Jump to content

Audi S3 8Y


The_Ego

Postare recomandată

te felicit pt masina, o aparitie exotica. in ce priveste jantele si eu am facut o alegere similara, nu m-am dus la 19 pt ca simt ca nu avem drumuri de 19 in romania si pt confortul suplimentar.

in speranta ca te va ajuta sa faci o alegere cat mai inspirata pt jantele de vara iti las aici un link cu simulari 3D ale masinii tale si mai multe modele de jante: 

 

https://velonity.fr/audi-a3-type-gy-limousine-jantes-en-alliage/2-0l-tfsi-quattro-228kw-s3-310-cv/#!felgenfilter/gutachten_filter=gutachten_filter_abe/gutachten_filter=gutachten_filter_ece/gutachten_filter=gutachten_filter_eintragungsfrei/sortiert=Recommandation

 

Pe mine m-a ajutat mult sa aleg jantele de iarna. Mic Sfat: jantele inchise la culoare par mai mici iar cele mai deschise mai mari :) uite mai jos 2 exemple:

 

diewe-wheels-inverno-argento-silber-felge-mit-reifen-in-18zoll-winterfelge-alufelge-auf-blauem-audi--ferlegung-neutral-near-max4650mm-seitenansicht-1-1920.thumb.jpg.ad7f9dc8895a3f9133775d01221aac09.jpgdotz-misano-gunmetal-polished-felge-mit-reifen-grau-silber-schwarz-mehrfarbig-in-18zoll-winterfelge--ferlegung-neutral-near-max4650mm-seitenansicht-1-1920.thumb.jpg.b404946512a425758dc6881069a6eb64.jpg

Modificat de krygod_ro
Link către comentariu

Multumesc frumos pt aprecieri. Spre 18" argintii merg, mai ramane insa modelul pentru ca nu sunt asa multe oem de A3/S3 cu 8x18.

Variante mai ieftine sunt cele de Passat/CC/Arteon cu specificatii usor mai agresive, dar acceptabile (ET40-41). Ceva foarte similar cu prima poza postata sunt cele Daytona de CC. Apoi variantele de a lua jante A4-A6 presupun inele de centrare de la 66,6 la 57,1mm (ceea ce nu ar fi o problema) insa nu stiu cum arata pe masina, fiind gandite pentru alt gabarit.

Nu ma grabesc mai avand inca 3 luni cu rotile de iarna.

 

La fel in privinta arcurilor care devin aproape obligatorii cu jante 18" argintii care doar vor accentua wheel gap-ul. Speram la masina asta sa nu fie nevoie de ele, dar nu am incotro. Sa oferi varianta de suspensie sport la o masina care se presupune ca deja e sport e mindblowing. Evident acea optiunea era doar 250euro, dar obliga la jante de minim 2000euro.

Am comparatie directa cu A5 SB b8.5 cu suspensie S-line de fabrica - arata perfect in privinta garzii la sol.

Link către comentariu

Suspensie sport de fabrica 250eur

Jante 19 2000eur

 

Suspensie Eibach plus manopera, reglaje, etc = ?

 

Cat e diferenta intre ele? Merita efortul?

Link către comentariu

Pe la 250 sunt de regula arcurile, fie ca vorbim de Eibach sau H&R.

Daca puteam sa iau din fabrica suspensia sport, o luam. Insa nu la pret de furt cu 2000euro extra pe niste jante 19 fata de 18.

Jante 18 oem sh nu sunt mai mult de 800euro in stare aproape noua.

In configuratorul din Germania nici nu exista mentionata suspensia sport pe undeva. Plus pt cine e curios, va vedea in configuratorul din Germania preturi usor mai mici la destule optionale fata de Ro. Nu mai spun ca exista o optiune de jante de 19" la 1000euro la ei, la noi nu.

 

De principiu jante de 19 in Ro nu merita oricum. Am luat masina sa ma bucur de ea, nu sa stau cu grija unor jante si anvelope. E deranjanta insa garda la sol care nu are nicio treaba cu orientarea sportiva a masinii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

S-a facut luna si am ajuns la folie pt faruri si stalpii B. Ma gandesc daca sa infoliez si toata partea frontala a masinii (capota, bara, stalpi A, aripi si primii 20cm din plafon).

 

Review si la o luna de cand o am:

Partile negative -lipsa spatii de depozitare, deloc clever. Fara suport ochelari, fara spatii de depozitare sub scaune (nici nu am vazut optiune). Are un sertar mic in stanga volanului, dar la cat este de mic nu incape nici portofelul. La Golf incapea.

