Jump to content

A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor


BOMBANITORUL
 Share

Postare recomandată

Verifica regulatorul de presiune de pe pompa. El dicteaza presiunea in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    9

  • cip2

    7

  • Coto79

    7

  • mohawk

    6

Multumesc Radu .Aceeasi parere a avut-o si mecanicul nu l-as cumpara pana nu ma lamuresc ca el este de vina.o sa incerc sa gasesc pe cineva care este dispus sa ma ajute sa o probez cu al lui.deja a devenit enervanta face din ce in ce mai des.la ultima testare cand arata presiune mare cand mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta .nici o schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu postezi erorile exact asa cum apar, nu putem sa ne dam cu parerea. 

pe langa regulator, mai este si valva dozatoarea pe pompa... 

Poate ai schimbat senzorul de presiune de pe rampa, care e cu totul alta mancare de peste.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu exact ce am schimbat:regulatorul de pe pompa de inalta cod 0928400706 .astazi o sa incerc sa schimb pe rand senzorul de presiune si regulatorul de pe rampa. Sa vedem ce se intampla dupa .pot sa imi dau seama repede daca se rez problema pentru ca acum foarte rar mai porneste cum trebuie

Cand am retestat-o mecanicul a fost atat de sigur ca este regulatorul de pe pompa incat nu am mai facut poze cu codurile de eroare.am vazut ca arata doar problema cu presiunea higt presure low presure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata . de vina a fost regulatorul de presiune de pe rampa

Sper ca aceasta postare sa ajute si alti colegi de pe forum .multumesc pentru gazduire !

Sper ca aceasta postare sa ajute si alti colegi de pe forum .multumesc pentru gazduire !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

l ai schimbat cu unul nou sau l ai curatat?

unde intri cu vag com sa verifici presiunea?

te intreb pt ca am ceva probleme asemanatoare

Modificat de 28rac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

De cateva zile am simtit miros de motorina cand opream masina, am fost la service si se pare ca sunt scurgeri la pompa de inalte Bosch. localizarea nu a fost foarte precisa, dar capacul distributiei era murdar de motorina, la fel si fulia care antreneaza pompa de inalte. In afara de inlocuirea (foarte costisitoare) a pompei, aveti o alta solutie? Ma puteti indruma catre o persoana/service pentru reconditionarea a pompei? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ..sunt posesorul unui Audi a4 b8 2.0 TDI 2010 ..am anumite vibrații la franare  (oprire sau  sub 5 km/h) iar la viraje motorul merge din greu (pentru loc la relanti) nu reușesc sa înțeleg dacă e vreo problema din ambreiaj  (volant) sau din pompa (direcția hidraulica servofrana) sau altceva.???? .toate astea doar cu motorul cald !!mulțumesc! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mail multe detalii... vibratii la franare care se simt in pedala de frana si volant, etc? ?? 

sau vibratii ale motorului cand apesi frana, etc? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu simt vibrații în pedala vibreaza toată masina ..nu cred ca sunt de la volant ptr ca doar uneori face si doar la cald !! (Prin orase) dacă las pedala de frana apoi apăs își revine uneori dar nu întotdeauna alteori apăs ambreiajul de 2 ori și își revine (anomalie) dar simt motorul forțând! !

 

Modificat de mohawk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Le simt in scaun cu ac oprit diminuesc ..test vag com injectoare ok test vw volant nu da semne de oboseala am sa incerc sa curat clapeta de aceleratie si admisia !!multi miau zis sa maresc  turatia la relanti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva prin reglarea cantitatii injectate si a unghiului de sincronizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat asta si am cyl 1 -0,18 mg/stroke     cyl 2    0,77   mg/stroke    cyl3  -0,27 mg/stroke   cyl 4 -0,32  mg/stroke ( scz nu am reusit sa atasez poza )cum crezi ca as putea sa le modific ptr a avea consum normal si a scapa de problema !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt valorile injectoarelor ,eu ziceam altceva. Cauta pe forum

Prima data verifica valorile pe grupurile 001 ,004 ,015

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade am fost la un electroauto si mia zis ca nu poate modifica asa ceva !!pfff am curatat si egr admisia era ok (curata ) si tot la fel face ..am incercat eu pe vag com 12.12  la injectoare imi dadea niste litere !!:) imi poti da codifica completa ?, motor 2.0 tdi cagc  (common rail) a4 b8 !!MULTUMESC!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valoarea regulatorului de presiune din rampa ,compara actual cu specificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am ajuns pe rezerva masinii ... am bagat o motorina  mai scumpa q+  de la q8  azi am facut 250 de km si am tras de ea ca niciodata prin oras pe autosttrada cozu semafoare unde ma chinuia de obicei nu a mai tremurat nici cu ac pornit absolut nimik .

O sa incerc si cu ceva aditivi sa vad cum se comporta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare tuturor,

Am o intrebare mai ciudata :)

Daca am trepidatii la plecatul de pe loc (99% volant) se poate ca din acelasi motiv sa am un huruit intermitent in frana de motor (de slaba intensitate si sesizabil doar in treptele a 2.a si a 3.a)?

