ajut dar dupa mai multe încercări tot nu am reusit...masina mea a patinat foarte mult pana a ajuns sa stea suspendată în tot noroiul care era acolo. Problema mai grava este ca miau aparut fel si fel de erori la bord printre care o eroare si la cutia de viteze prin care imi spune ca masina sa nu mai fie pusă în R doar in D...problema mai mare este ca nu răspunde la nici o comanda de acum 2 zile...nici in R nici in D nu se mai misca deloc...am chemat un prieten mia sters toate erorile dar la următoarea pornire au reapărut. Dacă a mai pățit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu un sfat...sa se fi stricat oare cutia??? Sau are ceva senzori si se poate sa se fi dus aia...nu prea cunosc...deaia as avea nevoie de ajutorul vostru daca stiti careva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact codurile, eroare la clima, eroare la ACC, si eroarea la cutie o roata dintata galbenă si imi zice sa nu merg in R doar in D problema îi ca nu cuplează in niciuna. Masina este acum in service sa vad ce imi spune de acolo si revin cu codurilede eroare sau va zic exact ce imi spune 

Modificat de alex_stany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual sa faci o poza, sa vedem exact codurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da va multumesc mult. A ridicat-o pe elevator si problema îi ca sa spart ceva un furtun sau nu stiu ca este plin de ulei si mecanivul zice ca ii uleiul de la cutie a rămas sa curețe acolo sa umple cu ulei la cutie si sa vada pe unde curge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca a ramas suspendata in mocirla, nici nu e de mirare ca ai agatat furtunul ala. Vezi ce alte pagube mai sunt,sa nu-ti faca vreo figura-n trafic apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit unde a fost problema, capacul de sub filtrul de ulei de la baie crapat din cauza presiunii uleiului...dar cu vreo 2 luni inainte am facut schimbul de ulei la cutie la audi si îi posibil ca cei de acolo sa fi facut ceva...asa spune mecanicul ca nu avea cum sa se crape asa singur. Schimbat capac, băgat alt ulei, problema este acuma sa simt niste smucituri foarte puternice intre treapta 1 si 2 sau cand opresc pe loc la semafor cand schimba in prima treaptă sucește foarte tare. Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut Alex. Aceeasi problema o am si eu la un A6 FL 2016 2.0 190cp S-Tronic. Smuceste cand opresc la semafor sau oriunde opresc, de altfel smuceste pe loc cand schimb din N->D, D->N, N->R si R->N. In rest merge foarte bine, dar uneori "moare" si motorul cand opresc mai agresiv si sunt nevoit sa apas iar pe butonul Start engine. Ai rezolvat cumva problema? As fi recunoscator cu un raspuns. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut cum ai rezolvat problema la fel imi face si mie .multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut 

Întreb aici poate cei cu probleme au întalnit.

Ma confrunt cu o problema la un A6 c7, 2.0 l ,190CP din 2015.  A început acum 6 luni cu un contact imperfect la prima vedere, adica apasam butonul de start dar consola fiind pe P lumina rosie nu era aprinsa, cand lumina revenea pe consola masina pornea. Apoi mi-a aparut rotita dintata in mers spunand ca trebuie sa opresc si sa o pun pe parcare. Aseara am patit iar cu pornirea ca nu aveam nici o lumina pe consola, azi in mers mi-a dat eroarea ca sa o pun pe parcare si a sarit din viteza singura cat asteptam la semafor desi pe consola arata ca e in viteza. Am dat o pe neutral si apoi pe D si a mers normal. Stiu doar ca trebuie sa schimb uleiul la cutie ca a venit timpul sunt la 1000 km de limita data de fabrica. Dar cu contactul acela pe consola ce poate fi? A mai pațit cineva asa ceva? 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare, sa vedem ce erori ai pe cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si a dat un cod 00512B necunoscut, dar un mecanic mi-a spus sa o iau prin eliminare înainte sa o duc la audi. Pentru ca tinea  de partea electrica si  consola avea contact dar disparea clar nu era siguranta asa ca m-a pus sa scot mufa de la cutie, i-am dat cu spray de contact am bagat-o la loc si şi-a revenit masina. Tot ce-mi aparea in bord, rotita dintata si cu erori inclusiv triunghiuletul cu rosu a disparut. 

