Jump to content

A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor


BOMBANITORUL
 Share

Postare recomandată

debitmetrul sau maf masoara aerul care intra in motor,deci sigur ai o problema la motor

axele cu came sunt dintr o bucata si nu se pot stramba inaintea supapelor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    9

  • cip2

    7

  • Coto79

    7

  • achebv

    6

Asta e chiulasa...

 

Mi s-a zis ca sunt came care se pot deplasa de pe ax ca sunt puse la rece/cald... Dar ma gandesc asa ca prostu... cata forta trebuie sa actioneze sa iti mute camele de pe ax ? 

Florin

 

WhatsApp Image 2018-02-16 at 16.06.32.jpeg

Modificat de achebv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor se auzea o bataie in plus, supapele se vedeau lovite, aveai urme pe pistoane?Sa nu fi dat rateu mecanicul cand a pus distributia prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După montajul la cureaua de accesorii, nu pornea... au scos senzorul de la axul cu came și au pornit-o. Apoi a acum A-T distribuția, care e posibil sa nu o gi pus bine la punct, pt ca următorul mecanic a zis ca a mai reglat câte ceva. După ce am plecat de la ei, mergea dar nu trăgea și motorul nu se învârtea rotund... dar tipul ce mi-a umblat la injectoare a zis ca nu era distribuția pusain regula...

 

atat am nevoie sa stiu: schimb sau nu axele ? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, achebv said:

au scos senzorul de la axul cu came și au pornit-o

nu stiu daca axa la cr uri e turnata sau nu ,dar senzorul e amplasat pe pinionul axei cu came...nu pe came,deci nu ar putea vedea daca sau miscat camele

eu as inspecta pinionul si distributia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de compresie se face in 5-10 min si lamureste problema supapelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul a fost facut înainte sa desfac motorul și era in regula compresia cica. De aia respectivii au suspectat injectoarele. Pt tipul caga de motor Cica e posibil sa se miște camele de pe Ax...

desi sa fac chiulasa fără sa schimb axele cu came și apoi sa refac un test de compresie ? E o soluție ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a desface ceva ,fa testul de compresie...chiar daca ai mai facut unul si au zis ca e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Deci masina mergea frumos chiar si cu acea curea rupta, distributia ok,compresie ok, iar dupa ce meseriasii schimba cureaua si suplimentar distributia, nu mai trage. Decat sa schimbi tot motorul, pe bajbaite, nu mai bine schimbi mecanicul? Daca e cureaua montata cu 1 dinte decalata, are aceleasi simptome, supapele nu etanseaza, pierd compresie, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul topicului este nesugestiv. Vezi regulamentul.

Pe Audi s-au pus diverse tipuri de motoare. Nu numai acesta.

Aceleasi tipuri de motoare se gasesc si pe alte masini din grupul VAG.

Topicul se inchide. Discutiile pot continua in aria TDI.

Multumim pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
  • 3 months later...

Salutare,

In februarie am schimbat volant care batea destul de rau cu una noua SACHS (tot sachs a fost si inainte pe masina, 2.0 TDI CAGA ) iar kitul de ambreiaj (tot sachs) l-am reconditionat adica am luat fata dreapta la placa si am pus kevlar pe disc. Baiatul care s-a ocupat de reconditionatul ambreiajului a spus ca placa are un reglaj automat in functie de uzura discului si ca a resetat acel reglaj la 0. Am montat tot ambreiajul si cand am pornit am auzit un sunet metalic la pornire dar foarte greu sesizabil. Nu l-am luat in seama prea in serios. De cand a venit caldura masina a inceput sa faca urat de tot la pornire cand motorul este cald. Smuceste de zici ca se rupe si se aude un sunet mecanic foarte pronuntat din zona volantei. La rece porneste cu acelasi sunet dar foarte usor si nu smuceste aproape deloc.

Am banuit electromotorul. L-am desfacut, era uscat dar in rest era ok. L-am gresat, l-am pus la loc dar face la fel. Am banuit suportul de la cutie, l-am pus nou, tot nu s-a rezolvat. Am pus un mecanic sa verifice suportii de la motor, a zis el ca sunt buni dar mi se pare ca atunci cand accelerez si cand iau piciorul din acceleratie parca motorul se misca prea mult, se simte o smucitura.

