Jump to content

A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor


BOMBANITORUL
 Share

Postare recomandată


7934 - Circuitul senzorului de poziþie de la comandã turbo 
          P2563 00 [096] - semnal neplauzibil
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 207757 km
                    Data: 2018.10.04
                    timp: 21:33:37

                    Turaþie motor: 823.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 25.5 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 83 °C
                    Temperatura aer admisie: 13 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.700 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Actuator presiune turbo: activare: 100.00 %
                    Actuator presiune turbo : confirmare: 74.90 %
                    Control presiune turbo:deviaþie poziþie închisã: -11.58 %
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 8
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator EGR de mare presiune: tensiune de bazã val. Mãsuratã: 1924.4 mV
                    Pedala de acceleraþie: cursa de deplasare: 0.00 %
   ma ajuta si pe mine cineva ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    9

  • cip2

    7

  • Coto79

    7

  • mohawk

    6

Salut, te rog frumos ,imi poti spune cum ai rezolvat problema?Am acelasi model de a4 ca al tau, acelasi cod de motor, am cumparat volant noua sachs cu tot cu kit de ambreiaj in ianuarie ,(batea foarte tare cea veche) , iar acum in martie am mai cumparat inca una din cauza batailor mari si a pornitului foarte urat, volant cumparata in ianuarie avea joc din toate partile.(2000 de km mers cu ea)

Acum dupa ce am pus din nou alta volant noua ,am fix aceeasi problema. Am mers 100 de km cu cea noua

Am verificat electromotorul, totul e ok

Este ceva de imi strica volant aproape instantaneu. Ambele au fost montate corect

Te rog frumos daca imi poti spune ce ai rezolvat, m-ar ajuta foarte mult.

Multumesc, iti las adresa mea de mail daca doresti sa ma ajuti : gabi.burtan@yahoo.com

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Din iulie 2018 detin un B8.5 2.0 CJCA multitronic. Nu am dat mare importanta la tobe care erau afumate inca de atunci, dar de cateva luni am observat ca uneori imi da fum la accelerare, da un puf cat de cat consistent si apoi nu mai da deloc. Am verificat valorile la DPF si la injectie, le atasez mai jos, poate imi spune cineva daca sunt ok.

Fostul proprietar a spus ca cei de la reprezentanta i au pus softul pentru dieselgate. Am fost sa verific versiunea de soft si este ultima versiune, adica urmatorul update dupa dieselgate. In decembrie am fost sa schimb uleiul la cutie la porsche pipera si mi au facut si adaptarea cutiei. Timp de 3 4 saptamani cutia statea in presiune mai mare fata de cum statea de obicei si toata perioada asta am observat ca DPF-ul isi facea regenerari dese. Dupa ce si a revenit cutia, n a mai facut regenerari. Daca stau pe loc si o turez, da pufuri mici de fum ceea ce nu cred ca e normal.

Este posibil ca DPF-ul sa fie terminat si sa fie nevoie sa il anulez ? Poate fi o problema in alta parte ? Masina nu are soft de putere, este intact asa cum a fost pus la reprezentanta, nici nu planuiesc sa i fac in viitor.

52895335_2489923117702276_1394821312622362624_n.jpg

53110905_400223537377191_2025458589124001792_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau să verific regulatorul de presiune de pe rampă să văd dacă am urme de span. După ce îl montez la loc trebuie făcută amorsare la pompă? Audi a4 B8 din 2009 136 cp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am si eu o problema, imi apare check-ul la masina, am bagat calculatorul pe el si mi-a aratat ca este actuatorul de la turbina, l-am schimbat si tot nu dispare, inainte mi s-a ars si sonda lambda si am schimbat-o, acum din nou imi apare martorul de la bujii cateva minute si dupa dispare, ce este de facut! ?? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ,  am si eu o problema mi-a aparut martoru check engine si cand am pus masina petester mi-a dat eroare asta 

P202000     -Senzor de pozitie regulator debit de aer colector de admisie/interval circuit intrerupator/rand. (bloc 2)

                    -Permanent .

Stie cineva care ar fi problema ? , 

ps: am scos senzoru de la debimetru de aer si l-am curatat, l-am bagat la loc si a disparut " check engine" dar eroarea tot a ramas (permanenta) 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!Am cumparat de curand un A4 B8 2010 ,143cp,CAGA si la scanare cu VCDS mi-a aparut urmatoarea eroare:
5380 - Valve for Air Bypass Flap(n275)
P1016 00[047]-Open circuit
Dupa stergere,eroare reapare imediat.
Ma puteti ajuta cu un cod pt piesa care trebuie inlocuita,eventual locatia ei in compartimentul motor?
Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in carcasa filtrului de aer, dar verifica tot cablajul de sub carcasa in zona proiectorului si pana in interior, se rup firele in zona respectiva, exista si un TSB in privinta asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos!In caz ca va trebui inlocuita,stiti cumva denumirea exacta a piesei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara oameni buni detin un audi a4 b8  facelift din 2015  . De ceva timp am sesizat ca nu mai baga caldura in habitaclu , apa sta la 90 de grade , atuni cand am temp la „HI„ (28 de grade )  daca e pe treapta 1 baga asa , dar foarte usor caldura , daca dau ventilatia mai tare baga aer rece. care ar fi solutia , precizez ca e dublu climatronic . iar pe fanta din partea stanga aerul e putin mai cald  decat din partea dreapta fiind setate amandoua la HI (28 de grade . 
Am scanat cu vag comul si nu am nici o eroare * ** doar am una la motor 4985 Cylinder 2 Glow Plug Circuit (q11) P0672 00 (175) electrical fault Mil on -confirmed- tested since memory clear  , Freze frame ; fault status 00000001  fault priority 2, fault frequency 1 . , 4987 Cylinder 4 glow plug circuit q13 p0674 00 , care e exact ca cealalta , precizez ca imi sta martorul de la motor cu culoarea portocaliu aprins , am sters eroarea de cateva ori si a disparut iar cam dupa o saptamana a aparut iar ( iar cate odata porneste cam greu . )