Urmeaza sa-i fac schimbul de ulei si filtru.

Multumesc, o seara frumoasa.

Modificat de cogdao
Quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema cunoscuta. Cateodata se corodeaza pinii respectivi si se rup. Solicita la revizii sa iti scoata mereu acea mufa si sa o curete. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Avem in familie un Audi A6 C7 Allroad 3.0 TDI 245 de cai cu S tronicul 7+1 din 2013. L-am cumparat din Germania in iunie anul acesta la 198.000 km. In ultima mie de km la plecarea de pe loc smuceste cateodata si a aparut de cateva ori "Gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality)", iar altr dati spune ca "Gearbox malfunction (No reverse)". Azi am apucat sa o scanez si avem asa:


VCDS
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 12.12.0
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000
Diagnostic Trouble Code Report
Wednesday,09,October,2019,20:26:32:62939
VIN:  License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 4G2 927 156 E HW: 0B5 927 156 J
Component and/or Version: 0B5 30 TDIRdW H01 0004
Software Coding: 000001
Work Shop Code: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_TCMDL501021 001010 (AU57)
VCID: 306FF64B6BD6889E243-8065
2 Faults Found:
8955 - Valve 3 in Transmission Part 1
P17D4 00 [096] - Mechanical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 40
Mileage: 203867 km
Date: 2019.10.09
Time: 10:56:08
8960 - Valve 3 in Transmission Part 2
P17D5 00 [096] - Mechanical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 39
Mileage: 203868 km
Date: 2019.10.09
Time: 11:00:33


Cand am cumparat masina am scanat-o nu avea nici o eroare pe cutie, dar avea pe alte module (gen problema cu motorasul de usita pentru motorina care nu megea).
In cartea service apar facute 3 service-uri la cutie la 60.000 km, 118.000 km si 184.000 km.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On ‎09‎.‎10‎.‎2019 at 23:43, volnick1986 a scris:

... "Gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality)", iar altr dati spune ca "Gearbox malfunction (No reverse)". ..

 

Salut,volnick cum ai rezolvat problema,am si eu aceeasi eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Problema am rezolvat-o la Automatico Brasov in Tarlungeni. Au am dus masina luni dupamasa si vineri dupamasa am mers dupa ea ca era gata. Au pus ambreiaj nou original, kit reparatie mecatronic original, doua valve, ulei Ravenol si filtru la cutie.Toata distractia a costat 12.000 lei.

Acesta a fost doar inceputul sfarsitului. Cand am ajuns acolo la ei dupa un drum de peste 200 km zicea in bord ca "D not avalable".

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara daca ma poate ajuta cineva va rog cu problema mea. Am un audi A6 2014 3.0 guatro .mi-a apărut o eroare în bord si anume  gearbox mallfunction drive limited ,după care am chemat un băiat cu testerul si mia apărut valve 4 in transmission section 1 electrical fault 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut tuturor. Am o problema cu cutia automata la A6 C7 2013. I-am schimbat ambreiajele, noi,volant noua, tampoane motor, si tot smuceste uneori la plecarea de pe loc, chiar si la oprire. Nu stiu ce ar mai trebui reparat la ea. Mentionez ca am inlocuit si mechatronicul cu unul din dezmembrari, dar nu a mers deloc cu el. 

Mecanicul mi-a recomandat reconditionarea totala a mechatronicului ,dar ma gandesc daca nu cumva cheltui bani si acolo si tot nu rezolv problema!

Modificat de MarianDRM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, MarianDRM said:

Salut tuturor. Am o problema cu cutia automata la A6 C7 2013. I-am schimbat ambreiajele, noi,volant noua, tampoane motor, si tot smuceste uneori la plecarea de pe loc, chiar si la oprire. Nu stiu ce ar mai trebui reparat la ea. Mentionez ca am inlocuit si mechatronicul cu unul din dezmembrari, dar nu a mers deloc cu el. 

nu a mers deloc, deoarece are Component Protection/immo si trebuia pusa masina online cu serverul VAG, ca sa ii faca adaptarea, CP ul, etc. Abia dupa aceea se poate deplasa masina, dupa inlocuirea mecatronicului

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.01.2020 at 20:18, volnick1986 a scris:

Salut. Problema am rezolvat-o la Automatico Brasov in Tarlungeni. Au am dus masina luni dupamasa si vineri dupamasa am mers dupa ea ca era gata. Au pus ambreiaj nou original, kit reparatie mecatronic original, doua valve, ulei Ravenol si filtru la cutie.Toata distractia a costat 12.000 lei.

