Jump to content

Cupra Born - Achizitie, configurare si timpi de asteptare


Roger
 Share

Recommended Posts

Ieri am dat comanda de Cupra Born - 204CV (150kW) - 58kWh, la un dealer din Belgia.

Am ales culoarea gri vapeur si toate optiunile disponibile, gen pompa caldura, DCC, anvelope all seazon etc mai putin Head-up display si geamuri fumurii.

Detalii gasiti pe https://www.cupra.be/fr/configurateur/personnalisation/born?cupra_code=D6LNQD6E

 

Livrarea este estimata pe 16/09.

Cam asa arata cf configuratorului

 

image.thumb.png.d893b1e7f97fca7a32352a92b51ef806.png

Edited by Rave
Link to comment
Share on other sites

  • Roger changed the title to Cupra Born gri vapeur 58kWh

N-ai mai vrut albastra de data asta :) Felicitari pentru alegere, e un ID.3 mai frumos, si asteptare usoara.

Doar marca te-a facut sa alegi Born in detrimentul ID.3 sau doar design-ul?

Link to comment
Share on other sites

Frumoasă mașină, felicitări pentru achiziție.

 

Care este prețul plătit, dacă se poate spune?

 

Oare la noi când se va lansa?

Link to comment
Share on other sites

  • Rave changed the title to Cupra Born - Achizitie, configurare si timpi de asteptare

@Rave multumesc! Am facut test drive cu una albastra insa nu m-a convins combinatia cu elementele vopsite in nuanta cuprului, ce defineste practic noul brand.

Am ales Born pt ca arata ca o masina normala, sa zicem. E foarte diferita de id3 la interior si exterior, imi place mult. Apoi, in Bruxelles de un an de zile au bagat limita 30km/h iar pe ring 100. Fac drumuri scurte si doar in oras asa ca nu mai vad utilitatea a 370 CP de pe Cupra 5F. 

@drign statul belgian nu da nicio subventie pt EV. Pretul a fost 46532,85 Euro. Din pacate nici dealerii nu dau discounturi extra fata de cele din configurator. Cica sunt brand premium...no comment ;)

Link to comment
Share on other sites

Au prea multe oferte pentru capacitatea de productie, așa ca nu au niciun motiv sa dea reduceri.

Link to comment
Share on other sites

@Roger Cum ți s-a părut calitatea materialelor din interior comparativ cu ID.3? În poze pare o diferență majoră în favoarea Born-ului, însă realitatea întotdeauna confirmă totul.

Link to comment
Share on other sites

@andrei_2006 da, mi s-a parut mult peste ID3. Am avut ocazia sa ma urc si in Born cu tapiserie standard si in cel cu piele sintetica. Probabil conteza si forma scaunelor dar ambele mi-au parut mai faine decat la ID3 (nu stiu ce echipare era cea de test drive). Se putea mai mult la suportul lateral de la sezut, dar compenseaza forma ''scoica''.

In rest, plansa de bord, fetele de usi, butoanele, imi plac ca si calitate, iar volanul este de nota 10. Cu toate astea nu se apropie de o finisare premium, cum zic ei ca este, care este :)

20211214_094841.jpg

20211214_094949.jpg

IMG-20211220-WA0004.jpg

IMG-20211220-WA0006.jpg

Link to comment
Share on other sites

AndreiSergiu1991

Ooo... scaune electrice pasager dreapta?!

Link to comment
Share on other sites

Si ID.3 are la echiparile superioare, cum inteleg ca este acest Born.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, AndreiSergiu1991 said:

Ooo... scaune electrice pasager dreapta?!

Cu masaj chiar, la ambele. Optiunea asta nu este trecuta in configurator. Am descoperit-o la test drive.

 

2 hours ago, Sparkyson said:

Si ID.3 are la echiparile superioare, cum inteleg ca este acest Born.

sunt sigur de asta

Edited by Roger
Link to comment
Share on other sites

AndreiSergiu1991

bine, masajul ala e o gluma, dar e ok :))))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aici e lista cu dotarile standard.

Nu le traduc, ca le fac terci.