- lipsa capitonaj spatii de depozitare din usi

- consola centrala, in zona de cupholdere este foarte ieftin realizata.

- manerul interior al usii se simte ca un plastic gol, din nou senzatia de reduceri de costuri.

-garda la sol exagerat de mare pt un model S

Tot ce am descris sunt lucruri pe care le-am observat dinainte de a lua decizia de a lua masina. E drept nu am facut testul cu portofelul in cadrul testdrive-ului.

 

Practic senzatia de ieftin se accentueaza pe masura ce cobori privirea. Daca nu era discountul semnificativ care a dus pretul intr-o alta liga..masina asta daca are pret care incepe cu 5..nu isi face banii. 
 

Ce imi place:

Absolut tot ce nu intra la parti negative. Motorul si cu transmisia au ajuns la un rafinament ce permite adaptarea la orice situatie, de la mers pe eco pt ca nu ai unde sa mergi cu mai mult de 10kmh, la accelerat la nevoie si ti se schimba imediat starea de spirit. Usurinta cu care se conduce si se adapteaza imi place.

Am criticat interiorul, dar felul cum se imbina elementele, display-urile, scaunule, plansa de bord, arata a 2021.

Exteriorul..culoarea si cu ornamentele de crom mat se imbina placut si subliniaza liniile masinii. Negru mat + culoarea inchisa imi da senzatia de anonimat. Cand ma voi plictisi de crom, pot sa le infoliez.

Imi place intr-o oarecare masura si sunetul din difuzoare care contribuie la senzatie de viteza, de putere. E vorba de cum te faci masina sa te simti, plus ca e win-win..nu atrage atentia politiei, rar etc.

 

163CF82D-A924-4CA9-B5C7-5ED0E3FBABF5.jpeg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca multe bucurii, zambete si momente placute! As indura multe neplaceri ale interiorului pentru designul gurilor de ventilatie… aduce mult a Lambo in imaginatia mea :))

Infolierea acelor elemente cam cat ar costa? Am zile in care m-ar tenta sa infoliez capota si aripile fata, sa o mai protejeze de ghearele pisicilor din curte 

Link către comentariu

Cred ca in jur de 1200e ar fi de infoliat elementele alea, daca nu au crescut sensibil preturile in ultima vreme.

La banii aia, strict ptr pisici, nu merita, folia va fi distrusa in cel mai scurt timp.

Link către comentariu

Da, 1000-1200euro pe acolo.

Problema ocazionala cu pisicile o am si eu. Inca nu sunt foarte convins de imbracat masina in plastic.

 

Am ochit ceva jante pentru vara, tot cu specificatii ca cele actuale, dar care nu ma conving pana la capat tocmai ca vor veni la fel de intrate sub caroserie.

AB871CD7-FB0E-4B5A-9A35-7FF17D48CCCF.jpeg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
13 hours ago, The_Ego said:

 

Daca nu era discountul semnificativ care a dus pretul intr-o alta liga..masina asta daca are pret care incepe cu 5..nu isi face banii. 

Nota 10 pentru un sumar pertinent!

Pana la urma conteaza daca esti multumit de alegerea facuta in detrimentul altor masini pe care cel mai probabil le-ai studiat inainte de achizitie.

Link către comentariu

Decizia finala era intre S3 si Seria 3 G20. Poate la prima vedere nu se pot compara fiind clase diferite, dar pe mine m-a interesat forma de sedan, intr-un anumit interval de pret si cu veleitati mai sportive, fara a conta spatiul interior. Interiorul cu siguranta mai calitativ era la BMW, ceasurile de bord destul de limitate insa. Pozitia la volan tipica BMW fiind iar un plus.

Numai ca 320i era in acea gama de pret cu dotari similare (cu 2k euro mai mult pt ca obliga la navigatie pentru live cockpit professional). Desi se simte surprinzator de sprinten pentru 184cp, comparatia la dinamica era dezechilibrata. Am observat oricum ca deja s-a umplut de G20 pe strada albastru portimao M sport, evident insa 320d :)).

Daca nu tineam cont de buget as fi ales 330ix. Audi A4 si A5 actuale sunt niste  FL obosite, cu tablete lipite in bord, cu preturi mari si cu gaselnita de mild hybrid. Mercedes are cel mai futurist interior, dar parca acel design nu e pentru mine. 

 

Desi e clasa compacta, masina are 1625kg ca masa reala.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
1 hour ago, The_Ego said:

Da, 1000-1200euro pe acolo.

Problema ocazionala cu pisicile o am si eu. Inca nu sunt foarte convins de imbracat masina in plastic.

