Jump to content

Probleme DSG


necse6alex
 Share

Postare recomandată

Salut @Raulbogdan, se da jos cutia de viteze ( si tot ce mai trebuie sa o poti da jos ), altfel nu ai acces la volant. Nu trebuie sa demonteze niciun motor :)

Cauta alti mecanici daca aia nu stiu ce fac.

Dar initial cum doreau sa schimbe volant sa fie de 3x mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 asa am si facut, am facut o programare la alt service care mi-au zis " volant-ul e tot volant, dam jos cutia si il schimbam"
Initial asa mi-au spus, se da jos cutia si e manopera vreo 1000 lei parca. Apoi am lasat masina si dupa ce am plecat, m-a sunat sefu de atelier ca a vazut ca eu am bitdi si la astea doar asa se poate, sa dai jos motorul, altfel e mult prea complicat. Cei de la facturare nu stiau treaba asta, ca ei au mai facut un singur bitdi si s-au chinuit mult. Voi merge peste o sapt la un alt service, sper sa se rezolve. 
Ce mai ziceau baietii, e ca am prea multe dotari (lol) cum ar fi camere, senzori 360 grade, side assist, DLA etc si cand dau jos caseta de directie si o repun inapoi, trebuie facute foarte multe adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, si a mea are dotarile de mai sus si nu am avut nicio problema dupa schimb. Si nu am fost la reprezentanta cu ea. N-am avut erori si totul a functionat normal.

Daca s-au facut adaptari sau nu la toate cele nu stiu sincer, ca n-am stat langa ei si nici n-am intrebat.

Da, e ceva manopera pentru schimb volant.

Cati km ai si din ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2017, masina are 186k, deja suna urat de vreo 10k km in viteza 5-6-7 la 1100 rpm si n-as vrea sa trag pe ea pentru ca oricum piesa tot o voi schimba. 1000 de lei manopera hai sa zicem ca e acceptabil, dar cand ma suna ca defapt e x3 + freon si alte chestii care trebuie completate pt ca se da jos motorul, mi se pare outrage. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A tinut bine, eu am schimbat volant la 100k km, bine, in mers nu aveam pb, doar la oprire motor, se auze un zgomot metalic de la volant. Am preferat sa o schimb preventiv, sa nu mai trag de ea, mi-a fost frica sa nu afecteze si alte componente vibratiile de la volant in timp.

Masina mea e pe final de 2015 (MY2016) si acuma am peste 170k km. Dupa schimb volant n-am mai avut probleme.

Sa le spui sa verifice bine reasezarea motorului pe suporti, ca eu am avut ceva pb in sensul asta, motorul nefiind corect amplasat, avand mici vibratii care au dus la inlocuire tampoane motor si cv parca, la vreo 20k km dupa schimb. Greu am depistat si eu pb, pentru ca din cate am inteles, motorul (bitdi) nu are semne de reasezare pe suporti, trebui sa "stii" sa-l pui la loc. Nu stiu daca e un mit sau o poveste de-a mecanicilor, dar iti zic sa fii atent cand iei masina, in plaja 1500-2000rpm, sau peste 4000rpm :) 

1000lei manopera e ok dpmdv pentru cat se lucreaza.

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca nu a mai fost inlocuit in DE, eu am luat-o la 168k si suna putin in mers. Pe la 180k deja suna binisor, si pe loc avea vibratii, am incercat pe garantie (dasWelt) sa o schimb dar au refuzat pe motiv ca nu are nimic. Apoi m-au luat cu abureli de la VW ca trebuie demontata si trimisa in laboratorul lor sa vada daca intr-adevar are probleme, si doar asa va fi schimbata pe garantie. Merci pt pont-ul cu suportii, sper sa ma asculte oamenii din service. Sper sa inlocuiasca si filtrul de ulei din cutie daca tot o dau jos, ca ma gandesc ca nu a mai fost niciodata schimbat, uleiul urmand sa il schimb in aprox 10k. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme recunoscute cu volant la bitdi au fost pt modelele 2014 2015, cand parca aparuse si un tsb/tpi pt asta. Initial si eu am incercat la reprezentanta sa vad, dar la fel, demontam, vedem, va anuntam, si in cel mai rau caz va costa vreo 6500lei parca pe vremea aia. Am zis multumesc. Am pus Sachs. Daca tot vrei sa schimbi filtrul la dsg, fiind cutia jos, fa acum si schimbul de ulei sa fie toate proaspete. Pt 10k km nu merita sa ti bati capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 probabil voi face acum si schimbul de ulei cu filtru. Insa tie la fiecare schimb ti-a dat jos si filtrul? Mie imi ziceau la un service ca nu pot da jos filtru cu cutia pe masina, si vor schimba doar uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat uleiul la DSG (la 55k km a fost schimbat in germania ) la 60k km just to be safe, ca n-am vrut sa risc, la 100k km cand am dat jos cutia pt volant, la 150k km, si il voi mai schimba la 200k km, si tot asa din 50k in 50k km.