In rest masina ruleaza perfect, volant nu bate, nu tremura la ralanti, nu trepideaza cand plec de pe loc. S-a mai lovit cineva de asa ceva ? Am atasat si un video in care se aude foarte bine problema.

 

Modificat de MajeStik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaj,volant,placa.....se pun DOAR noi 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volant da, sunt de acord, mai ales ca e masa dubla. Dar la placa si disc se pot reface. Am mai facut treaba asta si a functionat perfect la un 1.8T. Cand pornesc masina trebuie sa calc ambreiajul neaparat deci este decuplat la pornire si nu cred ca ar face asa din cauza placii sau discului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

Daca se pune neamperecheat discul cu placa, risti sa apara zmucituri si sacadari la plecarea din loc cu 1-a. Cel mai bine kit nou de ambreiaj placa+disc+rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este kit sachs si volant noua tot sachs. Nu am probleme la plecarea de pe loc, am pus si rulmentul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va spuneam acum ceva timp ca am schimbat volant la al meu 2.0 TDI CAGA. Am montat SACHS recomandat dupa seria de sasiu. Inca de la inceput masina avea un sunet ciudat la pornire dar in timp s-a accentuat si acum cu caldura a inceput sa faca urat de tot la cald de zici ca se rupe motorul la pornire. Am postat si un video si o sa il mai atasez inca odata cu simptomele. Ieri am demontat volant si am constatat ca era aproape distrusa complet. Jocul este extraordinar de mare si in adancime si in laterale, practic e ca un joystick dupa doar 10.000km. Am trimis-o la garantie si astept verdictul celor de la auto total. Am comandat kit complet nou tot SACHS si am constatat ca face acelasi sunet la pornire doar ca mult mai incet, cam cum facea inainte. Electromotorul a fost verificat, era uscat si l-au gresat, nu avea uzura la bendix, carbunii erau ok....

Oare poate fi altceva care sa distruga volant ? A fost montata in service autorizat nu la colt de strada de vreun meserias, nu cred ca sunt probleme de la montaj. S-au folosit sculele speciale.

Un prieten pus la acelasi motor volant noua sachs si dupa 2km a inceput sa bata. A dus-o inapoi a luat alta originala cu stanta audi pe ea, dupa alti cativa km a inceput sa bata si aia, ambele sachs. Cred ca s-a facut un lot de volante foarte proaste pe care inca le pun la vanzare.

Sunet la pornire

 

volant demontata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut colegi! Am facut o trecere de la golf4 diesel la a4 b8 diesel. Am o problema care ma framanta..si la rece si la cald am relantiul aproape milimetric pe 1000 de ture si consumul instant 0.9 1l. Ce poate sa aiba? Stiu o sa ziceti toti de tester. Dar momentan nu am. Am pus pe un tester bluetooth si 0 erori... multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Își poate face regenerarea, o problema legata de încărcare sau cineva a crescut valoarea relantiului. Trebuie verificat, nu se poate spune asa... După descriere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat incarcarea cu tot pornit. Ac faruri ceata dezaburire. La turatia asta..14 si ceva...

Pt regenerare nu trebuia sa imi zica ceva pe bord? Nu zice nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu zice nimic. 

Tot asa, se verifica cu vcds ul dacă e de la load management sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu am vcds.. o sa imi cumpar..

O sa ma ajute un prieten sa o vad pe tester...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Își face regenerare la DPF, nu alte anunta cu nimic, isi vede de treaba.O sa vezi ca si raspunsul pedalei de acceleratie este mult mai bun in acest timp.

Recomandarea e sa nu o parchezi peste o grămadă de frunze uscate ca o sa ia foc frunzele. Sunt cca 600 de grade pe catalizator.

De asemenea, după regen încheiat complet sau partial încheiat o sa iti meargă ventilatoarele un timp, chiar dacă o opresti.