 

Am ochit ceva jante pentru vara, tot cu specificatii ca cele actuale, dar care nu ma conving pana la capat tocmai ca vor veni la fel de intrate sub caroserie.

AB871CD7-FB0E-4B5A-9A35-7FF17D48CCCF.jpeg

Asa da!

Jantele actuale sunt 😑

Link către comentariu

Mie personal imi plac mai mult jantele actuale. Referitor la cocotat, wheel gap, cred ca incepe sa fie un standard. Si a mea e la fel pe roti de 18lateral.jpg.8ee3c9afa0482cd25fcbc3be8fdbaa83.jpg

Modificat de Luciosu
Link către comentariu

George, cred ca se cuvine o urare si din partea mea. Abia acum am vazut topicul. Masina arata intr-un mare fel, dar sunt sigur ca-ti vei pune amprenta asupra ei, in stilul propriu :DSa o stapanesti sanatos, cu multi km fara probleme si sa te bucuri de tot ce-ti poate oferi aceasta combinatie motor-cutie!

 

:beer: 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc frumos!

Cum am trecut de 1k km, ma bucur din ce in ce mai mult de pedala de acceleratie si de comportamentul dinamic.

Vremea proasta a venit insa cu o constatare surprinzatoare..stergatoarele din fabrica sunt niste mizerii. Lamela s-a intarit si efectiv sare de pe parbriz, cu atat mai mult cu cat parbrizul are protectia ceramica pe el. 
Inca ma uit dupa jante 18, preferabil un ET de 40-41.

 

Am dat azi si un jet rapid.

0B6219B2-25C8-4D98-9930-9A41A3602F67.jpeg

0D22E194-0E37-475A-B2DD-EC6A50947890.jpeg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu cred că sunt atât de proaste. Mai degrabă e de la tratamentul hidrofob al parbrizului.

Partea bună e că n-ar trebui să ai prea multă nevoie de ele de la 60 km/h în sus.

Link către comentariu

Ce a zis MyKe mai sus, e de la tratament. Din pacate, nu mai tin minte care era solutia, dar as tinde sa zic, la prima strigare, ca e nevoie de alt tratament.

Link către comentariu

Nu este de la tratamentul hidrofob. Am fost si l-am inlaturat in acelasi loc unde a fost aplicat. La fel fac stergatoarele. Plus ca se simt lamele mai tari. Am termen de comparatie cu alte lamele de la alta masina care sunt mai moi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La primul frig si la mine stergatorul de la pasager facea glume. Paradoxal, 2 zile mai tarziu, tot frig .. totul perfect... 😄 asa face toate :)

Link către comentariu

Da, probabil trebuie să schimbi ștergătoarele dacă au primit și ele tratamentul ceramic, chiar și indirect... :)

 

@quze, se rezolvă cu alcool izopropilic. Și eu pățeam când aplicam din belșug tratamentul hidrofob, însă nu mă deranja așa tare fiindcă la viteză mare deja nu mai foloseam ștergătoarele.

Link către comentariu
23 hours ago, The_Ego said:

Am fost si l-am inlaturat in acelasi loc unde a fost aplicat. 

ce s-a aplicat?

cum l-au inlaturat?

Link către comentariu

Cu alcool izopropilic. Recunosc ca nu mai stiu cum se numeste ce s-a aplicat.

 

Oricum nu s-a eliminat complet. Azi insa la 5+ grade au mers fara probleme stergatoarele.

Link către comentariu

Asta vara intr-o luna am zis sa aplic si eu un astfel de tratament hidrofob pe parbriz sa vad cum e, neavand nici o problema cu stergatoarele pana atunci. Cum am dat de prima ploaie cum au inceput sa topaie stergatoarele pe parbriz (sia asta vara), asa ca mi-a fost usor sa concluzionez ca e de la tratament. 

Link către comentariu

Daca stergatorul/parbrizul sunt reci (in primii km de la pornire) cred ca e normal sa nu alunece perfect. Dupa ce se incalzeste parbrizul/lamera stergatorului, ar trebui sa fie silent. Cam asa e la mine, chiar si la -10 grade.

 

PS: stergatoarele au vreo 3 ani.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu

alcoolul izopropilic nu indeparteaza protectia ceramica.

nu indeparteaza nici tratamentele hidrofobe.

in caz ca s-a aplicat oricare din astea 2 (diferenta ar fi de pret).

 

eu dau pe geamuri de ani de zile si nu am avut probleme sa sara stergatoarele, nici cand sunt lamelele noi nici dupa o vreme.

singurele probleme au fost de durabilitate (vina mea, nu am aplicat cum trebuie)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!