Jump to content

Probleme DSG


necse6alex
 Share

Postare recomandată

Salut. Ceva păreri despre aceste simptome?

Mașina in cauza 2.0 240cp DQ500 130.000km.

     La schimbarea treptelor se simt niște șocuri.

    Pentru a se înțelege mai bine, se simte ca și cum cineva te trage o secunda de umeri înapoi iar apoi când îți da drumul te și împinge  un pic.
    Pare amuzant dar nu este pentru proprietar.

Doar la retrogradări se poate simți acest fenomen. Pe modul sport se simte destul de tare, deranjat chiar. Pe modul normal nu este atât de evidentă treaba. 
Nu am nici un fel de eroare. Întreținerea a fost făcută prima la 50 mi km a 2 a la 120.000 mi km.

mulțumesc anticipat 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea in sus a treptelor schimba lin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face doar la schimbarea din 2 in 3 dar foarte puțin ca un șut in fund sa zic.

restul treptelor normal lin

Modificat de necse6alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km sunt reali? Cunosti masina de la 0 km? 

Poti incerca un update de soft la cutie, si dupaia sapat in cutie ( ambreiaje), mecatronic... trebuie vazuta de cineva care se pricepe la cutii, mai ales ca nu ai nicio eroare sa-ti indice ceva mai la obiect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine mai face asa uneori.. parca e o frana de motor o fractiune de secunda, intre schimbarea treptelor.. la reprezentanta mi au spus ca asa face DQ500, ca e normal. La vechiul Passat CC, DQ250, nu facea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o resoftare la cutie, sau un update de soft. Ca prim pas, cea mai "ieftina" varianta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa mi dau seama totusi daca e ceva normal... cum spun cei de la reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am suturi dar doar la mers sportiv. Din 1>2 si 2>3 parca da cu un gong cand schimba viteza. 180k km, cumparata de la daswelt, reviziile s-au facut la timp, uzura in DE nu stiu cum a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are aproape 150k km, resoftata de mai bine de 80k km, 300cp, 560nm, fara soft la cutie, si schimba perfect, lin, fara smucituri.

Singura chestie dupa care am mai sapat dar am ajuns la concluzia ca "aproape toate fac asa" sunt clank urile metalice la retrogradari, din cand in cand si aleator, fara vreo legatura cu ceva anume... atata timp cand totul functioneaza ok, fara erori, nu mi mai bat capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 2/4/2022 at 10:56 AM, necse6alex said:

Face doar la schimbarea din 2 in 3 dar foarte puțin ca un șut in fund sa zic.

restul treptelor normal lin

 

Salut.

 

Astazi am schimbat pe modul Individual, avand setarile de jos.. si culmea, aceste socuri parca au disparut. Nu stiu daca are efect asupra modului de functionare a DSG, insa poti incerca si tu si sa mi spui daca simti vreo imbunatatire..

 

 

 

20220222_190055.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danny exact asa este setat si la mine modul Individual pe care l folosesc 99% din timp. Cand ies din oras pun si dsg in sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 sunt curios... mergi cu ea pe modul Normal si spune mi te rog daca ai si tu acele "socuri" mici despre care spun, cand schimba DSG ul treptele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danny am testat azi dimineata. Am plecat cu masina rece, fara sa pornesc webasto. 0 grade.

Am facut aproape 50km ( asa s-a nimerit azi :) ) oras/centura/local.

Am mers si in Normal/Comfort/Sport.

Nu am sesizat diferente. Schimba lin si fara socuri.

La mine schimburile de ulei cutie au fost ( toate cu ulei OE VW 😞

55.000km in Germania, inainte de vanzare ( aparea si in istoricul VW )

60.000km am preferat sa dorm linistit si am mai facut un schimb

100.000km am schimbat volant, s-a dat jos cutia, atunci am inlocuit si filtru ulei DSG, si inca un schimb

Urmatorul schimb va fi la 150.000km, mai am putin si urmeaza in maxim o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut doua b8 uri amândouă cu intertinere in evidentă la reprezentanta făcute la schimb și aveau aceleași simptome. Ghinion 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, aceleasi probleme le am si eu (suturile la schimbarea din 2 in 3 cu preponderenta pana se incalzeste) iar mai nou (sau poate nu am observat eu pana acum) am urmatoarea problema: 

Doar in modul D , doar la schimbarea din 4 in 3 si doar fara sa franez, cutia schimba din 4 in 3 apoi imediat inapoi in 4 iar apoi revine la 3 (totul intr-o secunda, poate chiar mai putin de o secunda) - zici ca e nehotarata (nu stiu cum sa explic mai bine problema , scuze pt asta) . In modul S sau daca franez nu face asa. Cutia este DQ500 , B8 BiTDI @ 173.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Vreau sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu urmatoarea problema: pe loc cu selectorul de viteze in “D” si frana calcata pe ceasurile de bord unde indica in ce treapta se afla cutia variaza rapid intre D si D1. Masina se comporta normal, nimic ciudat in mers la schimbarea treptelor. Va atasez si link catre un video explicativ.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut Grup / Forum ,

Detin un Vw Passat b8 2.0 BiTDI 240 cp , 2016 , 150.000 km service cutie facut la zi , am o problema CRED la cutie cand decelereasa se aude un CLIK si parca isi face frana de motor , am fost la un Service de CUTI AUTOMATE si mi sa spus ca acel Clik nu este din cutie :))) , sa mai ivit careva de problema asta si daca a remediato cum a facut ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de la ce e daca nu din cutie?

Si a mea clanc"ăne" la retrogradari  dar totul functioneaza perfect, smooth fara socuri sau smucituri. Am aproape 170k km din care mai bine de 100k km cu stage1 si 570nm. Revizii la cutie facute tot la 50k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE De la tripode poate fi doar la retrogradari? Ca in rest eu cel putin n am niciun alt zgomot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vă salut!Detin un VW Tiguan, 2.0 TDI 4 Motion Dsg 7, 2012 și am următoarea problemă.După câțiva km parcurși, atunci când motorul se încălzește, in timp ce accelerez, mașina trepidează pentru câteva secunde.Cu cât accelerez mai puternic, cu atât trepidatia se simte mai tare.Are o accelerare “sacadată”, se observa și turometrul cum urcă “sacadat”.Mașina pleacă de pe loc fără probleme, trepidatia se simte de la treapta a 2 a în sus.Menționez ca nu am nicio eroare pe cutie sau vreo alta problemă. Am înlocuit tripoda de pe partea dreaptă, care avea joc și am făcut și o readaptare a ambreiajelor cu vcds, dar fără succes.Am fost deja la 2 service uri, dar nimeni nu mi poate spune care este problema.Poate s a mai confruntat cineva cu aceeași problemă.Vă mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat bitdi, am ajuns in service cu un schimb de volant, dupa ce las masina ma suna baietii ca trebuie demontat motorul pentru a fi schimbat volantul fiind cel mai rapid si cel mai ieftin, pretul manoperei ajunga aproape x3 fata de initial. Cei care ati schimbat volant pe aceasta motorizare, stiti cumva ce a presupus? Am intrebat la VW un amic si-mi zicea ca in documentatie apare ca trebuie demontat puntea + caseta de directie. Daca ma puteti ajuta si cu un cost estimativ pt manopera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ma gandeam la el, fiind unul dintre aceia care a intretinut corect un bitdi, dar am zis sa intreb, poate sunt mai multi posesori de bitdi care pot ajuta cu o informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!