Se poate schimba si pe sus, fara sa dai jos cutia, dar necesita mai multa munca/manopera, sunt mai multe de demontat pe sus sa ai acces la filtru. Eu la 150k nu l-am schimbat, dar sigur il voi schimba la 200k km.

Totodata sa nu uiti de revizia la Haldex ( dat jos pompa, curatat sita, inlocuit garnituri si ulei ) - este topic dedicat Haldex 5 - poti cauta mai multe detalii acolo, si uleiurile diferential spate si cutie transfer ( care include si diferentialul fata ) - daca nu le-ai schimbat cumva recent, sau stii sa se fi schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de haldex, au refuzat la service sa desfaca pompa, au zis ca au schimbat uleiul si calitatea celui vechi era inca foarte buna. Culmea e ca vrei sa ii platesti in plus, doar ca sa stii ca fac treaba buna si ei nu vor. Din ce am observat, in Cluj-Napoca nu prea se mai complica service-urile cu lucrari corecte. Am avut un contact imperfect la spira de la volan, m-au refuzat multi pe motiv ca nu merita investigatia...deci e foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a schimbat pana la urma volant, aparent merg toate, au fost niste erori, le-au sters cei de la service dar au reaparut. Dupa proba s-au stins toate, am curatat eu apoi de erori si nu mai apare nimic. Intr-adevar, una dintre erori zicea ceva de genul ca directia nu a fost initializata. Sper ca este in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0 BITDI - CUAA - aprox 175k km.

Ca sa nu mai fac alt topic, acum cateva zile am schimbat tamponul/suport motor dreapta, zona distributie, cel hidraulic daca bine am inteles, pentru problemele - vibratii la relanti in P. S-a mai facut si o inspectie pe sub masina, si ce a rezultat a fost din filmele de groaza :lol: 

Toata zona de cutie transfer/DSG este plina de ulei, pe undeva transpira. Ulei pe scut nu era, si nici sub masina nu am observat sa ramana urme, deci nu "curge" doar supureaza/transpira.

Adevarul e ca nici nu prea m-am uitat pe sub masina, ca nu prea am stat in service/langa mecanici la operatiunile efectuate, dar m-as mira sa nu fi observat cineva toate astea, iar ultima revizie a fost acum aprox 5000km, iar in 5000km m-as mira sa fi aratat atat de rau zona...

Am inteles ca ar fi de la ceva simeringuri, dar o voi lasa saptamana viitoare in service pentru demontare si constatari mai amanuntite.

Pierderi mari nu cred ca sunt, pentru ca erori nu am si totul functioneaza ok, cutia schimba fara probleme, socuri.

Uleiul la DSG schimbat la 150k.

La 100k s-a dat jos cutia pentru schimb volant, dar de atunci am prins masina pe elevator si nici vorba de asa mizerie sub ea.

Nu stiu cat de clar se vede in video, ca prin upload la YT se mai pierde din calitate, dar orice parere/sugestie e binevenita... @EEXCALADE Multumesc!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e transpiratie, e scurgere in toata regula. Nu e pe scut pentru ca vad ca uleiul se tine bine de suprafetele pe care se prelinge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare de la cutie .

Scurgerea nu e recenta.

Spala zona ,impecabil si verifica zilnic.Doar asa poti identifica exact unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms @EEXCALADE asa ma gandeam si eu, ca in ultimii 5000km de la revizie nu prea avea cum sa fie atata ulei pe dedesubt.

Ideea e ca m-as fi asteptat sa se verifice masina si pe dedesubt, avand in vedere ca reviziile le fac la 10k km, deci aproximativ una la 3-4luni, cand oricum ridici masina pe elevator si te mai uiti la una alta pe sub ea.