Deci erau mai multe de observat decat doar ca sta turatia mai sus.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut grup, am inteles ca la motoarele de 2.0tdi ar fi problema cu pompa de ulei, cu acel pinion hexagonal (se toceste), imi puteti recoamnda ce ar trebui sa fac? Se schimba doar pinionu , se rectifica ceva sau se poate trece la pompa de 1.9tdi? Tot citesc fel si fel de variante... si nu imi dau seama ce trebuie sa fac exact sa nu m trezesc ca raman fara presiune ulei si stric motoru, as vrea sa rezolv problema preventiv, va rog mult sa ma ajutati cu cea mai buna solutie  multumesc frumos! 

Audi A4 B8 2.0TDI CAGA 143CP 105kw an 11.2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am desfacut baia la CAGA din acelasi motiv, frica. Dupa ce am scos axul afara a constatat ca e cu pompa revizuita si cu axul lung. Masina are 376.000km. Ne-am uitat atenti acolo si nu am gasit urma ca s-ar fi umblat la baie pana acum. Axul era impecabil, l-am schimbat si am montat tot inapoi.

Din ce stiu exista kit de upgrade pentru problema celor cu axul scurt. Vine alta pompa, alt ax balasier si alt ax hexagonal. Eu, unul as opta pentru pompa de 1.9tdi tocmai pentru ca scapi de greutatea balasierelor din motor. Pe de alta parte, la fostul Passat am schimbat doua pompe de ulei. S-a blocat originala, apoi s-a blocat supapa pe cea inlocuita.

Varianta ieftina e sa schimbi axul cu unul de 100mm taiat pe dimensiune, cred ca are 76mm. Si mai desfaci dupa 1 an sau 2 si vezi daca e de bine sau de rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De curand am cumparat un audi a4 b8 facelift, cod motor CGLC, cutie manuala. Ulterior am descoperit ca prezinta doua erori. Masina se comporta normal, insa nu am gasit detalii pe internet despre eroarea care aparare pe motor. Ciudat este ca eroarea de pe motor a aparut in aceeasi zi cu eroarea care este prezenta la senzorul pentru lumini si ploaie. Masina are acum 158.000 km si nu s-a aprins in bord vreun martor. 

Address 01: Engine (J623-CGLC) Labels: 03L-906-018-CGL.clb
Part No SW: 03L 906 018 JG HW: 03L 906 018 JL
Component: R4 2.0l TDI H25 9977 
Revision: 45H25--- 
Coding: 12194012232401080000
Shop #: WSC 32870 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018JG 003006
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018JG.rod
VCID: 78FF8286C312618298-802C

1 Fault Found:
18177 - Gear Reconition Sensor 
P181E 00 [040] - Gear Position Implausible
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 74
Mileage: 147448 km
Date: 2018.03.14
Time: 18:37:36

Engine speed: 2067.00 /min
Normed load value: 37.6 %
Vehicle speed: 73 km/h
Coolant temperature: 82 °C
Intake air temperature: 11 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.740 V
Unlearning counter according OBD: 40
Neutral position sensor: current transmission angle: 20.00 °
Neutral position sensor: adapted transmission angle: 0.00 °
Transmission neutral position sensor voltage: 0 mV
selected gear-Bit 0: 00000100 

Readiness: 0 0 0 0 0 
..............................................................................................................................................................................................
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb
Part No SW: 8K0 907 063 DH HW: 8K0 907 063 DH
Component: BCM1 1.0 H16 0103 
Revision: 08016001 Serial number: 00000431574501
Coding: 260000108034AFC00081400300001D0D0F1C070806010201000004000400020100000020000000
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 78FF8286CB12618298-802C

Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: WWS 010612 H07 0070 
Serial number: SWF12060016939 
Coding: 00FD11

Subsystem 2 - Part No SW: 8U0 955 559 B HW: 8U0 955 559 B Labels: 8U0-955-559.CLB
Component: G397_RLFS H06 0002 
Serial number: 20323401 
Coding: 02005D

Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AS HW: 8K0 941 531 AS
Component: E1 - LDS H03 0031 
Serial number: 00000000002505120908

Subsystem 4 - Part No SW: 4G0 907 658 A HW: 4G0 907 658 A
Component: Humidity_Sens H02 0002 
Serial number: 9C18CF26000000000001

1 Fault Found:
01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) 
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 75
Reset counter: 242
Mileage: 147370 km
Time Indication: 0
Date: 2018.03.14
Time: 07:46:33

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!