Jump to content

VW Touran 2018 5T1 1.4 TSI DSG7


Gabriel.T

Postare recomandată

@Gabriel.T am eu de fabrica, tot cu fire. Cea mai tare inventie. 

 

Cam 20-30 de zile pe an sunt cu chiciura/bruma/strat usor de gheata. 

Dureaza cam 2-3 minute sa o dea jos (fix cat astept sa isi traga motorul ulei si curat geamurile laterale - daca mergeau si astea incalzite...)

Nu mai dau cu racleta/solutii speciale de dezghetat (care ataca pompa/cauciucuri) deci sanse mai mici de zgarieturi.

 

Apoi... cand e umezeala mare, in loc sa bage AC ca sa il usuce (mama ce senzatie la nas, mai ales pe recirculare, in urma unui DPF OFF) porneste automat incalzirea si se dezabureste.

 

Daca nu ai LA (Lane Assist) ia in calcul retrofitul asta.

Link către comentariu

@Adria_n eu am facut upgrade de la cel chior, cu incalzire, la cel cu incalzire si camera de LA. 

 

cu multa rabdare din partea lu' @sabinx am rezolvat si ALA.

Link către comentariu

E un moft cvasi inutil.

Il am din fabrica si e varianta fara fire, cu pelicula de argint, ca atare nu jeneaza deloc noaptea sau cu soarele in fata. Stau intr-o zona foarte rece si nu face fata la frig si depunere consistenta de bruma, ca atare pun o carpa pe parbriz si geamurile laterale, e infinit mai eficienta, Eu nu stau sa bibilesc masina si sa pierd timpul aiurea prin parcare, ma urc si plec. Cand e foarte frig, dupa pornire, uneori ingheata pe exterior in mers si trebuie sa opresc masina si sa astept sa se dezghete.

In Constanta utilitatea lui ar fi zero, la cat de calde sunt iernile.

Singurele lucruri pozitive sunt ca rezolva condensul interior, si are reflexie pentru radiatia infrarosie si se simte, in rest marketing si cam atat. In plus afecteaza receptia GSM/internet si parca la comanda era ceva cu o antena mai puternica, dar poate nu e cazul la Octavia.

Modificat de dercos
Link către comentariu

Ok. M-am cam lamurit. Mulțumesc de info.

Bataie prea mare de  cap pentru putin. Cel cu incalzire este 2250 Ron cu instalare(fara retrofit electric), cel normal e 1150 Ron cu instalare.

O sa mi-l comand pe cel normal si aia e. 

Link către comentariu

Pe original era mai misto: cel cu incalzire este 6500 lei fara instalare 🙂 E super fain ca "moft", dar daca e la o masina de serviciu; daca trebuie sa il schimbi pe banii tai atunci e prea costisitor.

Link către comentariu
18 hours ago, Gabriel.T said:

Ok. M-am cam lamurit. Mulțumesc de info.

Bataie prea mare de  cap pentru putin. Cel cu incalzire este 2250 Ron cu instalare(fara retrofit electric), cel normal e 1150 Ron cu instalare.

O sa mi-l comand pe cel normal si aia e. 

 

De la ce producator e cel la 2250?

Link către comentariu

Preturile le-am primit de la reprezentanta Pilkington, am inteles ca sunt ca cele originale.

Link către comentariu

la sumele astea mai bine te gandesti sa faci retrofit la WEBASTO, care este de o mie de ori mai util decat parbrizul incalzit :) 

Link către comentariu

@acidone77 am vrut eu sa fac retrofit pe diesel. M-am lasat de sporturi extreme cand am auzit scorul total. 

Link către comentariu

pai daca un parbriz original e vreo 6500lei fara montaj cum zicea un coleg mai sus, deja webasto pare ieftin vorba aia... :lol:

 

Link către comentariu

Pai cine a zis ca vrea sa isi puna parbriz original ? Pe banii tai, probabil ca doar daca ai bani de spalat iti pui original. 

Link către comentariu

La Golf 7.5 acum 1 an nu am gasit decat pe original! Chiar si la Pilkington au zis ca ma verifica si cand m-au resunat au zis ca nu pot sa aduca pentru ca se gaseste doar pe original.

 

Oricum si 2250 lei mi se pare mult pentru un parbriz in Romania (la drumurile nashpa pe care le avem). Daca inlocuiesti la 1.5 ani un parbriz atunci e cam scumpa distractia...

Link către comentariu
  • 5 months later...

@Gabriel.T pana la urma cum ti se pare Touran-ul cu motorul de 1.4 TSI? Trage ok sau motorul de 1.8 TSI ar fi mai recomandat? Intreb pt. ca m-ar interesa o astfel de masina pe benzina si am inteles ca motorul de 1.5 TSI  e mai mai mult dezvoltat pentru partea de emisii, are filtru de particule etc. Mersi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!