Acesta a fost doar inceputul sfarsitului. Cand am ajuns acolo la ei dupa un drum de peste 200 km zicea in bord ca "D not avalable".

Salut. Imi poti spune te rog daca in final ai rezolvat problema cutiei? Cu aceeasi problema ma confrunt si eu acum si nu ii dau de cap, smuceste cutia mai mereu, desi i-am bagat ambreiaje noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am cautat inclusiv pe forumuri straine rezolvarea acestei probleme, dar nu am gasit una sa se potriveasca exact. Poate nu am stiut eu sa caut. De vreo cateva luni, ma confrunt cu o problema carei nu-i dau de cap. La pornirea cu motorul cald, dupa ce pun contactul si astept sa se stinga martorii, imi apare mesajul ESP FAULT - see owner... Practic, martorul ESP nu se mai stinge. Daca iau contactul si il puun din nou, problema dispare si ruleaza fara probleme. Uneori, mai rar, e nevoie sa iau si sa pun contactul de 2-3 ori pentru a disparea mesajul. Rar, mi s-a intamplat ca alaturi de ESP FAULT sa apara si GEARBOX MALFUNCTION - you can continue driving... Asta numai dupa deplasari lungi si opriri scurte, cum sunt cele pentru realimentare. Am ramas intr-o benzinarie cu Gearbox Malfunction ca nu mai pornea masina. Dupa ce am pus-luat contactul de mai multe ori, a u disparut mesajele si n-a mai avut nici o problema.
Prima data am fost la un service reprezentanta Audi, n-are importanta care, iar dupa ce au pus testerul au spus ca am o serie de contacte intrerupte sau imperfecte si, daca as vrea sa o repar la ei, ar costa mai mult decat valoarea masinii. Mi-au recomandat sa gasesc un electrician priceput, care sa "ia la mana" firele.
Am schimbat bateria (nu am pus AGM ca nu m-a dus capul), am codat-o folosind un cod gasit pe net si am schimbat releul de la ECU, cel cu 614 parca.
In continuare, va redau codurile de eroare gasite cu VAG COM:
Pe cutia de viteze:
- 006273 - Semnal acceleratie prescrisa - P1881 - lipsa mesaj - intermitent
Pe modulul motor:
- 049408 - Modul conamda motor - U0100 - lipsa comunicatie - intermitent
- 053271 - Modul comanda ABS-frane - U1017 - cititi memoria de defecte - intermitent
Electronica auto
- 02244 - Buton blocat in unitate de operare - elaborare coduri necunoscuta - intermitent
ABS frane
- 02083 - Mesaj pentru solicitare de intarziere - lipsa semnal/comunicatie - intermitent

Si 01314 pe mai multe module - lipsa semnal/comunicatir - intermitent.
Dupa cum se observa, toate sunt cu intermitent, daca asta inseamna ceva. Iar mesajele apar numai la pornirea la cald.
Asadar, va rog din suflet sa ma ajutati cu o idee sau, cel putin, sa imi indicati un electrician bun si amabil in Constanta. Iar amabil nu inseamna neaparat ieftin, inseamna sa aiba rabdare si sa nu se uite de sus la mine.
Va multumesc pentru orice informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Cutie automata s-tronic A6
  • 2 months later...

Buna ziua, Dețin un Audi A6 C6 3.0 Quatro apar trepidatii în timpul mersului din treapta a 3 a, cutia schimba perfect nu am bătăi sau alte nereguli, pe mod D se simt trepidatii le sau un patinaj mai bine zis mult mai tare iar pe mod S se simt foarte puțin fracțiune de câteva secunde pana ce depășesc o anumita turație, Daca imi poate spune cineva care cunoaște aceste simptome? Va Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!