Jump to content

A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor


BOMBANITORUL
 Share

Postare recomandată

Verifica regulatorul de presiune de pe pompa. El dicteaza presiunea in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    9

  • cip2

    7

  • Coto79

    7

  • mohawk

    6

Multumesc Radu .Aceeasi parere a avut-o si mecanicul nu l-as cumpara pana nu ma lamuresc ca el este de vina.o sa incerc sa gasesc pe cineva care este dispus sa ma ajute sa o probez cu al lui.deja a devenit enervanta face din ce in ce mai des.la ultima testare cand arata presiune mare cand mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta .nici o schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu postezi erorile exact asa cum apar, nu putem sa ne dam cu parerea. 

pe langa regulator, mai este si valva dozatoarea pe pompa... 

Poate ai schimbat senzorul de presiune de pe rampa, care e cu totul alta mancare de peste.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu exact ce am schimbat:regulatorul de pe pompa de inalta cod 0928400706 .astazi o sa incerc sa schimb pe rand senzorul de presiune si regulatorul de pe rampa. Sa vedem ce se intampla dupa .pot sa imi dau seama repede daca se rez problema pentru ca acum foarte rar mai porneste cum trebuie

Cand am retestat-o mecanicul a fost atat de sigur ca este regulatorul de pe pompa incat nu am mai facut poze cu codurile de eroare.am vazut ca arata doar problema cu presiunea higt presure low presure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata . de vina a fost regulatorul de presiune de pe rampa

Sper ca aceasta postare sa ajute si alti colegi de pe forum .multumesc pentru gazduire !

Sper ca aceasta postare sa ajute si alti colegi de pe forum .multumesc pentru gazduire !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

l ai schimbat cu unul nou sau l ai curatat?

unde intri cu vag com sa verifici presiunea?

te intreb pt ca am ceva probleme asemanatoare

Modificat de 28rac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

De cateva zile am simtit miros de motorina cand opream masina, am fost la service si se pare ca sunt scurgeri la pompa de inalte Bosch. localizarea nu a fost foarte precisa, dar capacul distributiei era murdar de motorina, la fel si fulia care antreneaza pompa de inalte. In afara de inlocuirea (foarte costisitoare) a pompei, aveti o alta solutie? Ma puteti indruma catre o persoana/service pentru reconditionarea a pompei? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ..sunt posesorul unui Audi a4 b8 2.0 TDI 2010 ..am anumite vibrații la franare  (oprire sau  sub 5 km/h) iar la viraje motorul merge din greu (pentru loc la relanti) nu reușesc sa înțeleg dacă e vreo problema din ambreiaj  (volant) sau din pompa (direcția hidraulica servofrana) sau altceva.???? .toate astea doar cu motorul cald !!mulțumesc! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mail multe detalii... vibratii la franare care se simt in pedala de frana si volant, etc? ?? 

sau vibratii ale motorului cand apesi frana, etc? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu simt vibrații în pedala vibreaza toată masina ..nu cred ca sunt de la volant ptr ca doar uneori face si doar la cald !! (Prin orase) dacă las pedala de frana apoi apăs își revine uneori dar nu întotdeauna alteori apăs ambreiajul de 2 ori și își revine (anomalie) dar simt motorul forțând! !

 

Modificat de mohawk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Le simt in scaun cu ac oprit diminuesc ..test vag com injectoare ok test vw volant nu da semne de oboseala am sa incerc sa curat clapeta de aceleratie si admisia !!multi miau zis sa maresc  turatia la relanti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva prin reglarea cantitatii injectate si a unghiului de sincronizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat asta si am cyl 1 -0,18 mg/stroke     cyl 2    0,77   mg/stroke    cyl3  -0,27 mg/stroke   cyl 4 -0,32  mg/stroke ( scz nu am reusit sa atasez poza )cum crezi ca as putea sa le modific ptr a avea consum normal si a scapa de problema !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt valorile injectoarelor ,eu ziceam altceva. Cauta pe forum

Prima data verifica valorile pe grupurile 001 ,004 ,015

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade am fost la un electroauto si mia zis ca nu poate modifica asa ceva !!pfff am curatat si egr admisia era ok (curata ) si tot la fel face ..am incercat eu pe vag com 12.12  la injectoare imi dadea niste litere !!:) imi poti da codifica completa ?, motor 2.0 tdi cagc  (common rail) a4 b8 !!MULTUMESC!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valoarea regulatorului de presiune din rampa ,compara actual cu specificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am ajuns pe rezerva masinii ... am bagat o motorina  mai scumpa q+  de la q8  azi am facut 250 de km si am tras de ea ca niciodata prin oras pe autosttrada cozu semafoare unde ma chinuia de obicei nu a mai tremurat nici cu ac pornit absolut nimik .