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare colegi!am si eu o eroare pe modulul motor codul este 4710 nu este comunicare cu sistemul de pretensionare.este grav?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea exact asa cum apare, pentru a putea fi ajutat. Mie 4710 imi da eroare de airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ,un audi A4 b8 ,2007 , motor 2.0 un singur ax cu ,came ..porneste foarte greu daca sta parcat mai mult de 8 ore ,am schimbat recent oringurile de la injectoare ,dar are aceeasi problema ,porneste la fel ,ce altceva poate sa mai fie ??pare ca se dezamorseaza ,pentru ca dupa ce porneste prima data ..dupa porneste foarte usor ,oricine cu vreo parere ..este bine venita !multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria ai verificat-o? O scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
madalin_forever

Va salut.
Am si eu o mica problema daca pot zice asa, am un audi a4 b8.5 avant cutie multitronic si de ceva zile ma confrunt cu o problema. Dupa ce merg cu masina 15-20 de minute si se incalzeste cand opresc la semafor sau ma opresc pe dreapta si turatia revne la 900 simt un trepitat in interior cateva secunde dupa care dispare. precizez ca dupa un test al injectoarelor am avut o valoare de 1.30 pe injectorul doi iar regulatorul de presiune undeva la 250 bar sau cum dadea el acolo pe VCDS 256000 kilopascali. Va las si un filmulet cu un sunet pe care il am in turatia motorului pe loc.
Va multumesc si va rog daca poate cineva sa ma ajute cu aceeasta problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi!

Am un audi A4 b8 2009 acum o lună mi-a dat eroare pe injectorul 1 am făcut schimb între injectorul 1 și injectorul 2 și acum îmi dă iar eroare tot  pe injectorul 1 care ar putea fi cauza bănuiesc că injectorul 1 e ok daca era injectorul îmi dădea eroare și după ce le-am mutat între ele. Ce as putea sa mai verific?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine să pui aici eroarea, ea poate indica care este problema

17 minutes ago, Chirciu PETRU said:

Ce as putea sa mai verific?

Compensările pe injectoare. Vezi că este topic dedicat pentru injectoarele pentru motorul 2.0 TDI CR

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema cu masina mea, este un audi A4 S line black Edition din 2011.

imi tot apare martorul rosu la ulei si am un mesaj presiune la ulei foarte joasa, masina merge foarte bine nu pierde ulei de la schimb la schimb, am si eu nevoie de un sfat in aceasta situatie care ar putea fi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An nou fericit, tuturor !

Am tot cautat in ssp.uri, si nu dau temperaturi.

Ma intereseaza la cate grade trebuie sa porneasca ventilatorul de racire la A4 Bo cu motor cjca?

Am urcat niste serpentine, apa a ajuns la 96 grade pe tester, ventilatorul off.

 

Termostate noi originale.

Eu stiu ca incepe sa deschida de la 87 grade.

Inst racire perfect  curata, antigelul G12 Hepu la -40 grade.

Am sa il fac la 25, cica era un tsb in legatura cu -25 grade ca ar fi ok pt aceste motoare la Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAt nu depaseste apa 105 grade totul este ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor
  • 1 month later...

5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap N275.

Ma refer la clapeta din partea de jos a carcasei filtrului de aer.

 Ce rol are aceasta si cand sta inchisa clapeta sau deschisa ?

Nu am gasit nici o discutie in acest sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
adrian.mihai1999

Salutare am si eu un audi a4 b8 2008 

si am probleme cu presiunea prea mare de combustibil , si presiunea scazut si se mai aprinde spirala de la bujii in bord si nu se tureaza peste 3000 ture am fost si am pus testerul pe ea si erorile sunt ( P009000 , P023800, P008800 , P008700 ) , am verificat si pompa de inalta presiune nu are pilitura , am schimbat si rampa de combustilib, schimbat filtru de motorina…. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, întampin o problema la masina din semnatura si anume ca dupa cateva ore bune de stat masina porneste mai greu si cu o usoara trepidatie sau porneste si se opreste imediat.Dupa ce porneste nu mai am nicio problema, opresc si porneste normal la sfert.La o verificare pe VCDS am o singura eroare pe motor si anume senzor ax cu came(G40) P0341- semnal neplauzibil.Am inlocuit senzorul cu unul nou Hella, cablajul e ok, dar problema tot persista. Imi puteti spune ce anume as mai putea verifica? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,detin un audi a4 b8 2.0tdi cagb cu stage 1 din ce mi a spus fostul proprietar,am schimbat la masina:kit ambreiaj,distributie,bujii,suporti motor,suport cutie,ulei+filtre,uleiul la cutie,antigelul,dupa schimbarea urmatoarelor piese masina numai trage cum trebuie in momentul in care mecanicul s a apucat de distributie pompa nu era pusa la punct si era dat avans,mecanicul cand a facut distributia a pus o la punct iar avansul l a dat la 0,iar masina de atunci numai trage cum trebuie si in viteza de la 170 in sus urca foarte greu comparativ cu inainte...pe tester nu are nicio eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!