Jump to content

Pornire 1.9TDI, AFN de pe golf 3 - standalone


25kuc
 Share

Postare recomandată

Salutare.

 

Incerc de cateva zile sa pornesc un motor (nu este montat pe masina, provine de pe un golf3).

Vreau sa-l pun pe un Vw T3, si as prefera sa-l am functional inainte de a face modificarea.

 

Am mai multe probleme, la care as avea nevoie de putin ajutor.

 

1. De la ce este firul acesta, cu o siguranta de 80A pe el. Din panou nu pare sa fie, nu se potriveste acolo. De la ce este siguranta asta?

14515502_sig50A-2.thumb.jpeg.97523459aeb29745942dc89eb30f2cdc.jpeg1982966159_sig80A.jpeg.thumb.jpeg.d7df0581b9e14a49b4f66e5fc67189fe.jpeg

 

 

3. Cand pun contactul, nu am contactul pe ceasuri, si nici alimentare pe imo. Imo este alimentat de la E2, iar asta este legat la U2-1, si cam atat. Daca le leg la contact, motorul porneste.

CE2.gif.50213032e887b57771c37729f8fa086d.gif

301079201_contact1.thumb.jpeg.7bc90d34e15127add007b9712ab3659f.jpeg

Contactul l-am pus facand punte intre firul gros rosu si cel negru. Iar pentru pornire, am facut punte intre rosu gros si rosu cu negru.

 

 

4. Legat de ceasuri, nu mi se sting 3 martori, ulei, apa, si inca unul, am uitat pe moment care e. Am vazut ca din ceasuri mai vine o mufa, cu 3 fire, din care doar 2 sunt folosite.

 

1845386587_mufaceasuri2.thumb.jpeg.1304787abb3b2ca2f1ccb51682ec2c6a.jpeg1372648372_mufaceasuri.thumb.jpeg.7670fbd7835e4bdf2a6fd9594093fe36.jpeg

In poza din dreapta, sus e mufa de la ceasuri, si jos e alta mufa care duce la motor. Asa oare vine pus? Cele 2 fire din mufa de la ceasuri, au aceeasi culoare cu primele doua din mufa care duce la motor.

 

5. mai am un fir foarte gros, care duce la alternator. Asta unde vine legat?

1546764349_firgrosalternator.thumb.jpeg.005069dc7be75c7986e3d3050443feac.jpeg

 

6. Am 3 senzori de presiune (cred), cu niste furtunase, unele foarte lungi, altele mai scurte. De la ce sunt, si la ce vin puse furtunasele alea? Si nu-mi dau seama nici care-s mufele care intra in ei. Cred ca intra/ies din egr, turbina, admisie...

583438566_senzoripresiune.thumb.jpeg.15bf762fd70467aae4a3f4472bf401b1.jpeg

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Siguranta aia mare eu zic ca este de la bujii, masoara firul de la  siguranta la bujie si vezi daca e contiunuitate.

5. Firul ala gros merge pe demaror , si apoi contiunua pe baterie. asa e traseul, dara daca montezi pe tr, poti pune direct plusul pe baterie daca ai bateria langa motor.

6. Nu sunt senzori ci electrovalve, vin legate la vaacum de la pompa de vaacum, si actioneaza egr turbo(geometrie variabila daca ai pus turbina respectiva), si a 3 a nu stiu ce este, dar cu un tester scoti mufa de la el si vezi pe ce iti da eroare.( modelele mai noi aveau tot pe vaacum shut off valve,) poate este de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am incercat sa pun firul gros la un plus de pe panou, la Z1, am vazut ca se potriveste acolo, vad ca am curent pe bujii. A aparut alta problema. Nu se aprinde martorul de la bujii din bord.

 

2. Ok, deci il pun direct pe plusul de la baterie.

 

6. Am turbina originala a motorului, masina e din 96. O sa incerc din diagnoza sa vad.

 

Dupa 3-4 porniri scurte (de maxim 1 min), si putin wd40 pe la toate mufele, mi se stinge becul de la presiune ulei. 

 

A aparut o problema insa. La a 2-a pornire, nu a mai vrut sa o ia, am banuit bateria slaba. Am incarcat bateria, si urmatoarea dimineata a luat-o.

Spre seara, a venit un amic mecanic, sa ma ajute la furtunele alea subtiri, si la conectarea electrovalvelor, si nu a mai pornit. Invarte, scoate un fum albicios, dar nu porneste.

A batut putin in pompa de injectie, a mai facut ceva pe la pompa si a luat-o. Apoi la o noua incercare, iar nu a luat-o. Mi-a recomandat sa dau jos pompa, si sa o duc la curatat/verificat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ca update, motorul porneste, totul e partial ok. Intr-un final am dat jos chiulasa, facut planul, schimbat ghiduri si semeringuri, garnitura noua, verificat pompa de injectie si injectoarele. Au mai ramas niste probleme, uneori (scos din viteza), nu se tureaza... ajunge undeva la 1500-2000 rpm, si sta acolo indiferent daca ma duc cu pedala la fund. 

Alteori, daca turez brusc motorul (tot in gol), face ceva ciudat, ca un rateu cred, apoi cand revine la relanti tremura si face ca toti dracii. Daca opresc in momentul ala, nu mai porneste decat dupa o pauza de 20-30 minute. Se pare ca nici mecanicul meu nu prea are idee ce are, si ar vrea sa ii punem o diagnoza. Problema e ca nu am mufa de diagnoza. Stie cineva care sunt conexiunile de la mufa de diagnoza, si unde duc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!