Jump to content

1.6 FSI masina nu trage la cald


Larves
 Share

Postare recomandată

Buna seara tuturor,

din ce am citit pe forum nimeni nu a scrist despre simtomele astea: 

La rece, la prima cheie masina porneste, dupa care moare motorul singur, dar la a 2 cheie porneste. Pana ajunge acul la 90°C, masina trage de rupe, dupa aia cand se incalzeste sau opresti motorul si repornesti, gata, nu mai trage deloc, zici ca merge in 3 pistoane, apesti pedala de acceleratie la fund dar degeaba, nu trage,zici ca e legata de gard.

Am verificat: 

1. injectoare (curatate cu ultrasunete) si alte injectoare din dezmembrari;

2. calculator de bord;

3. presiune pe cilindri (si la cald si la rece), sunt peste 13barg; 

4. bobine de injectie;

5. senzor aer;

6. catalizator dat jos ca poate era infundat;

7. clapeta de acceleratie ok;

Dupa ce merg mai mult cu ea, motorul se incinge puternic, miroase a incins, dogoreste caldura si pleaca ventilatoarele sa raceasca.

A mai ramas sa gasesc pompa de inalte sa pot verifica daca asta ar fi,dar nu gasesc de proba.

 

A mai avut cineva simtomele astea? stie cineva ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapetele de dirijare a fluxului de aer din galeria de admisie, au prostul obicei de a se indoi in interior, pe o diagnoza nu apere nici o eroare?

 

Pune si o poza cu bujiile sa vedem cum arata amestecul de carburant.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

stiu ca flapsurile de pe galerie raman blocate, exact asa cum zici si tu, pe axul la galerie e o piese de plastic care era rupta pe jumate, dar am lipit-o cu bison 1+1 dar axul fiind putin stramb sau ceva tot mai raman blocate.

Cam asta imi dadea mie pana sa  duc la mecanic.

7 Faults Found:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-00 - Misfire Detected
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 35-00 - Misfire Detected
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent565776842_WhatsAppImage2022-04-29at13_04_48.thumb.jpeg.803bdb95be821ca4dcbd853ca8b1ce9d.jpeg

Si bujiile de cate ori le-am schimbat sunt negre mereu de la misfire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Senzorul de temperatura ? Poate da informatii eronate , de exemplu motor rece cand el e deja la 90 grade .......eu l as schimba si pe asta......daca ai vcds , il poti vedea cum lucreaza pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Stiu ca am schimbat si senzorul de temperatura si nu mai stiu cati senzori pana acum de ma seaca la inima. 

Altii ar spune ca se manifesta asta de la pompa de inalta presiune, asa o fi?

 

Ultimele erori de scanare sunt astea:

 

ddress 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 013 D
   Component: MED7.5.11           5129  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00001  
   VCID: 102F054750637A0683-5178
   WVWZZZ1JZ3W651258     VWZ7Z0C7572220

4 Faults Found:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 1010 0001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2022 at 10:18 PM, Larves said:

Buna seara tuturor,

din ce am citit pe forum nimeni nu a scrist despre simtomele astea: 

La rece, la prima cheie masina porneste, dupa care moare motorul singur, dar la a 2 cheie porneste. Pana ajunge acul la 90°C, masina trage de rupe, dupa aia cand se incalzeste sau opresti motorul si repornesti, gata, nu mai trage deloc, zici ca merge in 3 pistoane, apesti pedala de acceleratie la fund dar degeaba, nu trage,zici ca e legata de gard.

Am verificat: 

1. injectoare (curatate cu ultrasunete) si alte injectoare din dezmembrari;

2. calculator de bord;

3. presiune pe cilindri (si la cald si la rece), sunt peste 13barg; 

4. bobine de injectie;

5. senzor aer;

6. catalizator dat jos ca poate era infundat;

7. clapeta de acceleratie ok;

Dupa ce merg mai mult cu ea, motorul se incinge puternic, miroase a incins, dogoreste caldura si pleaca ventilatoarele sa raceasca.

A mai ramas sa gasesc pompa de inalte sa pot verifica daca asta ar fi,dar nu gasesc de proba.

 

A mai avut cineva simtomele astea? stie cineva ce poate avea?

Salutare. 

Da, eu patesc asta la golf 5 1.4 tsi 122cp CAXA. Fix acelasi [cenzurat], nimeni nu stie de la ce si m-am saturat sa umblu prin service-uri asa ca o vand. E maxim de frustrant!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!