O sa incerc si cu ceva aditivi sa vad cum se comporta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare tuturor,

Am o intrebare mai ciudata :)

Daca am trepidatii la plecatul de pe loc (99% volant) se poate ca din acelasi motiv sa am un huruit intermitent in frana de motor (de slaba intensitate si sesizabil doar in treptele a 2.a si a 3.a)?

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

In februarie am schimbat volant care batea destul de rau cu una noua SACHS (tot sachs a fost si inainte pe masina, 2.0 TDI CAGA ) iar kitul de ambreiaj (tot sachs) l-am reconditionat adica am luat fata dreapta la placa si am pus kevlar pe disc. Baiatul care s-a ocupat de reconditionatul ambreiajului a spus ca placa are un reglaj automat in functie de uzura discului si ca a resetat acel reglaj la 0. Am montat tot ambreiajul si cand am pornit am auzit un sunet metalic la pornire dar foarte greu sesizabil. Nu l-am luat in seama prea in serios. De cand a venit caldura masina a inceput sa faca urat de tot la pornire cand motorul este cald. Smuceste de zici ca se rupe si se aude un sunet mecanic foarte pronuntat din zona volantei. La rece porneste cu acelasi sunet dar foarte usor si nu smuceste aproape deloc.

Am banuit electromotorul. L-am desfacut, era uscat dar in rest era ok. L-am gresat, l-am pus la loc dar face la fel. Am banuit suportul de la cutie, l-am pus nou, tot nu s-a rezolvat. Am pus un mecanic sa verifice suportii de la motor, a zis el ca sunt buni dar mi se pare ca atunci cand accelerez si cand iau piciorul din acceleratie parca motorul se misca prea mult, se simte o smucitura.

In rest masina ruleaza perfect, volant nu bate, nu tremura la ralanti, nu trepideaza cand plec de pe loc. S-a mai lovit cineva de asa ceva ? Am atasat si un video in care se aude foarte bine problema.

 

Modificat de MajeStik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaj,volant,placa.....se pun DOAR noi 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volant da, sunt de acord, mai ales ca e masa dubla. Dar la placa si disc se pot reface. Am mai facut treaba asta si a functionat perfect la un 1.8T. Cand pornesc masina trebuie sa calc ambreiajul neaparat deci este decuplat la pornire si nu cred ca ar face asa din cauza placii sau discului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

Daca se pune neamperecheat discul cu placa, risti sa apara zmucituri si sacadari la plecarea din loc cu 1-a. Cel mai bine kit nou de ambreiaj placa+disc+rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este kit sachs si volant noua tot sachs. Nu am probleme la plecarea de pe loc, am pus si rulmentul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va spuneam acum ceva timp ca am schimbat volant la al meu 2.0 TDI CAGA. Am montat SACHS recomandat dupa seria de sasiu. Inca de la inceput masina avea un sunet ciudat la pornire dar in timp s-a accentuat si acum cu caldura a inceput sa faca urat de tot la cald de zici ca se rupe motorul la pornire. Am postat si un video si o sa il mai atasez inca odata cu simptomele. Ieri am demontat volant si am constatat ca era aproape distrusa complet. Jocul este extraordinar de mare si in adancime si in laterale, practic e ca un joystick dupa doar 10.000km. Am trimis-o la garantie si astept verdictul celor de la auto total. Am comandat kit complet nou tot SACHS si am constatat ca face acelasi sunet la pornire doar ca mult mai incet, cam cum facea inainte. Electromotorul a fost verificat, era uscat si l-au gresat, nu avea uzura la bendix, carbunii erau ok....

Oare poate fi altceva care sa distruga volant ? A fost montata in service autorizat nu la colt de strada de vreun meserias, nu cred ca sunt probleme de la montaj. S-au folosit sculele speciale.

Un prieten pus la acelasi motor volant noua sachs si dupa 2km a inceput sa bata. A dus-o inapoi a luat alta originala cu stanta audi pe ea, dupa alti cativa km a inceput sa bata si aia, ambele sachs. Cred ca s-a facut un lot de volante foarte proaste pe care inca le pun la vanzare.

Sunet la pornire

 

volant demontata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!