Jump to content

VW Touran 2018 5T1 1.4 TSI DSG7


Gabriel.T

Postare recomandată

Salut!
Eram curios daca ai schimbat uleiul la cutia DSG (si daca da cat a costat) si ai facut update la soft cutie?

Merci!

Link către comentariu

Salut @Xman_ghio

Am facut revizia, schimbirile de ulei si curele distributie in Octombrie. Costul total a fost de 2.000 Ron.

Nu am facut softul la cutie din lipsa de timp si imi cam vine peste mana sa merg pana la București, o sa caut cand am timp sa vad daca exista o variantă de instalare in Constanța. 

Mai jos as devizul desfasurat pt interventia din Octombrie, sper sa te ajute.

Screenshot_20230116-231953.jpg

Modificat de Gabriel.T
Link către comentariu

Super - merci mult!

 

Cateva intrebari:

- preturile astea nu sunt la reprezentanta, nu?

- ai inlocuit doar cureaua de distributie sau si rolele si pompa de apa? Cureaua ce a fost (Conti sau altceva)

 

Ca fapt divers: si eu am mers tot pe Castrol pana acuma, dar parca as incerca un Ravenol sau ceva mai ok 😉

Link către comentariu

Prețurile nu sunt de reprezentanță, sunt ale unui service recomandat aici pe grup pentru Constanța ce ofera si garanție pentru lucrari si piese.

Pompa de apa si rolele nu au fost schimbate la sugestia service-ului (este pentru prima oara cand un service verifica piese si nu recomandă schimbarea lor).

Masina avea doar 65.000 km, makerul spune ca distributia nu se schimba pe toata durata de viata a masinii, in alte parti am vazut 200.000 km sau 120.000 km, eu am decis sa o fac la 5 ani si 65.000 km.

Curelele nu stiu ce marca au fost, am cerut calitate superioară. 

Sincer la ulei de motor am cerut altceva, uleiul ce a fost folosit la reviziile anterioare in Germania insa nu era disponibil in România (Mobil Super 3000 Formula V 0W-30 cu norma 50400/50700) asa ca au pus Castrol. La urmatoarea revizie voi reveni la uleiul folosit in Germania cumparat pe comandă.

Link către comentariu

Ce motor ai, CDGA?

 

Din cate stiu, cureaua de distributie e facuta sa reziste multi ani si km.

 

Uleiul  Mobil Super 3000 Formula V 0W-30 exista si in Romania, dar mai bine folosesti la urmatorul schimb Mobil 1™ ESP 0W-30.

 

https://www.mobil.com/en/lubricants/for-personal-vehicles/our-products/products/mobil-1-esp-0w-30

 

 

Link către comentariu

Codul motor este CZDA.

Intentia de a folosi Mobil super 3000 era bazata pe istoricul de service al masinii de la primul proprietar din DE.

Screenshot_20230119-190836.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intotdeauna exista loc de mai bine.

 

Mobil super 3000 e din gama mai ieftina a uleiurilor Mobil.

 

Am folosit multi ani Mobil1  0w40, la masina actuala folosesc Mobil1  0w20 care indeplineste norma ceruta de producator.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

In esenta (aproape) orice ulei este bun daca il schimbi mai des 😉 Eu am mers pe Ravenol USVO 5w30 (cu norma ceruta de VW). Cu asta a venit masina din fabrica si nu m-as duce pe recomandarile mai noi ale VW de 0w20 sau 0w30 (nu stiu exact ce recomanda ei acum la motorul tau).

 

Dar Ravenol, Liqui Moly mai repede decat un Castrol sau altceva.

 

La masina sotiei pun Total 5w30 si il schimbam la 7-8000km pentru ca merge 99% doar in oras (1.4 MPI). Foarte multumiti de el, dar e din gama "mai ieftin".

 

L.E. Acuma vad mai sus ca in "Jermania" au pus 50400/50700 (norma e ok), dar 0w30. Asta este recomandarea mai noua, dar masina a venit cu 5w30. As merge tot pe recomandarea initiala cu care a plecat masina din fabrica.

Modificat de Xman_ghio
Link către comentariu
  • 2 months later...

Daca tot am ajuns cu munca in China m-am apucat sa cumpar upgrade-uri pentru Touran.

1) faruri automate (un prieten a pus pe un Audi A3 si functioneaza f bine)

2) kit oglinda adaptiva

 

As vrea sa imi cumpar kitul de cruise control si digital display pe care sa mi le monteze Florin dar nu reusesc sa dau de el sa imi spuna ce piesa sa iau.

Daca aveti vreunul dintre voi contact direct cu el va rog sa ma ajutați. Mai stau inca 7 zile in China si as vrea sa dau comanda cat mai repede.

 

Voi ce upgrade-uri imi recomandati sa mai fac?