Ca si istoric, sa pun in context:

La 100k km s-a dat jos cutia pentru schimb volant, inclocuit ulei dsg+filtru, cu uleiul diferentiale, cutie transfer, haldex, etc

La 120k km am inlocuit tot ce tine de tampoane/suporti motor+cutie viteze, plus ceva reglaje si refixare jug ( aveam ceva zgomote metalice la plecarea de loc )

La 150k km s-a inlocuit din nou uleiul in cutie, fara filtru de data asta, cu toate uleiurile adiacente - diferentiale, cutie transfer, haldex, etc

La 175k acum, din nou s-a dus tamponul hidraulic, pentru vibratiile aferente, la relanti in P, ocazie cu care s-au constatat si scurgerile de mai sus. ultima constatare s-a facut in alt service fata de cel unde ducea masina inainte, pentru revizii, si m-as fi asteptat totusi sa se vada/constate ce e pe dedesubt in ultimii 20-30k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE am mai citit ca scurgeri de ulei ar mai putea fi de la simeringul de la arborele cotit 04L 103 171, sau 04L 103 151 A - am vazut ca ar fi 2 simeringuri, unul dintre ele fiind si in zona distributiei, unde se recomanda si inlocuirea cel putin a curelei de distributie.

Pe forumurile de afara, si discutand si cu alti proprietari de Passat-uri B8 ( BITDI-uri ) multi s-au plans si de aceste scurgeri dupa 100/150k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegii dețin un Passat b8 2.0 bluemotion cod motor CRLB cutie dsg…la fiecare drum nu contează câți km parcurg se simte in fel de smucitura sau o fracțiune de frâna de motor când accelerez și schimba din 2 in 3 nu contează ca sunt in D sau S asta se întâmpla doar o singura data…schimbul de ulei și filtru la cutie l-am efectuat acum 7000 km uleiul pe origine….ma poate ajuta cineva cu un sfat ce este de făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@REXxar_84schimba senzorul de inalta presiune. Pt mine a facut minuni. Este o editie mai noua (nu mai tin minte terminatia dar am scris undeva pe forum)

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok…mulțumesc pentru răspuns 

Ma gândeam ca ar fi o problema pe la cutie 🤦

Modificat de REXxar_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update.

S-a dat jos cutia DSG, si cutia de transfer.

S-au inlocuit la cutie: Carcasa cutie ( Oala ), Carcasa/Baia de ulei, Garnitura motor/cutie

S-au inlocuit la cutia de transfer niste garnituri - simeringuri ( 2 stanga, 2 dreapta, daca am inteles bine )

Din cutie lipseau aprox 2L de ulei, iar in cutia de transfer mai erau aprox 300ml din cei 8-900ml cat intra.

S-a pus totul la loc, s-au completat uleiurile la nivel, si momentan pare in regula.

Dupa ce am luat masina din service, am facut un drum la Targu Mures, unde am fortat masina sa vad daca mai apare ceva. Momentan totul e curat.

O sa mai urmaresc sporadic pana la urmatoarea revizie la 180.000km.

 

Asta e partea bune, urmeaza si partea 2 mai putin placuta :lol: gen repari una, apare alta...

Car-accessories-Improved-version-with-spring-0BH-DQ500-Gearbox-Front-clutch-cover-oil-seal-For-VW.jpg_640x640.jpg

baie-de-ulei-cutie-de-viteze-vw-audi-skoda-seat-oil-pan-mechatronic-cover-dsg-02e325201d.jpg

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, 

Acum 2 zile mi-a dat eroare cutie DSG si eroare auto hold + frana de mana electrica. 

Am tras pe dreapta oprit masina repornit si a disparut eroarea. am mers cu iar dupa 10 minute de mers absolut normal au aparut aceleasi erori de data asta am oprit si chemat platforma. 

Dupa ce a ajuns la service-ul unui prieten a disparut eroare. la diagnoza a parut cod eroare P0919 . el ne fiind specializat pe cutii automate am trimis-o la Automatico. 

Ieri si astazi au testat-o si eroarea nu a aparut.. vineri ma duc la ei sa facem test impreuna. 

A mai avut cineva aceste erori? 

Mentionez ca acum pe tester nu mai apare nimic.. 

Masina este un Vw Passat 2016 2.0 TDI cutia este in 6 viteze.

 

Scuzati-ma daca am scris ceva gresit dar nu sunt cunoscator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, am și eu o problema cu al meu passat b8 2016 2l 190cp, are mici smucituri in treptele 1-2 , 2-3 cat si in decelerare (frana de motor mai brusc, nu stiu sa explic foarte bine) mi s a mai intamplat sa imi moara motorul cand am vrut sa plec dupa loc( asta de doua ori intr un an)

Cand o pun in D sau R la plecarea dupa loc are un lag de cateva secunde

In rampa imi pleaca masina un pic la vale si dupa pleaca( imi da un sut in gol si dupa cupleaza)

Nu am nici o erroare pe cutie si motor, nici in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!