Jump to content

Probleme DSG


necse6alex
 Share

Postare recomandată

Adica?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un VW PASSAT din 2017 1.8L Automata - Benzina

 

Din pacate, nu stiu foarte mult despre masini si am mers cu ea pana uleiul de la cutia de viteza s-a dus. Am tot intrebat de fiecare data de cand am luat masina si inainte sa am macar o singura problema cu masina pe cei care schimbau uleiul de motor si spunea ca, cutia de viteza este sigilata si nu au facut nimic.. sau sa-mi spuna la cat trebuie schimbat uleiul de la cutia de viteza.

 

Sa fac povestea mai scurta, mi-a aparut martorul de la motor, am dus la un mecanic si mi-a schimbat uleiul si filtru. Unde a aflat ca nu prea mai era ulei. 

Am putut sa merg cu ea insa mecanicul mi-a zis ca trebuie merg cu modulul la VW. Am trimis modulul la reparat si l-am primit si reinstalat.

 

Intre timp, am aflat de la un mecanic ca aceasta cutie de viteza automata are un convertizor care lucreaza si daca intra mizeria la ea, nu mai functioneaza bine.

 

Problemele care sunt acum dupa toate ce au fost facute(schimbat ulei+filtru+modulul reparat):

1- cand plec de pe loc, trebuie sa plec foarte usor 

2- Viteza 1 - Viteza 2 -  eroare = Raport incorect

3- de la viteza a 3-a nu mai schimba doar cresc turatiile

 

Ma puteti ajuta si pe mine care ar fi solutia la aceasta problema? Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, CRISTIAND. said:

spunea ca, cutia de viteza este sigilata

 

22 hours ago, CRISTIAND. said:

mi-a aparut martorul de la motor, am dus la un mecanic si mi-a schimbat uleiul si filtru.

 

22 hours ago, CRISTIAND. said:

mecanicul mi-a zis ca trebuie merg cu modulul la VW

Cu siguranta ala nu avea nici o legatura cu mecanica (la ce balarii descrii )

Mergi la un mecanic/service specializat pe cutii automate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia DSG nu are convertizor. 

Uleiul nu dispare de nebun, trebuie sa aiba o pierdere. La 6 litri de ulei cat sunt in cutie, lasa balta peste tot pe unde opresti. Se vedea la revizii, etc

 

Poti sa mergi si 100.000 km fara sa schimbi uleiul si garantat nu se strica cutia. 

 

deci.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, de la 150 cp in sus se monteaza DSG cu ambreaje umede , DQ381- DQ400e-DQ500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tine de putere, tine de cuplu si stiu ca pe vechile generatii 1.8-ul TSI era limitat la 250 Nm pentru a fi montata cutia DQ200. Chiar si pe generatiile curente, de ex. 2.0 TDI-ul de 115HP are cutie automata DQ200 si cuplu limitat la 250 Nm, fata de manuala care are 300 Nm. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. da mai simplu de tinut minte cu puterea... si nu prea ai cum sa gresesti

 

iar cazul de fata, e DSG DQ381, pentru ca 1.8 tsi pe B8 are 180 cp si 320 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare . Am și eu o problemă cu al meu Passat 2.0 , 150 cp cu cutie dq381 . Când o pornesc după câteva zile in care mașina a stat nemișcată , în momentul când cuplez în Drive primesc un șut puternic . Doar câteodată , nu de fiecare dată . Mi s-a întâmplat de 2 ori până acum . Nu am nici o eroare pe Vcds . km 162k . Ce ar putea fi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

 

Am nevoie de niste pareri de la colegii de forum. Vw Passat B8, an 2018, cutie DSG6. In momentul in care eliberez pedala de frana masina nu se tureaza.. chestia asta am intampinat o dupa ce am schimbat placutele de frana+discuri fata si spate.

 

Aveti cumva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihai96pru

Salutare,

 

O intrebare pentru posesorii de bitdi de aici, a venit vremea sa schimb volant si sunt indecis: sachs la 2500 lei sau oem la aprox 5200 lei? Am auzit pareri diverse, ca aftermatket nu tine, ca oem nu merita 😂 M-ar ajuta o experiență personală de la cineva.

 

Totodată voi schimba si uleiul la dsg, filtru daca tot schimb volant, plus ulei haldex, la masina din semnatura, Passat b8, bitdi, cod motor CUAA 240 cai, din 2014, 300k km. Ultima revizie la DSG a fost la 240 k km.

 

Mulțumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai96pru si eu am avut bitdi si am schimbat volant la 100k si dupaia pe la vreo 160k km parca ( pe la 200k am dat masina ). Eu am pus sachs ambele dati. La BITDI volant e cunoscut ca fiind consumabil. DIn cate am mai citit, ar mai fi o varianta de volant pe LUK, dar care s-ar apropia de pret mai mult de volant OE. EU am considerat ca decat sa risc cu OE sa ma tina tot atata, prefer sa schimb Sachs de 2 ori daca e cazul. BIne, a mea avea si soft la 300cp si vreo 560nm, deci poate asta a dus si la o uzura putin mai accentuata a volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai96pru

Multumesc de raspuns, cel mai probabil asa o sa fac si eu. Sa zicem ca e decent pretul pentru 60k km/2-3 ani de utilizare 😂 mai schimb una dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!