In plus, pe configurator au aparut si alte motorizari: 45 kWh - 150 CP, eBoost 58 kWh - 231 CP si eBoost 77kWh -231 CP.

https://www.cupra.be/fr/configurateur/personnalisation/born?cupra_code=NSAW9UEW

Masina inca nu a intrat in productie si astept raspuns de la dealer daca pot schimba la eBoost 58 kWh - 231 CP de la 58 kWh - 204 CP fara eBoost.

In showroom au adus un Born cu jantele, culoarea si interiorul pe care le-am ales.

 

dotari serie Cupra Born.JPG

20220402_115453.jpg

20220402_115506.jpg

20220402_115609.jpg

20220402_115815.jpg

20220402_115841.jpg

20220402_115910.jpg

20220402_115937.jpg

Edited by Roger
Link to comment
Share on other sites

Revein cu vesti bune. Am reusit sa refac comanda si sa adaug varianta eBoost 231 CP, baterie tot de 58 kWh.

Am pierdut, ca sa zic asa, optiunea IPA insa am castigat altele: pretul total e mail mic. Initial a fost 46.532,85 Euro iar in noua formula 44.876,85 Euro si asta pt ca jantele alese ca optiune 19" Typhoon Copper sunt standard pe versiunea eboost + o promotie pt luna aprile.

 

 

IPA 1.JPG

IPA 2.JPG

Roti born 1.JPG

Roti born 2.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

As fi curios daca chiar au ceva diferit fata de ID3, de ex suspensia. Cand am dat jos rotile sa fac schimbul cu cele de iarna am vazut marcajul cu puncte colorate pe arcuri dar nu am mai facut poza, acum regret, dar rezolvam usor daca poti face o poza la Cupra sa comparam

 

Lista completa de dotari o poti vedea in myvolkswagen.net daca ai VINul deja

 

La mine la ID3 am gasit doar asta despre suspensii:

- Shock absorption in front

- Rear shock absorption, basic version 1

- Suspension range 02 installation control only, no requirement forecast

 

Cred ca ar fi interesant sa comparam si codul motor, tot de pe myvolkswagen la mine zice asa

- Electric motor unit 0EH.A si

- Electric motor, total system output 150 kW base motor is N06/N07

- Torque 310 Nm Base motor is N06/N07/N10

 

Fata de lista ta de mai sus vad o diferenta la baterie, la mine e Battery 280 A (51 Ah) la tine e 320A 48Ah

 

 

 

Edited by detinator
Link to comment
Share on other sites

Autocar UK, spune ca nu sunt diferente notabile intre cele doua.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 4/8/2022 at 1:57 PM, Roger said:

Revein cu vesti bune. Am reusit sa refac comanda si sa adaug varianta eBoost 231 CP, baterie tot de 58 kWh.

Am pierdut, ca sa zic asa, optiunea IPA insa am castigat altele: pretul total e mail mic. Initial a fost 46.532,85 Euro iar in noua formula 44.876,85 Euro si asta pt ca jantele alese ca optiune 19" Typhoon Copper sunt standard pe versiunea eboost + o promotie pt luna aprile.

 

 

IPA 1.JPG

IPA 2.JPG

Roti born 1.JPG

Roti born 2.JPG

 

 

Ramasesem dator cu update.

Masina a ajuns la dealer la sf lunii octombrie insa in prima configuratie, fara eBoost dar cu IPA.

Dupa 1 luna de zile de discutii, mi-au dat masina la pretul mai lmic, au scos taxa de livrare de 300 Euro si au pus folie pe geamurile din spate.

Nici nu vreau sa mai aud de consortium-ul asta D'Ieteren (Seat, Skoda, Audi, VW si Cupra). Sunt cei mai ''mari'' si mai praf din Belgia, ever.

 

 

 

PXL_20221128_094546964.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Administrator

Frumoasa foc. A fost candidatul meu pentru viitoare masina de oras deoarece mi se pare prin atentia celor de la Seat peste ID.3 la dotari. Restul .. e fix aceeasi masina (cu bune si rele). Multi km fara probleme si sa te bucuri de ea!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!