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Subiectul este despre: Audi A4, an 09.2010, versiune 2011, 2.0 TDI, Automat, cod motor CAGA, 225000 km (luata anul trecut la 200 K)

 

Nu stiu daca e cel mai potrivit loc unde pot sa intreb insa ma confrunt cu o situatie mai "neobisnuita". Iata povestea:

A doua zi de Craciun ma intorceam de la Onesti spre Brasov cand pe Oituz (la urcare) mi s-a rupt cureaua de accesorii. Am tras pe dreapta am sunat in stanga in dreapta si am decis sa merg asa cu masina "pe baterie" pana pica. Inainte de asta am desfacut capota, am tras afara ce a ramas din curea (miste ate efectiv). La momentul respectiv masina pornea... mergeam cu ea (maxim 70 km/h) si am tot mers pana la Reci (circa 45 km, +/-). Bun... acolo s-a stins tot, am tras pe dreapta si am plecat pe platforma.

Fiind intre sarbatori am dus masina la AutoNovex (Ford - pe calea Feldioarei) cu cagndul sa schimb cureaua si gata... - eventual sa iau o baterie nou.

"Meseriasii" de acolo (respectiv un Nea Pandele... - care parea ca a reparat numai combine, tractoare si dacii (no offense)) mi-a schimbat cureaua de accesorii si role si apoi au constatat ca "nu porneste". Au scos senzorul de la axul cu came si au pornit-o... Dupa care mi-au spus "ti-a sarit si distributia de la punct" ca ti-a prins bucati de curea de accesorii pe dintii de la cea de distributie... Am mers pe mana lor si am schimbat si distributia (role + curele). Bun... M-au sunat "e gata". Am fost sa iau masina am dat 2 ture in curte la ei si am aprins "check engine". Dupa reset de cod si alte filozofii mi-au spus "ti s-au strambat supape" (+ 1000 euro pe scurt).

Am luat masina de acolo si am plecat - masina mergea dar nu tragea motorul. Am mai fost la un alt mecanic care stiind "istoria" fara mari investigatii (doar 50 lei ce am dat) mi-a spus acelasi lucru: desfacem motorul si rectificam chiulasa.

Am plecat si de acolo la un alt service (locul unde cu un an in urma am schimbat distributie + curele + ulei la cutie... cam tot ce face un om "cu frica de Dumnezeu" cand cumpara o masina SH). Bun... la acest service am aflat ca am motorina pe bujii si ca is "injectoarele" desincronizate sau ma rog, un termen de asta "medical". Bun... am "sincronizat" injectoare - desi dupa ce am mai povestit de asta multa lume a inceput sa rada... ca nu exista asa ceva... Am plecat de acolo cu masina care mergea "un pic mai bine" - gen am mers cu 100+ (cu rugaciuni in gand) dupa care din nou "check engine". M-am intors la ei... "e debitmetru" - daca mai face il schimbam... Din momentul distractiei pana acum aveam deja 15 ani imbatraniti... 

Am decis sa merg la alt service... Am mers cu un tip (a nice guy) in testing si da... desfacem motorul. Am luat chiulasa de la el si m-am dus la Ozun (renumitul loc de asa ceva...) Bun...

Aici prima data Nea Laci sau Loti (chiar nu conteaza) imi spune: Axele cu came nu le putem testa - restul facem ! Rezumatul e asa:

Toate supapele sunt strambe (lovite - sau naiba stie...)

Test fisura, supape, culbutori... bla bla bla peste 1500 lei (tachetii citez: "mai merg"). Axele cu came (am 2) + 1800 lei. + manopera la mecanic sa puna chiulasa la loc.

 

Am incercat sa aflu e posibil sa  fie camele deplasate pe de AX dupa o poveste de asta ? Sa schimb si axele sau doar restul ?

 

As aprecia orice raspuns rapid.

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ia legatura cu userul acesta, te poate ajuta. Ai numarul de telefon in partea stanga jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

test de compresie nu ai facut?axele nu se stramba asa usor iar axele a.m. nu sunt ca cele de origine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, ionut10a said:

test de compresie nu ai facut?axele nu se stramba asa usor iar axele a.m. nu sunt ca cele de origine

Compresie aveam. De aia s-a ajuns la injectoare... si investigatiile aferente la ele.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat? supapele strambe nu mai asigura etanseitatea cilindrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat aveam. Nu detin informatii de astea "secrete". Stiu asa: o sa luam compresie si vedem daca e de la supape. S-a luat respectiva compresie si s-a ajuns la concluzia ca "ai compresie" deci sa vedem pe la injectoare ce o fi. Mi s-au "calibrat" alea si am primit masina care parea ca merge un pic mai bine. Apoi mi-a aparut eroarea cu debitmetrul si de la aceiasi tipi am primit sfatul sa il schimb. Apoi am zis sa mai cer o parere si am desfacut motorul.

Revin la intrebarea: e posibil sa se miste camele de pe axe si sa aia sa fi fost supapele strambe ? sau doar s-au strambat ca mi-a sarit distrobutia de la punct ?

 

Merci de implicare :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to A4 B8 2.0 TDI - Probleme motor
  • Ex member a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!