 

20230410_122641.jpg

20230410_122827.jpg

Modificat de Gabriel.T
Typo
Link către comentariu

Are deja cameră. 

Ce ma doare cel mai tare e cruise controlul( asta este o necesitate)si de fiță as pune si digital display daca prețul ar fi unul rezonabil.

Link către comentariu

Luminile la picioare/usi daca nu ai.

Ce inseamna "oglinda adaptiva"?

 

Ca idee cam la cat gasesti acolo o camera marsarier codul 5NA 827 566 D ?

 

Merci!

Link către comentariu
  • 7 months later...

Salutare!

Astazi am tras un ochi la actuatorul de la wastegate (sa vad daca trancane) si am observat ceva ciudat la alternator, fulia are doua canale si doar pe un canal are curea.

Poate cineva sa ma lămurească de ce este asa? Am cautat pe net fulie alternator si doar cu un singur canal am gasit.

Mulțumesc. 

 

20231123_151542.jpg

Link către comentariu

Este o fulie de alternator cu cuplaj unisens, unele sunt si cu ambreiaj pentru a se antrena alternatorul doar de la 1.500rot/min.

Cuplajul unisens este foarte bun pentru a reduce eforturile asupra intinzatorului curelei de accesorii (care trebuie sa preia toate sarcinile dintre motor, compresor AC si alternator), iar ambreiajul care il face sa cupleze de la o anumita turatie ajuta la incadrarea in noxe (in special la benzina).

 

Cand solutia constructiva nu permite instalarea cuplajului unisens inspre alternator sau construirea unei role mai groase, se alege solutia de mai sus, amplasarea la extremitatea libera a fuliei.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Sunt de acord cu tine că Touran este o mașină excelentă pentru familiile cu copii. Scaunele de copii integrate sunt o idee genială și sunt foarte practice.

Și eu am citit despre problemele pe care le-a avut DSG7, dar cred că, după update-ul din 2014, aceste probleme au fost rezolvate. Desigur, este important să faci mentenanța corectă, inclusiv schimbarea uleiului la intervalele recomandate.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare! 

Luna asta fiind ziua mai scurta am condus de cateva ori pe intuneric si tot primeam flashuri din sens opus. 

 

Dupaia am inceput sa fiu mai atent la distributia luminii si într-adevăr stanga batea mai sus decat dreapta, fix invers de cum ar trebui in mod normal (de 8 ani conduc doar masini cu faruri full LED).

 

Sap oleaca pe net si vad ca ar fi niște reglaje in meniul de lumini. Intru in meniu si vad ca am doar 2 optiuni "driving on the left" si "driving on the right". Masina era pe driving on the right. Pun masina pe o suprafata plana cu fata spre un gard mai mare si schimb setarea pe stânga. Imediat lumina stanga a coborat putin si dreapta a urcat, practic cumva lumina acum aparea fix invers decat inainte (in oglinda) si la fel ca Honda pe care am avut-o înainte. Am mers asa de cateva ori noaptea de atunci si nu mai primesc nici un flash din sens opus. De atunci de fiecare data cand pornesc masina afiseaza mesajul la lumini "driving on the left" 

 

Voi cum aveti setate farurile full LED? Driving on the left sau driving on the right.

Link către comentariu
On 12/24/2023 at 11:17 PM, Gabriel.T said:

Masina era pe driving on the right

Asa trebuie sa fie

Link către comentariu

Salutare!

Așa arata la perete farurile mele LED.

Am găsit pe net inde sunt suruburile de reglare însă nu prea stiu ce si cum sa reglez. 

Am fost la un service de cartier si au zis ca bat in limitele normale.

Mie imi par nealiniate lumina neavand un contur armonios.

Voi ce parere aveți?

20231230_175818.jpg

Link către comentariu

 

Aici ai un video in italiana unde explica exact de ce trebuie sa fie nealiniate..

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare!

 

Mi-am luat o ditai piatra in parbriz de la o basculanta prin oras si acum trebuie sa imi schimb parbrizul.

Cu ocazia asta am zis sa fac si un retrofit sa trec la PARBRIZ ÎNCĂLZIT. 

A mai facut cineva acest retrofit pana acum?

Eventual recomandari de parbriz/ instalator de parbrize prin Constanta? 

Mulțumesc. 

Link către comentariu

          Am din fabrica, nu ti-as recomanda ( stiu, e aiurea sfatul ). 

 

          Motivul Motivele :

               - costisitor in faza de retrofit

               - costisitor la un eventual schimb 

               - mai putin rezistent fata de cel clasic ( si atunci ai sanse mari sa ajungi la punctul anterior ) 

               - vizibilitate usor afectata ( fata de cel clasic )

               - folosit de putine ori ( nu zic inutil, dar se poate trai fara :) ) 

 

          In schimb, ma laud cu el de cate ori am ocazia :)).

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!